Parašė Zefyras
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Pirmu etapu buvo lygtais žadėta iki Žirmūnų paplūdimio su stotele prie Šilo tilto:
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...vandens-pakaks
Tik tiek, kad nuo Verslo trikampio iki Mindaugo tilto bus įrengiamos naujos prieplaukos, o Antakalnyje ir Žirmūnuose spėju bus naudojamos esamos - gaisrinės ir Žirmūnų paplūdimio.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Dėl stovėjimo, tai mano pasirinkimas.
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Jeigu dėl laiko, tai 30-40 minučių bet kuriame iš išvardintų miestų, tame tarpe ir Vilniuje, trunka kelionė nuo gyvenamojo rajono esančio ~7-8 km atstumu nuo kažkokio taško centre.
Vilnius:
Varšuva:
Čia aišku galima kabinėtis, lyginti skirtingus rajonus, ginčytis kas turi ir kas neturi prieigą prie metro, bet galit manim patikėti kaip sumoje kelis mėnesius pragyvenusiu Prahoje - transportuotis ten yra kur kas greičiau ir paprasčiau nei Vilniuje. Apie komfortą patyliu.
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Bet tas naktinio minėjimas yra toks "razinų rankiojimas". Tikrai ne dėl to nesirenkamas VT kasdieninėms kelionėms, kad kartais naktimis tenka kviestis Bolta. Nes jeigu kviečiamas Boltas, tai jau akivaizdu, kad dėl objektyvių priežasčių nevažiuota automobiliu.
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Aš Varšuvoje, o juo labiau Prahoje tikrai važiuodamas į centrą/senamiestį nevažiuosiu automobiliu. Ir ne todėl, kad mane galės vešti autobusas su patogesnėmis sėdynėmis.
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Aišku piko metu mes pralošime, bet tikrai ne todėl savaitgaliais į renginius Vilniaus centre visi grūdasi automobiliais, kai per panašų laiko tarpą atvažiuotų autobusu.
Bendrai, aš jus išgirdau ir supratau, bet ties tuo diskusiją norėčiau baigti (išvažiuoju savaitgaliui). Aš lieku prie savo nuomonės - mūsų VT lyginant su VT vakarais yra visiškai nekoks. O žiūrint į tai kad po liepos 1-os jis dar ir dvigubai pabrangsta (kalbu apie mėnesinį) tai iš viso darosi nekonkurencingas. Neatitinka kainos ir kokybės santykio.
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Pagal atstumą lyginti nekorektiška, reikia lyginti pagal standartinį rajoną, kuriame gyvena medianinis gyventojas. Nes viena iš VVT šūdinimo priežasčių yra miesto išsitempimas į visas puses, normaliuose miestuose žmonės gyvena kompaktiškiau. Jūs davėte pavyzdį, aš irgi duosiu pora pavyzdžių (tris kartus mažesniame mieste, primenu).
Vilnius:
[išėmiau paveiksliukus]
Varšuva:
[išėmiau paveiksliukus]
Čia aišku galima kabinėtis, lyginti skirtingus rajonus, ginčytis kas turi ir kas neturi prieigą prie metro, bet galit manim patikėti kaip sumoje kelis mėnesius pragyvenusiu Prahoje - transportuotis ten yra kur kas greičiau ir paprasčiau nei Vilniuje. Apie komfortą patyliu.
O šiaip tamstos pateiktas pvz. labai gerai argumentuoja tą ką ir norėjau pasakyti. Atsižvelgiant į faktą, kad Varšuvoje pasirinkti taškai esantys mažesniu atstumu ~1,5-2km (sprendžiu pagal ėjimo laiko skirtumą) ir dar prie vienos ašinės gatvės su tramvajumi, o Vilniuje pasirinkti atsitiktiniai taškai neturintys tiesioginio susisikimo. Tai suvienodinus sąlygas, turbūt turėtume ~40min kelionę Varšuvoje (paminėtoje kaip puikaus VT pvz.) ir 44-46 min kelionė Vilniuje, kuris vis paminimas kaip turintis tragišką VT. Penkių minučių skirtumas tikrai nėra labai esminis ir nepadaro VT labai prastu. Dažnai lyginimas būna neobjektyvus, nes įsivedus objektyvius parametrus, paaiškėja, kad visgi tas VT nėra toks prastas. Ir juo nesinaudojama kasdieninėmis kelionėmis tikrai ne todėl, kad užtruktų kelionė 5 min ilgiau
- 3 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Būtent pagal atstumą ir reikia lyginti. Jeigu Vilniuje apsigyvenus Pilaitės pakraštyje, norima Centrą pasiekti per tiek pat laiko, kiek užtrunka kelionė Varšuvoje nuo taško esančio 5 km iki centro, tai visiškas absurdas. Stebuklų nebūna ir VT raketiniu kuru varomo neturėsime. Ir tai ne VT kaltė, kad gyvenant miesto pakraštyje (ar Vakarų Europos standartais užmiestyje) bandoma įsivaizduoti, kad gyveni vos ne centre ir pagal tai kelti reikalavimus.
O šiaip tamstos pateiktas pvz. labai gerai argumentuoja tą ką ir norėjau pasakyti. Atsižvelgiant į faktą, kad Varšuvoje pasirinkti taškai esantys mažesniu atstumu ~1,5-2km (sprendžiu pagal ėjimo laiko skirtumą) ir dar prie vienos ašinės gatvės su tramvajumi, o Vilniuje pasirinkti atsitiktiniai taškai neturintys tiesioginio susisikimo. Tai suvienodinus sąlygas, turbūt turėtume ~40min kelionę Varšuvoje (paminėtoje kaip puikaus VT pvz.) ir 44-46 min kelionė Vilniuje, kuris vis paminimas kaip turintis tragišką VT. Penkių minučių skirtumas tikrai nėra labai esminis ir nepadaro VT labai prastu. Dažnai lyginimas būna neobjektyvus, nes įsivedus objektyvius parametrus, paaiškėja, kad visgi tas VT nėra toks prastas. Ir juo nesinaudojama kasdieninėmis kelionėmis tikrai ne todėl, kad užtruktų kelionė 5 min ilgiau
Bet siūlau tiesiog likti prie savo nuomonių, nes laiko diskusijoms aš neturiu.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Karoleo Rodyti pranešimąVerkių g. Chaosas remonto metu. Autobusas išvažiuoja iš autobusų parko vaziuoja link kareiviu g. Ir netikėtai atsiranda plyta.... Ką daro? Užblokuoja ir taip vos judantį eismąi ir bando apsisukti.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Būtent pagal atstumą ir reikia lyginti. Jeigu Vilniuje apsigyvenus Pilaitės pakraštyje, norima Centrą pasiekti per tiek pat laiko, kiek užtrunka kelionė Varšuvoje nuo taško esančio 5 km iki centro, tai visiškas absurdas. Stebuklų nebūna ir VT raketiniu kuru varomo neturėsime. Ir tai ne VT kaltė, kad gyvenant miesto pakraštyje (ar Vakarų Europos standartais užmiestyje) bandoma įsivaizduoti, kad gyveni vos ne centre ir pagal tai kelti reikalavimus.
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Su naktiniu transportu - pirmiausiai, jis yra dabar, vos tik gal mėnesį ir ne faktas kad išliks sekančioje mero kadencijoje. Kiek kartų jis jau buvo įvestas ir atšauktas? Antra - jis važinėja tik savaitgaliais ir kitomis dienomis sveiki atvykę į Boltą, trečia - jis yra faktiškai skirtas grįžti tik iš centro. Sutinku, tai yra labai didelis žingsnis pirmyn, bet kol įsigalios teigiami jo efektai turi praeiti dešimtmetis, kad visi prie to įprastų ir prisiderintų savo įpročius.
Nors visiškai pritariu dėl įvedimo ir atšaukimo - stabilumo jokio, tikrai nebūsiu nustebęs, jeigu nuo rudens juos vėl užrauks.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Nesutikčiau su pabrauktu teiginiu - pasirinkus visiškai random kryptį iš Grigiškių į Naują Vilnią naktį, galima nuvažiuoti su vienu persėdimu, ir panašu, kad čia visą naktį taip. Netikrinau kitų krypčių, bet lyg ir buvo minėta oficialioje komunikacijoje, kad Islandijos stotelės tampa naktine stotimi, kur gali persėsti iš vieno maršruto į kitą.
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Aš turėjau omenyje, kad pas mus naktį nėra rajonų sujungimo tarpusavyje. Centre persėsti aišku galima, bet sugaiši papildomai laiko belaukdamas kito autobuso.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė liootas Rodyti pranešimąAš neisiu į tuos laivelius iš principo. Nenoriu palaikyti tokios savivaldybės nesąmonės už valdiškus pinigus...
Greit pavarčius spaudą, vienas laivelis kainuoja 450 tūkst. €, palyginamai su vienu troleibusu. Druskininkų keltuvo projekto bendra kaina buvo skelbiama kaip 3,9 mln.
Man rodos, savivaldybės laivelis visai nebloga mintis. Gal pasiteisins, gal ne, bet dabartiniai pramoginiai laiveliai labiau primena stretch limo skirtus mergvakariams, o ne hop-on-hop-off turistinius busikus ar egzotišką VT rūšį.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Pilaitės (daugiabutinės) galas berods ir yra ~ 5km iki centro (Konstitucijos prospekto).
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Aš turėjau omenyje, kad pas mus naktį nėra rajonų sujungimo tarpusavyje. Centre persėsti aišku galima, bet sugaiši papildomai laiko belaukdamas kito autobuso.
Po 23:00 pasiekti centro periferiją tampa problema.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Užtai netikusiom naktim, t.y. nuo pirmadienio iki penktadienio, VT maršrutus sudarė... gal gaidžiai? Gerąja prasme, tie kur su vištomis eina miegot.
Po 23:00 pasiekti centro periferiją tampa problema.
Kai kur susiklosto įspūdis, kad lyg piktybiškai. Paskutinis traukinys atvyksta 23:25 ir kaip sudaryti paskutiniai išvykimai: T2 iki Saulėtekio - 23:25, 2G iki Santariškių - 23:24, A53 iki Fabijoniškių - 23:28, A31 iki Naujosios Vilnios - 23:15, A74 iki Naujosios Vilnios - 23:16, A54 iki Pilaitės - 23:10
- 16 patinka
Comment
-
elementarus pinigu isisavinimas ir savu idarbinimas, visiskai nereikalingas siuo metu projektas. geriua stoteliu bortus, normalias stogines darytu, skirtu pinigus gelezinkelio stoties VT mazgui statyt."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
- 5 patinka
Comment
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimąelementarus pinigu isisavinimas ir savu idarbinimas, visiskai nereikalingas siuo metu projektas. geriua stoteliu bortus, normalias stogines darytu, skirtu pinigus gelezinkelio stoties VT mazgui statyt.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Sudarė taip, kad tu jokių būdu iš paskutinio traukinio niekur apart 2TP ir VTD nenuvažiuotum d.d.
Kai kur susiklosto įspūdis, kad lyg piktybiškai. Paskutinis traukinys atvyksta 23:25 ir kaip sudaryti paskutiniai išvykimai: T2 iki Saulėtekio - 23:25, 2G iki Santariškių - 23:24, A53 iki Fabijoniškių - 23:28, A31 iki Naujosios Vilnios - 23:15, A74 iki Naujosios Vilnios - 23:16, A54 iki Pilaitės - 23:10
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Naktiniai maršrutai paraizgyti taip, kad tikrai yra jungčių. Pavyzdžiui, Žvėrynas sujungtas su Perkūnkiemiu, Šiaurės miestelis su Jeruzale, Naujamiestis su Pilaite. Taip, paprastai, tarkime, iš Justiniškių į Antakalnį nenuvažiuosi, bet didelis klausimas, ar Vilniuje yra didelis poreikis naktinėms jungtims tarp dviejų miegamųjų rajonų be išskirtinių traukos taškų. Beje, kaip ir minite, jeigu reikalas labai prispaudžia, galima persėsti centre.
- 2 patinka
Comment
Comment