Parašė Sula
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Laikinu todėl, kad jie yra teisūs dėl ateinančių 15-20 metų, kurie turi būti skirti išskirtinai VT. Vilniaus aplinkkelių sistema nėra bloga: realiai trūksta vienos jungties (A14-A2), bet tam yra apvažiavimas GV, kuris veikia. Tuo tarpu VT situacija - absoliučiai katastrofiška dėl dešimtmečiais besitęsiančio aplaidumo ir automobilizmo. Kai VT ir aplinkkelių sistemos būklės supanašės (t.y. po milžiniško investicijų į VT bumo) , bus galima pakalbėti apie A14-A2 jungtį su sąlyga, kad GV bus humanizuotas. Dabar toks projektas prioritetų sąraše yra kokioj 75-oj vietoj. Todėl tas ‘just one more lane bro’ iš aplinkkelistų yra kur kas didesnis ekstremizmas nei tai, ką rašo tie žmonės, kurių komentarus aš laikinu.
 
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nuo gimimo važinėjau išskirtinai Vilniaus VT, vėliau 15 metų beveik tik auto. Dabar 50/50.
 Įvertindamas savo patirtį, sakyčiau, kad dabartinis Vilniaus VT kone geriausias per pastaruosius 50 metų, nors trūkumų dar yra labai daug. Bet atsilikimas nuo kaimynų nemažėja, t.y. vystymasis, sutinku, toli gražu nepakankamas.
 Dėl tragiškumo - jūs turbūt nevažinėjote kasdien į studijas/darbą 1989-1993 m. (masinio automobilizmo dar nebuvo) 
 
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kad gali būti blogiau - nesiginčiju, visada gali. Tais laikais ir BVP buvo kaip trečio pasaulio šalies. Vilnius dabar nebėra post sovietinis užkampis, jis yra turtingas ES miestas su daug konkurencingų industrijų ir daug pagrįstų ambicijų, tad miesto vystymosi tikslai turi būti atitinkami. Pirmas ir pagrindinis toks tikslas - pirmumo teise važiuojančio VT kamienas su rimtu transporto mazgu, leidžiantis iš bet kurio miesto kampo į bet kurį nuvažiuoti su daugiausia vienu (lengvu) pasikeitimu. Tai pastatyti užims bent kokius dvidešimt metų, o kažkokią rimtą kelių plėtrą iki to laiko būtų geriausia pamiršti.Parašė Sula Rodyti pranešimąDėl tragiškumo - jūs turbūt nevažinėjote kasdien į studijas/darbą 1989-1993 m. (masinio automobilizmo dar nebuvo) 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kiek atsimenu, Šimašius kažkada buvo užsiminęs kad norėtų Šeimyniškių gatvėje automobilius pakišti po žeme. Tai manau galėtų šį sprendimą taikyti ir Konstitucijos prospekto rytinėje dalyje, ten kur dabar užsodinti medžiai. Suformuoti pėsčiųjų erdvę nuo Europos aikštės iki Artery su tramvajumi, o automobiliai važiuotų po žeme. Jeigu būtų tramvajaus linijos būtų tokios, kaip dabartinės 3G ir 4G trasos, tai net nežinau ar reiktų išsaugoti antžemines A juostas, nes nelabai matau autobusų/troleibusų maršrutų, kuriuos vertėtų palikti.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąViskas ten ok, Konstitucijos pr. yra tokio pločio, kad medžiai visiškai netrukdo ir dar liktų vietos šone. Keblumų kiltų nebent norint įrengti platų sustojimo peroną vietoje, kur tie medžiai jau pasodinti, bet sprendimų vis tiek būtų.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 tai kad torleibusai/autobusai pastoviai perpildyti nepaisant to, kad dauguma zmoniu vazineja automobiliais. Tramvajus turetu buti kaip papildoma, pagrindine VT rusis, nieko naikint nereikia, nes viska "optimizavus" ir tramvajus bus perpildytas kaip 10mln mieste kokiam ir zmones gris i automobilius/ dauzysysis dantis su boltais, nepajute tramvajaus privalumoParašė 10.000 Rodyti pranešimą
 Kiek atsimenu, Šimašius kažkada buvo užsiminęs kad norėtų Šeimyniškių gatvėje automobilius pakišti po žeme. Tai manau galėtų šį sprendimą taikyti ir Konstitucijos ir prospekto rytinėje dalyje, ten kur dabar užsodinti medžiai. Suformuoti pėsčiųjų erdvę nuo Europos aikštės iki Artery su tramvajumi, o automobiliai važiuotų po žeme. Jeigu būtų tramvajaus linijos būtų tokios, kaip dabartinės 3G ir 4G trasos, tai net nežinau ar reiktų išsaugoti antžemines A juostas, nes nelabai matau autobusų/troleibusų maršrutų, kuriuos vertėtų palikti.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Įdomus pastebėjimas - 4 troleibuso reisas 6:05 ryto iš Antakalnio žiedo darbo dienomis (")nestoja(") Valkininkų st. Matyt susiję su tuo, jog anksčiau tai būdavo 13 troleibusas, dabar visi paversti į 18, tai matyt automatiškai grafikus sudaranti programa kažką pridirbo, nes jei neužsukama į Valkininkų st. "žiedą", tai matyt programa suprato jog ir gatvėje esančią stotelę reikia praleisti.
 Dar didesnė nesąmonė jog nuliniais 52 autobuso reisais rytais į Tarandę yra važiuojama tiesiai Tarandės gatve, jog kuo greičiau pasiekti galinę Raudonbalės st. ir maršrutą link miesto pradėti nuo ten, nors galėtų apsukti platesnį ratą ta naujausia trasa - juk ten irgi atsirastų keleivių. Dar kraupiau atrodo tos stotelės, kurios po trasos korekcijos liko naudojamos tik nuliniais reisais - stotelės ženklas nuimtas, o stulpas styro pakrypęs it stagaras. Akivaizdžiai matosi SĮSP politika - jei stotelė naudojama tik nuliniais reisais - jos prižiūrėti nebereikia.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Eksperimentas nepavyko: ilgųjų troleibusų Vilnius nepirks
 Žiemą į Vilniaus gatves pirmą kartą istorijoje išriedėjusiam ilgam troleibusui į Vilniaus gatves grįžti nelemta. SĮ „Susisiekimo paslaugos” tokio troleibuso miestui nepirks.
 
 „2022 m. sausį Vilniuje iš Estijos gamintojų buvo paleistas eksperimentinis autonominės ridos troleibusas. Po bandymų paaiškėjo, kad šiuo metu esančios stotelių įvažos tokiems troleibusams yra per trumpos. Ateityje neplanuojama tokių įsigyti”, – portalui MadeinVilnius.lt sakė Giedrė Buivydaitė, SĮ „Susisiekimo paslaugos” Komunikacijos ir rinkodaros vadovė.
 
 Šių metų sausį vilniečiai ir miesto svečiai galėjo išbandyti daugiau nei 24 metrų ilgio „Solaris Trollino 24 Metrostyle” troleibusą. Ilgas autonominės ridos troleibusas, kuris kursavo 19 maršrutu, įveikė 5050 km, vidutiniškai per dieną nuvažiuodamas per 190 km.
 
 Autonominės ridos troleibusai greitai turėtų atsirasti miesto gatvėse. Tęsdamas viešojo transporto atnaujinimą, miestas žada nupirkti 159 naujų troleibusų, kurie turėtų pakeisti visus senus, dar Čekoslovakijoje gamintus troleibusus.
 
 „Šiuo metu vykdome 101 autonominės ridos troleibuso pirkimą, pirmoje dalyje bus įsigyjama 50 troleibusų, kurie į Vilniaus miesto gatves turėtų išriedėti iki 2023 m. pabaigos. Naujieji autonominės ridos troleibusai galės nuvažiuoti apie 30 kilometrų nenaudodami kontaktinio tinklo, todėl gebės apvažiuoti susidariusias kliūtis ne tik sankryžose, bet esant reikalui ir aplinkinėmis gatvėmis”, – komentavo įmonės atstovė.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ne tik SĮSP su VVT, bet Soliarį teleportavo iš Lenkijos į Estiją.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
 Tai taip ir neaišku, ar pirks 159, ar 101 naują troleibusą.
 
 Beje, žurnaliūgos, panašu, supainiojo SĮSP su VVT.
 - 6 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Troleibusai grįžta į Prahą. „Žali“ sprendimai – ir Vilniui
 >>> http://ebus.lt/troleibusai-grizta-i-...ai-ir-vilniui/
 Straipsnio paskutinėje pastraipoje minimas Vilnius, iš 159 naujų troleibusų bus net 68 ilgi! Tai yra tikrai didžiulis kiekis, kai dabar turime vos 3... Jeigu bus tokie, kaip nuotraukoje (SOR modelis), tai Vilnius tikrai atrodys fantastiškai.
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Patikslinimas - VVT nusprendė pirkti ne 91, o 101 trumpą troleibusą (žr. rinkos konsultaciją vvtr.lt), bendrą troleibusų kiekį paliekant tokį patį (159). T.y., armonikų bus 58 - kas taip nėra daug, turint omeny kad visokie T2, T6, T7 perveža daugiau žmonių negu 5G ar 53 ir kad VMS galvojo keisti porą autobusų maršrutų į troleibusus.
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bet SOR puslapyje prie gaminių nėra troleibusų. Tik elektriniai autobusaiParašė Mantas95 Rodyti pranešimąTroleibusai grįžta į Prahą. „Žali“ sprendimai – ir Vilniui
 >>> http://ebus.lt/troleibusai-grizta-i-...ai-ir-vilniui/
 Straipsnio paskutinėje pastraipoje minimas Vilnius, iš 159 naujų troleibusų bus net 68 ilgi! Tai yra tikrai didžiulis kiekis, kai dabar turime vos 3... Jeigu bus tokie, kaip nuotraukoje (SOR modelis), tai Vilnius tikrai atrodys fantastiškai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Niekas nėra tikras, bet 15m laikomas nepasiteisinęs formatas, senai net straipsnis buvo, kad Vilniuj reikėjo pirkt tuomet 12m ir 18m.Parašė Horn Rodyti pranešimąO jūs tikri, jog ilgieji bus su armonika, o ne kaip senieji Soliariai?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Labai trumpai, tikiuosi čia bus atsakymai į didelę dalį klausimų.
 
 Gruodžio 17 dieną paskelbtos visų 159 (91 trumpo ir 68 ilgų) troleibusų techninės specifikacijos:
 
  
 
  
 
 Atkreipkite dėmėsį į transporto priemonių kiekius. Taip pat iš čia aišku, kad ilgi bus tikrai ilgi sudurtiniai, o ne 15 metrų.
 
 Pagal gautas tiekėjų pastabas, š.m. birželį paskelbta rinkos konsultacija 101 trumpam troleibusui. Čia prasideda įdomybės, nes kažkokiu būdu trumpų padaugėjo:
 
  
 
 Galėtų susidaryti įspūdis, kad bus perkama ne 159, o 169 troleibusai, bet ne, čia Vilnius - atsakymuose tiekėjams nurodoma, kad bendras perkamų troleibusų kiekis išlieka toks pats, t.y. 159. Tai reiškia, kad armonikų bus tik 58 vietoj 68:
 
  
 
 Taip pat čia galima perskaityti kokia yra pirkimo stadija ir kad pirkimas bus vykdomas dalimis.
 
 Tai tada klausimas - kodėl vietoj 10 armonikų bus 10 trumpų?
 
 
 Beje, skaitant atsakymus tiekėjams, labai užsikabino vienas atsakymas, kuris parodo įmonių požiūrį į keleivius ir gamintojus:
 
  
 
 Suprask, nori laimėti - skaičiuok pagal 8m^2, nori būti sąžiningas - skaičiuok pagal 5 m^2 ir pralaimėk. Šveicarijoje išvis gamintojai skaičiuoja pagal 3 m^2, tai kokie nors Hess atkristų net ne dėl kainos, o dėl keleivių talpos skaičiavimo metodikos 
 
 Taip pat, panašu kad gali būti amen troleibusų tinklui centre (juk jau daug metų nori nuimti laidus Basanavičiaus, Pylimo gatvėse ir Operos žiede), kitaip aš neįsivaizduoju, kur tie 101 troleibusas kiekvieną dieną važiuos 1/3 trasos nuo akumuliatorių:
 
 
 VLR, taccido - siūlau paskaityti.Paskutinis taisė Pilaitis; 2022.07.13, 14:23.
 - 6 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 To Perfect : Nuo 2004 metų čekų Škoda negamina savo troleibusų kėbulų, o bendradarbiauja su autobusų kėbulų gamintojais ir įstato savo elektrinę dalį. Bendradarbiaujama su Soliariu, SOR, IVECO ir Temsa (berods Škoda ją išpirko). Būtent dėl šios priežasties būna atvejų, kai troleibusas aiškiai atrodo kaip Soliaris Trollino 18, tačiau pagal dokumentus - čia Škoda 27Tr (Rygos atvejis) - Soliaris nuo kitų gamintojų čia išsiskyria tuo, kad troleibusus formina ir pats. Beje, Vilniuje esantys 41 apynaujai Soliariai formaliai gali būti laikomi Škodomis, nes juose yra Škodos elektronika - tačiau kadangi konkurse dalyvavo būtent Soliaris, tai ir dokumentuose jie Soliariai.Parašė Perfect Rodyti pranešimą
 Bet SOR puslapyje prie gaminių nėra troleibusų. Tik elektriniai autobusai
 
 Tačiau SOR, IVECO to nedaro, dėl to troleibusus su jų kėbulais galima rasti tik Škodos tinklalapyje:
 
 Paskutinis taisė Pilaitis; 2022.07.13, 11:28.
 - 5 patinka
 Comment









 
							
						
Comment