Parašė Aleksio
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Būtent naktĮ iš ketvirtadienio į penktadienį apie 1 val. nakties (bet tai buvo pernai lapkritį).Parašė John Rodyti pranešimąAkivaizdu, kad niekada nebandei važiuoti Boltu Ketvirtadienio, Penktadienio ar Šeštadienio naktį po vidurnakčio. Kitaip tiokių vaflių nerašytum.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pernai lapkritį dyzelis kainavo 1.30-1.50 Eur ribose.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąBūtent naktĮ iš ketvirtadienio į penktadienį apie 1 val. nakties (bet tai buvo pernai lapkritį).
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vienas patikslinimas, netgi nebe euras - buvau siuntęs užklausą „Susisiekimo paslaugoms“, tai informavo, esą panaikinti naktinio transporto bilietai, tai galios įprastiniai Vilniečio kortelėj/Trafi/m.Ticket. Kas su ilgalaikiais bilietais, išvis nemokamai važiuos, o studentai turbūt beveik visi turi mėnesinius, nes su nuolaidom ten kelis eurus kainuoja.Parašė John Rodyti pranešimą
 Manau žinos. Parvažiuoti Boltu iš Senamiesčio iki Perkūnkiemio ar panašios vietos, kur paprastai gyvena studentai ir šiaip dažnas barų lankytojas, piko metu kainuoja turbūt jau virš 20 Eur. Esant recesijai ir mažėjant ant medžių augančių pinigų kiekiams, žinios apie naktinius autobsus už 1 Eur pasklis labai greit.
 
 Aišku, iki kito savaitgalio laiko dar yra kažką pakeist, tai bus matyt, ar nepersigalvos ir negrąžins privalomo pirkimo iš vairuotojų.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Visas viešojo transporto kainas, įskaitant naktinių maršrutų tvirtina VMS taryba, tad artimiausiu metu tikrai liks tvarka, jog naktiniuose maršrutuose galioja visi bilietai kaip dienos metu. tai reiškia, jog turintys ilgalaikius su savaitgaliais važiuos nemokamai.Parašė Bernex Rodyti pranešimą
 Vienas patikslinimas, netgi nebe euras - buvau siuntęs užklausą „Susisiekimo paslaugoms“, tai informavo, esą panaikinti naktinio transporto bilietai, tai galios įprastiniai Vilniečio kortelėj/Trafi/m.Ticket. Kas su ilgalaikiais bilietais, išvis nemokamai važiuos, o studentai turbūt beveik visi turi mėnesinius, nes su nuolaidom ten kelis eurus kainuoja.
 
 Aišku, iki kito savaitgalio laiko dar yra kažką pakeist, tai bus matyt, ar nepersigalvos ir negrąžins privalomo pirkimo iš vairuotojų.
 Mano nuomone užtektų paleisti pranešimą stotelėse ir VT priemonių ekranuose. Bet šiaip tai sutinku, jog info tai trūksta.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Prieš savaitę ar dvi teko važiuoti 2TP autobusu ir išgirsti dviejų vairuotojų pokalbį esą "siūlė pachaltūrint (padirbt viršvalandžius) net savaitgaliui". Tai jei 2TP, kur šiaip vairuotojų trūkumas buvo mažiausias iš trijų parkų, nesurenka vairuotojų pagal "normalias valandas" vasaros savaitgaliui, tai turbūt situacija išties gan prasta.
 
 Reikia paminėti ir didelį VVT vairuotojų pasipriešinimą naktiniams, nes skirtingai nuo užsienio šalių, kur yra speciali naktinė pamaina (vairuotojai ateina po poilsio), tai pas mus į naktinius autobusus siunčia jau išdirbusius antrojoje pamainoje. T.y. gaunasi vairuotojo darbo valandas prasitęsia nuo įprastų 8-10 iki 11-13.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nenoriu pasirodyti kaip visiškas bambeklis, o ir čia tikrai ne pasaulio pabaiga, na bet negi visiškai niekas netikrina teksto prieš jį spausdinant?Parašė julius Rodyti pranešimą  
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O šiandien litras dyzelio Benekainyje kainuoja 0,87€. Net jeigu išminusuoti 12,50€ vietinės rinkliavos ir sudegintus 3 litrus degalų, bet pripliusuoti kelis € už parduotas cigaretes, vistiek gaunasi pigiau.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąPernai lapkritį dyzelis kainavo 1.30-1.50 Eur ribose.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kablelį užtektų padėti ir manau normaliai būtų:Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
 Nenoriu pasirodyti kaip visiškas bambeklis, o ir čia tikrai ne pasaulio pabaiga, na bet negi visiškai niekas netikrina teksto prieš jį spausdinant? 
 "Saulės slėnis, stotelė"
 
 Pranešimas autobuse: "(Kita) stotelė - Saulės slėnis".
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 vadinasi, kadj okio slenio cia nera,- cia yra tik stotele (st), kuri parasyta vardininko linksniu.Parašė PoDV Rodyti pranešimą
 Kablelį užtektų padėti ir manau normaliai būtų:
 "Saulės slėnis, stotelė"
 
 Pranešimas autobuse: "(Kita) stotelė - Saulės slėnis"
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Informacija iš Mickūnų seniūnijos Facebook puslapio dėl 67 maršruto:
 Informuojame, kad Mickūnų seniūnijos planuose yra autobuso Nr. 67 trasos pakeitimas. Autobusui planuojama nauja trasa: Pamiškės g. - Kairėnų g. – Mažeikių g. – Užupio g. – Mickūnai (žiedas). Šiuo metų pradėti trasos projektavimo darbai, atliekamos topografinės nuotraukos autobuso sustojimams ir kišenėms. Tai, kad Kairėnų gatvė yra per siaura autobusui, yra projektuojamos 2 kišenės, kurios leis saugiai judėti autobusui ir kitoms transporto priemonėms. Taip pat palei melioracijos griovį Pamiškės g. Mažeikių k. planuojamas apsauginis kelio atitvaras.
 
 Autobuso sustojimai planuojami ( projektuojant bus vietos tikslinamos ):
 1. S. Moravskio ir Pamiškės g., Mickūnų mstl.,
 2. Mažeikių ir Pamiškės g., Mažeikių k.,
 3. Užupio g. ir Mažeikių g., Mažeikių k.,
 4. Gaidūnų ir Užupio g. Mickūnų mstl.,
 5. Kalno ir Užupio g., Mickūnų mstl.,
 6. Lenkų ir Užupio g., Mickūnų mstl.
 
 Sustojimai, kišenės ir kitos saugumo priemonės yra derinami su Vilniaus autobuso parko atstovais. Didėjant užstatymui, ateityje sustojimų skaičius taip pat gali didėti.  
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nuo Mickūnų žiedo iki Skaisterių kaimo 3,5 km. Imant ratą, išeitų 7 km tuščio važinėjimosi, nes pakeliui į Skaisterius plynas laukas (nebent vienas keleivis per dieną iš Muknos).Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimąJeigu jau koreguojama 67 maršruto trasa, ar ne geriau būtų buvę pratęsti jį iki Skaisterių? Juk tos Mickūnų gatvelės, kuriomis jis rieda dabar, gyventojai kažkaip išsiverčia be autobuso, privežančio prie pat namų durų ir jau įpratę eiti iki dabartinės stotelės.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kažkokia įdomi jūsų logikaParašė Kristupas0220 Rodyti pranešimąJuk tos Mickūnų gatvelės, kuriomis jis rieda dabar, gyventojai kažkaip išsiverčia be autobuso, privežančio prie pat namų durų ir jau įpratę eiti iki dabartinės stotelės. jeigu šitaip, tai apskritai Vilniuje nereikėtų užsiiminėti VT plėtra, kadangi jei dabar koks nors gyventojas išsiverčia be autobuso, tai jis ir ateityje išsivers. jeigu šitaip, tai apskritai Vilniuje nereikėtų užsiiminėti VT plėtra, kadangi jei dabar koks nors gyventojas išsiverčia be autobuso, tai jis ir ateityje išsivers.
 
 O šiaip tai dabartinė VT plėtra į priemiesčius yra vienas iš nedaugelio dalykų viešojo transporto valdyme, ką dabartinė miesto valdžia daro gerai. Aišku, 67 maršruto atveju, kai miesto VT plečiasi į rajoną, atsiranda papildomų rizikų susįjusių su dviejų savivaldybių bendradarbiavimu, na bet juk šioje srityje turime ir teigiamų pavyzdžių: 87, 14
 - 6 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na ir kas kad plynas laukas toje atkarpoje? Ir ne dėl Muknos siūlau pratęsti 67 iki ten. Esmė tame, kad Skaisterių kaime, 2021 m. duomenimis gyvena beveik 400 žmonių, tad norinčių važiuoti tikrai atsirastų. Ir 67 grafikas bei kursavimo dažnis būtų patrauklesnis, nei kelis kartus per dieną užvažiuojančių priemiestinių.Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
 Nuo Mickūnų žiedo iki Skaisterių kaimo 3,5 km. Imant ratą, išeitų 7 km tuščio važinėjimosi, nes pakeliui į Skaisterius plynas laukas (nebent vienas keleivis per dieną iš Muknos).
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš kaip tik už VT plėtrą. Juk yra dar viena vieta, į kurią siūliau paleisti transportą - tai vieškelis Gudeliai-Bieliūnai, dar žinomas kaip Skvernelio gatvė, išgarsėjusi po to, kai buvo pradėta asfaltuoti. Visi tarsi užmiršo, kad tokia vieta Vilniaus pašonėje apskritai egzistuoja. Toks jausmas, kad VT tradicijos tam tikrame krašte yra tarsi dar senais laikais nusistovėjęs dalykas - jei nuo senų laikų tenai joks autobusas nevažiavo, tai ir naivu tikėtis ten kažko dabar, būtent dėl to, jog per tiek metų žmonės jau prisitaikė gyventi be viešojo transporto.Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
 Kažkokia įdomi jūsų logika jeigu šitaip, tai apskritai Vilniuje nereikėtų užsiiminėti VT plėtra, kadangi jei dabar koks nors gyventojas išsiverčia be autobuso, tai jis ir ateityje išsivers. jeigu šitaip, tai apskritai Vilniuje nereikėtų užsiiminėti VT plėtra, kadangi jei dabar koks nors gyventojas išsiverčia be autobuso, tai jis ir ateityje išsivers.
 P.S. Šiandien ant Valakampių tilto prasilenkiau su raudonai dažytu Kautros mikroautobusu, ant kurio buvo užrašas "JUDU". Vadinasi jau paruoštas kažkur lekia gal kokiai apžiūrai ar dar kam. O aš maniau, jog tie naujai suplanuoti maršrutai, kai buvo paskelbta, kad juos aptarnaus "Kautra", tai aš maniau, kad miesto ir pamiesčio gatvėmis riedės tie tarpmiestinio tipo autobusai kur su laiptais, aukštomis sėdynėmis, visi laipioja pro priekines duris, o galinės atidaromos nebent paskutiniame sustojime. Beje, o kur bus jų parkas? Negi kiekvieną vakarą baigę maršrutą lėks nakvoti į Kauną?
 - 1 patinka
 Comment








Comment