Parašė John
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai visgi, kodėl Vilniuje biudžetas yra problema, o miestuose su mažesniu biudžetu tai nėra problema?Parašė Creatium Rodyti pranešimą
 Priimsiu tada, kad ir čia retorinis klausimas.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Instrukcija kaip išsiaiškinti:Parašė John Rodyti pranešimą
 Tai visgi, kodėl Vilniuje biudžetas yra problema, o miestuose su mažesniu biudžetu tai nėra problema?
 1. Išsitraukti norimų palyginti miestų biudžetus
 2. Pasiskaičiuoti biudžeto dydį gyventojui
 3. Pasilyginti biudžeto išlaidas, procentais
 4. Suformuoti išvadas
 
 Sėkmės!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Esu tai padaręs daug kartų ir galiu drąsiai daryti išvadą, kad VMS viešasis transportas visiškai nerūpi. Jei kyla klausimų - siūlau tą patį padaryti pačiam, tada jų nebekils.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
 Instrukcija kaip išsiaiškinti:
 1. Išsitraukti norimų palyginti miestų biudžetus
 2. Pasiskaičiuoti biudžeto dydį gyventojui
 3. Pasilyginti biudžeto išlaidas, procentais
 4. Suformuoti išvadas
 
 Sėkmės!
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sveiki, kodėl vasaros (dar pamatysim) trumpinimui buvo pasirinktas būtent T10? Nors T19 pakeistas ir sukuriama Žvėryno-Konstitucijos pr. arealo jungtis su Sapiega-Vileišiu, nuo pat šio ruožo važiuojama išvien su gan dažnu T2 bei su 4G nuo Šilo tilto. Ir iš Saulėtekio visi troleibusai važiuoja tapačiai iki pat Petro ir Povilo žiedo, kol štai trumpinant T10 nunyksta Saulėtekio jungtis su Valakampių tiltu (iš esmės Žirmūnų paplūdimys, pakrantės pasivaikščiojimai, kas vasarą aktualu) ir galimai Verkių st., lengvesniam patekimui į šiaurės miestelio prekybą.Abrikosai mus išgelbės. ~
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kai nera kuo kontrargumentuoti tai tikrai geriau patyleti nei ieskoti kazkokiu pasaku arba atmazu apie biudzetus ir alternatyvaus pasaulio mero PR kompanija facebuke perrasinetiParašė Creatium Rodyti pranešimą
 Jūs tikrai gyvenat alternatyvioje visatoje, jeigu jums Vilnius kasmet yra vis labiau apleistas ir tik blogėja.
 
 "Jokių didesnių projektų pastatyta nebuvo" - tai čia tiesiog jūsų visatą apibūdinantis žodžių kratinys. Tai tiek, tikrai nesiimsiu kontrargumentuoti tokių teiginių.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Su miestais, kurie turi esamas sistemas, atsakymas manau ganėtinai paprastas: jei neklystu, tramvajaus ilgalaikiai kaštai įskaičiuojant tiek operacinius kaštus, tiek amortizaciją, yra mažesni nei autobusų kaštai. Nors ir viena transporto priemonė brangesnė, bet pakeičia kelis autobusus, ilgiau tarnauja, mažesnės energijos sąnaudos ir t.t. Kai pačios sistemos kapitalo išlaidos biudžete yra artimos nuliui, nenuostabu kad tramvajus atnaujinti sau gali leisti ir mažiau turtingi miestai.Parašė John Rodyti pranešimą
 Ai nu neapsimesk besituštinančiu katinu, klausimas gi retorinis buvo. Bet galiu pabandyti išversti į neretorinį klausimą. Jei tokios šiknaskylės,kurių biudžetas yra gerokai kuklesnis už Vilniaus visais požiūriais, sugeba plėsti ir statyti naujas bėginio VT sistemas, tai kodėl Vilniuje, turtingame mieste, biudžetas yra problema?
 
 Dėl naujos tramvajaus sistemos Olštyne tai specifika tokia kad Olštynas yra vienas didžiausių miestų viename skurdžiausių Lenkijos regionų, ir tas regionas turėjo atskirą europinių fondų programą. Kitaip nei Lietuvoje, regioninio didmiesčio poreikiai buvo prioritizuoti, kai Lietuvos atveju iki naujos finansinės perspektyvos Lietuva veikė kaip vienas regionas, ir buvo nuspręsta daugiau pinigų atiduoti ne regiono didžiausiam miestui Vilniui, o regionams nes Vilnius ir taip atitrūkęs. Vilniaus didžiausios investicijos buvo nukreiptos į kelių transportą (Vakarinis, Pietinis aplinkkeliai), geležinkelio aplinkkelį, energetiką, nuotekų tinklus. O pagal šitą Lenkijos Olštyno pavyzdį, su nauja finansine perspektyva, kai likusi Lietuva gaus 10 kartų daugiau europinių pinigų nei Vilniaus regionas, daugiau šansų naujai VT sistemai netgi matau atsirasti Kaune ar Klaipėdoje nei Vilniuje.
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 SĮSPo siūlymu Vilniaus miesto taryba kitą savaitę svarstys du naujus VT bilietų tipus:
 
 https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...box=1656159113
 
 Naujo tipo 1, 3, 5 ir 10 dienų popieriniai bilietai, pasak „Susisiekimo paslaugų“, galėtų būti parduodami specialiuose įmonės terminaluose, jie būtų įrengti sostinės vietose, kur yra dideli atvykstančių žmonių srautai, pavyzdžiui, Vilniaus oro uoste.
 
 Šiuo metu minėtos trukmės bilietai yra tik elektroniniai – esamų ir naujo tipo bilietų tarifai nesiskirtų.
 
 Numatoma, kad tokių popierinių bilietų nereikėtų papildomai žymėti ir jie būtų aktyvuoti jau išdavimo terminale.
 
 <...>
 
 Pateiktame projekte „Susisiekimo paslaugos“ nurodo, kad naujo tipo popieriniai bilietai palengvintų viešojo transporto bilietų įsigijimą į Vilnių atvykstantiems turistams, „tokiu būdu skatinant Vilniaus miesto svečius naudotis viešuoju transportu“.Tuo metu aštuonis eurus kainuosiantis dviejų valandų nevardinis kontrolės bilietas būtų parduodamas tik kontrolės metu, iš kontrolieriaus. Pabrėžiama, kad taip būtų siekiama „paskatinti keleivius įsigyti kitų rūšių bilietus iš anksto“.
 
 <...>
 
 „Įvedus kontrolės bilietą, keleiviui, neįsigijusiam bilieto iš anksto, bus sudaroma galimybė bilietą įsigyti iš kontrolieriaus kontrolės metu ir tęsti savo kelionę toliau, nebus gaišinamas tiek keleivio, tiek kontrolierių laikas, fiksuojant keleivių vežimo taisyklių pažeidimą ir surašant administracinio nusižengimo protokolą, bei taupomi valstybės institucijų resursai, priverstinai išieškant baudas“, – aiškinamajame rašte nurodo įmonė.
 
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ar teisingai suprantu, kad iš esmės sumažinama bauda iki 8 eurų ir ji pavadinama kontrolės bilietu? Tai kokia paskata pirkti normalius bilietus?Parašė dtb Rodyti pranešimąValio, puikus sprendimas norintiems sutaupyti! Mane, kasdien važinėjantį, kontrolė patikrina geriausiu atveju kartą per mėnesį, tai 8 eurai už važiavimą VT per mėnesį labai gera kaina.
 
 Gal jie planuoja, kad sumažėjus poreikiui aiškintis, ginčytis ir sodinti keleivius į raudonus autobusiukus, kontrolieriai sugebės daugiau autobusų patikrinti? Bet lėšų už baudas bus gaunama geriausiu atveju tiek pat (keleivių gal ir patikrinama daugiau, bet „baudos“ žymiai mažesnės). O bilietų pardavimai gali net sumažėti, nes kam pirkti, jei gali 8 eurus susimokėti.
 
 Ar nebūtų logiškiau, kad su baudos mokėjimu būtų įsigijamas savaitinis/mėnesinis bilietas? Pvz. tave pagavo be bilieto – privalai susimokėti 60 €. Tau paaiškinama, kad iš tos sumos 30 € nukeliauja mėnesiniam bilietui, kurį tu per prievartą įsigiji ir jis tau iškart aktyvuojamas 30-čiai dienų, o dar tokia pati suma (30 €) yra bauda, kad jo nebuvai įsigijęs.
 
 Sakykim, kad X ruože važinėja daug zuikių. Tai kontrolei reikėtų pastovėti dvi-tris dienas nuo ryto iki vakaro ir dauguma zuikių jau turėtų mėnesinius bilietus. Tada teoriškai būtų galima grįžti tik po mėnesio į tą stotelę.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
 - 7 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pagal dvasią primena kaip progresyvūs JAV miestai tvarkosi su smulkiu nusikalstamumu.Parašė VLR Rodyti pranešimąĮdomu pagal kokio miesto geriausias praktikas taip yra daroma. Nes jei vietiniai vėl sugalvojo unikalų sprendimą bandydami išrasti dviratį tai, garantuoju, veiks blogai, nes bus apie kažką nepagalvoję eilinį kartą.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šiaip pats palydėjimas į autobusiuką labai gera baudos dalis. Gaišti laiką + gėda prieš aplinkinius.
 
 Tas pats kaip su baudom už greičio viršyjimą. Labai gerai pamenu kai teko eit į komisariatą, kad užpildytų protokolą. Pati bauda buvo mažiausia pamokos dalis.
 
 Neseniai nusifotkinau, gavau baudą el paštu, susimokėjau per el bankininkystę… Nesijaučiu išmokęs jokią pamoką. Bauda už mažą viršyjimą juokinga, gėdos ar gaišaties nulis. Moralizuojančio žvilgsnio iš uniformuoto pareigūno irgi nėra.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nieko gero. Juk norėsi darbinti kokioje valstybinėje institucijoje, tai ten gali nepriimti, jei turėsi labai daug nuobaudų.Parašė dtb Rodyti pranešimąValio, puikus sprendimas norintiems sutaupyti! Mane, kasdien važinėjantį, kontrolė patikrina geriausiu atveju kartą per mėnesį, tai 8 eurai už važiavimą VT per mėnesį labai gera kaina.
 Kitas dalykas - teko girdėti, jog jei pakliuvai/nemoki baudų, tai kontrolieriai gali teisėtai užimti tavo butą. Jei reikia, biški pasiremontuos, pasitinkuos lubas ir apsigyvens tavo namuose. O tu - į bomžyną.Paskutinis taisė Kristupas0220; 2022.06.26, 14:39.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kaune taip daroma su parkavimu nesusimokėjus.Parašė VLR Rodyti pranešimąĮdomu pagal kokio miesto geriausias praktikas taip yra daroma. Nes jei vietiniai vėl sugalvojo unikalų sprendimą bandydami išrasti dviratį tai, garantuoju, veiks blogai, nes bus apie kažką nepagalvoję eilinį kartą.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Baudos bilietas yra tiesiog bilietas ir nesiskaito kaip administracinis pažeidimas.Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
 Nieko gero. Juk norėsi darbinti kokioje valstybinėje institucijoje, tai ten gali nepriimti, jei turėsi labai daug nuobaudų.
 Kitas dalykas - teko girdėti, jog jei pakliuvai/nemoki baudų, tai kontrolieriai gali teisėtai užimti tavo butą. Jei reikia, biški pasiremontuos, pasitinkuos lubas ir apsigyvens tavo namuose. O tu - į bomžyną.
 Analogiška situacija su parkavimo rinkliava Vilniuje (pagal Kitas Džiugas komentarą panašu ir Kaune) - gauni lapelį ir gali sumokėti rinkliavą per 72 val. Nesumoki eina per VMI ir tada jau ištikro pasižymi kaip pažeidimas.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tiek investavo kad toliau važinėjame 36 metų senumo škodomis, A juostu plėtra vyksta taip greitai kad prireikė 5 metų pradėti Narbuto gatvės projektui. Nežinau kokias kompanijas turite omenyje, bet reisų mažinimas tikrai nėra teigiama kompanika. O replikos kad vieto VT tu turi važiuoti dviračiu taip pat neskatina VT vartojimo.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
 Jūs kažkokioje alternatyvioje visatoje gyvenate. "Neoliberali" miesto valdžia investavo nemažas sumas į parko atnaujinimą, vykdo A juostų plėtrą ir darė bei daro nemažas kampanijas, skatinančias būtent viduriniosios klasės atstovus vis dažniau rinktis VT. Tai aišku, kad galima daugiau ir geriau daryt. Bet sakyt, kad ši valdžia absoliučiai nieko nedaro "bėdžių transportui" tai kažkas iš fantastikos srities.
 Rygos biudžetas nesiekia net 1,5x didesnio, bet VT skiria 3-4 kartus daugiau, tai čia panašiau kad tiesiog Vilniaus prioritetai negeri.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
 Kai Vilnius turės 360 mln. Eur didesnį biudžetą (t.y. nors kažkiek panašesnį į Rygos)*, tai galima bus grįžti prie diskusijos kas ko daro (ne)pakankamai.
 
 * 2021 m. duomenys:
 Rygos išlaidos 1,15 mlrd. Eur
 Vilniaus išlaidos 840 mln. Eur
 
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kaip perdėliotum Vilniaus biudžetą?Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
 Rygos biudžetas nesiekia net 1,5x didesnio, bet VT skiria 3-4 kartus daugiau, tai čia panašiau kad tiesiog Vilniaus prioritetai negeri.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vienintelė kampanija kurią pamenu buvo autobusų ir troleibusų apjungimas į „mudu abudu“ ar kaip ten. Ar pražiopsojau, kad kokius influnkerius samdė su selfistikais pasivažinėt troleibusu?Parašė Creatium Rodyti pranešimą
 Jūs kažkokioje alternatyvioje visatoje gyvenate. "Neoliberali" miesto valdžia investavo nemažas sumas į parko atnaujinimą, vykdo A juostų plėtrą ir darė bei daro nemažas kampanijas, skatinančias būtent viduriniosios klasės atstovus vis dažniau rinktis VT. Tai aišku, kad galima daugiau ir geriau daryt. Bet sakyt, kad ši valdžia absoliučiai nieko nedaro "bėdžių transportui" tai kažkas iš fantastikos srities.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Praleidai. Neiškosiu straipsnių, bet buvo ne viena akcija daroma, kur specialiai pristatinėjo VT didelėms įmonėms, kvietė jų darbuotojus išbandyti ir naudotis. Akivaizdu, kad čia yra marketingas ir nieko tiesioginio bendro su parko atnaujinimu arba naujos rūšies įvedimu neturi. Bet tai tik parodo, kad niekas nesėdi sudėję rankų ir juo labiau nelaiko VT "bėdžių transportu", kaip čia bando kai kurie nepagrįstai teigti.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
 Vienintelė kampanija kurią pamenu buvo autobusų ir troleibusų apjungimas į „mudu abudu“ ar kaip ten. Ar pražiopsojau, kad kokius influnkerius samdė su selfistikais pasivažinėt troleibusu?
 
 Su influenceriais irgi buvo dirbta.
 - 1 patinka
 Comment







Comment