Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Ai nu neapsimesk besituštinančiu katinu, klausimas gi retorinis buvo. Bet galiu pabandyti išversti į neretorinį klausimą. Jei tokios šiknaskylės,kurių biudžetas yra gerokai kuklesnis už Vilniaus visais požiūriais, sugeba plėsti ir statyti naujas bėginio VT sistemas, tai kodėl Vilniuje, turtingame mieste, biudžetas yra problema?
    Priimsiu tada, kad ir čia retorinis klausimas.

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

      Priimsiu tada, kad ir čia retorinis klausimas.
      Tai visgi, kodėl Vilniuje biudžetas yra problema, o miestuose su mažesniu biudžetu tai nėra problema?

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą

        Tai visgi, kodėl Vilniuje biudžetas yra problema, o miestuose su mažesniu biudžetu tai nėra problema?
        Instrukcija kaip išsiaiškinti:
        1. Išsitraukti norimų palyginti miestų biudžetus
        2. Pasiskaičiuoti biudžeto dydį gyventojui
        3. Pasilyginti biudžeto išlaidas, procentais
        4. Suformuoti išvadas

        Sėkmės!

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

          Instrukcija kaip išsiaiškinti:
          1. Išsitraukti norimų palyginti miestų biudžetus
          2. Pasiskaičiuoti biudžeto dydį gyventojui
          3. Pasilyginti biudžeto išlaidas, procentais
          4. Suformuoti išvadas

          Sėkmės!
          Esu tai padaręs daug kartų ir galiu drąsiai daryti išvadą, kad VMS viešasis transportas visiškai nerūpi. Jei kyla klausimų - siūlau tą patį padaryti pačiam, tada jų nebekils.

          Comment


            Sveiki, kodėl vasaros (dar pamatysim) trumpinimui buvo pasirinktas būtent T10? Nors T19 pakeistas ir sukuriama Žvėryno-Konstitucijos pr. arealo jungtis su Sapiega-Vileišiu, nuo pat šio ruožo važiuojama išvien su gan dažnu T2 bei su 4G nuo Šilo tilto. Ir iš Saulėtekio visi troleibusai važiuoja tapačiai iki pat Petro ir Povilo žiedo, kol štai trumpinant T10 nunyksta Saulėtekio jungtis su Valakampių tiltu (iš esmės Žirmūnų paplūdimys, pakrantės pasivaikščiojimai, kas vasarą aktualu) ir galimai Verkių st., lengvesniam patekimui į šiaurės miestelio prekybą.
            Abrikosai mus išgelbės. ~

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

              Jūs tikrai gyvenat alternatyvioje visatoje, jeigu jums Vilnius kasmet yra vis labiau apleistas ir tik blogėja.

              "Jokių didesnių projektų pastatyta nebuvo" - tai čia tiesiog jūsų visatą apibūdinantis žodžių kratinys. Tai tiek, tikrai nesiimsiu kontrargumentuoti tokių teiginių.
              Kai nera kuo kontrargumentuoti tai tikrai geriau patyleti nei ieskoti kazkokiu pasaku arba atmazu apie biudzetus ir alternatyvaus pasaulio mero PR kompanija facebuke perrasineti

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Ai nu neapsimesk besituštinančiu katinu, klausimas gi retorinis buvo. Bet galiu pabandyti išversti į neretorinį klausimą. Jei tokios šiknaskylės,kurių biudžetas yra gerokai kuklesnis už Vilniaus visais požiūriais, sugeba plėsti ir statyti naujas bėginio VT sistemas, tai kodėl Vilniuje, turtingame mieste, biudžetas yra problema?
                Su miestais, kurie turi esamas sistemas, atsakymas manau ganėtinai paprastas: jei neklystu, tramvajaus ilgalaikiai kaštai įskaičiuojant tiek operacinius kaštus, tiek amortizaciją, yra mažesni nei autobusų kaštai. Nors ir viena transporto priemonė brangesnė, bet pakeičia kelis autobusus, ilgiau tarnauja, mažesnės energijos sąnaudos ir t.t. Kai pačios sistemos kapitalo išlaidos biudžete yra artimos nuliui, nenuostabu kad tramvajus atnaujinti sau gali leisti ir mažiau turtingi miestai.

                Dėl naujos tramvajaus sistemos Olštyne tai specifika tokia kad Olštynas yra vienas didžiausių miestų viename skurdžiausių Lenkijos regionų, ir tas regionas turėjo atskirą europinių fondų programą. Kitaip nei Lietuvoje, regioninio didmiesčio poreikiai buvo prioritizuoti, kai Lietuvos atveju iki naujos finansinės perspektyvos Lietuva veikė kaip vienas regionas, ir buvo nuspręsta daugiau pinigų atiduoti ne regiono didžiausiam miestui Vilniui, o regionams nes Vilnius ir taip atitrūkęs. Vilniaus didžiausios investicijos buvo nukreiptos į kelių transportą (Vakarinis, Pietinis aplinkkeliai), geležinkelio aplinkkelį, energetiką, nuotekų tinklus. O pagal šitą Lenkijos Olštyno pavyzdį, su nauja finansine perspektyva, kai likusi Lietuva gaus 10 kartų daugiau europinių pinigų nei Vilniaus regionas, daugiau šansų naujai VT sistemai netgi matau atsirasti Kaune ar Klaipėdoje nei Vilniuje.

                Comment


                  SĮSPo siūlymu Vilniaus miesto taryba kitą savaitę svarstys du naujus VT bilietų tipus:

                  https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...box=1656159113

                  Naujo tipo 1, 3, 5 ir 10 dienų popieriniai bilietai, pasak „Susisiekimo paslaugų“, galėtų būti parduodami specialiuose įmonės terminaluose, jie būtų įrengti sostinės vietose, kur yra dideli atvykstančių žmonių srautai, pavyzdžiui, Vilniaus oro uoste.

                  Šiuo metu minėtos trukmės bilietai yra tik elektroniniai – esamų ir naujo tipo bilietų tarifai nesiskirtų.

                  Numatoma, kad tokių popierinių bilietų nereikėtų papildomai žymėti ir jie būtų aktyvuoti jau išdavimo terminale.

                  <...>

                  Pateiktame projekte „Susisiekimo paslaugos“ nurodo, kad naujo tipo popieriniai bilietai palengvintų viešojo transporto bilietų įsigijimą į Vilnių atvykstantiems turistams, „tokiu būdu skatinant Vilniaus miesto svečius naudotis viešuoju transportu“.
                  Tuo metu aštuonis eurus kainuosiantis dviejų valandų nevardinis kontrolės bilietas būtų parduodamas tik kontrolės metu, iš kontrolieriaus. Pabrėžiama, kad taip būtų siekiama „paskatinti keleivius įsigyti kitų rūšių bilietus iš anksto“.

                  <...>

                  „Įvedus kontrolės bilietą, keleiviui, neįsigijusiam bilieto iš anksto, bus sudaroma galimybė bilietą įsigyti iš kontrolieriaus kontrolės metu ir tęsti savo kelionę toliau, nebus gaišinamas tiek keleivio, tiek kontrolierių laikas, fiksuojant keleivių vežimo taisyklių pažeidimą ir surašant administracinio nusižengimo protokolą, bei taupomi valstybės institucijų resursai, priverstinai išieškant baudas“, – aiškinamajame rašte nurodo įmonė.

                  Comment


                    Valio, puikus sprendimas norintiems sutaupyti! Mane, kasdien važinėjantį, kontrolė patikrina geriausiu atveju kartą per mėnesį, tai 8 eurai už važiavimą VT per mėnesį labai gera kaina.

                    Comment


                      Parašė dtb Rodyti pranešimą
                      Valio, puikus sprendimas norintiems sutaupyti! Mane, kasdien važinėjantį, kontrolė patikrina geriausiu atveju kartą per mėnesį, tai 8 eurai už važiavimą VT per mėnesį labai gera kaina.
                      Ar teisingai suprantu, kad iš esmės sumažinama bauda iki 8 eurų ir ji pavadinama kontrolės bilietu? Tai kokia paskata pirkti normalius bilietus?

                      Gal jie planuoja, kad sumažėjus poreikiui aiškintis, ginčytis ir sodinti keleivius į raudonus autobusiukus, kontrolieriai sugebės daugiau autobusų patikrinti? Bet lėšų už baudas bus gaunama geriausiu atveju tiek pat (keleivių gal ir patikrinama daugiau, bet „baudos“ žymiai mažesnės). O bilietų pardavimai gali net sumažėti, nes kam pirkti, jei gali 8 eurus susimokėti.

                      Ar nebūtų logiškiau, kad su baudos mokėjimu būtų įsigijamas savaitinis/mėnesinis bilietas? Pvz. tave pagavo be bilieto – privalai susimokėti 60 €. Tau paaiškinama, kad iš tos sumos 30 € nukeliauja mėnesiniam bilietui, kurį tu per prievartą įsigiji ir jis tau iškart aktyvuojamas 30-čiai dienų, o dar tokia pati suma (30 €) yra bauda, kad jo nebuvai įsigijęs.

                      Sakykim, kad X ruože važinėja daug zuikių. Tai kontrolei reikėtų pastovėti dvi-tris dienas nuo ryto iki vakaro ir dauguma zuikių jau turėtų mėnesinius bilietus. Tada teoriškai būtų galima grįžti tik po mėnesio į tą stotelę.
                      100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                      Comment


                        Įdomu pagal kokio miesto geriausias praktikas taip yra daroma. Nes jei vietiniai vėl sugalvojo unikalų sprendimą bandydami išrasti dviratį tai, garantuoju, veiks blogai, nes bus apie kažką nepagalvoję eilinį kartą.

                        Comment


                          Parašė VLR Rodyti pranešimą
                          Įdomu pagal kokio miesto geriausias praktikas taip yra daroma. Nes jei vietiniai vėl sugalvojo unikalų sprendimą bandydami išrasti dviratį tai, garantuoju, veiks blogai, nes bus apie kažką nepagalvoję eilinį kartą.
                          Pagal dvasią primena kaip progresyvūs JAV miestai tvarkosi su smulkiu nusikalstamumu.

                          Comment


                            Šiaip pats palydėjimas į autobusiuką labai gera baudos dalis. Gaišti laiką + gėda prieš aplinkinius.

                            Tas pats kaip su baudom už greičio viršyjimą. Labai gerai pamenu kai teko eit į komisariatą, kad užpildytų protokolą. Pati bauda buvo mažiausia pamokos dalis.

                            Neseniai nusifotkinau, gavau baudą el paštu, susimokėjau per el bankininkystę… Nesijaučiu išmokęs jokią pamoką. Bauda už mažą viršyjimą juokinga, gėdos ar gaišaties nulis. Moralizuojančio žvilgsnio iš uniformuoto pareigūno irgi nėra.

                            Comment


                              Parašė dtb Rodyti pranešimą
                              Valio, puikus sprendimas norintiems sutaupyti! Mane, kasdien važinėjantį, kontrolė patikrina geriausiu atveju kartą per mėnesį, tai 8 eurai už važiavimą VT per mėnesį labai gera kaina.
                              Nieko gero. Juk norėsi darbinti kokioje valstybinėje institucijoje, tai ten gali nepriimti, jei turėsi labai daug nuobaudų.
                              Kitas dalykas - teko girdėti, jog jei pakliuvai/nemoki baudų, tai kontrolieriai gali teisėtai užimti tavo butą. Jei reikia, biški pasiremontuos, pasitinkuos lubas ir apsigyvens tavo namuose. O tu - į bomžyną.
                              Paskutinis taisė Kristupas0220; 2022.06.26, 13:39.

                              Comment


                                Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                Įdomu pagal kokio miesto geriausias praktikas taip yra daroma. Nes jei vietiniai vėl sugalvojo unikalų sprendimą bandydami išrasti dviratį tai, garantuoju, veiks blogai, nes bus apie kažką nepagalvoję eilinį kartą.
                                Kaune taip daroma su parkavimu nesusimokėjus.

                                Comment


                                  Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą

                                  Nieko gero. Juk norėsi darbinti kokioje valstybinėje institucijoje, tai ten gali nepriimti, jei turėsi labai daug nuobaudų.
                                  Kitas dalykas - teko girdėti, jog jei pakliuvai/nemoki baudų, tai kontrolieriai gali teisėtai užimti tavo butą. Jei reikia, biški pasiremontuos, pasitinkuos lubas ir apsigyvens tavo namuose. O tu - į bomžyną.
                                  Baudos bilietas yra tiesiog bilietas ir nesiskaito kaip administracinis pažeidimas.
                                  Analogiška situacija su parkavimo rinkliava Vilniuje (pagal Kitas Džiugas komentarą panašu ir Kaune) - gauni lapelį ir gali sumokėti rinkliavą per 72 val. Nesumoki eina per VMI ir tada jau ištikro pasižymi kaip pažeidimas.

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                    Jūs kažkokioje alternatyvioje visatoje gyvenate. "Neoliberali" miesto valdžia investavo nemažas sumas į parko atnaujinimą, vykdo A juostų plėtrą ir darė bei daro nemažas kampanijas, skatinančias būtent viduriniosios klasės atstovus vis dažniau rinktis VT. Tai aišku, kad galima daugiau ir geriau daryt. Bet sakyt, kad ši valdžia absoliučiai nieko nedaro "bėdžių transportui" tai kažkas iš fantastikos srities.
                                    Tiek investavo kad toliau važinėjame 36 metų senumo škodomis, A juostu plėtra vyksta taip greitai kad prireikė 5 metų pradėti Narbuto gatvės projektui. Nežinau kokias kompanijas turite omenyje, bet reisų mažinimas tikrai nėra teigiama kompanika. O replikos kad vieto VT tu turi važiuoti dviračiu taip pat neskatina VT vartojimo.
                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                    Kai Vilnius turės 360 mln. Eur didesnį biudžetą (t.y. nors kažkiek panašesnį į Rygos)*, tai galima bus grįžti prie diskusijos kas ko daro (ne)pakankamai.

                                    * 2021 m. duomenys:
                                    Rygos išlaidos 1,15 mlrd. Eur
                                    Vilniaus išlaidos 840 mln. Eur
                                    Rygos biudžetas nesiekia net 1,5x didesnio, bet VT skiria 3-4 kartus daugiau, tai čia panašiau kad tiesiog Vilniaus prioritetai negeri.

                                    Comment


                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                      Rygos biudžetas nesiekia net 1,5x didesnio, bet VT skiria 3-4 kartus daugiau, tai čia panašiau kad tiesiog Vilniaus prioritetai negeri.
                                      Kaip perdėliotum Vilniaus biudžetą?

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                        Jūs kažkokioje alternatyvioje visatoje gyvenate. "Neoliberali" miesto valdžia investavo nemažas sumas į parko atnaujinimą, vykdo A juostų plėtrą ir darė bei daro nemažas kampanijas, skatinančias būtent viduriniosios klasės atstovus vis dažniau rinktis VT. Tai aišku, kad galima daugiau ir geriau daryt. Bet sakyt, kad ši valdžia absoliučiai nieko nedaro "bėdžių transportui" tai kažkas iš fantastikos srities.
                                        Vienintelė kampanija kurią pamenu buvo autobusų ir troleibusų apjungimas į „mudu abudu“ ar kaip ten. Ar pražiopsojau, kad kokius influnkerius samdė su selfistikais pasivažinėt troleibusu?

                                        Comment


                                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                          Vienintelė kampanija kurią pamenu buvo autobusų ir troleibusų apjungimas į „mudu abudu“ ar kaip ten. Ar pražiopsojau, kad kokius influnkerius samdė su selfistikais pasivažinėt troleibusu?
                                          Praleidai. Neiškosiu straipsnių, bet buvo ne viena akcija daroma, kur specialiai pristatinėjo VT didelėms įmonėms, kvietė jų darbuotojus išbandyti ir naudotis. Akivaizdu, kad čia yra marketingas ir nieko tiesioginio bendro su parko atnaujinimu arba naujos rūšies įvedimu neturi. Bet tai tik parodo, kad niekas nesėdi sudėję rankų ir juo labiau nelaiko VT "bėdžių transportu", kaip čia bando kai kurie nepagrįstai teigti.

                                          Su influenceriais irgi buvo dirbta.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X