Tai dar reikia sulaukti tų naujų autobusų, tiek ir privatininko. Ir iš viso, jei jie iki šiol dar nenusipirko autobusų, tai gal reikia nutraukti sutartį? Ar ten kokie ilgi terminai jiems skirti autobusus nusipirkti? Privatininkai yra blogis. Geriau jau panaudotų autobusų VVT nupirktų 100 vnt., būtų didesnė nauda ir VVT, ir aplamai pinigų sutaupytų, užuot juos išmetus privatininko maitinimui ir VVT tolimesniam stekenimui.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Visa tai ne vienų ar dviejų paskutinių metų rezultatas. Iš esmės prie to buvo einam daug metų, ypač aktyviai paskutinius 10 metų, svaigstant tai apie metro, tai apie tramvajų, bet pakankamai nesirupinant esamų VT. Nors galėjo iš ES lėšų Vilnius turėti gerą VT. Situacija prasta ir dabartinė valdžia taip pat nieko nedato, kad ji pagerėtų, nepaisant naujų autobusų ir troleibusų pirkimo. Jų per mažai, o privatininkų atsiradimas yra didelis blogis, pinigų atėmimas iš VVT, būtent VVT uždirbtų, nes jie perveža didžiąja dalį keleivių, o ne privatininkai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Metro niekas neduotu šitiems tinginiams.Parašė Briedis Rodyti pranešimąIr tai sostinės VT. Kuris randasi visiškoje ši..., o kažkas dar sėdint joje sugeba pasvajoti apie metro ar tramvajus 
 
 Vyriausybė ten darytų. Tiems geriau sekasi - SGD pastatė, nors niekas netikėjo.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kažin kaip atrodytų, jei turėtume vieną tviskančią metro liniją, bet ir toliau važinėtume su senomis škodomis?Parašė Al1 Rodyti pranešimąIr kas iš to SGD? Tai politinis projektas, o ne ekonominis. Dabar visi už jį moka vien tik tam, kad neužsirauktų. Metro irgi reikėtų išlaikyti. Ir ne valstybei, o savivaldybei. O ji net dabartinio VT nenori ir negali išlaikyti ir gerinti.
 Vienas kitas autobusas švarus, visi kiti purvini. Vienas kitas autobusas neišmeta juodų dumų kamuolių, visa dauguma išmeta. Keli troleibusai pakenčiami, visi kiti tiesiog šiukšlių konteineriai varomi elektra.
 
 Jeigu VT naujinti, tai reik iš esmės. Koks skirtumas, jei vieną kartą per savaitę pavažiuosi nauju troleibusu, o kiekvieną dieną po kelis kartus vis tiek su senais?Paskutinis taisė andyour; 2017.12.20, 22:55.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Metro vardo prašome neteršti.
 
 Be to, jis turi kitą temą, tai čia nediskutuokime ir argumentų už/prieš nenaudokime.
 
 Kaunas turi planą pasiekti 5 m. vidutinį troleibusų amžių. Vilniui kentėti šituos diletantus liko nedaug. Metukai.
 
 PS
 Dėl SGD terminalo.
 Dujos atpigo. Daugiau nieko. Bet gal ir užtenka.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė 1132 Rodyti pranešimąVolvo 7700A numeris 744 perdažinėjamas pilnai į raudoną spalvą, turėtų dar būti prezentacija prie savivaldybės.Parašė Ignalina Rodyti pranešimągal jau yra kažkas padaręs nuotraukų kaip perdažytas 744 atrodo? ar dar tik laukia perdažymo?Parašė Mettal Rodyti pranešimąJau perdažytas, atrodo tikrai gerai, nežiūrint į tam tikrų žmonių pasisakymus. "Pigus fotošopas", kaip autobusas gali atrodyti.
 Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąAtspalvis, kiek supratau, skirsis nuo čia pafotošopinto varianto?Taigi, perdažytas Volvo 7700A Nr. 744 be jokių prezentacijų pasirodė gatvėse. Gal nenorėjo į rezervą siųsti dar vieno mikroautobuso?Parašė Mettal Rodyti pranešimąTaip, ta raudona yra šviesesnė. Labiau primena štai šį:
   
 
  
 
 Atspalvis, mano supratimu, kiek skiriasi nuo naujųjų Isuzu, deklaruotų kaip naujojo "Vilniaus VT įvaizdžio", pavyzdžių (tiek kelių pirmųjų tamsesniųjų, tiek ir daugumos šviesesniųjų). Vilniaus atrbutikos taip pat nesimato (gal tiesiog nespėjo užklijuot?). Daugiau nuotraukų – fotogalerijoje.
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Iš Vilniaus VT fotogalerijos temos:
 Problema tame, kad esant ant tiek susidevėjusioms TP ir "nedafinansuojamiems" remontams (viešieji pirkimai, kurie stabdo detalių tiekimą ir verčia pirkti pigų šlamštą), VVT TP rezervas turi būti bent penktadalis nuo visų turimų TP. Tikrai nepateiksiu tikslių skaičių pagrindinimui, bet pagal mano stebėjimus naujesni žemagrindžiai genda ir negali tęsti darbo kur kas dažniau, nei seniausi nežemagrindžiai. Seni autobusai yra nurašomi tik tada, kai jų visiškai nebeapsimoka remontuoti (pvz. baigėsi dujų balionų galiojimas ar draudimo įmonė atsisako drausti). Be to, nurašomi yra trumpi, kuriuos naujai perkami Solariai tikrai laisvai pakeis. Gal net ir MB Citaro nurašinės mat jų techninė būklė apgailėtina - širyt Europos a. stotelėje stovėjo persikreipęs nr. 150, iš rezervo išvažiavęs į 4G ir nespėjęs įvykdyti nė vieno pilno reiso (Piliakalnio st. > Saulėtekis > Europos a.)Parašė 10.000 Rodyti pranešimąArgumentai “daugiau nieko nebuvo” skamba tiesiog kaip VVT nemokėjimas tvarkytis ir nekompetencija - tai tegul nenurašinėja tada senų autobusų tokiu sparčiu tempu, jei pritrūksta aptarnauti maršrutus. <...> Jeigu jų nepakanka, tai labai įdomu ar VVT tikrai tinkamai tvarkosi su savo resursais 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Mažesnis patrauklumas reklamoms (lyginant su pilkais neutraliais autobusais), o ir pats perdažymo faktas. Kam perdažyt, jeigu visą autobusą vėl apklijuosi reklama?Parašė Briedis Rodyti pranešimąIš ko tai galima suprasti?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vilniaus gatvėmis riedės modernūs „Solaris“ troleibusai
 Vilnius atnaujina troleibusų parką ir už 15,8 mln. eurų perka 41 naują „Solaris“ žemagrindį troleibusą. Naujausios kartos troleibusai bus kaip niekad ekonomiški, juose bus įrengtos WiFi ir USB prieigos, vaizdo stebėjimo kameros, keleivių skaičiaus kontrolės sistema, taip pat kondicionieriai, alkoblokai, troleibuso vietos nustatymo sistema. Naujieji raudonos spalvos „Solaris Trollino 12“ troleibusai į sostinės gatves išvažiuos 2018 metų rudenį......„Naujieji „Solaris“ troleibusai turės visus patogumus, be kurių neįsivaizduojamas šiuolaikinis gyvenimas. Jie bus patogūs ne tik keleiviams, bet ir vairuotojams, o sumontuoti elektros sąnaudų skaitikliai leis operatyviai reaguoti į eksploatavimo sąnaudų pokyčius bei juos valdyti”, – sako R. Markauskas.
 
 „Solaris Bus & Coach S.A.“ direktorius Baltijos šalims Krzysztof Kowalski sako, kad perkamuose „Solaris“ troleibusuose bus įrengta moderni elektrinė „Škoda“ pavara, pritaikyta troleibusų elektros tinklui Vilniuje, o troleibuso vairuotojui stabdant dalis elektros energijos iš variklio bus sugrąžinta į tinklą ir leis efektyviai taupyti kaštus...Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O vat čia tai nelabai kokia naujiena... Ir taip mieste važinės vienodos markės autobusai ir troleibusai, tai jie dar ir vienodai nudažyti bus... Na, nebent tada maršrutų numeraciją keisParašė lukass Rodyti pranešimąNaujieji raudonos spalvos “Solaris Trollino 12”...
 
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Lygtai rekuperacijos neturi dabartiniai troleibusai... Kas dėl spalvos, tai visai be reikalo ta raudona. Skirtingos VT rūšys turi išsiskirtos. Tuo labiau, kai tai ne tramvajus ir autobusas, o troleibusas ir autobusas. Tuo labiau, kad yra ir Solaris autobusai, ir troleibusai, abiejų kėbulai vienodi. Dabartinė troleibusų dažymo schema visai tinkama ir gera.Paskutinis taisė Al1; 2017.12.21, 21:16.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Eilinis vilnietis pagalvos, kad perdažyti seni autobusai yra nauji. Geras savivaldybės triukas.Parašė 10.000 Rodyti pranešimąNa, šita nauja spalva bent jau psichologiškai “atnaujins” VVT parką vis šis tas vis šis tas
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Svarbu, kad būtų lengvai atskiriamas. Troleibusų ir autobusų maršrutų numeriai prasideda nuo 1.Parašė andyour Rodyti pranešimąTau gi svarbus tik numeris, o ar tai dyzelis ar benzinas nesvarbu 
 Comment




Comment