13 maršrute pagal pradinį planą turėjo būti daugiau autobusų - 5 ar tai 6. Bet to jau tikrai per daug, turint omenyje, kad jis ir taip kursuoja labai dažnai ir kad dabar autobusų talpa žymiai didesnė. Šiuo metu žinomi yra 50 autobusų, t.y. rezervinis nuo 11-24 būtų tik 1: http://fotobus.msk.ru/list.php?mid=5...d=2135&sort=zn
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pagal pradinį planą 13 maršrute buvo numatyti 5 autobusai (dabar 4), 57 – 2 (dabar 3), 114 – 1 (dabar 4; tada, matyt, šis maršrutas buvo naujas ir tikėtasi mažesnių keleivių srautų, o ir trasa, jei neklystu, buvo kitokia), 88 – 4 (dabar 3; buvo numatyta senoji trasa per Senamiestį). Taigi:Parašė Mettal Rodyti pranešimą13 maršrute pagal pradinį planą turėjo būti daugiau autobusų - 5 ar tai 6. Bet to jau tikrai per daug, turint omenyje, kad jis ir taip kursuoja labai dažnai ir kad dabar autobusų talpa žymiai didesnė. Šiuo metu žinomi yra 50 autobusų, t.y. rezervinis nuo 11-24 būtų tik 1: http://fotobus.msk.ru/list.php?mid=5...d=2135&sort=zn
 • 13 –1;
 • 57 +1;
 • 88 –1;
 • 114 +3.
 Tokiu būdu 47 tvarkaraštiniai autobusai pavirto 49-iais. Kiek pamenu, konkurso sąlygose buvo numatyta, jog autobusų bei maršrutų skaičius gali kisti priklausomai nuo poreikio, tačiau tam tikrose ribose.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Va kur galima panaudoti Koch ir Neoplanus savaitgalį - A3. Vietoj vieno didelio leisti 2 midibus.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą<...> Kur tikrai užtektų net ir Fiat Ducato - tai savaitgalį 8 ir 25 maršrutuose.
 <...>
 Lygiai tas pats ir A8, A25 (neskaitant A115).
 
 Taigi, skaičiuojam laisvus autobusus (neskaitant Fiat):
 5 Neoplanus 12 Koch.
 Iš jų 4 eksploatuojami 115-am.
 Taigi, rezerve lieka 13 midibusų (Neoplanų ir Koch).
 
 Jeigu po porą autobusų dėti į A3, A8, A25 savaitgaliais, gaunasi rezerve laisvi 7 midibusai (neskaitant Fiat). Su jais šis skaičius išauga iki 13.
 
 Taip kad klausimas diskusijai - apsimoka dažninti minėtus maršrutus midibusais savaitgalį?
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sakyčiau, jog visai naudinga būtų sustoti ir Vikingų stotelėje, neužvažiuojant į Vikingų slėnį. Kai srautai tokie menki, tai gal bent kiek pagelbės.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
 Oficialiai jau yra paskelbta, kad 88 maršrutui pridedamos Trakų ir Žaliojo tilto stotelės.
 http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=1067
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sakyčiau geriau jau būtų pridėti Centro Poliklinikos stotelę, vis tiek joje VISUOMET tenka sustoti dėl kitų autobusų/troleibusų. Ir atitinkamai į kitą pusę - Jogailos.Parašė Marius555 Rodyti pranešimą
 Sakyčiau, jog visai naudinga būtų sustoti ir Vikingų stotelėje, neužvažiuojant į Vikingų slėnį. Kai srautai tokie menki, tai gal bent kiek pagelbės.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš šiek tiek apie kitą "pradinį" planą, jau šių metų. Kažkur šioje temoje buvo įdėti paveikslėliai. Ten buvo rašoma, kad 57 bus 3, o 13 5 ar tai 6.Parašė Marius555 Rodyti pranešimąTokiu būdu 47 tvarkaraštiniai autobusai pavirto 49-iais. Kiek pamenu, konkurso sąlygose buvo numatyta, jog autobusų bei maršrutų skaičius gali kisti priklausomai nuo poreikio, tačiau tam tikrose ribose.
 
 Manau apsimokėtų tik 3. 8 maršrute darbo dieną yra vežiojamas oras, o savaitgalį turbūt lengvosios mašinos užtektų. Labai panašiai su 25 sekmadieniais. Dažninimas ten keleivių srauto nepridės, nes jam tiesiog nėra iš kur atsirasti.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąJeigu po porą autobusų dėti į A3, A8, A25 savaitgaliais, gaunasi rezerve laisvi 7 midibusai (neskaitant Fiat). Su jais šis skaičius išauga iki 13.
 Taip kad klausimas diskusijai - apsimoka dažninti minėtus maršrutus midibusais savaitgalį?
 
 Jogailos st. sustojusius laisvai galima apvažiuoti.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
 Sakyčiau geriau jau būtų pridėti Centro Poliklinikos stotelę, vis tiek joje VISUOMET tenka sustoti dėl kitų autobusų/troleibusų. Ir atitinkamai į kitą pusę - Jogailos.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sakyčiau visai naudinga būtų bent jau vienpamaininį grafiką A2 pridėti (kad ir darbo dieną). Kaip tik nuo penktadienio atsilaisvins iš A1 autobusas.Parašė Marius555 Rodyti pranešimą
 Sakyčiau, jog visai naudinga būtų sustoti ir Vikingų stotelėje, neužvažiuojant į Vikingų slėnį. Kai srautai tokie menki, tai gal bent kiek pagelbės.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Teisingai, dar yra 48, kurio kursavimas iki šiol yra gan sunkiai suvokiamas. Negana to, kad dažniausiai surenka tik tuos, kas nespėjo į 2G su 55, tai dar ir kursuoja iki vidurnakčio. Esu įsitikinęs, kad jo darbo laiką galima drąsiai trumpinti iki 19-20 val. (kai baigiasi poliklinikų, ligoninių ir mokyklų metas), o savaitgaliais juo leisti Sprinterius.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 įdomu būtų sužinoti, kuris maršrutas perveža daugiau keleivių - 1 ar 2. Kažkaip įtariu, kad 1, ir daugiau transporto priemonių reikia jam. Tuo labiau dabar, kai maršrutu važiuos midibusas.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
 Sakyčiau visai naudinga būtų bent jau vienpamaininį grafiką A2 pridėti (kad ir darbo dieną). Kaip tik nuo penktadienio atsilaisvins iš A1 autobusas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kažkurią dieną teko matyti A2, berods vakar, pakankamai pilnas buvo pavakary link Stoties per Liepkalnį.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
 įdomu būtų sužinoti, kuris maršrutas perveža daugiau keleivių - 1 ar 2. Kažkaip įtariu, kad 1, ir daugiau transporto priemonių reikia jam. Tuo labiau dabar, kai maršrutu važiuos midibusas.
 Čia skaičiau, jog galima vieną autobusą iš A88 atimti ir perkelti į A1. Ar tikrai reikia nukraujinti 88-ą, kai įvesti sustojimai Trakų ir Žaliojo tilto stotelėse? Jeigu kalbam apie Naujininkų susisiekimą iš Stoties, jie turi alternatyvas - A3 (2+1 autobusai), A4 (1) A41 (1+1), A42 (2+1), A78 (2+1). Taigi viso 12 autobusų, iš jų 4 dirbantys piko metu. Visą dieną važinėja 8 autobusai (neskaitant A1). Nebent tada rezervo sąskaita papildyti 1-ą maršrutą vienu autobusu. Bet iš kitos pusės, tada gali išaugti intervalai, kadangi vistiek bus derinama su A2, kuris maršrute vienintelis.
 
 Beje, klausimas: kokia nauda iš 48-o savaitgaliais?Paskutinis taisė ssnaiperis; 2017.11.21, 21:30.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dėl mokyklų darbo laiko klystate, po visų formalių veiklų (pamokų), vyksta neformalaua ugdymo veikla (mokinių būreliai) ir jie baigiasi 19:30 val. Tada salės yra išnuomuojamos suaugusiems ir mokyklos dirba iki 21-22 val., imtinai. Savaitgaliais valstybinės mokyklos irgi dirba.Parašė Mettal Rodyti pranešimąTeisingai, dar yra 48, kurio kursavimas iki šiol yra gan sunkiai suvokiamas. Negana to, kad dažniausiai surenka tik tuos, kas nespėjo į 2G su 55, tai dar ir kursuoja iki vidurnakčio. Esu įsitikinęs, kad jo darbo laiką galima drąsiai trumpinti iki 19-20 val. (kai baigiasi poliklinikų, ligoninių ir mokyklų metas), o savaitgaliais juo leisti Sprinterius.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kažkaip abejoju, kad kyla neaiškumų Deivių stotelėje, nes maršrutą dažniausiai aptarnauja autobusai, kurie turi elektronines švieslentes, kuriose ir parodoma kuria kryptimi važiuojama - link Pašilaičių (Skalvių žiedo) ar link Šiaurės miestelioParašė Blaze Rodyti pranešimąKažin, ar nekyla problemų atskiriant kuria kryptimi važiuoja 5 autobusas iš Deivių stotelės?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ar tas pastebimas išpopuliarėjimas tik nebus susįjęs su šiandien pradėtu stojimu populiariausiose Žaliojo Tilto ir Trakų stotelėse ?Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą88 pastebimai labai spėjo išpopuliarėt, šiandien mačiau beveik pilną 7049 važiuojantį į Europos a. st. , t.y. netgi buvo gan daug stovinčiųjų. Tai labai nustebino vaizdelis.  
 Comment










Comment