G maršrutų nauda kuo toliau, tuo labiau suabejoju. Šiandien T10 (1609, iš Naujininkų išvyko 9.03), įsukęs į Kareivių gatvę Pramogų arenos stotelėje sustojo tiesiai už 5G (995). Kelionė baigėsi tuo, kad T10 ne tik neatsiliko nuo 5G visoje trasoje, bet galų gale ties Saulėtekio stotele jį aplenkė, o sustojęs VGTU stotelėje jau pirmavo visa stotele, kai 5G dar teišvažinėjo iš VU. Tokie atvejai tikrai išskirtiniai, bet rodo tendenciją, kad Vilniaus gatvių infrastruktūros atžvilgiu G reisai turi labai menką pranašumą, todėl joks bus rapid transit sistemos vystymas čia beprasmis.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pagride yra trys vairuotojų kategorijos - ralistai, normalūs ir tie, kurie ypatingai niekur neskuba, stovi vilkindami laiką ir spaudžiantys stabžius tiesiosiose.Parašė DArnas Rodyti pranešimąG maršrutų nauda kuo toliau, tuo labiau suabejoju. Šiandien T10 (1609, iš Naujininkų išvyko 9.03), įsukęs į Kareivių gatvę Pramogų arenos stotelėje sustojo tiesiai už 5G (995). Kelionė baigėsi tuo, kad T10 ne tik neatsiliko nuo 5G visoje trasoje, bet galų gale ties Saulėtekio stotele jį aplenkė, o sustojęs VGTU stotelėje jau pirmavo visa stotele, kai 5G dar teišvažinėjo iš VU. Tokie atvejai tikrai išskirtiniai, bet rodo tendenciją, kad Vilniaus gatvių infrastruktūros atžvilgiu G reisai turi labai menką pranašumą, todėl joks bus rapid transit sistemos vystymas čia beprasmis.
 Labai gali būti, kad tas "G" vairuotojas papuolė trečios kategorijos, daugybė tokių su 4G važinėja taip pat neapsakomai lėtai nuo pedagoginio iki Narbuto ir nuo Narbuto iki Pilaitės - geras galas kelio, bet jaučiasi kas kelias sekundes spusteli stabžius, nors dienos vidury jokio kamčio, prieky autobuso visos mašinos važiuoja greičiau. Daug neskubančių ir kitose ne "G" trasose, taip ir atsiranda ištęsti maršrutai su dar labiau atsipalaidavusiais vairuotojais
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 ,,Laimingieji maršrutai'' - 22,46,48 ir 87.
 >>> http://ebus.lt/aiskeja-kokiais-marsr...olaris-urbino/
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Visiškai naujas dizainas, ekonomiškesnis dizainas, mažiau sveria, daugiau vietos, patogesnis valdymas, viduje galima įkrauti mobilius telefonus.Parašė Creatium Rodyti pranešimąOk. Naujas. O kuo skiriasi nuo senesnio modelio? Ekonomiškesnis variklis, daugiau vietos?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Švieslentės, langai, sėdynės yra komplektacijos dalis. Jie gali būti ir ne televizoriniai - priklausomai nuo to, kaip užsakys pirkėjas. Todėl tokių dalykų nereikėtų sieti su pristatomu autobusu. Būtent aukščiau kitų komentatorių techninės savybės ir yra esmė. Bet klausimas, ar verta mokėti išpūstą, nelogišką kainą už Solarį, kai panašia kaina galima įsigyti kokybiškesnius patikimesnio gamintojo autobusus. Su tais Solariais Lietuvoje kažkoks nesveikas fetišas. Jei Solario atstovai Lietuvoje vežėjams taip per pažįstamus neprakišinėtų šitos maršrkės autobusų, turėtume kokybiškesnius skandinaviškus ar vokiškus.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąŠvieslentė jau televizoriniu pavidalu, kuriame matysis visa maršruto išklotinė.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tu tikras, kad Soliariai Lietuvoje parduodami už MB ar MAN kaina? Pastarieji šiap pakankamai brangesniParašė Ametistas Rodyti pranešimąŠvieslentės, langai, sėdynės yra komplektacijos dalis. Jie gali būti ir ne televizoriniai - priklausomai nuo to, kaip užsakys pirkėjas. Todėl tokių dalykų nereikėtų sieti su pristatomu autobusu. Būtent aukščiau kitų komentatorių techninės savybės ir yra esmė. Bet klausimas, ar verta mokėti išpūstą, nelogišką kainą už Solarį, kai panašia kaina galima įsigyti kokybiškesnius patikimesnio gamintojo autobusus. Su tais Solariais Lietuvoje kažkoks nesveikas fetišas. Jei Solario atstovai Lietuvoje vežėjams taip per pažįstamus neprakišinėtų šitos maršrkės autobusų, turėtume kokybiškesnius skandinaviškus ar vokiškus.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Norėjau to paties paklausti… MAN ir MB yra brangėsni, jei neklystu. Galimas variantas aišku MB Connecto, bet šiuo atveju man atrodo, kad Solaris geriau. VanHool'ai man asmeniškai nelabai savo salonais patinka. Scanijos - na gal ir galimas variantas. Volvo man atrodo irgi brangėsni už Soliarius. O iš Rusijos arba Baltarusijos dėl politinės situacijos niekas nieko nepirks… Na ir lieka Solaris.Tu tikras, kad Soliariai Lietuvoje parduodami už MB ar MAN kaina? Pastarieji šiap pakankamai brangesni
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kas be ko, Solaris pigesni. Bet aš bandžiau pabrėžti kitą faktą, apie kurį jau žiniasklaida prieš kelis metus rašė or per tą laiką niekas nepasikeitė. Lietuvos vežėjai už Solarius moka brangiau negu lenkų ar latvių. Yra nesąžiningi susitarimai... Esmė, kad už Solarius permokama. Kainos skirtumas tarp Solaris ir MAN ar Scania nėra toks didelis koks didelis kokybės skirtumas.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąTu tikras, kad Soliariai Lietuvoje parduodami už MB ar MAN kaina? Pastarieji šiap pakankamai brangesniwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kodėl?Lietuvos vežėjai už Solarius moka brangiau negu lenkų ar latvių. Yra nesąžiningi susitarimai... Esmė, kad už Solarius permokama.
 Kodėl Soliariai nėra kokybiški? Vokietijoje jos mielai perka, nes jie pigiau. Bet jei perka, tai gal ir kokybė normali? Ar aš klystu? Kas yra nekokybiška?Kainos skirtumas tarp Solaris ir MAN ar Scania nėra toks didelis koks didelis kokybės skirtumas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jei gerai pamenu kainas, Latviai už 18m soliario troleibusus užmokėjo daugiau nei po 1 mln eurų už vienetą, kai Vilniaus dujiniai soliariai - ~200 kEur. Taip suprantu, 18m vs 12m, taip, troleibusai, bet 1 vs 5....Parašė Ametistas Rodyti pranešimąKas be ko, Solaris pigesni. Bet aš bandžiau pabrėžti kitą faktą, apie kurį jau žiniasklaida prieš kelis metus rašė or per tą laiką niekas nepasikeitė. Lietuvos vežėjai už Solarius moka brangiau negu lenkų ar latvių. Yra nesąžiningi susitarimai... Esmė, kad už Solarius permokama. Kainos skirtumas tarp Solaris ir MAN ar Scania nėra toks didelis koks didelis kokybės skirtumas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 6G NV gyventojai važiuoja į centrą. Lukiškių st. būtų didelis žingsnis į priekį. Žaliasis tiltas tėra perkrauta persėdimo stotelė užsilikusi istoriškai nuo 44 laikų.Parašė abruo Rodyti pranešimąPritariu. Dabar galima greitai persėsti Žaliojo tilto ar Lvovo stotelėse. Jei jis G važiuos iki Lukiškių, tai persėsti tiks tik Karaliaus Mindaugo tilto stotelė. O tai eliminuotų daug persėdimo galimybių. Tuo tarpu norint nuvažiuoti iki Lukiškių užtenka persėsti toje pačioje stotelėje.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Žaliasis tiltas yra vienas iš didžiausių persėdimo mazgų. Ar norite pasakyti, kad ji perkrauta be reikalo ir ten persėsti iš tikro nereikia? Nesupratau.Parašė Fulgur Rodyti pranešimą6G NV gyventojai važiuoja į centrą. Lukiškių st. būtų didelis žingsnis į priekį. Žaliasis tiltas tėra perkrauta persėdimo stotelė užsilikusi istoriškai nuo 44 laikų.
 Beje, o kaip tada persėsti, jei nori važiuoti į vakarinius ar šiaurinius Vilniaus rajonus? Jei naikinamos galimybės, tai turi būti pasiūloma alternatyva. O šiuo atveju jos nematyti. Į ką persėsti atvažiavus į Lukiškes? 40, 73? Vietoje 1G, 3G, 4G, 9T, 19T?
 
 Gal tiems, kurie nori greitai patekti į Krasnuchą, Naujininkus, Vilkpėdę, Panerius ir patogiau, sutinku. Bet tokiems atvejams yra važiavimas per stotį (74, 31 maršrutai).
 
 Išvada: tai būtų didelis apsunkinimas, nebent kažko nesupratau.Lietuva visiems.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Hmmm, o gal tokiu atveju būtų pravartu pertvarkyti stotelių tinklą toje Vilniaus dalyje ? Nes kai pagalvoji, tai dabartinis Žaliasis Tiltas yra iš tikrųjų gan perkrautas, ir būtų logiška tą stotelę padalinti į dvi: ties dabartine Kalvarijų g.-Šeimyniškių g.-Konstitucijos pr. sankryža (ten kur yra dabartinė Lvovo st., tiesiog reiktų ją įrengti ir Kalvarijų g., bei Konstitucijos pr. prieš Europos aikštę) bei ties tuo Kalvarijų g.-Vilniaus g.-Žygimantų g.-A.Goštauto g. žiedu (dabartinę Operos ir Baleto teatro st. būtų galima naikinti)
 Pliusai:
 1. Nebeliktų apkrautos Žaliojo Tilto stotelės, keleiviai pasiskirstytų po dvi.
 2. Atsirastų daugybė persėdimo galimybių: 1G->4G, 10->4G, 53->4G T6->4G, T10->4G, 1G->88, 53->88, T6->88, T10->88, 1G->T9, 10->T9, 53->T9, T6->T9, T10->T9, 1G->T19, 10->T19, 53->T19, T6->T19, T10->T19, 1G->T4, 1G->T17, 3G->T2, 3G->T20, 43->T2, 43->T20, 46->T2, 46->T20, 52->T2, 52->T20, 56->T2, 56->T20, 53->T4, 53->T17
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai čia būtų kaip ir pozityvus faktas.Parašė liootas Rodyti pranešimąFun fact: Žaliojo tilto stotelė yra pirma pagal paros apyvartą (virš 41 tūkst. žmonių per parą, lenkia net Stotį)
 
 Bet didelė bėda tame, kad stotis turi kelioliką stotelių. O Žaliasis tiltas vieną. Ir juokinga, kai VVT priemonė neišleidžia keleivių, nes yra dvi ar trys stotelėje. Tada laukia vieną šviesoforo ciklą, kol atsilaisvins. Prarandama ~3 min lygioje vietoje.
 
 Padalijimas į 2 ketines stoteles galbūt ir padėtų.
 Comment







Comment