Žiūrint kaip tos rūdys pasidengusios ir per kokį plotą (ypatingai prie ratų arkos). Puikiausi pavyzdžiai, kur uždėtas skardos gabalas ir uždažytas - 510 ir 060.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 "Susisiekimo paslaugos" turi naują vadovą
 Nors ir smarkus SĮSP progresas su naujienų pranešimu, bet jau su tokiom antraštėm tai ateina prie DELFI lygio... Atrodytų, kad kažkoks naujas žmogus vadovauja, ir tik atsivertęs straipsnį pamatai, kad realiai nieko neįvyko, Gusarovienė tiesiog iš l.e.p į "normalią" pareigybę perėjo
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šiandien ir vakar atlikau nedidelį stebėjimą. Važiavau 78 reisu iš Pagirių į stotį per Agrastų g.
 
 Agrastų stotelėje įlipo du keleiviai, o Margirio st. (link stoties) - vienas keleivis.
 
 Vakar Agrastų stotelėje neįlipo niekas, Margirio taip pat niekas nelaukė.
 
 Būtų įdomu dirstelėti, kokia situacija ten rytais. Bet užsukimas į Agrastų g. ką tik atsirado.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Beje, kiek pastebėjau, tai šiemet bent jau 10-am stotelių pranešinėjimas apylankos trasoje vyksta normalia tvarka - t.y. po Žaliojo Tilto praneša Vinco Kudirkos aikštę, po to - Centro Polikliniką ir t.t. Dar vieni smagūs pokyčiai, nes anksčiau po Žaliojo Tilto pasakydavo, kad kita - Karaliaus Mindaugo Tiltas, o autobusui nusukus ne ten kur reikia, stotelių pranešinėtojas visą laiką tylėdavo
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip yra todėl, nes šiemet internete yra patalpinti specialūs Kaziuko mugei skirti tvarkaraščiai. Ankstesniais metais to nebuvo.Parašė 10.000 Rodyti pranešimąBeje, kiek pastebėjau, tai šiemet bent jau 10-am stotelių pranešinėjimas apylankos trasoje vyksta normalia tvarka - t.y. po Žaliojo Tilto praneša Vinco Kudirkos aikštę, po to - Centro Polikliniką ir t.t. Dar vieni smagūs pokyčiai, nes anksčiau po Žaliojo Tilto pasakydavo, kad kita - Karaliaus Mindaugo Tiltas, o autobusui nusukus ne ten kur reikia, stotelių pranešinėtojas visą laiką tylėdavoPaskutinis taisė ssnaiperis; 2016.03.04, 11:30.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Garsiniai pranešimai turi būti lakoniški ir netrukdyti kitos informacijos skelbimui. Jau dabar kol sukalba šią informaciją, troleibusas beveik iki kitos stotelės privažiuoja.Parašė grustnyj Rodyti pranešimąBet galėtų paminėti bent kokie maršrutai keičiasi.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Mano nuomone, informacinių pranešimų VVT yra pergrūsta. Visų pirma, visiškai nereikalinga kitos stotelės skelbimas du kartus. Čia mintis gal yra tokia, kad žmogus iškart žinotų, kokia stotelė sekanti autobusui sustojus, tačiau abejojant, išlipti ar ne, paprastai nėra laiko laukti to kitos stotelės pranešimo. Tikrai absoliučiai nereikalingas jos skelbimas iš karto po to, kai pasakoma, kurioje sustota.
 Taip pat labai erzina labai didelis pranešimų garsas. Tikra palaima būna, kai atvažiuoja autobusas, kuriame tas garsas pritildytas. Tuo tarpu važiavimas troleibusais (juose paprastai pranešimai garsiausi), ypač, kai jie dažnai stoja, dažnai virsta nervų ištampymu.
 Ką jau bekalbėti apie tuos papildomus pranešimus. Taip, reikėtų painformuoti, jei keičiasi kokie tvarkaraščiai, kaip Kaziuko mugės atveju, bet po kelis kartus reise skelbti tą bendrą informaciją apie tai, kaip nepamiršti pažymėti bilieto, visiškai beprasmiška.
 Aš suprantu, kad gal šios mintys kam nors pasirodytų per daug sureikšmintos, bet, patikėkite, diena iš dienos naudojantis viešuoju transportu ir jame praleidžiant ilgesnį laiką tiesiog norisi kaip nors atjungti tuos garsiakalbius, kai dauguma žmonių ilsisi, skaito, tyliai kalba telefonu ir t.t.
 Kad nebūtų mano kalbos tuščios, pateiksiu pavyzdį, kaip turėtų atrodyti stotelių skelbimas - tai Šiaulių VT sistema. Jei kas esate girdėję, ten žodžiai "kita" ir "stotelė" yra pritildyti, skamba tyliau bendrame fone, nei pats stotelės pavadinimas. Ir sekančios stotelės pranešinėjimo du kartus nėra. Tikrai daug mažiau erzina.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kitos stotelės skelbimas pranešus dabartinę yra, kaip pats sakei dėl to, kad žmonės spėtų išlipti iš autobuso/troleibuso, tuo atveju, jei po to jis nuvažiuos ne ten kur reikia. Kaip suprast "abejojant nėra laiko laukti kitos stotelės pranešimo" ? Taigi iš karto tas pranešimas skelbiamas, niekam nieko laukti nereikia. Taip, VT entuziastai ir patys žino koks maršrutas kur važiuoja, tačiau ar tu esi bent pagalvojęs apie kitus VT keleivius ? Jie gi nežino visų ~100 Vilniaus VT maršrutų mintinai ir šita informacija gali išeiti labai į naudąParašė DArnas Rodyti pranešimąMano nuomone, informacinių pranešimų VVT yra pergrūsta. Visų pirma, visiškai nereikalinga kitos stotelės skelbimas du kartus. Čia mintis gal yra tokia, kad žmogus iškart žinotų, kokia stotelė sekanti autobusui sustojus, tačiau abejojant, išlipti ar ne, paprastai nėra laiko laukti to kitos stotelės pranešimo. Tikrai absoliučiai nereikalingas jos skelbimas iš karto po to, kai pasakoma, kurioje sustota.
 Taip pat labai erzina labai didelis pranešimų garsas. Tikra palaima būna, kai atvažiuoja autobusas, kuriame tas garsas pritildytas. Tuo tarpu važiavimas troleibusais (juose paprastai pranešimai garsiausi), ypač, kai jie dažnai stoja, dažnai virsta nervų ištampymu.
 Ką jau bekalbėti apie tuos papildomus pranešimus. Taip, reikėtų painformuoti, jei keičiasi kokie tvarkaraščiai, kaip Kaziuko mugės atveju, bet po kelis kartus reise skelbti tą bendrą informaciją apie tai, kaip nepamiršti pažymėti bilieto, visiškai beprasmiška.
 Aš suprantu, kad gal šios mintys kam nors pasirodytų per daug sureikšmintos, bet, patikėkite, diena iš dienos naudojantis viešuoju transportu ir jame praleidžiant ilgesnį laiką tiesiog norisi kaip nors atjungti tuos garsiakalbius, kai dauguma žmonių ilsisi, skaito, tyliai kalba telefonu ir t.t.
 Kad nebūtų mano kalbos tuščios, pateiksiu pavyzdį, kaip turėtų atrodyti stotelių skelbimas - tai Šiaulių VT sistema. Jei kas esate girdėję, ten žodžiai "kita" ir "stotelė" yra pritildyti, skamba tyliau bendrame fone, nei pats stotelės pavadinimas. Ir sekančios stotelės pranešinėjimo du kartus nėra. Tikrai daug mažiau erzina.
 Dėl didelio garso - vėlgi, pagalvok ne tik apie save bet ir apie kitus. Juk ne vien tik jaunimėlis važinėja viešuoju, yra krūvos pensininkų, neįgaliųjų, kurie neprigirdi. Jeigu jau taip labai erzina - naudokis ausinėmis
 O dėl to, kad skelbia tą pačią informaciją po kelis kartus - nu tai labas rytas, kas tau yra keli kartai, kitam, įlipusiam pora stotelių vėliau, yra tik vienas kartas. Garsiniai pranešimai skelbiami taip, kad kuo daugiau VT keleivių savo kelionės metu juos išgirstų.
 Beje, kur dingo informaciniai pranešimai anglų k. ?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Teisingai - kam tas Vilniaus kaip užsieniečiams draugiško miesto įvaizdžio gerinimas ? Kam išvis tas turizmas, ir pajamos iš jo ? Gi mūsų mylimiausi svečiai iš Rytų nebeatvažiuoja, tai vietoj to, kad išsaugotumėm bent jau kitus, ir demonstruotumėm, kad Vilnius yra draugiškas turistams miestas, geriau išvis tų turistų neįsileiskim. Ir tvarkaraščių internete neskelbkim - jūsų asmeninės problemos, jeigu jų nežinote.Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kam tie informaciniai pranešimai anglų k. reikalingi? Stotelių pavadinimai neverčiami. Kitą informaciją užsieniečiai privalo susižinoti iš anksto. Tai jų asmeninės problemos. Ir jokio reikalo nėra malti angliškai apie e-bilietus ar pan.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Man atrodo apie tai jau buvo diskusija. Su savo "asmeninem problemom" važiuokit į kaimus, ten jų nebus.O kam tie informaciniai pranešimai anglų k. reikalingi? Stotelių pavadinimai neverčiami. Kitą informaciją užsieniečiai privalo susižinoti iš anksto. Tai jų asmeninės problemos. Ir jokio reikalo nėra malti angliškai apie e-bilietus ar pan.
 
 Mano nuomone tikrai ne pro šalį būtų rusų kalbos pranešimai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pakaks demagogijos. Jokioje save gerbiančioje šalyje kita kalba nėra jokių pranešimų. Bent jau aš Vakarų Europoje niekur negirdėjau. Dar kartą kartoju, kad NĖRA ką skelbti kita kalba, nes stotelių pavadinimai neverčiami, o visa likusi informacija dienai kitai užklydusiam turistui neaktuali. Ir taip pakanka informacinių šiukšlių. Šiais laikais keliaujant nėra didelių problemų išsiaiškinti iš anksto internete apie tai, kur vyksti, ir kaip ten reikės kur patekti, kiek kas kainuoja ir pan. Alio, jau ne 2000, kai internete tokios informacijos buvo dar labai nedaug... Taigi, turisto problema, kaip orientuotis.Paskutinis taisė Al1; 2016.03.05, 19:10.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 kiek metų Lietuva stengėsi būti nepriklausoma tauta nuo Tarybų Sąjungos, o čia nori kad būtų dar ir rusų kalba skelbiama informacija. Čia būtų politiškai nelogiškas sprendimas.Parašė Petr Rodyti pranešimąMan atrodo apie tai jau buvo diskusija. Su savo "asmeninem problemom" važiuokit į kaimus, ten jų nebus.
 
 Mano nuomone tikrai ne pro šalį būtų rusų kalbos pranešimai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Esmė ne politikoj. Esmė tame, kad į Lietuvą atvažiuoja daug turistų iš Rytų, todėl pranešimai rusų kalba reikalingi. Bent jau svarbiausiuose turistų centruose- Vilniuje, Trakuose, Kaune, Klaipėdoje, Palangoje turėtų būti kuo daugiau turistams reikalingos informacijos anglų ir rusų kalbomis.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąkiek metų Lietuva stengėsi būti nepriklausoma tauta nuo Tarybų Sąjungos, o čia nori kad būtų dar ir rusų kalba skelbiama informacija. Čia būtų politiškai nelogiškas sprendimas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tam yra universali kalba - anglų. Šiais laikais ji tampa normine tarptautine kalba visur, tai logiška ją ir naudoti. Nes kai pradėsim rusiškai, tai tada ir vokiškai reiks, o gal ir kiniškai, lenkiškai, prancūziškai. Na, visomis kalbomis iš kur tik kas nors atvykstaParašė Elis Rodyti pranešimąEsmė ne politikoj. Esmė tame, kad į Lietuvą atvažiuoja daug turistų iš Rytų, todėl pranešimai rusų kalba reikalingi. Bent jau svarbiausiuose turistų centruose- Vilniuje, Trakuose, Kaune, Klaipėdoje, Palangoje turėtų būti kuo daugiau turistams reikalingos informacijos anglų ir rusų kalbomis.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šaltinį prašau.Parašė Al1 Rodyti pranešimąAnglų kalbos nemoka dauguma turistų, atvykstančių į Lietuvą. Taigi... Nereikia jokių pranešimų kitomis kalbomis, yra lietuviškai ir to pakanka. Turistams informacija įvairiom kalbom - internete, leidiniuose ir informacijos centruose.
 Comment





Comment