Kad 2 autobusas prasuks pro Nordiką, tai ypač smagu.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Po šio pasikeitimo galima teigti, jog viešasis transportas sugrįžo beveik į visas vietoves, kur jis buvo nuimtas 2009 m. pradžioje, prasidėjus ekonominei krizei.Parašė Mettal Rodyti pranešimąhttp://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=846
 
 - 78 ryte link Pagirių ir vakare link stoties užsuks į A. Panerius (Agrastų st.) Panašiai važiuodavo 42, tik kad tai buvo ne užsukimas, o pakeista trasa be važiavimo iki Pagirių. Buvusi stotelė "Lietuvos dujos" pervadinta į Margirio st.
 
 1) 87 maršrutas veža ten, kur anksčiau vežė panaikinti 52 ir 77 maršrutai;
 2) 20 maršrutas vėl užsuka prie Vilniaus elektrinės;
 3) Na ir, galų gale, nuo kovo 1 d. 78 maršruto autobusai dalimi reisų važiuos ten, kur iki "didžiųjų karpymų" važiavo 42 maršruto autobusai.
 
 Vienintelės dvi vietos, kur miesto VT vargu ar kada nors sugrįš- tai Europos Parkas ir Keturiasdešimt Totorių. Na, dar Didieji Gulbinai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kad į Europos parką sugrįžtų VT tai yra nerealu, tai prilygsta drambliuko svajonei, o į Keturiasdešimt Totorių kada nors gal ir sugrįš VT. Į Didžiuosius Gulbinus yra planuojama A65 užvažiavimus padaryti, nes ten standartinės talpos autobusai nepravažiuotų.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąPo šio pasikeitimo galima teigti, jog viešasis transportas sugrįžo beveik į visas vietoves, kur jis buvo nuimtas 2009 m. pradžioje, prasidėjus ekonominei krizei.
 
 1) 87 maršrutas veža ten, kur anksčiau vežė panaikinti 52 ir 77 maršrutai;
 2) 20 maršrutas vėl užsuka prie Vilniaus elektrinės;
 3) Na ir, galų gale, nuo kovo 1 d. 78 maršruto autobusai dalimi reisų važiuos ten, kur iki "didžiųjų karpymų" važiavo 42 maršruto autobusai.
 
 Vienintelės dvi vietos, kur miesto VT vargu ar kada nors sugrįš- tai Europos Parkas ir Keturiasdešimt Totorių. Na, dar Didieji Gulbinai.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kiek pamenu, tarp tų Vilniaus autobusų maršrutų, kuriuos aptarnauja privatininkas yra ir 28 su 116. Gal kas žinot/numanot, kodėl tada stops.lt neskelbia, kad šiuos maršrutus aptarnauja mažos talpos priemonės, kaip tai yra daroma su pvz.: 9,13,20,61,114 ? Elementari klaida, ar kokios nors rimtesnės priežastys (pvz.: ne visada važiuoja mikriukai ar kažkas panašaus) ?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Žiedas ten ne prie ko. Nebent bus rekonstruojama visa sankryža. Šiaip tai iš Švitrigailos gatvės į Naugarduko g. iešmas nuimtas dar pernai vasarą. O priešinga kryptimi vis dar yra ir trukdo eismui.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąMaksima remontuoja savo "istorinį sandėlį" ir to pasekoje neteksime "Trylikto žiedo" Naugarduko g. Įdomu ar nurinks laidus visai ar sužiedins su 16 trasa?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 http://verslas.lrytas.lt/rinkos-puls...u-autobusu.htmSostinės savivaldybė kitą savaitę planuoja skelbti naują vežėjo konkursą, ir į sostinės gatves turėtų išriedėti nauji autobusai. Galimybe teikti viešojo transporto paslaugas sostinėje domisi lenkų, čekų, olandų įmonės, gauta užklausa ir iš Didžiosios Britanijos. Konkurso sąlygose numatoma, kad sostinės gatvėse pasirodys 43 dideli triašiai ir 52 mažesni autobusai. Pasak jo, jau šią savaitę planuojami susitikimai su potencialiais konkurso dalyviais, o pats konkursas bus paskelbtas iki kovo dešimtosios.
 Autobusai turėtų būti ne senesni nei vienų metų, pritaikyti neįgaliesiems, turės mobiliojo ryšio paslaugas ir pagalbos mygtukus, kondicionavimo sistemas. Sostinėje planuojama sutvarkyti apie šimtą viešojo transporto stotelių.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bet galėtų paminėti bent kokie maršrutai keičiasi.Parašė Mettal Rodyti pranešimą Aha, ir dar troleibusuose kas kokias 10 stotelių skelbia informaciją apie pasikeitimus. Tikrai labai puikiai padaryta ir tikiuosi Susisiekimo paslaugos kitų tokių renginių irgi išlaikys tą patį informavimo lygį. Aha, ir dar troleibusuose kas kokias 10 stotelių skelbia informaciją apie pasikeitimus. Tikrai labai puikiai padaryta ir tikiuosi Susisiekimo paslaugos kitų tokių renginių irgi išlaikys tą patį informavimo lygį.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Žodžiu, tai Vilniaus VT prichvatizacijos pradžia. 100 autobusų tai apie 40 proc. dabartinio autobusų kiekio. Aišku, privatininkas gaus visą priklausantį finansavimą, o VVT liks trupiniai. Po kurio laiko prasiskolinusią įmonę nupirks už skatikus...
 O ko daugiau tikėtis iš liberalų? Kur tik rankas jie prikiša, ten prichvatizuoja. Vienintelė viltis tik tame, kad sąlygos ir siūloma kilometro kaina privatinininkams bus nepriimtina ir ekonomiškai nepasiteisinanti, ko pasekoje konkursas neįvyks.Paskutinis taisė Al1; 2016.03.01, 21:57.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Labai keista. Juk keleivius veža vairuotojas, o ne remontininkas, tad vairuotojo paskutinis žodis turi būti. Elementari logika ir etika. Jei vairuotojas skambina, remontininkai turėtų privalomai atvykti... Ar vairuotojai skundžiasi profesinei sąjungai ir įmonės administracijai dėl tokios remontininkų savivalės? Ar čia eilinės pačios direkcijos kliurkė siekiant taupyti? Jiems keleivių saugumas ar pinigai svarbiau?Parašė Mettal Rodyti pranešimąStandartinis atsakymas - jei važiuoja, tai važiuok. Už pasėkmes vis tiek vairuotojas atsakys, o ne jie.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Keleivių saugumas pagal juos yra antrarūšis reikalas. Jiems svarbiau yra sau kuo daugiau įsidėt į kišenę ir visas kaltes užversti vairuotojui, kad transporto priemonės neprižiūri.Parašė Ametistas Rodyti pranešimą<...> Jiems keleivių saugumas ar pinigai svarbiau?
 Normaliose ES šalyse jeigu ant autobuso kėbulo atsirado rūdys, keičiama visa skarda, o ne užtepama silikonu ir nudažoma ta vieta.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nekeičiama jokia skarda. Autobusų eksploatacijos laikas yra apie 10-12 metų, per tą laiką kokybiškai pagamintas autobusas nepradeda smarkiai rūdyti. Be to ir klimatas kitas, švelnesnis, druskos nereikia barstyti, kaip pas mus. Parūdijusias vietas perdažo. Ką galima matyti ant pirktų naudotų autobusų.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nebūtinai pas juos padažo. Puikiai tai matosi Meteorit turo autobusuose Vilniuje, kur padažyta yra akivaizdžiai pas mus, kad tik būtų galima pereiti TA.Parašė Al1 Rodyti pranešimąParūdijusias vietas perdažo. Ką galima matyti ant pirktų naudotų autobusų.
 Comment






Comment