Parašė lietus
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pažiūrėkite sankryžą Žemaitės g. prie LIDL. Ten tas įgyvendinta, VT apvažiuoja šviesoforą, pėstiesiems yra nereguliuojama perėja per tą vieną VT juostą pereiti
 
 
  
 
 Buvau iškėlęs klausimą čia tą patį padaryti Kalvarijų g. ties J. Kazlausko stotele, bet tada man paprieštaravo, kad tada visi sukantys į kairę ties alaušo degaline irgi bandytų lįsti pro ten.Paskutinis taisė liootas; 2018.05.16, 11:45.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kalvarijų gatvėje reikėtų platinti gatvę, atkirti fiziškai juostą, nes esamos juostos atskirti kad ir plastikiniais (ar guminiais) borteliais nepakaktų. Skiriamoji juosta turi būti plati, kad joje tilptų saugumo salelė ir šviedoforas. Tada kraštinėje A juostoje šviesoforo iš viso nereikėtų, perėja būtų nereguliuojama, kaip kad Žemaitės g. Tik iš tikrųjų, jei būtų koks posūkis už tokios sankryžos dešinėn, tai būtų bandymų jį apvažiuoti per A juosta. Žemaitės g. to nėra, nes tiesiog didelių kamščių čia nėra. Visgi Kalvarijų gatvėje yra ir problematiškesnių vietų, labai ribojančių visą eismą - sankryža prie buv. Kuro aparatūros. Taip pat Kalvarijų gatvės susiaurėjimas nuo Lvovo g. iki Krokuvos g. Seniai reikia nugriauti buvusį teismo pastatą ir namą Kalvarijų bei Lvovo g. sankryžoje ir paplatinti gatvę iki 6 juostų toje vietoje, įrengiant dvi A juostas (nors važiuojant Santariškių pusėn jos gal ir nereikia, vis tiek centro link reikalinga ilgesnė papildoma juosta sukimui į Lvovo g. ar Konstitucijos pr.) bei paplatinant iki normalių standartų esamą gatvė, kurioje formaliai toje vietoje 2 juostos, bet realiai visi važiuoja kaip 4.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Būtent. Tokių vietų, kur galima būtų padaryti identiškai, Vilniuje bent 10 suskaičiuoju. Tai žymiai pagreitintų susisiekimą VT. O dėl lindimo, tai reiktų tiesiog įrengti pravažiuojančių automobilių numerius fiksuojančius fotoaparatus ir tiek. Taip dar ir iš baudų užsidirbtų.Parašė liootas Rodyti pranešimąPažiūrėkite sankryžą Žemaitės g. prie LIDL. Ten tas įgyvendinta, VT apvažiuoja šviesoforą, pėstiesiems yra nereguliuojama perėja per tą vieną VT juostą pereiti
 
 Buvau iškėlęs klausimą čia tą patį padaryti Kalvarijų g. ties J. Kazlausko stotele, bet tada man paprieštaravo, kad tada visi sukantys į kairę ties alaušo degaline irgi bandytų lįsti pro ten.Lietuva visiems.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ne, taip nebus. Bus vienas konkretus autobusas atvarytas ir apipaišomas, kuris, pagal vieną straipsnį internete, važinės dar mėnesį laiko.Parašė liootas Rodyti pranešimąO dar kitas klausimas. Šį šeštadienį mieste SP organizuoja renginį atsisveikinimui su senais autobusais.
 
 Ar tai reiškia, kad jau nuo kitos savaitės bus tik nauji???
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kartojama ta pati Kauno nesąmonėParašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
 Ne, taip nebus. Bus vienas konkretus autobusas atvarytas ir apipaišomas, kuris, pagal vieną straipsnį internete, važinės dar mėnesį laiko.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kaip šiandien 668, tai nebeišvažiuos tasParašė egiscrypth Rodyti pranešimą
 Kartojama ta pati Kauno nesąmonė  Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!! Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Įdomus atsiliepimas apie Vilniaus VT. Gal autorius galėtų patikslint, kuriuose naujuose autobusuose +35?Parašė dr-rox Rodyti pranešimąVT Vilniuje iš esmės reikėtų parduoti visą jų turtą ir už tuos pinigus tvarkyti kelių infrastruktūrą mašinoms. Važiavau neseniai autobusu, buvau šokiruotas kaip ten blogai ir dar sugadino visą dieną vien ta kelionė kokias 7 stoteles. Autobusas nors ir naujas, viduj kokie 35 karščio, kaip taip įmanoma ES šalyje nežinau. Plius tie ekranai su stotelių rodymu - neveikia.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė Robertas Rodyti pranešimąPrivatininkų Scania (bent jau tose, kuriose man teko važiuoti pastarąsias kelias dienas) kondicionieriai įjungti, tačiau visu pajėgumu pučia šiltą orą.Parašė sleader Rodyti pranešimąReiškias įjungtas vėdinimas, bet ne kondicionavimas. Gali būti, kad sudėti davikliai ir jeigu atidarytas langas, tai A/C automatiškai išsijungia, dėl to pučią tiesiog ora iš lauko, bet jo neatšaldo.Parašė dr-rox Rodyti pranešimąVT Vilniuje iš esmės reikėtų parduoti visą jų turtą ir už tuos pinigus tvarkyti kelių infrastruktūrą mašinoms. Važiavau neseniai autobusu, buvau šokiruotas kaip ten blogai ir dar sugadino visą dieną vien ta kelionė kokias 7 stoteles. Autobusas nors ir naujas, viduj kokie 35 karščio, kaip taip įmanoma ES šalyje nežinau. Plius tie ekranai su stotelių rodymu - neveikia.Vienos iš naujųjų Scania vairuotojo paklausus dėl kondicionierių (ne)veikimo, jis pasakė, kad "autobusų gamintojai šią problemą žino ir bando ją spręsti". Kokia tai problema – valdymo ar "žmogiškoji", galima tik spėlioti. Ir tikėtis, kad ji bus išspręsta dar vasarai neįsibėgėjus...Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąMatomai autorius važiavo su nauja Transrevio Scania, kur nebuvo įjungtas kondicionierius ir klimato kontrolė, kuri apipučia saloną
 - 6 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 yra tokių kondicionierių kurie reaguoja ne į vidaus temperatūrą o į lauko pvz jei lauke nėra +25C tada neįsijungia nesvarbu kad viduje jau ir apie +35C. Nežinau kaip šitame konkrečiai bet daugumoje autobusų vairuotojo kabinoje nėra klavišo įjungimo išjungimo kondicionieriaus.Parašė aRa Rodyti pranešimą
 
 
 
 
 
 
 Vienos iš naujųjų Scania vairuotojo paklausus dėl kondicionierių (ne)veikimo, jis pasakė, kad "autobusų gamintojai šią problemą žino ir bando ją spręsti". Kokia tai problema – valdymo ar "žmogiškoji", galima tik spėlioti. Ir tikėtis, kad ji bus išspręsta dar vasarai neįsibėgėjus...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ką turi omenyje sakydamas “žmogiškoji’ ? Gi jeigu apie kondicionierių problemą žino autobusų gamintojai, tai turėtų reikšti kokią nors gamybinę problemą, juk niekas neinformuotų gamintojų jei būtų tik kokios nors vidinės parko problemos...Parašė aRa Rodyti pranešimą
 Vienos iš naujųjų Scania vairuotojo paklausus dėl kondicionierių (ne)veikimo, jis pasakė, kad "autobusų gamintojai šią problemą žino ir bando ją spręsti". Kokia tai problema – valdymo ar "žmogiškoji", galima tik spėlioti. Ir tikėtis, kad ji bus išspręsta dar vasarai neįsibėgėjus...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Turėjau galvoje kokius nors faktorius, priklausančius nuo žmonių – pavyzdžiui, keleivius, atidarinėjančius langus, nors viduje veikia (ar turėtų veikti) kondicionierius, vairuotojus, neįjungiančius kondicionierių dėl, pavyzdžiui, kuro taupymo (arba tiesiog iš nenoro).Parašė 10.000 Rodyti pranešimąKą turi omenyje sakydamas “žmogiškoji’ ? Gi jeigu apie kondicionierių problemą žino autobusų gamintojai, tai turėtų reikšti kokią nors gamybinę problemą, juk niekas neinformuotų gamintojų jei būtų tik kokios nors vidinės parko problemos...
 
 egiscrypth žinutėje (truputį aukščiau) iškelta versija dėl kondicionavimo sistemos nereagavimo į vidaus temperatūrą atrodo pakankamai tikėtina mūsų sąlygomis. Nors ir keistoka, kad gamintojai galėjo apie tai nepagalvoti...
 
 P.S. gerbiamasis "10 štyukyčių", su Tamsta kiaulių kartu lyg neganėm?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kodėl apie tokius dalykus turėtų būti informuojamas autobusų gamintojas ?Parašė aRa Rodyti pranešimą
 Turėjau galvoje kokius nors faktorius, priklausančius nuo žmonių – pavyzdžiui, keleivius, atidarinėjančius langus, nors viduje veikia (ar turėtų veikti) kondicionierius, vairuotojus, neįjungiančius kondicionierių dėl, pavyzdžiui, kuro taupymo (arba tiesiog iš nenoro).
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė Mettal Rodyti pranešimąIš kur jūs ištraukėt, kad gamintojas informuotas apie žmogiškąjį faktorių? Panašu, kad ne taip supratote aRa žodžius.
 Yra prielaida, kad problema yra žmogiškasis faktoriusParašė aRa Rodyti pranešimąVienos iš naujųjų Scania vairuotojo paklausus dėl kondicionierių (ne)veikimo, jis pasakė, kad "autobusų gamintojai šią problemą žino ir bando ją spręsti". Kokia tai problema – valdymo ar "žmogiškoji", galima tik spėlioti. Ir tikėtis, kad ji bus išspręsta dar vasarai neįsibėgėjus...
 +
 Autobusų gamintojai apie problemą informuoti
 =
 Yra prielaida, kad problema yra žmogiškasis faktorius ir autobusų gamintojai apie tai informuoti
 
 Man tas irgi skamba nelogiškai, todėl ir klausiu, ar tikrai problema gali būti tie keleiviai ar vairuotojai. Jei gamintojas informuotas, tai juk logiškiau, kad ir problema gamyklinė
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Man tai čia akivaizdu, kad aRa tiesiog svarsto, ar tikrai ta vairuotojo minėta problema yra išties "valdymo problema, apie kurią informuotas gamintojas" ar "žmogiškasis faktorius, kurį "prigavo", ir kuris dabar bando nusimesti nuo savęs atsakomybę nurašant viską ant gamintojo".
 Jums tikrai gerai sektųsi lietuvių kalbos egzamine, kur iš 50 žodžių eilėraščio reikia "išinterpretuoti" 550 žodžių blevyzgas  
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Prasideda svarbiausi T.Narbuto viaduko darbai – savaitgalio naktimis bus eismo pakeitimų http://www.vilnius.lt/index.php?807372676Gegužės 26-28 dienomis nuo 20 val. iki 6 val. dėl T. Narbuto gatvėje statomo pėsčiųjų ir dviračių viaduko laikinai bus susiaurinta važiuojamoji gatvės dalis. Minėtu laikotarpiu transporto eismas laikinai bus nukreipiamas į priešpriešinę eismo juostą, bus išjungtas elektros tiekimas troleibusų kontaktinio tinklui. Dėl šių priežasčių keisis 1-ojo, 3-iojo, 7-ojo, 9-ojo, 19-ojo maršrutų troleibusų darbo organizavimas.
 Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
 Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
 - 1 patinka
 Comment








Comment