Gal čia sutapimas, gal ne - paskutinius 2 kartus, kai važiavau su Transrevio Isuzu, abiem atvejais labai padoriai ir pastebimai veikė kondicionierius, ir abiem atvejais langai buvo pilnai ar pusiau atlapoti. 101% efektyvumas
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 kad būna labai įvairių kondicionierių, o manau kad nieks netaupo nes reikia keleiviams pakepti kokias 30 minučių o vairuotojui visą darbo dieną.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai langai normaliuose autobusuose su kondicionieriais būna su spynelėmis. Tegul užrakina, kad neatidarinėtų, jei kondicionieriai įjungiami. Bet matyt didesnė tikimybė, kad taupo. Kondicionierius įjunginės kai bus lauke apie 30.
 Būna autoclima kai nustatoma pageidautina temperatūra ir jis savaime kažkur apie 25C bando laikyti salono temperatūrą t.y. ryte šildys o dienos metu jau pradės šaldyt.
 Būna tokie kondicionieriai kurie veikia ne pagal salono temperatūrą o pagal lauko t.y. jei lauke kokie 20C kondicionierius neveikia arba įjungus jis ne šaldys o šildys.
 Būna tokie kur nesvarbu kokia temperatūra lauko ar salono jis pastoviai maksimaliu režimu šaldo .
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Logiškiausias kelias iš oro uosto būtų Dariaus ir Girėno gatve. Esu ten ėjęs nuo oro uosto iki troleibuso žiedo Naujininkuose, nelabai bomžyno su celofanu uždengtais langai šalia šios gatvės mačiau, kad bent vienas būtų. Na nebent nuo Dariaus ir Girėno gatvės link stoties Geležinkelio gatvėje kažkas tokio būtų, bet ir ten toks daugiau pramoninis rajonas...Parašė John Rodyti pranešimą
 Jep, pėsčiomis iš oro uosto į senamiestį pro Naujininkų bomžynus su celofanu užkaltais langais yra kažkas, ko tikrai nėra niekur kitur 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ką daryti, kad kelias link oro uosto eina lyg tyčia per baisiausius rajonus, naujininkus ir kirtimus, plius dar pats taboras šalia su atitinkamu kontingentu VT. Jei oro uostas būtų koks nors šiaurėje ir į senamiestį reiktų važiuoti per Konstitucijos pr. ir Ukmergės g., visai kitas vaizdas būtų.Parašė John Rodyti pranešimą
 Tiesa, overall Vilniuje matyt nėra baisiai daug tokių vaizdų. Bet jie yra on the way iš oro uosto, kur važiuoja 99% svečių. First impression yra svarbu.
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nieko ten tragiško nematyti važiuojant iš oro uosto į centrą. Iki Naujininkų vyrauja pramonės/verslo pastatai, o pačiuose Naujininkuose nykiai atrodo tie daugiaukščiai. Bet panašių yra ir kituose rajonuose. Pakeliui nėra nei jokių lūšnynų, nei šiukšlynų. Patiems vilniečiams Naujininkai gal kelia nemalonias asociacijas, tai galvoja, kad ir užsieniečiai per kelias minutes pravažiuodami spės perprasti rajono specifiką. Bet daugumai užsieniečių vienodai atrodytų, ar važiuotų per Pašilaičius, ar per Naujininkus.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ką daryti? Pradžiai sutvarkyti pačią gatvę, atrenovuoti daugiabučius ir neleisti supuvusių autobusų į oro uostą, kurie VIS DAR leidžiami 3G maršrutu.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 kol nauji buvo Solaris autobusai buvo negalima įjungti vairuotojo kabinoj kondicionieriaus kol neįjungtas salono. Pvz Kaune reta kuriame per visą parką veikia kondicionierius tai salone temperatūra siekia apie 40C.Parašė Al1 Rodyti pranešimąVairuotojai turi savo kondicionierių. Galbūt. Isuzu kabina atvira, o su Scania dar neteko važiuoti...
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nedaug laukti liko, kol atvyks 50 naujų ilgų autobusųParašė John Rodyti pranešimą
 Ką daryti? Pradžiai sutvarkyti pačią gatvę, atrenovuoti daugiabučius ir neleisti supuvusių autobusų į oro uostą, kurie VIS DAR leidžiami 3G maršrutu.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Buvo skaičiuota, nelabai užteks ilgų vis tiek net ir su Volvom, kurias jau greit irgi reiks keist.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
 Nedaug laukti liko, kol atvyks 50 naujų ilgų autobusų 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nebent ateinančiais metais privatininkams bus perduota dar daugiau maršrutų. Labai nežymiai apie tai buvo užsiminta šiame ebus.lt interviu:Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
 Buvo skaičiuota, nelabai užteks ilgų vis tiek net ir su Volvom, kurias jau greit irgi reiks keist.
 
 http://ebus.lt/ar-privatus-vezejas-p...sporto-kokybe/– Ar tiesa, kad netrukus bus skelbiami konkursai ir kitiems maršrutams, kuriais dabar veža VVT? Kodėl tai ketinama daryti, kada ketinama konkursą paskelbti, keli bus maršrutų paketai, kada jų laimėtojas perims dabar VVT aptarnaujamus maršrutus, kokia bus savivaldybės įmonės VVT ateitis šių konkursų pralaimėjimo atveju?
 
 – Vilniaus miesto savivaldybės tarybai patvirtinus rengiamą Vilniaus miesto darnaus judumo planą ir po to, Savivaldybės administracijai patikslinus esamų viešojo transporto maršrutų trasas bei atnaujinus viešojo transporto infrastruktūrą (kontaktinis tinklas, viešojo transporto juostos ir pan.), bus tikslinamos planuojamų skelbti konkursų datos bei apimtys.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Konkursus taip ar taip privalės daryt, tiesiog juose dalyvaus VVT ir tikriausiai laimės.Parašė Robertas Rodyti pranešimą
 Nebent ateinančiais metais privatininkams bus perduota dar daugiau maršrutų. Labai nežymiai apie tai buvo užsiminta šiame ebus.lt interviu:
 http://ebus.lt/ar-privatus-vezejas-p...sporto-kokybe/
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 
 Žiūrint kaip surašys sąlygas ir ar privatininkai neims elgtis naglai - teistis. Visa tai pernai Grybauskaitės prastumto debiliško įstatymo dėka, kuris numato pirkti per viešus pirkimus net pačių savivaldybių įmonių paslaugas ar prekes... Pagal įstatymą tai net ir vandeniui tikriausiai reikės konkurso, o apsukrūs verslo rykliai ir su vandeniu sugalvos panašią aferą kaip su elektra, kai atsiras parazitiniai pardavėjai, neturintys jokios infrastruktūros ir įsiterpiantys tarp fizinio tiekėjo ir vartotojo.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sveiki,
 Viešojo transporto temos pagrinde neskaitau, nors ir pats juo važinėju, bet jau kurį laiką kilo tokios mintys bent minimaliai padidinti patrauklumą ir mobilumą VT žmonių akyse :
 1) O jeigu T sankryžose, kur yra atskira A juosta, atskirti Ą juostą prieš sankrižą, sankrižoje ir po sankrižos X m. plastikiniais stulpeliais (taip pigiausiai būtų, žinoma ir g/b blokais galima), ir leisti VT važiuoti per raudoną šviesą (sustojant praleisti pesčiuosius) ? Niekas techniškai neįvažiuos į A juostą sankrižoje ir avaringumas padidėti smarkiai neturėtų. Užtat laiko sumažėjimas ir patrauklumas naudotis tampa dideliu pliusu
 2) G maršutai yra didelė dovana, bet o jei sukurti Greitąjį Greitojo maršutą? Sustotų pagrindiniuose (miesto) dubliuojančio G maršuto taškuose. Pvz 1GG : santariškes-pramogų arena-žaliasis tiltas-stotis, na ar pnš.
 Kadangi psl. daug, skaityta vos vos, tad tikėtina visa tai buvo apžvelgta - gal galit tada nurodyti diskusijų psl. mielai perskaitysiu, o šį pranešimą ištrint.
 DėkuiPaskutinis taisė Chiuvakas; 2018.05.15, 16:29.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kalvarijų g. sankryžos su J. Treinio, Apkasų tarkim.Parašė ArunasxLabai teisingi manau pasiūlymai. Nežinau, kiek yra tokių galimų T sąnkryžų, kur galėtų būti pritaikyta, kažkaip iškart neateina galvon tokių.
 O dėl 1GG idėjos, tai tiesiog reiktų ekspresų. Bet ir tai, tas pats 1G nelabai gautųsi, dėl Pylimo gatvės. Reiktų ieškot kitų sprendimų.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kažkada buvo planuota atskirti A juostą Justiniškių - Laisvės pr. sankryžoje, bet kažkaip tie planai nugulė į stalčių. Dar yra Kalvarijų - Gerulaičio, Kalvarijų - Didlaukio, Žirmūnų - Lukšio, Antakalnio - Žolyno g. sankryžos ir t.t. Aišku, čia jau reiktų rekonstrukcijos, neužtektų stulpelių, nes praktiškai reiktų įrengti atskirą juostą, panašiai kaip prie Lidl'o Žemaitės g. Bet viskas padaroma, reikia tik noroParašė ArunasxLabai teisingi manau pasiūlymai. Nežinau, kiek yra tokių galimų T sąnkryžų, kur galėtų būti pritaikyta, kažkaip iškart neateina galvon tokių. Lietuva visiems. Lietuva visiems.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bet T sankryžoje tik viena kryptimi būtų galima važiuoti. O bet tačiau, pėstieji gali nukentėti, nes autobusas ne lengvoji mašina, kuris dar gali ir greitai važiuoti ar važiuoti ne per daug greitai, bet kol davažiuo iki perėjos, atsiras ir pėstysis... ir nespės sustoti. Jei nėra pėsčiųjų perėjos, taip būtų galima padaryti. Bet kiek tokių sankryžų mieste ir dar su intensyviu VT eismu, kad būtų galima tai įgyvendinti? Manau, kad reikia įdiegti VT šviesoforus ir T formos sankryžose, kuriose yra ne 2 ciklai, o 3 ar net 4, būtų galima tą vieną A juostą realizuoti.Parašė Chiuvakas Rodyti pranešimąSveiki,
 Viešojo transporto temos pagrinde neskaitau, nors ir pats juo važinėju, bet jau kurį laiką kilo tokios mintys bent minimaliai padidinti patrauklumą ir mobilumą VT žmonių akyse :
 1) O jeigu T sankryžose, kur yra atskira A juosta, atskirti Ą juostą prieš sankrižą, sankrižoje ir po sankrižos X m. plastikiniais stulpeliais (taip pigiausiai būtų, žinoma ir g/b blokais galima), ir leisti VT važiuoti per raudoną šviesą (sustojant praleisti pesčiuosius) ? Niekas techniškai neįvažiuos į A juostą sankrižoje ir avaringumas padidėti smarkiai neturėtų. Užtat laiko sumažėjimas ir patrauklumas naudotis tampa dideliu pliusu
 2) G maršutai yra didelė dovana, bet o jei sukurti Greitąjį Greitojo maršutą? Sustotų pagrindiniuose (miesto) dubliuojančio G maršuto taškuose. Pvz 1GG : santariškes-pramogų arena-žaliasis tiltas-stotis, na ar pnš.
 Kadangi psl. daug, skaityta vos vos, tad tikėtina visa tai buvo apžvelgta - gal galit tada nurodyti diskusijų psl. mielai perskaitysiu, o šį pranešimą ištrint.
 Dėkui
 
 Greito greitasis tai nesąmonė. Aš iš viso siūlau mažinti stotelių skaičių greitųjų maršrutuose, tada jie taps greitesni ir mažiau apkrauti, o kiti paprasti autobusai ir ypač troleibusai perims daugiau keleivių, kurie nevažiuoja dideliais atstumais, bet vis tiek lenda į greitąjį... Kas dėl visiškų ekspresų, tai jie gal ir galėtų būti piko metu, kai, pavyzdžiui, iš kokios Pilaitės važiuotų iki Konstitucijos be sustojimų... Tokie maršrutai kai kuriuose Europos miestuose yra, bet jie nekursuoja tankiai, dažniausiai tai būna 1-1,5 val intervale piko metų vykdomi keli reisai kas 20-30 ar 40 minučių... Vilniuje iš viso jie būtų vienkrypčiai - ryte centro link, o vakare iš centro...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ir kiek iš viso tų T formos sankryžų yra su VT ir dar kad jose intensyvus eismas būtų. Net negalėčiau tokių išvardinti, nebent prie Baltojo tilto šalia Lukiškių. O greituose mažinti stotelių būtų galima, bet reikėtų pirma bilietų sistemą sutvarkyti, nes kol nebus paprasto laikinio bilieto su kuriuo galėsi persėsti, tol tie greitieji po truputį taps stojančiais visose stotelėse. Niekas dėl vienos kelionės su persėdimu kortelės nepirks, o norint pasinaudoti mobiliuoju bilietu, kuriuo irgi naudojasi tik gal koks 30% potencialių keleivių dar bankininkystę vežiotis yra nesąmonė. Visam civilizuotam pasaulyje egzistuoja laikiniai bilietai kuriuos gali bet kuris miesto svečias nusipirkti bilietų automatuose ir nereikia papildomai jokių kortelių pirkti.
 Comment







Comment