Tai čia berods visur taip. Tiek Lenkijoje, tiek Vokietijoje. Tiesiog sudaromas vizualus įspūdis jūdėjimo pirmyn. Kelio ženkluose, kai norima parodyti pirmyn, rodyklė irgi kyla iš apačios į viršų.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Man atrodo, ar kažkaip greičiau Transrevis suprogramavo vidines švieslentes?
Rygoje esančiuose monitoriuose lygtais yra rodyklė tarp stotelių, kaip supratauPaskutinis taisė ssnaiperis; 2018.05.28, 21:56.
Comment
-
Gal kas iš forumiečių žinote, ar MAN Lion’s City turi oro kondicionierius? Šiandien teko važiuoti 936 ir 943 autobusais (A10 ir A56), tai tiesiog neįmanoma išbūti viduje. Karštis tikrai virš 30 laipsnių. Ar vertėtų kam nors skųsti esamą situaciją? Kalbu apie naujus autobusus su neįjungtais kondicionieriais.دائما الليتوانيه
Comment
-
Nuo birželio 16d. Vilniuje įvedami vasaros sezono tvarkaraščiai - http://www.vilnius.lt/index.php?1487088458
105N pratęsiamas iki Naujosios Vilnios pro Pavilnį
28, 29, 59 pratęsiami iki Grigiškių žiedo
43 nebedarys apylankos Lukiškių ir Goštauto gatvėmis - sugrąžinama tokia pati trasa, kokia buvo iki Lukiškių aikštės rekonstrukcijos
88 papildomai stos Liepkalnio ir Vikingų stotelėse 88N papildomai stos tik Liepkalnio stotelėjePaskutinis taisė 10.000; 2018.06.13, 12:02.
- 3 patinka
Comment
-
Galvojau, kad 28-ą nukreips iki Kauno Vokės, bet kol kas ne.Parašė 10.000 Rodyti pranešimą28, 29, 59 pratęsiami iki Grigiškių žiedo
Comment
-
Labai ačiū Vilniaus savivaldybei už naujus MAN autobusus su neatsidarančiais langais ir liukais, ir karštą vasaros diena pučiamu šiltu kondicionierių oru. Labai gerai, kad jie 3G maršrutu važiuoja, gal turistai negalvos, kad Lietuvoj šalta, egzotiškiems imigrantams, kaip namie, o narkomanams per karšta. Gal toks ir buvo slaptas planas - tuomet labai gudriai suveikta. Šaunuoliai.
- 4 patinka
Comment
-
Kur dingo rat ironija? Kažkaip nesiskaito toks pabumbėjimasParašė rat Rodyti pranešimąLabai ačiū Vilniaus savivaldybei už naujus MAN autobusus su neatsidarančiais langais ir liukais, ir karštą vasaros diena pučiamu šiltu kondicionierių oru. Labai gerai, kad jie 3G maršrutu važiuoja, gal turistai negalvos, kad Lietuvoj šalta, egzotiškiems imigrantams, kaip namie, o narkomanams per karšta. Gal toks ir buvo slaptas planas - tuomet labai gudriai suveikta. Šaunuoliai.
Comment
-
Šiaip tai teisingas pastebėjimas. O ypač stebina sprendimas palikti senus autobusus maršrute, kuriuo važiuoja nemažai turistų. Atrodo, kad išorės jėgos stengiasi.Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Kur dingo rat ironija? Kažkaip nesiskaito toks pabumbėjimas
Comment
-
O troleibusai bus nuo rudens, kai nebereikės kondicionierių?Parašė Kristisz Rodyti pranešimąAnot Šimašiaus, nuo rugpjūčio 3G bus nauji autobusai - spėju, kai atvažiuos ilgi Solaris. (Šaltinis: žodinis jo pasisakymas pusiau privačioje aplinkoje)
Comment
-
Galima pagalvoti, kad naujus troleibusus perka tik dėl to, kad juose yra kondicionieriai, baigsis vasara - nebereikės ir naujų troleibusų
Beje, Vilniuj šioje vietoje visai pasisekė, nes nauji troleibusai atvažiuos jau už kelių mėnesių, kai tuo tarpu Kaune analogiškas troleibusų pirkimas iš tų pačių ES fondų įstrigęs ir net neįvykęs gamintojo konkursas.
Comment
-
Naujų troleibusų vistiek reikės, bet buvo galima labiau paskubėti, kai dabar troleibusai sukelia nepatogumų, o kalbama buvo apie tai ilgai.Parašė Eidvis Rodyti pranešimąGalima pagalvoti, kad naujus troleibusus perka tik dėl to, kad juose yra kondicionieriai, baigsis vasara - nebereikės ir naujų troleibusų
Beje, Vilniuj šioje vietoje visai pasisekė, nes nauji troleibusai atvažiuos jau už kelių mėnesių, kai tuo tarpu Kaune analogiškas troleibusų pirkimas iš tų pačių ES fondų įstrigęs ir net neįvykęs gamintojo konkursas.
- 3 patinka
Comment
-
Mano supratimu apie tai, kad Vilniaus viešasis transportas supuvęs prieš tai buvo kalbama ryškiai per mažai. Ir keista, kad apie tai daug daugiau kalbama būtent tuo metu, kai situacija keičiasi iš esmės. Kai Vilnius dvylika metų nematė naujų troleibusų, tai komentaras apie tai, kad 'atvažiuoja dviem mėnesiais per vėlai', atrodo mažų mažiausiai keistas. O teigiant 'galima buvo paskubėti', reikėtų pateikti konkrečias datas, kada buvo paskirstytas ES finansavimas ir kiek nuo to laiko buvo atsilikta. Kad Kaunas atsilieka kaip minimum per pusmetį, yra aišku vien dėl to, kad galima palyginti su analogišku pirkimu Vilniuje, bet kuo remiantis yra teigiama, kad atsilieka Vilnius? Tačiau ir Kauno atveju atsilikimas nebūtinai yra blogai, nes kažką mačiau rašant, kad Solaris gamykla šiuo metu stipriai perkrauta užsakymais, o troleibusų gamintojų Europoje yra vos vienas kitas ir jeigu Solaris perkrautas užsakymais ir naujų nepriima, tai kitas gamintojas tai žinodamas gali užsiprašyti nežmonišką kainą ir tada reikia rinktis - ar mažiau troleibusų ir greičiau, ar lėčiau, bet daugiau troleibusų. Kaip yra ištiesų - aš nežinau, tačiau žinau, kad norint teigti 'galima buvo ir greičiau', reikia būti susipažinus su labai daug faktinių aplinkybių.
- 6 patinka
Comment
-
Čia tas pats variantas, kai aplankai kokį seną pažįstamą ir jo pirmas sakinys būna: tai ko niekad neateini? Taigi atėjau, b***Mano supratimu apie tai, kad Vilniaus viešasis transportas supuvęs prieš tai buvo kalbama ryškiai per mažai. Ir keista, kad apie tai daug daugiau kalbama būtent tuo metu, kai situacija keičiasi iš esmės.
.
Visi važinėjo senu transportu, buvo apsipratę ir nematė problemos. Išbandė naujus autobusus, tada atėjo suvokimas, kokie prasti buvo ankstesni, ir pradėjo piktintis: kodėl tik dabar, kodėl pakeisti ne visi autobusai, kodėl nevienodai nudažyti ir t. t.
- 1 patinka
Comment
-
Nustebtum daugiau pasigilinęs, kiek santykinai mažai taršūs yra dyzeliniai autobusai.Štai sveikatai pavojingų azoto oksidų (NOx) vienas naujdas dyzelinis autobusas išmeta net mažiau nei nauja dyzelinė mašina. https://www.theguardian.com/environm...ses-data-showsParašė SoulMulticast Rodyti pranešimąIr visi nauji troleibusai Vilniuje ir Kaune bus be autonomines eigos. O tiesa, kai uzdes mokesti ant varyklio tarsos, tie ekologiskieji miesto VT dyzeliai irgi ji mokes ar ne, kaip ten uzsienio praktika?
Bet kuriuo atveju, kad ir bus įvestas mokestis, nemanau kad keliasdešimt ar net keli šimtai eurų per metus mokesčio turėtų kažkokį didelį jaučiamą ekonomį poveikį autobusams.
Comment
Comment