Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai čia berods visur taip. Tiek Lenkijoje, tiek Vokietijoje. Tiesiog sudaromas vizualus įspūdis jūdėjimo pirmyn. Kelio ženkluose, kai norima parodyti pirmyn, rodyklė irgi kyla iš apačios į viršų.

    Comment


      Galbūt dėl tikslumo virš viršutinio stotelės rutuliuko reiktų rodyklytės simbolį uždėt? Būtų daug aiškiau visiems.

      Comment


        Man atrodo, ar kažkaip greičiau Transrevis suprogramavo vidines švieslentes?

        Rygoje esančiuose monitoriuose lygtais yra rodyklė tarp stotelių, kaip supratau
        Paskutinis taisė ssnaiperis; 2018.05.28, 21:56.
        Daugiau mano nuotraukų >>
        Mano rajonas ir apylinkės >>

        Comment


          Man atrodo tolimesni autobusai (tie kurie vėliau pradėjo nei pirmieji dirbt) iškart išvažiuodavo su veikiančiom?

          Comment


            Eiliškumas iš pradžių atrodo keistai, kol nepagalvoji, kad rodymas yra važiavimo kryptimi. Bet rodyklę pridėti tikrai galėtų.

            Comment


              Gal kas iš forumiečių žinote, ar MAN Lion’s City turi oro kondicionierius? Šiandien teko važiuoti 936 ir 943 autobusais (A10 ir A56), tai tiesiog neįmanoma išbūti viduje. Karštis tikrai virš 30 laipsnių. Ar vertėtų kam nors skųsti esamą situaciją? Kalbu apie naujus autobusus su neįjungtais kondicionieriais.
              دائما الليتوانيه

              Comment


                dujiniuose 2013-2014 metų autobusuose kondicinieriai įrengti tik vairuotojo kabinoje, deja, keleiviams jie nenumatyti.
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  Nuo birželio 16d. Vilniuje įvedami vasaros sezono tvarkaraščiai - http://www.vilnius.lt/index.php?1487088458

                  105N pratęsiamas iki Naujosios Vilnios pro Pavilnį
                  28, 29, 59 pratęsiami iki Grigiškių žiedo
                  43 nebedarys apylankos Lukiškių ir Goštauto gatvėmis - sugrąžinama tokia pati trasa, kokia buvo iki Lukiškių aikštės rekonstrukcijos
                  88 papildomai stos Liepkalnio ir Vikingų stotelėse 88N papildomai stos tik Liepkalnio stotelėje
                  Paskutinis taisė 10.000; 2018.06.13, 12:02.

                  Comment


                    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                    28, 29, 59 pratęsiami iki Grigiškių žiedo
                    Galvojau, kad 28-ą nukreips iki Kauno Vokės, bet kol kas ne.

                    Comment


                      Labai ačiū Vilniaus savivaldybei už naujus MAN autobusus su neatsidarančiais langais ir liukais, ir karštą vasaros diena pučiamu šiltu kondicionierių oru. Labai gerai, kad jie 3G maršrutu važiuoja, gal turistai negalvos, kad Lietuvoj šalta, egzotiškiems imigrantams, kaip namie, o narkomanams per karšta. Gal toks ir buvo slaptas planas - tuomet labai gudriai suveikta. Šaunuoliai.

                      Comment


                        Parašė rat Rodyti pranešimą
                        Labai ačiū Vilniaus savivaldybei už naujus MAN autobusus su neatsidarančiais langais ir liukais, ir karštą vasaros diena pučiamu šiltu kondicionierių oru. Labai gerai, kad jie 3G maršrutu važiuoja, gal turistai negalvos, kad Lietuvoj šalta, egzotiškiems imigrantams, kaip namie, o narkomanams per karšta. Gal toks ir buvo slaptas planas - tuomet labai gudriai suveikta. Šaunuoliai.
                        Kur dingo rat ironija? Kažkaip nesiskaito toks pabumbėjimas

                        Comment


                          Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                          Kur dingo rat ironija? Kažkaip nesiskaito toks pabumbėjimas
                          Šiaip tai teisingas pastebėjimas. O ypač stebina sprendimas palikti senus autobusus maršrute, kuriuo važiuoja nemažai turistų. Atrodo, kad išorės jėgos stengiasi.

                          Comment


                            Anot Šimašiaus, nuo rugpjūčio 3G bus nauji autobusai - spėju, kai atvažiuos ilgi Solaris. (Šaltinis: žodinis jo pasisakymas pusiau privačioje aplinkoje)

                            Comment


                              Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                              Anot Šimašiaus, nuo rugpjūčio 3G bus nauji autobusai - spėju, kai atvažiuos ilgi Solaris. (Šaltinis: žodinis jo pasisakymas pusiau privačioje aplinkoje)
                              O troleibusai bus nuo rudens, kai nebereikės kondicionierių?

                              Comment


                                Galima pagalvoti, kad naujus troleibusus perka tik dėl to, kad juose yra kondicionieriai, baigsis vasara - nebereikės ir naujų troleibusų Beje, Vilniuj šioje vietoje visai pasisekė, nes nauji troleibusai atvažiuos jau už kelių mėnesių, kai tuo tarpu Kaune analogiškas troleibusų pirkimas iš tų pačių ES fondų įstrigęs ir net neįvykęs gamintojo konkursas.

                                Comment


                                  Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                                  Galima pagalvoti, kad naujus troleibusus perka tik dėl to, kad juose yra kondicionieriai, baigsis vasara - nebereikės ir naujų troleibusų Beje, Vilniuj šioje vietoje visai pasisekė, nes nauji troleibusai atvažiuos jau už kelių mėnesių, kai tuo tarpu Kaune analogiškas troleibusų pirkimas iš tų pačių ES fondų įstrigęs ir net neįvykęs gamintojo konkursas.
                                  Naujų troleibusų vistiek reikės, bet buvo galima labiau paskubėti, kai dabar troleibusai sukelia nepatogumų, o kalbama buvo apie tai ilgai.

                                  Comment


                                    Mano supratimu apie tai, kad Vilniaus viešasis transportas supuvęs prieš tai buvo kalbama ryškiai per mažai. Ir keista, kad apie tai daug daugiau kalbama būtent tuo metu, kai situacija keičiasi iš esmės. Kai Vilnius dvylika metų nematė naujų troleibusų, tai komentaras apie tai, kad 'atvažiuoja dviem mėnesiais per vėlai', atrodo mažų mažiausiai keistas. O teigiant 'galima buvo paskubėti', reikėtų pateikti konkrečias datas, kada buvo paskirstytas ES finansavimas ir kiek nuo to laiko buvo atsilikta. Kad Kaunas atsilieka kaip minimum per pusmetį, yra aišku vien dėl to, kad galima palyginti su analogišku pirkimu Vilniuje, bet kuo remiantis yra teigiama, kad atsilieka Vilnius? Tačiau ir Kauno atveju atsilikimas nebūtinai yra blogai, nes kažką mačiau rašant, kad Solaris gamykla šiuo metu stipriai perkrauta užsakymais, o troleibusų gamintojų Europoje yra vos vienas kitas ir jeigu Solaris perkrautas užsakymais ir naujų nepriima, tai kitas gamintojas tai žinodamas gali užsiprašyti nežmonišką kainą ir tada reikia rinktis - ar mažiau troleibusų ir greičiau, ar lėčiau, bet daugiau troleibusų. Kaip yra ištiesų - aš nežinau, tačiau žinau, kad norint teigti 'galima buvo ir greičiau', reikia būti susipažinus su labai daug faktinių aplinkybių.

                                    Comment


                                      Mano supratimu apie tai, kad Vilniaus viešasis transportas supuvęs prieš tai buvo kalbama ryškiai per mažai. Ir keista, kad apie tai daug daugiau kalbama būtent tuo metu, kai situacija keičiasi iš esmės.
                                      Čia tas pats variantas, kai aplankai kokį seną pažįstamą ir jo pirmas sakinys būna: tai ko niekad neateini? Taigi atėjau, b*** .
                                      Visi važinėjo senu transportu, buvo apsipratę ir nematė problemos. Išbandė naujus autobusus, tada atėjo suvokimas, kokie prasti buvo ankstesni, ir pradėjo piktintis: kodėl tik dabar, kodėl pakeisti ne visi autobusai, kodėl nevienodai nudažyti ir t. t.

                                      Comment


                                        Ir visi nauji troleibusai Vilniuje ir Kaune bus be autonomines eigos. O tiesa, kai uzdes mokesti ant varyklio tarsos, tie ekologiskieji miesto VT dyzeliai irgi ji mokes ar ne, kaip ten uzsienio praktika?

                                        Comment


                                          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                          Ir visi nauji troleibusai Vilniuje ir Kaune bus be autonomines eigos. O tiesa, kai uzdes mokesti ant varyklio tarsos, tie ekologiskieji miesto VT dyzeliai irgi ji mokes ar ne, kaip ten uzsienio praktika?
                                          Nustebtum daugiau pasigilinęs, kiek santykinai mažai taršūs yra dyzeliniai autobusai.Štai sveikatai pavojingų azoto oksidų (NOx) vienas naujdas dyzelinis autobusas išmeta net mažiau nei nauja dyzelinė mašina. https://www.theguardian.com/environm...ses-data-shows

                                          Bet kuriuo atveju, kad ir bus įvestas mokestis, nemanau kad keliasdešimt ar net keli šimtai eurų per metus mokesčio turėtų kažkokį didelį jaučiamą ekonomį poveikį autobusams.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X