Parašė rmss
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kiti mokės už vežiojimą ratais, nes tokių maršrutų irgi daug yra, ypač periferijoje, su visokiais užsukimais, užvažiavimais. Jei sistema nėra visuotinai priimta, tai vadinasi ji yra niekam tikusi. Arba taikoma ten, kur viešasis transportas yra be alternatyvos ir juo naudojasi nuo pižono iki vidutinio ofiso planktono, kaip koks Singapūras ar Tokijas, kur su automobiliu nepasismaukysi...
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 pats "asižimėjimas išlipant" bus blogai nes ypač su mūsų 32kb atminties komposterių greičiu stovėjimas stotelėje pailgės kartais.Parašė rmss Rodyti pranešimąJetus, tai su atsižymėjimu galima tiek pagal zonas, tiek pagal stoteles, tiek pagal ką nori tarifą pritaikyti. O dabar nieko nežinant susigalvojama, kad jau automatiškai bus blogai.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Validatoriai greičiausiai bus keičiami į naujus. Juk pirkimas vykdomas praktiškai naujai e-bilieto sistemai, o ne pasenusios "padažymui".Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
 pats "asižimėjimas išlipant" bus blogai nes ypač su mūsų 32kb atminties komposterių greičiu stovėjimas stotelėje pailgės kartais.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jau yra rudens tvarkaraščiai. Panašu, kad vienintelis pasikeitimas trasose - 6 troleibusas ir 7 autobusas grįžta į senąsias trasas Žirmūnuose. Patys tvarkaraščiai yra ganėtinai skystoki, turint omenyje ''karantinines'' rekomendacijas. Beje, krito į akis, kad bent jau daugumos troleibusų maršrutų tvarkaraščiai poilsio dienomis nesikeičia arba tik pastumdomi laikai šen bei ten porai reisų.Paskutinis taisė Pilaitis; 2020.08.26, 20:17.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bet reikėjo, kad kažkam ant galvos stulpas užkristų, kad pradėtų jų keitimą/atnaujinimą. O jei dar iš karto pagalvotų, kad kai kur reikėtų pagerinti troleibusų kontaktinį tinklą (pvz., ties posūkiais ar kada nors būsimais automatiniais iešmais-šakotuvais), tai jau būtų fantastikaParašė Al1 Rodyti pranešimąTyliai, be nereikalingo triukšmo ir pezalų Vilniuje atnaujinami kontaktinio tinklo stulpai daugelyje gatvių. Seni ir nusidėvėję keičiami pilnai, kiti padengiami antikorozine danga 3-4 metrai nuo žemės ir perdažomi.
 Mhm, kaip čia taip nė vieno naujo maršruto ar iš esmės pakeisto... tikėjausi, kad koks į užmiesčio pusę atsiras, pvz., kad jau išasfaltavo Gulbinėlių g., tai kaip nos sugalvos pailginti A26 tarkim iki Santariškių...Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąJau yra rudens tvarkaraščiai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O per kiek laiko pakeis visus stulpus (nes visi yra "seni ir nusidėvėję")?Parašė Al1 Rodyti pranešimąTyliai, be nereikalingo triukšmo ir pezalų Vilniuje atnaujinami kontaktinio tinklo stulpai daugelyje gatvių. Seni ir nusidėvėję keičiami pilnai, kiti padengiami antikorozine danga 3-4 metrai nuo žemės ir perdažomi.
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Niekas visų nekeis, nes nusidėvėjusių tik nedidelį dalis.
 
 Na tai visada taip būna. Net įstatymai priimami, kai įvyksta kažkas negero... O iki tol kaip ir viskas gerai būna...Parašė Rijikas Rodyti pranešimąBet reikėjo, kad kažkam ant galvos stulpas užkristų, kad pradėtų jų keitimą/atnaujinimą.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Iš SĮSPo informacinio pranešimo apie Europos aikštės stotelės atnaujinimą:
 
 51 maršrute atsiranda dvi naujos stotelės - Vaidotų Piliakalnis bei Medkirčiųo iki rugsėjo viešojo transporto tinkle atsiras dar 6 naujos viešojo transporto stotelės – Balsiuose, Balsių g. bei Panerių seniūnijoje, Jaunystės g.
 65 bei 76 maršrutuose atsiranda nauja Žynių stotelė, ties Balsių pradine mokyklaPaskutinis taisė 10.000; 2020.08.27, 12:00.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Įdomybė 34 maršruto tvarkaraštyje: darbo dienomis išvykimai iš stoties 15:40 ir 15:46, o tada pusvalandžio tarpas iki 16:16. Jau žinomas faktas, kad 49 su 69 bei savaitgaliais 20 su 62 suderinti "neįmanoma", nes čia "skirtingi maršrutai, aptarnaujantys skirtingus rajonus", bet kad to paties maršruto laikai tinkamai neišstumdyti, jau yra naujas dugnas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ar šiuo metu Vilniaus miesto teritorijoje dar yra likę stotelių, kurių nepasiekia miesto VT? Vienos paskutinių tokių buvo Juozapiškės, bei 9-asis kilometras. Kaip suprantu (jei klystu - pataisykite), dauguma miesto maršrutų važiuoja į rajoną todėl, kad artimiausi galiniai punktai yra jau rajono teritorijoje, na paprastai tariant, specialiai nieks jų nepratęsinėja be reikalo, nes VVT generuoja nuostolius, kaip kad buvęs 9 autobusas iki Keturiasdešimt Totorių.Parašė Rijikas Rodyti pranešimąMhm, kaip čia taip nė vieno naujo maršruto ar iš esmės pakeisto... tikėjausi, kad koks į užmiesčio pusę atsiras, pvz., kad jau išasfaltavo Gulbinėlių g., tai kaip nors sugalvos pailginti A26 tarkim iki Santariškių...
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nuo kada 100% laikoma nedidele dalimi?Parašė Al1 Rodyti pranešimąNiekas visų nekeis, nes nusidėvėjusių tik nedidelį dalis.
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 30 metų neprižiurėtą tinklą reikia keisti visą. Defektų slėpimas "padažant kur dar nekrenta" nėra geras sprendimo būdas.Parašė Al1 Rodyti pranešimąGal nereikia demagogijos. Yra kam įvertinti, jie geriau žino, kur reikia keisti, o kur ne.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nu nereikia čia žviegti net apie 100% susidevėjimą, kai nemaža dalis stulpų (drįsčiau teigti, kad apie 30%) buvo pakeisti per paskutinius 15-20 metų (Lazdynų tiltas, Spaudos rūmų mazgas, centras ir dar n+1 vietų, vien kiek stulpų pakeičiama dėl avarijų). Maža to, patys stulpai gali tarnauti tikrai ilgai, tik reikalinga priežiūra ir savalaikis pakeitimas. Kad ir kaip keistai beskambėtų, kiekvienas stulpas yra unikalus, vienas išstovės 50 metų ir nieko jam neatsitiks, kitas surūdys per 5 metus ir nukris.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pradėta Europos aikštės stotelės rekonstrukcija: laukti viešojo transporto bus patogiau
 
 Vieną didžiausių viešojo transporto keleivių srautų Vilniuje sugeneruojančioje Europos aikštės stotelėje vyksta rekonstrukcijos darbai. Panaikinus įvažą ir išplatinus laukimo peroną, įlipti ar išlipti iš autobusų bei troleibusų, o svarbiausia – laukti viešojo transporto – bus kur kas patogiau.
 
 
 
 Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/miestai/vilnius...01309#cxrecs_s
 
 
 - 1 patinka
 Comment





Comment