Parašė taccido
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Gal pernelyg supaprastinau savo mintis - taip, problema Vilniaus kontaktiniame tinkle yra, žinoma, visų pirma iešmuose ir kryžmėse, visiškai sutinku. Tik nepamirškime, kad nors pagal ilgį didžioji dalis tinklo tai tiesios atkarpos, laiko aspektu įvairios sankryžos bei nuvažiavimai sudaro neproporcingai didelę kelionės dalį (būtent dėl to, kad tie elementai ten yra pasenę). Ir įvairiose sankryžose, žieduose bei atsišakojimuose išties gaišiame absurdiškai daug laiko. Plius, kaip minėjau, prisideda idiotiški grafikai.
Dėl šių dviejų priežasčių ir turime lėtus troleibusus (o dėl antrosios dažnai lygiai taip pat ir autobusus). Tad tikrai nėra taip, kad troleibusas savaime yra lėta transporto priemonė. Tai Vilniaus troleibusas - nežymiai labiau nei ne vienas autobusas - yra lėta transporto priemonė. Esmė ne toje važiuojančioje metalo dėžėje, o apskritai Vilniaus VT organizavimo bei jo infrastruktūros „vystymo“ ypatumuose.
Comment
-
teisingai, troleibusu laidai negrazus, pakabinkime tramvajaus laidus!Parašė Evier Rodyti pranešimą
Taigi šimtą kartų kartoju, kam tie laidai virš gatvių?
Comment
-
Elektrobusai, kaip jie butu nekraunami ar galinese stotelese ar tarpinese, vistiek juk judes leciau uz troleibusus. Tai naturalu, jiems reikia laiko krautis stovint. Vienintelis imanomas racioanalus kelias tai atnaujinti tinkla ir isigyti IMC.Parašė tomczu Rodyti pranešimąGal pernelyg supaprastinau savo mintis - taip, problema Vilniaus kontaktiniame tinkle yra, žinoma, visų pirma iešmuose ir kryžmėse, visiškai sutinku. Tik nepamirškime, kad nors pagal ilgį didžioji dalis tinklo tai tiesios atkarpos, laiko aspektu įvairios sankryžos bei nuvažiavimai sudaro neproporcingai didelę kelionės dalį (būtent dėl to, kad tie elementai ten yra pasenę). Ir įvairiose sankryžose, žieduose bei atsišakojimuose išties gaišiame absurdiškai daug laiko. Plius, kaip minėjau, prisideda idiotiški grafikai.
Dėl šių dviejų priežasčių ir turime lėtus troleibusus (o dėl antrosios dažnai lygiai taip pat ir autobusus). Tad tikrai nėra taip, kad troleibusas savaime yra lėta transporto priemonė. Tai Vilniaus troleibusas - nežymiai labiau nei ne vienas autobusas - yra lėta transporto priemonė. Esmė ne toje važiuojančioje metalo dėžėje, o apskritai Vilniaus VT organizavimo bei jo infrastruktūros „vystymo“ ypatumuose.
- 1 patinka
Comment
-
Krauti reiktų tik naktį.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Elektrobusai, kaip jie butu nekraunami ar galinese stotelese ar tarpinese, vistiek juk judes leciau uz troleibusus. Tai naturalu, jiems reikia laiko krautis stovint. Vienintelis imanomas racioanalus kelias tai atnaujinti tinkla ir isigyti IMC.
Comment
-
Nėra dar tokių elektrobusų, kurie tiktų Vilniaus klimatui ir per naktį sugebėtų pasikrauti visai dienos ridai (~500km).Parašė Evier Rodyti pranešimą
Krauti reiktų tik naktį.
- 1 patinka
Comment
-
Nežinojau, kad tiek daug susuka ridos. Bet gal bus.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Nėra dar tokių elektrobusų, kurie tiktų Vilniaus klimatui ir per naktį sugebėtų pasikrauti visai dienos ridai (~500km).
Comment
-
raktinis zodis "tures". Siuo metu - neturi. Taip, Londonas turi. Bet nepamirskim, kad jis keicia jais dizelinius autobusus, o ne elektrini transporta i kita elektrini.Parašė tomczu Rodyti pranešimąNa, šioj konkrečioj vietoj tai melas - Varšuva iki metų pabaigos turės 160 elektrinių autobusų, Londonas turi virš 300. Taip, šie miestai žymiai didesni, bet nereikia dėl to skleisti melagingos informacijos.
Beje, Varšuvoje įkrovimas vyks galutinėse stotelėse, tam naudojami pantografai.
O dėl troleibusų Vilniuje - ką gi, su dabartiniu nepabaigtu tinklu galimi buvo du variantai - arba jį papildyti trūkstančiomis atkarpomis, arba pradėti jį naikinti. Bus gaila, jei išties pasirinks antrąjį variantą.
Comment
-
Taigi nieks dabar ir nenuima.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąTai prieš nuimant laidus, turi būti ne "gal bus" ir net ne "bus", o "yra".
Comment
-
Bet strategiškai žiūrint jau dabar reikia pirkti bent 120 naujų troleibusų pakeisti bent senoms "Škodoms". Toks kiekis nebūtų nupirktas per metus, konkursai, gamyba, galimi teismai dėl konkursų, pristatymas partijomis užtruktų iki 3 metų. Nes kitas variantas - troleibusų palaipsnis keitimas autobusais. "Ekologiškais" dujiniais ar hibridais? Tai kur čia ekologija? Elektrobusai ne išeitis - brangu (tiek pats autobusas, tiek eksploatacija), vaikiškų ligų pilna. Todėl neperkant naujų troleibusų jokio kito kelio, kaip jų naikinimas ir keitimas paprastais autobusais nėra. Galiausiai iš viso neaišku, kas bus su ekonomika po rinkimų ir koronos.Parašė Evier Rodyti pranešimą
Taigi nieks dabar ir nenuima.Paskutinis taisė Al1; 2020.10.09, 08:02.
- 4 patinka
Comment
-
Mitalo komentaras, kur jis sako kad tai tik galimybių studija ir naikinimas yra tik vienas iš svarstomų variantų:
https://www.facebook.com/vytautas.mi...23622013447841
Todėl kad tai yra pati ekologiškiausia transporto priemonė lietuvoje?Parašė VNS Rodyti pranešimąO kodėl iš esmės negalima panaikint tų troleibusų? Kame čia pointas?
Soliariai įsibėgėja taip kad nesilaikydamas nukrisi. Dažnai bėgėjamasi lėtai dėl keleivių komforto.Parašė Evier Rodyti pranešimą
Čia ką įkėlei net ne Vilnius. Ir daugumoje ištraukų pagauti jau įsibėgėję troleibusai (nors Vilniuj ir įsibėgėję jie lėti). O tas kontaktinis tinklas iš vis akį rėžia.
Niekuo nepagrįstas svaičiojimas.Parašė Evier Rodyti pranešimą
netolimoje ateityje elektrobusai turėtų būti įperkamesni ir patogesni naudojimui, tai kam tie troleibusai.
Comment
-
Šiuo metu, ir kad jau įdiegta. Viskas. Be abejonės taip.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Todėl kad tai yra pati ekologiškiausia transporto priemonė lietuvoje?
Show must go von!
Comment
-
Elektromobiliai pinga, nuvažiuojamas atstumas vienu įkrovimu didėja, taigi ne visai nepagrįsta, kad ir elektrobusų technologijos turėtų eiti ta linkme.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Niekuo nepagrįstas svaičiojimas.
Va kur yra niekuo nepagrįstas svaičiojimas.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Dažnai bėgėjamasi lėtai dėl keleivių komforto.
Comment
-
Ne čia nėra svaičiojimas, tiksliau ne dėl komforto isibegejima lėtai o dėl durnų lietuviškų taisyklių kad keleivis gali laikytis gali nesilaikyti, nors vienoj rankoje tašė kitoj mobiliakas jis nusiverčia ir visuomet kaltas vairuotojas lieka. Niekur net Lenkijoje taip nėra tiesiog yra draudimas už nelaimingus atsitikimus, o ne kaip čia ne tik draudimas iš vairuotojo issiiesko tą suma plius už sužalojimus ir policija bauda uždeda. Tokiu atveju kas tau lakstys? Kaip aš sakau px tokiu atveju tie grafikaiParašė Evier Rodyti pranešimą
Elektromobiliai pinga, nuvažiuojamas atstumas vienu įkrovimu didėja, taigi ne visai nepagrįsta, kad ir elektrobusų technologijos turėtų eiti ta linkme.
Va kur yra niekuo nepagrįstas svaičiojimas.
Comment
-
Kada bus priimtina kaina ir kokybė ne prastesnė, tada ir bus kalba. Be to elektrobusai turi keisti dyzelinius autobusus, o ne elektrinius troleibusus.Parašė Evier Rodyti pranešimą
Elektromobiliai pinga, nuvažiuojamas atstumas vienu įkrovimu didėja, taigi ne visai nepagrįsta, kad ir elektrobusų technologijos turėtų eiti ta linkme.
- 2 patinka
Comment
-
Nesu girdėjęs tokių istorijų, bet tarkim. Kalba eina, kad troleibusai važiuotų bent autobusų greičiu ir ne lėčiau. Dažniau keleiviams už komfortą svarbiau laikas.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Ne čia nėra svaičiojimas, tiksliau ne dėl komforto isibegejima lėtai o dėl durnų lietuviškų taisyklių kad keleivis gali laikytis gali nesilaikyti, nors vienoj rankoje tašė kitoj mobiliakas jis nusiverčia ir visuomet kaltas vairuotojas lieka. Niekur net Lenkijoje taip nėra tiesiog yra draudimas už nelaimingus atsitikimus, o ne kaip čia ne tik draudimas iš vairuotojo issiiesko tą suma plius už sužalojimus ir policija bauda uždeda. Tokiu atveju kas tau lakstys? Kaip aš sakau px tokiu atveju tie grafikai
Comment
-
Ne vairuotojai važiuos visada lėtai nes bijos kanors nuverstParašė Evier Rodyti pranešimą
Nesu girdėjęs tokių istorijų, bet tarkim. Kalba eina, kad troleibusai važiuotų bent autobusų greičiu ir ne lėčiau. Dažniau keleiviams už komfortą svarbiau laikas.
Comment
-
Nežinau man įtikinamiau skamba šios dvi priežastys, kodėl troleibusai Lietuvoje lėtai važiuoja:Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Ne vairuotojai važiuos visada lėtai nes bijos kanors nuverst
1. Pasenęs/netinkamas KT (o tiksliau kryžmės ir iešmai).
2. Vairuotojai specialiai lėtai važiuoja, kad atitiktų tvarkaraštį.
O su keleivių komfortu ir bijojimu kažką parversti jau gal šiek tiek nusivažiavom
Šiaip ar taip aš vistiek už tai, kad ateityje troleibusų tinklo nebūtų.
Comment
Comment