Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė taccido Rodyti pranešimą

    Taigi šimtą kartų kartota, kad keisti reikia ne visą tinklą, o kryžmes ir iešmus. Tą padarius, nereikės vilktis per žiedus ir posūkius 10 km/h. Tada dar paspaudus grafikus galima užtikrinti neblogą greitį. Tai kam viską naikinti?
    Taigi šimtą kartų kartoju, kam tie laidai virš gatvių?

    Comment


      Gal pernelyg supaprastinau savo mintis - taip, problema Vilniaus kontaktiniame tinkle yra, žinoma, visų pirma iešmuose ir kryžmėse, visiškai sutinku. Tik nepamirškime, kad nors pagal ilgį didžioji dalis tinklo tai tiesios atkarpos, laiko aspektu įvairios sankryžos bei nuvažiavimai sudaro neproporcingai didelę kelionės dalį (būtent dėl to, kad tie elementai ten yra pasenę). Ir įvairiose sankryžose, žieduose bei atsišakojimuose išties gaišiame absurdiškai daug laiko. Plius, kaip minėjau, prisideda idiotiški grafikai.

      Dėl šių dviejų priežasčių ir turime lėtus troleibusus (o dėl antrosios dažnai lygiai taip pat ir autobusus). Tad tikrai nėra taip, kad troleibusas savaime yra lėta transporto priemonė. Tai Vilniaus troleibusas - nežymiai labiau nei ne vienas autobusas - yra lėta transporto priemonė. Esmė ne toje važiuojančioje metalo dėžėje, o apskritai Vilniaus VT organizavimo bei jo infrastruktūros „vystymo“ ypatumuose.

      Comment


        Parašė Evier Rodyti pranešimą

        Taigi šimtą kartų kartoju, kam tie laidai virš gatvių?
        teisingai, troleibusu laidai negrazus, pakabinkime tramvajaus laidus!

        Comment


          Parašė tomczu Rodyti pranešimą
          Gal pernelyg supaprastinau savo mintis - taip, problema Vilniaus kontaktiniame tinkle yra, žinoma, visų pirma iešmuose ir kryžmėse, visiškai sutinku. Tik nepamirškime, kad nors pagal ilgį didžioji dalis tinklo tai tiesios atkarpos, laiko aspektu įvairios sankryžos bei nuvažiavimai sudaro neproporcingai didelę kelionės dalį (būtent dėl to, kad tie elementai ten yra pasenę). Ir įvairiose sankryžose, žieduose bei atsišakojimuose išties gaišiame absurdiškai daug laiko. Plius, kaip minėjau, prisideda idiotiški grafikai.

          Dėl šių dviejų priežasčių ir turime lėtus troleibusus (o dėl antrosios dažnai lygiai taip pat ir autobusus). Tad tikrai nėra taip, kad troleibusas savaime yra lėta transporto priemonė. Tai Vilniaus troleibusas - nežymiai labiau nei ne vienas autobusas - yra lėta transporto priemonė. Esmė ne toje važiuojančioje metalo dėžėje, o apskritai Vilniaus VT organizavimo bei jo infrastruktūros „vystymo“ ypatumuose.
          Elektrobusai, kaip jie butu nekraunami ar galinese stotelese ar tarpinese, vistiek juk judes leciau uz troleibusus. Tai naturalu, jiems reikia laiko krautis stovint. Vienintelis imanomas racioanalus kelias tai atnaujinti tinkla ir isigyti IMC.

          Comment


            Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

            Elektrobusai, kaip jie butu nekraunami ar galinese stotelese ar tarpinese, vistiek juk judes leciau uz troleibusus. Tai naturalu, jiems reikia laiko krautis stovint. Vienintelis imanomas racioanalus kelias tai atnaujinti tinkla ir isigyti IMC.
            Krauti reiktų tik naktį.

            Comment


              Parašė Evier Rodyti pranešimą

              Krauti reiktų tik naktį.
              Nėra dar tokių elektrobusų, kurie tiktų Vilniaus klimatui ir per naktį sugebėtų pasikrauti visai dienos ridai (~500km).

              Comment


                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                Nėra dar tokių elektrobusų, kurie tiktų Vilniaus klimatui ir per naktį sugebėtų pasikrauti visai dienos ridai (~500km).
                Nežinojau, kad tiek daug susuka ridos. Bet gal bus.

                Comment


                  Tai prieš nuimant laidus, turi būti ne "gal bus" ir net ne "bus", o "yra".

                  Comment


                    Parašė tomczu Rodyti pranešimą
                    Na, šioj konkrečioj vietoj tai melas - Varšuva iki metų pabaigos turės 160 elektrinių autobusų, Londonas turi virš 300. Taip, šie miestai žymiai didesni, bet nereikia dėl to skleisti melagingos informacijos.
                    Beje, Varšuvoje įkrovimas vyks galutinėse stotelėse, tam naudojami pantografai.

                    O dėl troleibusų Vilniuje - ką gi, su dabartiniu nepabaigtu tinklu galimi buvo du variantai - arba jį papildyti trūkstančiomis atkarpomis, arba pradėti jį naikinti. Bus gaila, jei išties pasirinks antrąjį variantą.
                    raktinis zodis "tures". Siuo metu - neturi. Taip, Londonas turi. Bet nepamirskim, kad jis keicia jais dizelinius autobusus, o ne elektrini transporta i kita elektrini.

                    Comment


                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                      Tai prieš nuimant laidus, turi būti ne "gal bus" ir net ne "bus", o "yra".
                      Taigi nieks dabar ir nenuima.

                      Comment


                        Parašė Evier Rodyti pranešimą

                        Taigi nieks dabar ir nenuima.
                        Bet strategiškai žiūrint jau dabar reikia pirkti bent 120 naujų troleibusų pakeisti bent senoms "Škodoms". Toks kiekis nebūtų nupirktas per metus, konkursai, gamyba, galimi teismai dėl konkursų, pristatymas partijomis užtruktų iki 3 metų. Nes kitas variantas - troleibusų palaipsnis keitimas autobusais. "Ekologiškais" dujiniais ar hibridais? Tai kur čia ekologija? Elektrobusai ne išeitis - brangu (tiek pats autobusas, tiek eksploatacija), vaikiškų ligų pilna. Todėl neperkant naujų troleibusų jokio kito kelio, kaip jų naikinimas ir keitimas paprastais autobusais nėra. Galiausiai iš viso neaišku, kas bus su ekonomika po rinkimų ir koronos.
                        Paskutinis taisė Al1; 2020.10.09, 08:02.

                        Comment


                          Mitalo komentaras, kur jis sako kad tai tik galimybių studija ir naikinimas yra tik vienas iš svarstomų variantų:
                          https://www.facebook.com/vytautas.mi...23622013447841


                          Parašė VNS Rodyti pranešimą
                          O kodėl iš esmės negalima panaikint tų troleibusų? Kame čia pointas?
                          Todėl kad tai yra pati ekologiškiausia transporto priemonė lietuvoje?

                          Parašė Evier Rodyti pranešimą

                          Čia ką įkėlei net ne Vilnius. Ir daugumoje ištraukų pagauti jau įsibėgėję troleibusai (nors Vilniuj ir įsibėgėję jie lėti). O tas kontaktinis tinklas iš vis akį rėžia.
                          Soliariai įsibėgėja taip kad nesilaikydamas nukrisi. Dažnai bėgėjamasi lėtai dėl keleivių komforto.


                          Parašė Evier Rodyti pranešimą

                          netolimoje ateityje elektrobusai turėtų būti įperkamesni ir patogesni naudojimui, tai kam tie troleibusai.
                          Niekuo nepagrįstas svaičiojimas.


                          Comment


                            Autobusai turi būti keičiami į elektrinius autobusus, ne troleibusai.

                            Comment


                              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                              Todėl kad tai yra pati ekologiškiausia transporto priemonė lietuvoje?

                              Šiuo metu, ir kad jau įdiegta. Viskas. Be abejonės taip.
                              Show must go von!

                              Comment


                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                Niekuo nepagrįstas svaičiojimas.
                                Elektromobiliai pinga, nuvažiuojamas atstumas vienu įkrovimu didėja, taigi ne visai nepagrįsta, kad ir elektrobusų technologijos turėtų eiti ta linkme.

                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                Dažnai bėgėjamasi lėtai dėl keleivių komforto.
                                Va kur yra niekuo nepagrįstas svaičiojimas.

                                Comment


                                  Parašė Evier Rodyti pranešimą

                                  Elektromobiliai pinga, nuvažiuojamas atstumas vienu įkrovimu didėja, taigi ne visai nepagrįsta, kad ir elektrobusų technologijos turėtų eiti ta linkme.



                                  Va kur yra niekuo nepagrįstas svaičiojimas.
                                  Ne čia nėra svaičiojimas, tiksliau ne dėl komforto isibegejima lėtai o dėl durnų lietuviškų taisyklių kad keleivis gali laikytis gali nesilaikyti, nors vienoj rankoje tašė kitoj mobiliakas jis nusiverčia ir visuomet kaltas vairuotojas lieka. Niekur net Lenkijoje taip nėra tiesiog yra draudimas už nelaimingus atsitikimus, o ne kaip čia ne tik draudimas iš vairuotojo issiiesko tą suma plius už sužalojimus ir policija bauda uždeda. Tokiu atveju kas tau lakstys? Kaip aš sakau px tokiu atveju tie grafikai

                                  Comment


                                    Parašė Evier Rodyti pranešimą

                                    Elektromobiliai pinga, nuvažiuojamas atstumas vienu įkrovimu didėja, taigi ne visai nepagrįsta, kad ir elektrobusų technologijos turėtų eiti ta linkme.
                                    Kada bus priimtina kaina ir kokybė ne prastesnė, tada ir bus kalba. Be to elektrobusai turi keisti dyzelinius autobusus, o ne elektrinius troleibusus.

                                    Comment


                                      Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                                      Ne čia nėra svaičiojimas, tiksliau ne dėl komforto isibegejima lėtai o dėl durnų lietuviškų taisyklių kad keleivis gali laikytis gali nesilaikyti, nors vienoj rankoje tašė kitoj mobiliakas jis nusiverčia ir visuomet kaltas vairuotojas lieka. Niekur net Lenkijoje taip nėra tiesiog yra draudimas už nelaimingus atsitikimus, o ne kaip čia ne tik draudimas iš vairuotojo issiiesko tą suma plius už sužalojimus ir policija bauda uždeda. Tokiu atveju kas tau lakstys? Kaip aš sakau px tokiu atveju tie grafikai
                                      Nesu girdėjęs tokių istorijų, bet tarkim. Kalba eina, kad troleibusai važiuotų bent autobusų greičiu ir ne lėčiau. Dažniau keleiviams už komfortą svarbiau laikas.

                                      Comment


                                        Parašė Evier Rodyti pranešimą

                                        Nesu girdėjęs tokių istorijų, bet tarkim. Kalba eina, kad troleibusai važiuotų bent autobusų greičiu ir ne lėčiau. Dažniau keleiviams už komfortą svarbiau laikas.
                                        Ne vairuotojai važiuos visada lėtai nes bijos kanors nuverst

                                        Comment


                                          Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                                          Ne vairuotojai važiuos visada lėtai nes bijos kanors nuverst
                                          Nežinau man įtikinamiau skamba šios dvi priežastys, kodėl troleibusai Lietuvoje lėtai važiuoja:
                                          1. Pasenęs/netinkamas KT (o tiksliau kryžmės ir iešmai).
                                          2. Vairuotojai specialiai lėtai važiuoja, kad atitiktų tvarkaraštį.
                                          O su keleivių komfortu ir bijojimu kažką parversti jau gal šiek tiek nusivažiavom Šiaip ar taip aš vistiek už tai, kad ateityje troleibusų tinklo nebūtų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X