Parašė Vinecko
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Šitas tekstas yra wow. Galima ant sienos įsirėminti. Iš esmės daugiau-mažiau apibūdina kiekvieną mano patirtį Vilniaus viešajame ir viską kas su juo blogai (kas beveik ir yra viskas, kas aplamai gali būti)Parašė averageVTenjoyer Rodyti pranešimąŠiandienos VVT patirtis:
Reisas grįžtantis į parką. Autobusas be kondiškių, karštas, smirdintis, viename lange viduj teliuškuoja vanduo kaip akvariume. Virš durų tepaluota tiek, kad atrodo užvarvės praeinant. Priekinės durys neatidaromos kaip visada. Vairuotojas panašu net nežiūrėjo kas dedasi salone, nes praktiškai tuščiame autobuse sugebėjo prispausti vidurinėmis durimis išlipančią moterį. Greitis mieste tikrai viršytas, kirsti du raudoni šviesoforo signalai, vienas išvis tik todėl, kad nebuvo mašinų, o ne kad kątik užsidegė ar prieš pat užsidegant žaliam, ką daro daug kitų vairuotojų ir kas yra tragedija, bet čia naujas dugnas. Nepraleistas pėstysis, atlapotos, aplipdytos ir besitrankančios vairuotojo kabinos durys, stabdoma staigiai ir smarkiai, iš vietos gazas-dugnas, sustoja stotelių priekyje taip, kad net išlenda iš įvažos, nes nespėja iki stotelės galo sustot.
Sakyčiau girtas, bet čia turbūt tiesiog dar viena eilinė diena važiuojant Vilniaus autobusais.Paskutinis taisė Wintautas; 2025.07.17, 03:07.
- 6 patinka
Comment
-
Šiaip kiek žinau tas mechanikas neseniai įsidarbino ir jam net 30 metų nėra. Taisyti kažką nelabai mėgsta, kaip ir kiti mechanikai.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Nesaugo jie savo darbo vietos, oj nesaugo...
Pagal tą istoriją, kuria pasakojau apie 4544 autobusą, kuri turėjo nusiųsti kaip pakaitalą 4543 pridėsiu štai ką.
Kai vairuotojas, kuris sutiko nuvežti autobusą į Salininkus užsuko pas juos (Ceche liepė taip) ir jam sugedo durys, mechanikai, kurie sėdėjo lauke šaukė ant jo, kad spaudinėja ko nereikia ir dar marios “gražių” žodžių. Visgi kai iš dispečerės gavo per ausį, pataisė duris. Ir autobusas su vėlavimu 30min išvažiavo iš Verkių TD. Vairuotojui per kamščius reikėjo atvežti autobusą į Salininkus per 28 minutes.
Istorija ne šiaip girdėta, o ją papasakojo mano pažįstamas, kaip tik tas, kuris nuvežė.
- 3 patinka
Comment
-
Puikios naujienos, o Vilnius apsimeta žaliu miestu ir toliau perka dyzelius.Parašė Kabelys Rodyti pranešimą
Comment
-
O kur Vilnius ir toliau dyzelius perka?Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Puikios naujienos, o Vilnius apsimeta žaliu miestu ir toliau perka dyzelius.
Nejaugi jus pakliuvote į Aleksandro Nemunaičio spąstus?
Vilnius pirks elektrinius autobusus ir dabar jau nupirko 164 troleibusus su AE, kuriuos galima priskirti elektrobusams su dinaminiu įkrovimu.
Taip, buvo siūlymas iš opozicijos, o būtent iš pono Nemunaičio pirkti hibridus, tačiau nuspręsta visgi pirkti elektrinius ir vandenilinius autobusus. Todėl nereikia skleisti dezinformacijos.
O jeigu jūs kalbate apie nuomojamus autobusus, tai jie tik dirba laikinai, o ir vistiek, jie naudoja dujas.
- 7 patinka
Comment
-
Neskleiskit melo, po 2018-2019 m. pirktų Solarių ir Isuzu jokių dyzelių daugiau nebuvo. Nuomojasi ir tai dujinius.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Puikios naujienos, o Vilnius apsimeta žaliu miestu ir toliau perka dyzelius.
- 11 patinka
Comment
-
Puikios naujienos! Valio Kinijai!...Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Puikios naujienos, o Vilnius apsimeta žaliu miestu ir toliau perka dyzelius.
- 1 patinka
Comment
-
Ir turkiškus gal visai nereikėtų pirkti. Žiūrint į tai, kad po kelių metų darbo 2 Karsanai jau nedirba tai na kažką gal ir reiškia. (Vilnius)Parašė Garbanius Rodyti pranešimąGeriau jau pirktų europietiškus dyzelius, o ne kiniškus elektrobusus.
- 1 patinka
Comment
-
Net SOR jau parodė, kad yra šlamštas, tai ką jau kalbėti apie turkiškus ar kiniškus žaislus.Jie net renderiuose lievi, o patikimumas ir komfortas...
Gera įmonė pirktų brangesnę techniką, kurį ilgiau tarnautų (Lux Express, Kautra kartais), tačiau kai perki "ne sau", tai tinka ir visokie Isuzu su Karsanais. Ypač liūdna dėl rajoninių linijų, kur vargo- valdininkai vakarietišką second hand'ą keičia dar prastesniu azijietišku transportu.
- 3 patinka
Comment
-
O Vilnius ne bėdžius, kai 40 metų senumo sovietiniai troleibusai vis dar važinėja? Juokingai atrodo samprotavimai, kaip turkiški ar kiniški autobusai neva blogo dizaino, manau truputį ant žemės reiktų nusileisti turint VT Afrikos lygio.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąTaip, turkiška technika irgi varganai atrodo.. Rajonuose tai dar dar, ten tie Isuzu Novo Ultra, kainuoja kaip mikrobai, bet talpina daugiau žmonių, nelabai turi pasirinkimo tie bėdžiai savivaldybių parkai.Paskutinis taisė Lettered; 2025.07.18, 10:03.
- 3 patinka
Comment
-
O kas vilniuje Isuzu pirko "ne sau"? Kiek pamenu, tai tokius autobusus eksploatuoja privati įmonė Transrevis, kuri ne tik juos turi prižiūrėti, bet po vežimo sutarties pabaigos arba pasibaigus tinkamo amžiaus periodui turės kažkur realizuoti. Manau pasirinkimą šioje vietoje labiau nulemė pasiūla rinkoje, kai turėjo pirkti tokius, kurie galėjo tinkamu metu pristatyti, kad ir koks Š tai bebūtų. Kadangi kiti jų eksploatuojami modeliai yra Scania, kas tikrai nelabai koreliuoja su "pigiausio šlamšto pirkimu".Parašė Nikas Rodyti pranešimąGera įmonė pirktų brangesnę techniką, kurį ilgiau tarnautų (Lux Express, Kautra kartais), tačiau kai perki "ne sau", tai tinka ir visokie Isuzu su Karsanais.
- 2 patinka
Comment
-
Žinokit teko vieną kartą važiuoti su tokių Novo Ultra iš Antalieptės iki Vilniaus. Jeigu tu aukštesnis negu 165cm, tai apie vietą kojoms net negalvok. Man buvo ant tiek nepatogu važiuoti, kad teko lipti tik įvažiavus į Vilnių. O poto iki kelionės tikslo (kur galėčiau šiaip nuvažiuoti su tuo autobusu) teko naudotis Vilniaus VT nes tame autobuse žiauriai nepatogu važiuoti.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąTaip, turkiška technika irgi varganai atrodo.. Rajonuose tai dar dar, ten tie Isuzu Novo Ultra, kainuoja kaip mikrobai, bet talpina daugiau žmonių, nelabai turi pasirinkimo tie bėdžiai savivaldybių parkai.
- 1 patinka
Comment
-
Dar 10 Isuzu turi ir VVT (keli jau nedirba). Pasirinkimas buvo toks nes tuo metu kai juos pirko, tai pirko pigiausius.Parašė sleader Rodyti pranešimą
O kas vilniuje Isuzu pirko "ne sau"? Kiek pamenu, tai tokius autobusus eksploatuoja privati įmonė Transrevis, kuri ne tik juos turi prižiūrėti, bet po vežimo sutarties pabaigos arba pasibaigus tinkamo amžiaus periodui turės kažkur realizuoti. Manau pasirinkimą šioje vietoje labiau nulemė pasiūla rinkoje, kai turėjo pirkti tokius, kurie galėjo tinkamu metu pristatyti, kad ir koks Š tai bebūtų. Kadangi kiti jų eksploatuojami modeliai yra Scania, kas tikrai nelabai koreliuoja su "pigiausio šlamšto pirkimu".
Kaip ir kitas VT iš to laiko (Solaris autobusai ir troleibusai beveik minimalioje komplektacijoje, Karsanai, Isuzu)
- 1 patinka
Comment
-
Aš nesuprantu kame problema? Sutartis jau pasirašyta ir troleibusai greitu metu bus gaminami jau. Žinokit pagaminti troleibusą tikrai ne vieną dieną užima. O žinant, kad dabar VT gamyklos ES yra labai apkrautos, tai laukimo terminas 2026 III ketvirtis neturėtų gąsdinti.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O Vilnius ne bėdžius, kai 40 metų senumo sovietiniai troleibusai vis dar važinėja? Juokingai atrodo samprotavimai, kaip turkiški ar kiniški autobusai neva blogo dizaino, manau truputį ant žemės reiktų nusileisti turint VT Afrikos lygio.
Jeigu norisi taip paverkšlenti tai prisiminkit Kauną, kuris ruošiasi “optimizuoti” VT ir dar labiau apkarpyti kilometrus, o jeigu labai norės palikti tik naujus troleibusus, tai gatvėse liks tik 77 troleibusai vietoj dabartinio 100.Paskutinis taisė Vinecko; 2025.07.18, 10:36.
- 1 patinka
Comment
-
Šitą buvau pamiršęs, kad VVT dar tokių turi, nes kažkaip senokai neteko matyti.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Dar 10 Isuzu turi ir VVT (keli jau nedirba). Pasirinkimas buvo toks nes tuo metu kai juos pirko, tai pirko pigiausius.
Kaip ir kitas VT iš to laiko (Solaris autobusai ir troleibusai beveik minimalioje komplektacijoje, Karsanai, Isuzu)
Tai čia esmė ir yra viešųjų pirkimų specifika. Dėl to ir replikavau pasakymui, kad "gera įmonė" jau tokių tai nepirktų, nes savivaldybės įmonems tas sudėtingiau dėl viešųjų pirkimų reikalavimų. Jeigu tai būtų vien VVT pirkimai, tai tikėtina, kad ir tų pačių Scania gatvėse nematytume, nes vargu ar jų nenukonkuruotų Solaris, MAN ar kt.
Comment
-
Na sakyčiau, kad Man visai geras pasirinkimas buvo ir jis kainuoja brangiau negu tas pats Solaris.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Šitą buvau pamiršęs, kad VVT dar tokių turi, nes kažkaip senokai neteko matyti.
Tai čia esmė ir yra viešųjų pirkimų specifika. Dėl to ir replikavau pasakymui, kad "gera įmonė" jau tokių tai nepirktų, nes savivaldybės įmonems tas sudėtingiau dėl viešųjų pirkimų reikalavimų. Jeigu tai būtų vien VVT pirkimai, tai tikėtina, kad ir tų pačių Scania gatvėse nematytume, nes vargu ar jų nenukonkuruotų Solaris, MAN ar kt.
Šiaip dabar, kai Vilniaus meras sako “pinigai - ne problema”, autobusus ir troleibusus perka ne pagal kainą, o pagal atitikimą reikalavimų, gamybos laikotarpį ir pan. Kaina Vilniuje dabar kaip šalutinis veikėjas, skirtingai negu prieš 6-8 metus.
Neveltui kai buvo pasirašoma sutartis dėl 18m troleibusų akcentavo tai, kad mes nelauksime jų ilgai (apie metus ir jie bus Vilniuje).
- 1 patinka
Comment
-
Benskunskai ar JUDU, čia tu?Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Aš nesuprantu kame problema? Sutartis jau pasirašyta ir troleibusai greitu metu bus gaminami jau. Žinokit pagaminti troleibusą tikrai ne vieną dieną užima. O žinant, kad dabar VT gamyklos ES yra labai apkrautos, tai laukimo terminas 2026 III ketvirtis neturėtų gąsdinti.
Bent jau kaip kai kurie pamaskuotum tą VVT laižymą ir užtarimą. Tiek vakar, tiek šiandien, tiek ateities planuose VVT yra atsilikusi įmonė, teikianti žemos kokybės paslaugas. O JUDU, kaip tamsta, arba atsikalbinėja, arba gyvena iliuzijos pasaulyje su klouno mero laiveliais ir kitomis nesąmonėmis prieš akis.
- 1 patinka
Comment
Comment