Jo, VVT reikia šoko terapijos, kokią Saakašvilis padarė Gruzijos policijai. Prie to paties, kontaktinio tinklo remontininkus taip pat galima mest lauk Mačiau kaip dvi dienas perkabinėjo porą laidų. Padariau video, bet tingiu kelt. Vaibas kaip ruzijos provincijoje:rusiškai per visą gatvę rėkiantys diedai. Bet faktas, kad problema vadovybėje, kuri nieko nesuvaldo.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Iš kur Viršūluose bus kolonėlė, kai ten originaliai troleibusų parkas? Verkių autobusų parke yra kolonėlės. Nelabai ten būtų vietos įrengti kolonėlę, spėčiau iškraustys tuos autobusus, kai įrengs parką Liepkalny.
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąJo, VVT reikia šoko terapijos, kokią Saakašvilis padarė Gruzijos policijai. Prie to paties, kontaktinio tinklo remontininkus taip pat galima mest lauk Mačiau kaip dvi dienas perkabinėjo porą laidų. Padariau video, bet tingiu kelt. Vaibas kaip ruzijos provincijoje:rusiškai per visą gatvę rėkiantys diedai. Bet faktas, kad problema vadovybėje, kuri nieko nesuvaldo.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimą
Degalinė teritorijoje suprojektuota jau prieš kokius dešimt metų, yra ir leidimas, atrodo. O bet tačiau, kokia savivaldybė, toks ir depas...
Comment
-
https://www.facebook.com/share/p/1L68KDiCiW/?
Na Transrevis čia pavarė.
„Transrevis“ teigimu, konkurso sąlygos nepagrįstai riboja sąžiningą tiekėjų konkurenciją, nustatyti reikalavimai tiekėjui neleidžia įsivertinti kaštų ar rizikų, o dokumentuose numatytos, anot ieškovės, neproporcingos baudos už įsipareigojimų nevykdymą neleidžia tiekėjui pateikti konkurencingo pasiūlymo.
Tipo “aš noriu nemokėti už tai, kad šiandien neišleidau dalį autobusų į maršrutus”.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Spėju, kad degalinė nebus įrengta. Nes VMS atsisakė pirkti dyzelinius, hibridinius autobusus. Taip pat kiek girdėjau nori iškelti autobusus iš 2TP pilnai, todėl poreikio degalinėje nėra.
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimą
Kur iškelt? Į Liepkalnį? Kaip ten su statybomis? Beje, kaip 2TP rekonkstrucijai sekasi?
Dėl autobusų iškeldinimo iš 2TP kalba ėjo apie Verkius. Kaip bus realybėje tikrai nežinau. Iš tiesų labai norėtųsi, kad kuo greičiau pradėtų darbus su Liepkalniu ir 2TP, nes bent Verkiuose depas smirda taip, lyg ten kiekvieną dieną apie 500 Karosų pagazuoja.
Comment
-
Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimąDėl kokių priežasčių vėl nuomojamasi? Sugedę ir nebenaudojami esami autobusai? Iš tiesų (negaliu patikėti) norima rudenį paleisti didesnį kiekį autobusų nei praeitą sezoną?
Comment
-
Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimąO neapsimokėtų labiau 18m autobusus nuomotis? Nes bent jau Vilniuje jų poreikis tikrai yra. Pvz 18m autobuso buvimas 75 maršrute tikrai naudingas, ypač mokslo metų metu.
Pvz vakar 18m autobusas dirbo 82 maršrute, kas tikrai yra kosmosas maršrutui, kur 18m niekada nebuvo ir poreikio tokiose autobusuose tenai taip pat nėra.
Dėl autobusų trūkumo dažnai kyla situacijos, kada technika išvaroma iš remonto tam, kad padengti išvykimą.
Pvz užvakar 9 autobuse dirbantis 4543 negalėjo tęsti darbo dėl to, kad padangoje iššoko guzas. Iš remonto išvarė 4544 ir 40 minučių bandė pataisyti duris. Nes jos nereagavo į mygtukų spaudimą. Galų gale duris pataisė ir vairuotojui teko lėkti per visą miestą ir turėjo suspėti per 28min, kad 9 maršrutas toliau veiktų.
Comment
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Pvz užvakar 9 autobuse dirbantis 4543 negalėjo tęsti darbo dėl to, kad padangoje iššoko guzas. Iš remonto išvarė 4544 ir 40 minučių bandė pataisyti duris.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
IMHO, paprasčiau ir greičiau būtų buvę pakeisti padangą.
Comment
-
Dalinuosi eiliniais atsikalbinėjimais iš Judu ir Transrevio pusės dėl alia "sutvarkytų švieslenčių":
Pirmiausia nuoširdžiai atsiprašome už tai, kad užtrukome atsakyti į Jūsų laišką. Labai vertiname, kad skiriate laiko pastebėti ir pranešti apie nesklandumus, su kuriais susiduriate.
Apgailestaujame, kad maršrutų švieslentėse buvo netiksli ar klaidinanti informacija. Gavome patvirtinimą iš UAB „Transrevis“, kad informacija švieslentėse jau sutvarkyta.
Dar kartą dėkojame, kad parašėte ir atkreipėte dėmesį. Atsiprašome už nepatogumus ir tikimės, kad kelionės viešuoju transportu ateityje bus sklandesnės ir patogesnės.
Faktiniai stebėjimai šiandienos 12 valandos parodė, jog eilinį kartą ne tiksliai padarė ką buvau aprašęs - priekinėje švieslentėje pas 7041 parašyta, jog važiuojama Trakų Vokės, nors faktiškai važiuojama iki Fabriko gatvės.Paskutinis taisė ssnaiperis; 2025.07.16, 11:28.
- 3 patinka
Comment
-
Įžvelgiu laimėjimą savo kreipimose į VVT. Turbūt kažkam iš keleivių aptarnavimo ant tiek atsibodo atsakinėti man, kad tikrai kažkas gavo per ausį. Pridedu užklausą ir atsakymą į šią užklausą:
Formos tema - Skundai
Įvykio data - 2025-07-12
Įvykio laikas - 17:08
Transporto priemonė - Autobusas
Maršruto numeris - 2G
Kryptis - Santariškės
Stotelė - Savanorių pr.
Transporto priemonės nr. - 4173
Jūsų komentaras - Laba dieną, kreipiuosi dėl KBVT pažeidimo. Savanorių pr. stotelėje vairuotojas nepaisė ženklo “Pirmajam autobusui ar troleibusui sustoti čia” ir pravažiavo jį taip, kad nereikėtų atidaryti 1 durų. Jis tas duris uždengė krūmais. Verta paminėti tai, kad visą mano kelionės laiką 1 durys nebuvo atidarytos nė karto. Norėčiau sulaukti atsakymą į užklausą ir be abejo į šį klausimą: Kada VVT pradės kontroliuoti situacija su pirmomis durimis? Neatidarydami pirmų durų vairuotojai tiesiogiai nusispjauna ant VMS tarybos sprendimo dėl KBVT Vilniaus miesto savivaldybės teritorijoje.
Atsakymas:
Laba diena,
dėkojame už jūsų pranešimą. Iš tiesų, patikrinus vaizdo stebėjimo kameras, vairuotojas sustojo netinkamoje vietoje, vengdamas įlaipinimo per priekines duris.
Atsakant į klausimą dėl kontrolės - vairuotojams nuolatos primenama apie tvarką, kurioje nurodomas privalomas keleivių įlaipinimas per priekines duris. Tiesa, tai nereiškia, kad jis privalo kiekvienoje stotelėje priekines duris atidaryti, jeigu prie jų nėra laukiančių keleivių. Matydami, kad taikoma informavimo priemonė nėra veiksminga, šiuo metu svarstome kitokias priemones, kad užtikrintume tinkamą keleivių aptarnavimą ir taisyklių laikymąsi.
Dėkojame, kad informuojate mus - konkretūs atvejai, konkretūs vairuotojai tokiais atvejais turi pokalbį su tiesioginiu vadovu, o pasikartojus - svarstomos drausminės nuobaudos ir kitokios priemonės.
Tikiuosi, kad pokyčių sulauksime ir viskas tai - ne tušti žodžiai
- 11 patinka
Comment
-
Šiandienos VVT patirtis:
Reisas grįžtantis į parką. Autobusas be kondiškių, karštas, smirdintis, viename lange viduj teliuškuoja vanduo kaip akvariume. Virš durų tepaluota tiek, kad atrodo užvarvės praeinant. Priekinės durys neatidaromos kaip visada. Vairuotojas panašu net nežiūrėjo kas dedasi salone, nes praktiškai tuščiame autobuse sugebėjo prispausti vidurinėmis durimis išlipančią moterį. Greitis mieste tikrai viršytas, kirsti du raudoni šviesoforo signalai, vienas išvis tik todėl, kad nebuvo mašinų, o ne kad kątik užsidegė ar prieš pat užsidegant žaliam, ką daro daug kitų vairuotojų ir kas yra tragedija, bet čia naujas dugnas. Nepraleistas pėstysis, atlapotos, aplipdytos ir besitrankančios vairuotojo kabinos durys, stabdoma staigiai ir smarkiai, iš vietos gazas-dugnas, sustoja stotelių priekyje taip, kad net išlenda iš įvažos, nes nespėja iki stotelės galo sustot.
Sakyčiau girtas, bet čia turbūt tiesiog dar viena eilinė diena važiuojant Vilniaus autobusais.
- 20 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTikiuosi reportinat?
Jeigu yra arba patikėjo tada yra du variantai:
1. atsakys kreipkitės į policiją ir mes suteiksime įrašus
2. bus realūs veiksmai iš VVT pusės
Asmeniškai teko rašyti skundą apie vairuotoją, kuri atidarė duris įkalnėje nepajungus stabdžių (mygtuku arba tiesiog spaust stabdžių pedalą) ir aišku, kad troleibusas pradėjo riedėti atgal, vairuotojos reakcija aišku buvo labai neskubi nes… sėdėjo telefone. Galų gale sustojo troleibusas už kokių 25m nuo tos vietos, kur pradėjo riedėti.
Kokia išvada? Vairuotoja turėjo iš naujo stažuotis, o būtent jos darbą prižiūrėjo instruktorius.
Iš kur žinau? Po įvykio po 1,5 savaitės teko sutikti tą pačią vairuotoją, o priekyje sėdėjo instruktorius ir dokumentavo vairavimą.
- 3 patinka
Comment
Comment