Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Knope Rodyti pranešimą
    Tarpe kitko, ar yra tvarka, kas kiek laiko turi būti plaunami autobusai? Dažnai būna (ir dabar štai, 3 G) iki pusės užnešti langai.
    Dėl purvo įdomu tai, kad 2018-2019 m. Solaris autobusai ir troleibusai labiau apsitaško purvu už kitus autobusų ir troleibusų modelius. Lyg ir prisimenu, kad skaičiau komentarą kažkada kodėl taip yra, lyg tai dėl kėbulo konstrukcijos(?).

    Comment


      Parašė Svajonius Rodyti pranešimą

      Dėl purvo įdomu tai, kad 2018-2019 m. Solaris autobusai ir troleibusai labiau apsitaško purvu už kitus autobusų ir troleibusų modelius. Lyg ir prisimenu, kad skaičiau komentarą kažkada kodėl taip yra, lyg tai dėl kėbulo konstrukcijos(?).
      Ten, skirtingai nuo kitų autobusų, panelės stovi (pagal kai kuriuos autobusus matosi nes vietoj raudonų stovi pusiau oranžiniai). Tos panelės nežinau iš ko padaryti, bet purvas ant jų limpa na labai gerai.

      Dar ypatumas yra toks, kad po plovyklos TP gale lieka maža purvo juosta per visą TP aukštį (čia jau dėl to, kad valytuvai negali fiziškai vienas į kitą sutilpti).

      Comment


        Ar buvo žinių kada pradės gauti naujus trūlus?
        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

        Comment


          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
          Ar buvo žinių kada pradės gauti naujus trūlus?
          2026 metų III ketvirtis, o konkrečiau kažkur +- rugpjūtį-rugsėjį.

          Comment


            Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
            Jeigu jūs turite info apie metrobusų pirkimą specialiai VVT, prašau tuo pasidalinti, nes dabar jokių pirkimų nėra paskelbta (yra tik 6-18m elektrinių autobusų).
            Pirkimai rodo tai, kad vyks už metų ar dviejų.
            Planavimas rodo kad vyks už 5 ar 10 metų.

            Comment


              Kada Pamėnkalnio st. link Centro įrengė ūsų gaudykles?

              Comment


                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                Kada Pamėnkalnio st. link Centro įrengė ūsų gaudykles?
                Jau gan senai ji ten kaba, viena pirmųjų.

                Comment


                  Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                  Pirkimai rodo tai, kad vyks už metų ar dviejų.
                  Planavimas rodo kad vyks už 5 ar 10 metų.
                  Tai gal pasidalintumėt šaltiniu? Manau visiems įdomu.

                  Comment


                    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                    Tai gal pasidalintumėt šaltiniu? Manau visiems įdomu.
                    NDA.
                    Ir nieko papildomai, ko nėra miesto BP dokumentacijoje

                    Comment


                      Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
                      Facebook komentaruose vairuotojai prideda, kad jei atidaro priekines, keleiviai stovi prie priekinio stiklo, užstoja matomumą, plepa. Vis tik šie pasiteisinimai nevalidūs autobusuose su pertvara. Tiesa, naujuose MANuose ta pertvara ne visiškai dengia vairuotoją, ir atidarius priekines vis tiek kažkiek šilumos išeina.
                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                      Tam yra priemonės, pvz. aikštelė priekyje paženklinama kita spalva ir pažymima, kad ten stovėti draudžiama.
                      Tokiu atveju ir pats vairuotojas gali paprašyti keleivių praeiti toliau. Bet kai pas mus jie sėdi savo bunkeryje ir dažnu atveju patys su ausinėmis plepėdami telefonu - tokiu atveju ir kyla problemos.
                      Norėjau rašyti labai panašiai, užsienyje tokiais atvejais teko ne kartą matyti, kaip vairuotojas tiesiog išeina ir ramiai paaiškina keleivi(ui/ams), kad nėra galima stovėti toliau skiriančios juostos ir kad transporto priemonė nejudės iš stotelės, kol situacija bus nesaugi. Dažniau keleiviai deeskalavęsi, kad ir po ginčo, išlipdavo laukti sekančio, negu praeidavo, bet nė karto neteko matyti, kad vairuotojai pvz tolimesniuose sustojimuose neatidarytų toliau maršrute tų durų ar kažkaip pažeistų protokolą.

                      Comment


                        Pasakysiu jums daugiau. Šis faktas apie matomumo užstojimą yra na labai jau pritemptas. Man teko stebėti tą situaciją ir pasakysiu, kad Vilniaus VT keleiviai šiuo atžvilgiu labai kultūringi. Net jei TP tiesiog sausakimša, niekas nelipa į priekinių durų zoną arba stoja ties 1 durų dalimi, toliau nuo priekinio stiklo (ir tai tikrai netrukdo vairuotojams, nes 90% TP dešinysis veidrodis yra ištemptas kiek į priekį). Tad tai tikrai yra labai pritemptas argumentas tam, kad neatidaryti pirmų durų.

                        Aišku niekas nereikalauja jų atidaryti visada, nes tam tikrai nėra poreikio (kaip ir sustoti visose stotelėse kai nėra keleivių).

                        Comment


                          Turiu dar pavyzdį su pirmomis durimis ir tuščiomis stotelėmis:
                          12 maršruto autobusas stovi Skaidiškių žiede, iki išvykimo kelios minutės. Ateina keli žmonės, vairuotojas atidaro tik pirmas duris. Visi tie žmonės jas tiesiog praeina, nepaisant to, kad jos atidarytos ir beldžiasi į antras duris.
                          Tas pats 12 maršrutas, reisas į Stotį. Iš 20 stotelių, esančių maršrute, realiai sustoti reikėjo tik 7 (ten arba įlipdavo, arba išlipdavo, arba ir tai, ir tai). Klausimas, kam reikalinga stoti 13 stotelių, kur nėra keleivių? (Jeigu ką kalbu apie Stop mygtukus ir jų įveiklinimą)

                          Comment


                            Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
                            Turiu dar pavyzdį su pirmomis durimis ir tuščiomis stotelėmis:
                            12 maršruto autobusas stovi Skaidiškių žiede, iki išvykimo kelios minutės. Ateina keli žmonės, vairuotojas atidaro tik pirmas duris. Visi tie žmonės jas tiesiog praeina, nepaisant to, kad jos atidarytos ir beldžiasi į antras duris.
                            Tas pats 12 maršrutas, reisas į Stotį. Iš 20 stotelių, esančių maršrute, realiai sustoti reikėjo tik 7 (ten arba įlipdavo, arba išlipdavo, arba ir tai, ir tai). Klausimas, kam reikalinga stoti 13 stotelių, kur nėra keleivių? (Jeigu ką kalbu apie Stop mygtukus ir jų įveiklinimą)
                            Dėl durų – todėl jas ir reikia visada (esant žmonių) atidarinėti, nes yra suformuojamas įprotis. Man asmeniškai per šį mėnesį teko labai daug kartų susidurti su atvirkštinėmis situacijomis, kai vėl jų neatidarinėdavo ir net tikrai jau pasąmoningai prie pirmų nebebūdavo noro eiti. Čia kaip su bet kokius neigiamu dirgikliu – vienintelio tokio užtenka kiek padaryto pozityvaus įdirbio sudirbti. Apie tą profsąjungų susitarimą dabar perskaičius buvo įdomus jausmas.

                            Apie 12 – jūs rašote apie labai specifinį maršrutą ir su objektu, ir apie kurį tankumo besinaudojančių tiesiog šiandien nėra, ir aplink kurį traukos taškų tuščia tai nereikėtų turbūt absoliutinti. Dar ten ir vietas tikėtina būtent tų nereikalingų stotelių mano manymu reikėtų atnaujinti pagal tą nedaug egzistuojantį užstatymą, jeigu kokybiškai gerinti nedidelėmis investicijomis. Nenuostabu dėl visų egzistuojančių priežasčių jeigu visi* aplinkui naudojasi asmeniniu transportu, jegu ten nedirbi ruožo kažkurioje pusėje.

                            Jeigu kalbant apie vidutiniškai gyvenamųjų kvartalų Vilniuje, kur pakankamas patogumas aplinkiniams važinėti ne asmeniniu transportu, tai tuomet sustoti yra reikalinga, nes keleivių visada gali ateiti paskutinę minutę pagal tvarkaraštį ir jeigu tas autobusas, ypatingai privežamasis, nuvažiuoja net nestabdydamas tai kas tada? Tuo labiau maršrute link traukos taško, persėdimo... Vieno tokio karto realiai užtenka kartais, kad tai išgalintis asmuo, kas moka pilną bilietų kainą, tiesiog nusispjautų į VT visam laikui* ir toliau sugrįžtų važiuoti asmeniškai, o VT keleiviais išliktų pirmiausia kam patogūs tiesiogiai greitų maršrutus atitinkantys, arba perkantys nukainotus bilietus.

                            Comment


                              Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                              Jau gan senai ji ten kaba, viena pirmųjų.
                              Tuomet keista kad T12 niekuomet joje neprisikabindavo.

                              Comment


                                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                Tuomet keista kad T12 niekuomet joje neprisikabindavo.
                                Šiaip dabar labai įdomu centre su tomis gaudyklėmis. Pakabintos:
                                Reformatų st. (link Islandijos st.)
                                Islandijos st. (link Reformatų st.)
                                Pamėnkalnio st. (link Islandijos st.)
                                Operos ir baleto teatras(?) (link Kražių st.)

                                Iš visų šitų pakaktų tik tos, kuri yra Pamėnkalnio st., nes Operos ir baleto teatro gaudyklė (jei dar kaba) neaktuali dėl pasibaigusių darbų, kurie susiję su KT Kalvarijų g. ir Valakampių tilte.
                                Reformatų st. iš vis nežinau kam kaba, nes T6 ir T12 dar ilgai nematysime ten, o maršrutai, kurie važiuoja į stotį nenaudoja AE (arba gali prisijungti prie KT dar Pamėnkalnio st.)
                                Islandijos st. čia tiesiog netinkama vieta ir nežinia kam.

                                Comment


                                  Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
                                  Dėl durų – todėl jas ir reikia visada (esant žmonių) atidarinėti, nes yra suformuojamas įprotis. Man asmeniškai per šį mėnesį teko labai daug kartų susidurti su atvirkštinėmis situacijomis, kai vėl jų neatidarinėdavo ir net tikrai jau pasąmoningai prie pirmų nebebūdavo noro eiti. Čia kaip su bet kokius neigiamu dirgikliu – vienintelio tokio užtenka kiek padaryto pozityvaus įdirbio sudirbti. Apie tą profsąjungų susitarimą dabar perskaičius buvo įdomus jausmas.

                                  Apie 12 – jūs rašote apie labai specifinį maršrutą ir su objektu, ir apie kurį tankumo besinaudojančių tiesiog šiandien nėra, ir aplink kurį traukos taškų tuščia tai nereikėtų turbūt absoliutinti. Dar ten ir vietas tikėtina būtent tų nereikalingų stotelių mano manymu reikėtų atnaujinti pagal tą nedaug egzistuojantį užstatymą, jeigu kokybiškai gerinti nedidelėmis investicijomis. Nenuostabu dėl visų egzistuojančių priežasčių jeigu visi* aplinkui naudojasi asmeniniu transportu, jegu ten nedirbi ruožo kažkurioje pusėje.

                                  Jeigu kalbant apie vidutiniškai gyvenamųjų kvartalų Vilniuje, kur pakankamas patogumas aplinkiniams važinėti ne asmeniniu transportu, tai tuomet sustoti yra reikalinga, nes keleivių visada gali ateiti paskutinę minutę pagal tvarkaraštį ir jeigu tas autobusas, ypatingai privežamasis, nuvažiuoja net nestabdydamas tai kas tada? Tuo labiau maršrute link traukos taško, persėdimo... Vieno tokio karto realiai užtenka kartais, kad tai išgalintis asmuo, kas moka pilną bilietų kainą, tiesiog nusispjautų į VT visam laikui* ir toliau sugrįžtų važiuoti asmeniškai, o VT keleiviais išliktų pirmiausia kam patogūs tiesiogiai greitų maršrutus atitinkantys, arba perkantys nukainotus bilietus.
                                  Pakartosiu, kad kalbu apie Stop mygtukų įveiklinimą. Tiesiog padarius visas stoteles pagal pareikalavimą (kaip Kaune), mes sutaupome keleivių laiką. Pvz tas pats A12 - sustojant tik pagal poreikį galima nukirpti iki 4 minučių, kas keleiviams aišku win win. Antras dalykas, net tankiai gyvenamoje zonoje Vilniuje yra vietų, kur galima praskrieti stotelę, nes ten nieko nėra.

                                  Tai tiesiog leistų taupyti visų VT naudotojų laiką. Beje noriu priminti, kad yra Judu rekomendacija ateiti į stotelę prieš kelias minutes nuo TP išvykimo ir norint išlipti, pasiruošti iš anksto (o ne šokti paskutiniu momentu prie durų).

                                  O dėl pirmų durų. Nesvarbu kokia kabina, atvira ar uždara, jeigu TP pilna, visi turi pilną teisę įlipti ir išlipti pro pirmas duris. Jeigu vairuotojas visgi nepaiso net prof.sąjungos nurodymų - skiriama nuobauda (50 eurų jei skundas pasitvirtina).

                                  Comment


                                    Kaip manote, kokia bus nauja Vilniaus miesto visų viešojo transporto maršrutų numeracija?

                                    Šį mėnesį SĮ "Susisiekimo paslaugos" turi paskelbti daugiau informacijos apie planuojamą numeracijos keitimą.




                                    „Judu“: Vilniaus autobusų ir troleibusų numeriai turi savo logiką - MadeinVilnius.lt
                                    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                    Comment


                                      Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
                                      Kaip manote, kokia bus nauja Vilniaus miesto visų viešojo transporto maršrutų numeracija?

                                      Šį mėnesį SĮ "Susisiekimo paslaugos" turi paskelbti daugiau informacijos apie planuojamą numeracijos keitimą.
                                      Yra keli variantai:
                                      Viskas bus labai blogai: A1, T1, 1G, L1, N1
                                      Numeracija kaip Kaune: 1, 2, 3, 4 (troleibusai), 5 (autobusas), 6, 7 (troleibusai) ir tt.
                                      Keis numeraciją iš esmės:
                                      1-6 (7, 8 ateityje) - greitieji,
                                      9-29 - troleibusai
                                      30-130 - autobusai
                                      + atsiranda raidės prie skirtingų maršrutų variacijų pvz:
                                      51 Žemieji Paneriai - Pagiriai
                                      51A Žemieji Paneriai - Fabriko g. (ateityje Lentvaris)

                                      Comment


                                        Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                                        Yra keli variantai:
                                        Viskas bus labai blogai: A1, T1, 1G, L1, N1
                                        Numeracija kaip Kaune: 1, 2, 3, 4 (troleibusai), 5 (autobusas), 6, 7 (troleibusai) ir tt.
                                        Keis numeraciją iš esmės:
                                        1-6 (7, 8 ateityje) - greitieji,
                                        9-29 - troleibusai
                                        30-130 - autobusai
                                        + atsiranda raidės prie skirtingų maršrutų variacijų pvz:
                                        51 Žemieji Paneriai - Pagiriai
                                        51A Žemieji Paneriai - Fabriko g. (ateityje Lentvaris)
                                        Su raidėmis nereikia, nes dauguma prie numerio A raidės nepastebi.
                                        Tik G raidę pastebi. Kitų raidžių nepastebi.
                                        O išorinėse švieslentėse dažniausiai visą dieną būna nurodoma viena kryptis ir jos galinėse stotelėse vairuotojai dažniausiai nekeičia, neperjungia.
                                        Tad tada bus visokių klausimų vairuotojams, bei sakinys: Vairuotojau Jūs ne ten pasukote (važiuojate).
                                        Geriau numeriai be raidžių. Arba pirma raidė, tada skaičius.
                                        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                        Comment


                                          Kaip tik po 2013 m. maršrutų reformos buvo atsisakyta visų raidinių maršrutų. Man kaip tik miesto transporto sistema atrodo, kaip numeracija švari, t.y. be jokių raidžių šalia. Tarkime, man "naujojo" 13 troleibuso numeris žiūrėjosi tvarkingiau, nei iki tol buvęs 18A.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X