Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Atviros durys - dėmesys keleiviams!
    4173 autobuso vairuotojas keleiviams labai atviras ir dėmesingas. Tikrina ar keleiviai pasiskiepijo nuo encifalito.

    Labai laukiu naujų troleibusų, kad galėčiau erzinti VVT Covid-19 bailius (čia realiai, vairuotojai pirmų durų neatidarymą argumentuoja tuo, kad nenori susirgti COVID-19.)

    Comment


      Šiandien myniau dviračiu nuo Narbuto kalno, stovėdamas ant perėjos ir laukdamas žalios, mačiau, kaip pravažiavo pirmas troleibusas. 2806 arba 2086 modelio numeris (gali taip būt?), tai troleibusas po mažu slinkosi į narbuto kalną, visi langai buvo atidaryti ir viduj visi žmonės išvėpę besiramstantys į langus savo prakaituotavom galvom. Ir Vilnius nori mažinti vodytelių kiekį. Sorry, aš asmeniškai važiuosiu su mašina, su kondicionierium iki durų, kur man reikia, vietoj to, kad prakaituosiu smirdančiam troleibuse už eurą pusvalandžiui kelio.

      Comment


        Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
        Šiandien myniau dviračiu nuo Narbuto kalno, stovėdamas ant perėjos ir laukdamas žalios, mačiau, kaip pravažiavo pirmas troleibusas. 2806 arba 2086 modelio numeris (gali taip būt?), tai troleibusas po mažu slinkosi į narbuto kalną, visi langai buvo atidaryti ir viduj visi žmonės išvėpę besiramstantys į langus savo prakaituotavom galvom. Ir Vilnius nori mažinti vodytelių kiekį. Sorry, aš asmeniškai važiuosiu su mašina, su kondicionierium iki durų, kur man reikia, vietoj to, kad prakaituosiu smirdančiam troleibuse už eurą pusvalandžiui kelio.
        2806 vairuotoj-as/-a yra vien-as/a blogiausiu VT vairuotojų Vilniuje. Apie kondicionieriaus buvimą ir veiksmingumą jokio supratimo neturi, visas įmanomas taisykles pažeidžia belekaip kiekvieną darbo dieną. Toks jausmas, kad jis/ji nekenčia savo darbo labiau negu bet koks kitas žmogus pasaulyje.

        Comment


          Parašė dondc Rodyti pranešimą
          Išvažiuoja sekundžių tikslumu, eina fiziškai pažymėti kelionės lapo (atspausdina laiką su data), skirtingiems maršrutams gali reikėti išjudėti tą pačią minutę.
          Už parkavimą aš galiu apmokėti sekundžių tikslumu, viršytą greitį viduryje nieko du stiebai su kameromis nustato sekundžių tikslumu, o vairuotojas turi kažkur eiti ir pažymėti kelionės lapą? Jūs tikrai nepamiršote, kad konkės nebėra jau beveik šimtą metų?

          Parašė dondc Rodyti pranešimą
          Taip pat gali sugesti / užsidegti trūlas / autas, tai užsiblokuotų išvažiavimas, ir pusė miesto nesulauktų savo išsavojoto transporto.
          T.y. į reisą išleidžiamos potencialiai netvarkingos transporto priemonės? Kitaip šio teksto aš neperskaitau.

          Parašė dondc Rodyti pranešimą
          Įvažiavimui 1-ieji vartai nesulūžusioms transporto priemonėms, 2-ieji su gedimais – trūlų laidai atsišakoja jau gatvėje, nes jie nuveda į skirtingus boksus, todėl sustojus ties vartais, vairuotojas eina pasakyti inžinieriui-mechanikui kas negerai.
          Dar gerai, kad nereikia sušokti, kaip bitėms dabininkėms.

          Jei jau visai blogai su fantazija, imkite pavyzdį iš bent jau geležinkelių. Ten kiekvienas lokomotyvas turi savo aptarnavimo žurnalą, kuriame brigada surašo pastabas, o depo personalas šias pastabas tvarko ir pasirašo.

          Parašė dondc Rodyti pranešimą
          Dar popieriniuose lapuose vairuotojas ranka rašo vėlavimo priežastis. Elektroniškai rašyti nebūtų greičiau.

          Tikslas dokumentuoti, o ne matyti.
          "Ataskaita rašoma tam, kad ji būtų parašyta."

          Nežinau kas ką ten pas jus dokumentuoja, bet jei objektyvūs, nepriklausomo šaltinio pateikti duomenys - GPS pozicija tam tikru laiku - jums nėra duomenys, o liguistos fantazijos vaisius yra - metas jums eiti ravėti šieną.

          Už tokį ... jovalą aš, kaip miesto gyventojas, atsisakau mokėti pinigus. Nuo žodžio 'visiškai'. Ir jokio atlyginimų kėlimo. Visų pirma turite įrodyti kad galite efektyviai dirbti pagal nustatytas taisykles.

          Jei iki šiol galvojau, kad nekompetencija yra žemutinio personalo dalyje, tai dabar akivaizdu, kad nekompetencija yra viso VVT gyvenimo būdas.

          Nieko asmeniško. Bet šis pranešimas leidžia suprasti kodėl VVT yra toks, koks yra.

          Comment


            Šiaip, įdomu, kodėl apskritai perka naujus autobusus/troleibusus su kondiškėmis, jeigu praėjus keliams mėnesiams nuo naudojimo pradžios apie 80% tų kondiškių nebeveikia arba yra neįjungiamos? Koks tikslas vežiotis papildomą svorį, kankinti keleivius su nepakankamu salono vėdinimu esant šiltam orui ir dar mokėti daugiau už autobusą su kondiške? Kokia logika taip daryti?

            Comment


              Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

              2806 vairuotoj-as/-a yra vien-as/a blogiausiu VT vairuotojų Vilniuje. Apie kondicionieriaus buvimą ir veiksmingumą jokio supratimo neturi, visas įmanomas taisykles pažeidžia belekaip kiekvieną darbo dieną. Toks jausmas, kad jis/ji nekenčia savo darbo labiau negu bet koks kitas žmogus pasaulyje.
              Yra viena gydymo priemonė - šoko terapija.
              Matant dabartinę VVT būseną - būtų ir efektyvi.

              Jei reikia įrodymų - internetas padės surinkti.

              Comment


                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                Nuo žodžio 'visiškai'.
                Būkit geras, nenaudokit šito bandito girkino sugalvoto rusicizmo.

                Comment


                  Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                  Tai, kad iki šiol yra popieriniai kelialapiai, yra didžiausia galima nesąmonė.
                  Na, galima diskutuot. Rusijoj dėl ukrainiečių dronų skirtinguose regionuose vis išjungia mobilų ryšį, ir gyvenimas sustoja. Taksi neišsikviesi, greitosios neprisišauksi, net kai kurie kasos aparatai be interneto neveikia, nes bar kodo pytelėjimas veikia iš kažkokios nutolusios duombazės. Grynais negali atsiskaityt, nekalbant apie korteles. Tai popierinis fallback'as suteikia tam tikro atsparumo kataklizmams. Ne tai kad aš popierių fanas, bet yra ir teigiamų pusių.

                  Comment


                    Parašė alga Rodyti pranešimą
                    Tai popierinis fallback'as suteikia tam tikro atsparumo kataklizmams. Ne tai kad aš popierių fanas, bet yra ir teigiamų pusių.
                    Man ta VVT 'tvarka' labiau primena " NATO MUS UŽPULS" ir "visos kitos šalys mums pavydi".

                    Jeigu tai tikrai tokie istoriškai svarbūs duomenys, jie turėtų būti ir patikrinti, ir įrašyti į labiai laiku atsparų nešėją. Molio lentelių nesiūlau, bet granitinės plokštės turėtų tikti. Imperatoriaus paskirtas raštininkas turėtų važinėti kiekvienoje transporto priemonėje ir jo pareiga būtų fiksuoti ne tik laiką, bet ir išlipančių bei įlipančių keleivių skaičių.
                    Paskutinis taisė ejs-ejs; 2025.07.13, 09:17.

                    Comment


                      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                      Už parkavimą aš galiu apmokėti sekundžių tikslumu, viršytą greitį viduryje nieko du stiebai su kameromis nustato sekundžių tikslumu, o vairuotojas turi kažkur eiti ir pažymėti kelionės lapą? Jūs tikrai nepamiršote, kad konkės nebėra jau beveik šimtą metų?
                      Tai be žymimo laiko, vairuotojas dar parašą turi padėti. Kas iš to, jei nuskenuos numerius išriedant pro vartus, jei per lietų ar be lietaus net nesimatys veido normaliai per stiklą? Vairuotojai keičia tas transporto priemones (kinta ir valstybiniai numeriai). Susieti galima elektroniškai, bet parašas yra dėl teisinių reikalų, jeigu kažkas įvyktų nestandartinio.

                      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                      T.y. į reisą išleidžiamos potencialiai netvarkingos transporto priemonės? Kitaip šio teksto aš neperskaitau.
                      Tipo forumiečiams nuliovos mašinos niekada nesugenda pirmą kartą? Esu matęs užsidegusį trūlą sustojusį ties vartais, užgęso, tai grįžinėjo atbulas į parką. Kartą mačiau su adaru variklio dangčiu. Kartą paliktą trūlą vos išvažiavus pro vartus su įjungtu avariniu. Žiemą viskas gi užšąla, ten orinės sistemos visos, o ne hidraulinės, kaip normaliose mašinose. Trūlikai gi keliasdešimties metų senumo, nesandarūs. Po nakties drėgmės prisikaupia, laidai seni.

                      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                      Dar gerai, kad nereikia sušokti, kaip bitėms dabininkėms.

                      Jei jau visai blogai su fantazija, imkite pavyzdį iš bent jau geležinkelių. Ten kiekvienas lokomotyvas turi savo aptarnavimo žurnalą, kuriame brigada surašo pastabas, o depo personalas šias pastabas tvarko ir pasirašo.
                      Kai taisot mašiną servise, tai tik surašot ar vis tik gyvai lengviau paaiškint gedimą?

                      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                      "Ataskaita rašoma tam, kad ji būtų parašyta."

                      Nežinau kas ką ten pas jus dokumentuoja, bet jei objektyvūs, nepriklausomo šaltinio pateikti duomenys - GPS pozicija tam tikru laiku - jums nėra duomenys, o liguistos fantazijos vaisius yra - metas jums eiti ravėti šieną.
                      Pas mane niekas nieko nedokumentuoja. Tai GPS irgi yra stebimas, bet, kaip vairuotojui per GPS paaiškinti vėlavimo priežastis, jei ne raštu? Galėtų planšetę naudot, bet rašysis žymiai ilgiau nei ranka.

                      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                      Už tokį ... jovalą aš, kaip miesto gyventojas, atsisakau mokėti pinigus. Nuo žodžio 'visiškai'. Ir jokio atlyginimų kėlimo. Visų pirma turite įrodyti kad galite efektyviai dirbti pagal nustatytas taisykles.

                      Jei iki šiol galvojau, kad nekompetencija yra žemutinio personalo dalyje, tai dabar akivaizdu, kad nekompetencija yra viso VVT gyvenimo būdas.

                      Nieko asmeniško. Bet šis pranešimas leidžia suprasti kodėl VVT yra toks, koks yra.
                      Tai niekas neverčia mokėt. Aš ir pats prievarta neinu nei į Stiklius, nei į operą.

                      P. S. Tie popieriniai kelionių lapai saugomi archyve kelis metus. 3 m. tai tikrai, bet atrodo kur kas ilgiau (5, gal net 7–10 m.). Gali prireikti, pvz. iš valstybės galima teismais prisiteisti žalą per 3 m. – VVT yra savivaldybės – savivaldybė yra valstybės. Na pvz. patyrėt žalą, kaip keleivis. Tai tie lapai yra įrodymas, kada kas kokią transporto priemonę vairavo. Nežinau dar dėl kokių priežasčių archyvuoja, bet saugumas ir teisiniai aspektai turbūt pirmoj vietoj.
                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map ♚

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą
                        Šiaip, įdomu, kodėl apskritai perka naujus autobusus/troleibusus su kondiškėmis, jeigu praėjus keliams mėnesiams nuo naudojimo pradžios apie 80% tų kondiškių nebeveikia arba yra neįjungiamos? Koks tikslas vežiotis papildomą svorį, kankinti keleivius su nepakankamu salono vėdinimu esant šiltam orui ir dar mokėti daugiau už autobusą su kondiške? Kokia logika taip daryti?
                        Tiesiog perka viena komanda, o juos naudoja visiškai kita.
                        Pvz.: kam užsako su saugos diržais, jeigu jų nenaudoja ar net nupjauna?

                        Comment


                          Spėčiau teisiškai neleidžiama gaminti naujų tr. pr. be diržų.
                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map ♚

                          Comment


                            Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                            Yra viena gydymo priemonė - šoko terapija.
                            Matant dabartinę VVT būseną - būtų ir efektyvi.

                            Jei reikia įrodymų - internetas padės surinkti.
                            Šoko terapija būtų jeigu 95% vairuotojų mesti iš darbo už savo pareigų nevykdymą. Ieškant vairuotojų VVT laukia, kad vairuotojas bus mandagus, atsakingas ir gebantis bendrauti su keleiviais. Realybėje 95% tave nx pasiųs, o ne atsakys į kažką. Taip pat ir VVT administraciją pilnai lauk. Jeigu niekas iš “viršininkų” negali sukontroliuoti situacijos tai apie kokį darbą ten galime kalbėti?

                            Jeigu kalbame apie vairuotojus tai jie bent turi būti mandagiais ir pilnai vykdyti savo darbą, o ne dėti ant pusės taisyklių. Geriausias Vilniaus vairuotojas tai čekas, kuris atvyko mokytis vairuoti troleibusą. Tikrai atsidavęs savo darbui. Pačiam teko matyti kaip bandė padėti močiutei, kuri negalėjo atrasti savo kelionės tikslo (ieškojo per Google maps tos vietos). Taip pat, kad keleiviams būtų įdomiau važiuoti pakabino kelias nuotraukas su juo troleibusu. Vienu žodžiu galima sakyti, kad tas vairuotojas gelbėja visą 2TP reputaciją.

                            Comment


                              Parašė dondc Rodyti pranešimą
                              Tai be žymimo laiko, vairuotojas dar parašą turi padėti. Kas iš to, jei nuskenuos numerius išriedant pro vartus, jei per lietų ar be lietaus net nesimatys veido normaliai per stiklą? Vairuotojai keičia tas transporto priemones (kinta ir valstybiniai numeriai). Susieti galima elektroniškai, bet parašas yra dėl teisinių reikalų, jeigu kažkas įvyktų nestandartinio.
                              T.y. VVT potencialiai nežino kuris vairuotojas kurią dieną priskirtas kuriai transporto priemonei? Nuostabu.
                              Ir išleidimo dispečeris vis dar dirba?

                              Parašė dondc Rodyti pranešimą
                              Tipo forumiečiams nuliovos mašinos niekada nesugenda pirmą kartą? Esu matęs užsidegusį trūlą sustojusį ties vartais, užgęso, tai grįžinėjo atbulas į parką. Kartą mačiau su adaru variklio dangčiu. Kartą paliktą trūlą vos išvažiavus pro vartus su įjungtu avariniu. Žiemą viskas gi užšąla, ten orinės sistemos visos, o ne hidraulinės, kaip normaliose mašinose. Trūlikai gi keliasdešimties metų senumo, nesandarūs. Po nakties drėgmės prisikaupia, laidai seni.
                              Tokie faktai rodo blogą techinės komandos darbą.
                              Elementari parko nepriežiūra.

                              Parašė dondc Rodyti pranešimą
                              Kai taisot mašiną servise, tai tik surašot ar vis tik gyvai lengviau paaiškint gedimą?
                              Absoliuti dauguma servisų surašo. Nes paskui sudėtinga įrodyti už ką galima reikalauti apmokėjimo, o už ką nelabai. Jei nesurašo, tai dažniausiai garažinis servisas. Su kuo ir sveikinam VVT.

                              Parašė dondc Rodyti pranešimą
                              Pas mane niekas nieko nedokumentuoja. Tai GPS irgi yra stebimas, bet, kaip vairuotojui per GPS paaiškinti vėlavimo priežastis, jei ne raštu? Galėtų planšetę naudot, bet rašysis žymiai ilgiau nei ranka.
                              Tik priminsiu, kad protingi žmonės kažkada sugalvojo tokį reikalą kaip 'duomenų apdorojimas'. Iš to ir IBM sugebėjo išsiplėsti.

                              Parašė dondc Rodyti pranešimą
                              Tai niekas neverčia mokėt. Aš ir pats prievarta neinu nei į Stiklius, nei į operą.
                              Skirtingai nei Opera ar Stikliai, viešasis transportas finansuojamas iš miesto biudžeto.

                              Parašė dondc Rodyti pranešimą
                              P. S. Tie popieriniai kelionių lapai saugomi archyve kelis metus. 3 m. tai tikrai, bet atrodo kur kas ilgiau (5, gal net 7–10 m.). Gali prireikti, pvz. iš valstybės galima teismais prisiteisti žalą per 3 m. – VVT yra savivaldybės – savivaldybė yra valstybės. Na pvz. patyrėt žalą, kaip keleivis. Tai tie lapai yra įrodymas, kada kas kokią transporto priemonę vairavo. Nežinau dar dėl kokių priežasčių archyvuoja, bet saugumas ir teisiniai aspektai turbūt pirmoj vietoj.
                              Archyvuoja, nes pas jus taip įprasta.

                              Jei keleivis VT patyrė žalą, jam ir teismui visai neįdomu kuris vairuotojas tuo metu vairavo TP. Tai yra tik VVT vidinis reikalas. Žalą atlygins VVT, o ne konkretus vairuotojas.

                              Jei pasekmės liūdnesnės, vairuotojas įrašytas eismo įvykio protokole.

                              Comment


                                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                T.y. VVT potencialiai nežino kuris vairuotojas kurią dieną priskirtas kuriai transporto priemonei? Nuostabu.
                                Ir išleidimo dispečeris vis dar dirba?
                                Spėčiau, ne žinoti reikia, o fizinio parašo, kad teisme būtų, kaip įrodymas.

                                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                                Tik priminsiu, kad protingi žmonės kažkada sugalvojo tokį reikalą kaip 'duomenų apdorojimas'. Iš to ir IBM sugebėjo išsiplėsti.
                                Dėl šito pritariu. Bijo, gal, kad duomenys taps nepasiekiami / prarasti.

                                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                                Skirtingai nei Opera ar Stikliai, viešasis transportas finansuojamas iš miesto biudžeto.
                                Psichiatrines irgi finansuoja. Nereiškia, kad būtina ten veržtis pagulėt.

                                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                                Archyvuoja, nes pas jus taip įprasta.
                                Aš ten nedirbu.

                                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                                Jei keleivis VT patyrė žalą, jam ir teismui visai neįdomu kuris vairuotojas tuo metu vairavo TP. Tai yra tik VVT vidinis reikalas. Žalą atlygins VVT, o ne konkretus vairuotojas.
                                Jei sugalvos specialiai nuvažiuot nuo tilto, tai atsakys vairuotojas.

                                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                                Jei pasekmės liūdnesnės, vairuotojas įrašytas eismo įvykio protokole.
                                O jeigu pasišalins iš įvykio vietos ir nebus įrodymų, kad vairavo jis?

                                ----
                                Nikui:
                                Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                                Štai, kaip gali būti. Nieko ypatingo, bet kaip viskas tvarkinga. Pažiūrėkit vien kiek kolonėlių pačiam parke, o ne viena kitapus gatvės kaip Viršilų g.
                                Iš kur Viršūluose bus kolonėlė, kai ten originaliai troleibusų parkas? Verkių autobusų parke yra kolonėlės. Nelabai ten būtų vietos įrengti kolonėlę, spėčiau iškraustys tuos autobusus, kai įrengs parką Liepkalny.


                                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map ♚

                                Comment


                                  dondc elektroninis parašas jau n metų visur tinka.

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                    dondc elektroninis parašas jau n metų visur tinka.
                                    Na taip, bet rašyti vėlavimo priežastis jiems vis tiek reikia, nors ir mato GPS realiuoju laiku. Kiek suprantu, turbūt analizuoja vėlavimo priežastis ir spendžia labiau macro ką daryt. Stebi dėstingumus. Gal tvarkaraščius pagal tai koreguoja.
                                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map ♚

                                    Comment


                                      Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                      Na taip, bet rašyti vėlavimo priežastis jiems vis tiek reikia, nors ir mato GPS realiuoju laiku. Kiek suprantu, turbūt analizuoja vėlavimo priežastis ir spendžia labiau macro ką daryt. Stebi dėstingumus. Gal tvarkaraščius pagal tai koreguoja.
                                      Iš GPS nematys kodėl stovėjo irba lėtai važiavo.

                                      Comment


                                        Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
                                        Solaris pats gamina kėbulus, todėl nebus kaip su Škoda, kur kėbulas parenkamas pagal poreikį (Sor, Temsa, Solaris..)
                                        Atrodys +- taip, tik Vilniaus dažymo schemoje
                                        Spėju, kad baltos nebus kaip nuotraukoje iš straipsnio.
                                        Parodė, kaip atrodys naujieji Vilniaus troleibusai https://madeinvilnius.lt/transportas...s-troleibusai/
                                        Click image for larger version  Name:	solaris-1024x416.png Views:	0 Size:	147,9 kB ID:	2209807
                                        Paskutinis taisė Arunasx; 2025.07.13, 16:01.
                                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                        Comment


                                          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                          Parodė, kaip atrodys naujieji Vilniaus troleibusai https://madeinvilnius.lt/transportas...s-troleibusai/
                                          Click image for larger version Name:	solaris-1024x416.png Views:	0 Size:	147,9 kB ID:	2209807
                                          Troleibusas pagal dažymo schema iš viso neatitiks šio dėl to, kad nuotraukoje esantis troleibusas yra skirtas Bergeno miestui ir pagamintas dar prieš 5 metus (2020m)
                                          Taip pat mūsų troleibusas galimai bus ne su Škoda elektroniką, o su Kiepe dėl to, kad Solaris ir Škoda nustojo bendradarbiauti ir paskutiniai troleibusai išleisti jų kooperacijoje buvo tik jau seniau pasirašytų sutarčių baigimu. Kodėl būtent mastau apie Kiepe? Nes jų baterijos atitinka Vilniaus reikalavimą apie AE (20km), na ir kaip galimas parinkties kriterijus yra tai, kad Kiepe “varikliai” išduoda 320 kilovatų, prieš 240-250 iš Medcom ir Škoda.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X