Tai mano pasiūlymas ir būtų trumpinti 21 maršrutą iki Centras-Lazdynai. Šioje atkarpoje ir yra didžiausias keleivių srautas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Tai ten toks pasiūlymas irgi yra, kad 21-ą autobuso maršrutą siūlo trumpinti iki Lazdynų, bet Lazdynuose nėra patogios stotelės, kad persėsti į 2G, A55, T16, T18, T13, A49, A69, A23, A22, A21, ir kad persėdimui nereikėtų pereiti gatvės ir taip pat nėra atstovos pietums. Aš siūlyčiau A21 trumpinti iki St. Pasakų parkas.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTai mano pasiūlymas ir būtų trumpinti 21 maršrutą iki Centras-Lazdynai. Šioje atkarpoje ir yra didžiausias keleivių srautas.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Kosmosą kažkokį siūlai. 21 darbo dienom tiek į miestą tiek iš miesto keleivių visada pakanka, prie ko čia tas pasakų parkas? Į visus patogu persėsti. Yra tokia Oslo st. gal pamiršai? Dėl troleibusų tai išlipi paukščių tako stelelei - nusileidi laiptais ir visi troleibusai. Kam į 22 persėsti, kai 21 ten pat važiuoja?Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimąTai ten toks pasiūlymas irgi yra, kad 21-ą autobuso maršrutą siūlo trumpinti iki Lazdynų, bet Lazdynuose nėra patogios stotelės, kad persėsti į 2G, A55, T16, T18, T13, A49, A69, A23, A22, A21, ir kad persėdimui nereikėtų pereiti gatvės ir taip pat nėra atstovos pietums. Aš siūlyčiau A21 trumpinti iki St. Pasakų parkas.Paskutinis taisė k0fis; 2015.09.25, 16:01.
Comment
-
Priminsiu, kad A22 nestoja Oslo stotelėjeParašė k0fis Rodyti pranešimą<...> Yra tokia Oslo st. gal pamiršai? <...>
Comment
-
Tai kad nėra prasmės iš 21 sėsti į 22.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąPriminsiu, kad A22 nestoja Oslo stotelėje
Comment
-
Dabar nėra. Bet būtų, jei 21 būtų sutrumpintas iki Lazdynų. Tai turima omenyje...Parašė k0fis Rodyti pranešimąTai kad nėra prasmės iš 21 sėsti į 22.
Comment
-
Šiaip keista, kad norima taip trumpinti (arba keisti trasą) 21 šitaip nuskriaudžiant "viršutinius" Lazdynus (Ąžuolo, Ryto, Akacijų). Būtent iki ten važiuoja daugiausia žmonių, o iki Lazdynėlių - vos keli.Paskutinis taisė Mettal; 2015.09.26, 11:08.
Comment
-
Taigi važiuotu 21 tokiu atvėju aplink visus lazdynus. Ar yra kažkokia problema pereiti gatvę Toje pačioje Lazdynų st.? Jau nekalbant apie Architektų, reišutų ir t.t.Parašė 10.000 Rodyti pranešimąDabar nėra. Bet būtų, jei 21 būtų sutrumpintas iki Lazdynų. Tai turima omenyje...
Comment
-
Pasakyčiau, kad tai nebus tikslinga, nes tokių vairuotojų labai didelis procentas. Per dieną dažniausiai matau 20-30 skirtingų vairuotojų ir beveik niekas iš jų priekines duris neatidaro. Troleibusų Škoda vairuotojai šiuo klausimu dažnai yra išimtis.Parašė Ametistas Rodyti pranešimą...Siūlau kuo daugiau rašyti dėl tokių atvejų skundus vežėjui.
Comment
-
Tada padėtų per 2-3 savaites surinktas apie 20-30 vairuotojų sąrašas jį siunčiant NVTKA el.p. Reikia datos, laiko, stotelės, maršruto nr., krypties, transporto priemonės garažinio ar valstybinio nr., labai gerai padėtų ir filmuota medžiaga. O mes jau tada, turėdami konkrečius duomenis, iškart imsimės veiksmų.Parašė grustnyj Rodyti pranešimąPasakyčiau, kad tai nebus tikslinga, nes tokių vairuotojų labai didelis procentas. Per dieną dažniausiai matau 20-30 skirtingų vairuotojų ir beveik niekas iš jų priekines duris neatidaro. Troleibusų Škoda vairuotojai šiuo klausimu dažnai yra išimtis.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Neteikčiau didelių vilčių, kai įmonė tokia didelė ir generalinis tikrai ne viską žino, kas vyksta viduje. Be to, man čia kvepia eiliniu politiniu galvų perstumdymu. O ir šiaip, supuvusi yra sistema, o tas generalinis tik marionetė, kuri šoka pagal politikų dūdą. Bent jau teigiama tas, kad dabartinė Vilniaus dauguma teigiamai žiūri į VT ir neignoruoja VT problemų kaip buvo prie Zuoko.Parašė grustnyj Rodyti pranešimąNetikėtai geros žinios. Permainų tikrai reikia.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Prie ko čia dydis? Gal nereikia demogogijos varyti. Pažiūrėk į Varšuvos ar Rygos VT įmones. Tai viena įmonė su keliais tūkstančiais transporto priemonių, kaip kad Varšuvoje, ir virš tūkstančio trijų rūšių priemonių Rygoje.
Gal nereikia čia tuščiažodžiauti ir atvirų nesąmonių rainėti? Kokios dar Vakarietiškos "vertybės" ir VT? Gal apklijuoti VT priemones vaivorykštinėm spalvom? Ar priekinių durų tvarką įvesti? O gal naikinti troleibusus, nes Vakarų "vertybėse" jų beveik nėra. Dėl uniformos - VT turi daug rimtesnių ir pirmiau sprendžiamų problemų nei uniformos. Ir gerai, kad yra lentelės, nes jose pateikiama daugiau informacijos nei švieslentėje apie tarpinius maršruto taškus.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąPalinkėčiau, kad naujas direktorius būtų šiuolaikinių standartų žmogus, diegiantis vakarietiškas vertybes, o ne koks entuziastas, kaip šiame forume, nesuprantantis, kam vairuotojui uniforma ir kad kartoninė maršruto lentelė autobuse, kuriame veikia švieslentės, yra normalu.Paskutinis taisė Al1; 2015.09.30, 08:56.
Comment
-
Dydis prie to, kad alga turi būti adekvati. Be adekvataus atlyginimo sunku tikėtis gero vadybininko. Jei duos 1,500 E, tai toks bus ir vadybininkas.Parašė Al1 Rodyti pranešimąPrie ko čia dydis? Gal nereikia demogogijos varyti. Pažiūrėk į Varšuvos ar Rygos VT įmones. Tai viena įmonė su keliais tūkstančiais transporto priemonių, kaip kad Varšuvoje, ir virš tūkstančio trijų rūšių priemonių Rygoje.
.
Comment
-
Tai aišku geriau rytietiškos vertybės, t.y. betkoks remontas samarėzu ir kniedžių pagalba arba kartono gabelelių į tarpus kaišiojimas.Parašė Al1 Rodyti pranešimąGal nereikia čia tuščiažodžiauti ir atvirų nesąmonių rainėti? Kokios dar Vakarietiškos "vertybės" ir VT? Gal apklijuoti VT priemones vaivorykštinėm spalvom? Ar priekinių durų tvarką įvesti? O gal naikinti troleibusus, nes Vakarų "vertybėse" jų beveik nėra. Dėl uniformos - VT turi daug rimtesnių ir pirmiau sprendžiamų problemų nei uniformos. Ir gerai, kad yra lentelės, nes jose pateikiama daugiau informacijos nei švieslentėje apie tarpinius maršruto taškus.
Comment
-
tau pritariu ir aš kad šiuo metu atlygimo dydis yra didžiausia paskata gerai dirbti.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąDydis prie to, kad alga turi būti adekvati. Be adekvataus atlyginimo sunku tikėtis gero vadybininko. Jei duos 1,500 E, tai toks bus ir vadybininkas.
O kai dabar atlyginimai tokie tai ir dirba kad tik dirbtų.
Pvz Kaune sugalvojo kaip vairuotojų pasidaryti. D kategorijos išsilaikymo ir 95 kodo 50% apmokama darbo birža 50% apmoka parkas išlaidų bet turi būtinai pradirbti 1 metus už netesybas turi sumokėt atgal visus pinigus ir už sutarties nutraukimą apie 1000 E.
Jei priverstas dirbti tai toks tada ir darbas.
Comment
-
Ne priverstas, bet pasirinkęs atidirbti už labai geromis sąlygomis gautą kodą ir kategoriją... Nedėkingi tie žmonės kartais būna.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimątau pritariu ir aš kad šiuo metu atlygimo dydis yra didžiausia paskata gerai dirbti.
O kai dabar atlyginimai tokie tai ir dirba kad tik dirbtų.
Pvz Kaune sugalvojo kaip vairuotojų pasidaryti. D kategorijos išsilaikymo ir 95 kodo 50% apmokama darbo birža 50% apmoka parkas išlaidų bet turi būtinai pradirbti 1 metus už netesybas turi sumokėt atgal visus pinigus ir už sutarties nutraukimą apie 1000 E.
Jei priverstas dirbti tai toks tada ir darbas.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment