Parašė digital
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Klaipėdoje tokia STOP sistema bendroje sistemoje nėra patvirtinta. Tiesiog yra <30 KlAP autobusų, kuriuose vidurinės durys atsidaro tik paspaudus mygtuką. Tačiau pagal taisykles autobusai turi įvažiuoti į įvažą arba įsitikinti, kad išlipančiųjų nėra - pavyzdžiui, tik jei autobusas apytuštis ir visi keleiviai sėdi vietose, autobusas nestoja. Daugiau STOP mygtukai naudojami tik tam, kad vairuotojai atidarytų duris (taip apsidraudžia keleiviai). Ir nereikia skiesti. Jokios sistemos nėra ir tvarkaraščiai dėl to nėra koreguojami/važiavimo trukmės trumpinamos.
-
o kaip kitaip tada jei yra konkretūs išvykimo laikai. Kiek laiko sutaupai nestodamas tiek reikės to laiko perteklių "pastūmpt" nes negalima greičiau išvažiuot iš stotelės.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Koks tada pointas tos sistemos? Šiltą/šaltą orą taupom?
O šitos sistemos pointas yra toks: be reikalo negadint autobuso - stabdžiai, greičių dėžė ir t.t. pilnas sustojimas vėl išsibėgėjimas - kuro sąnaudos, išmetamosios dujos. Vienu žodžiu ilgesnis autobuso tarnavimo laikas.
Comment
-
Tai tokia sistema nėra niekuo geresnė keleiviui, tik sudaro papildomų reikalavimų.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
o kaip kitaip tada jei yra konkretūs išvykimo laikai. Kiek laiko sutaupai nestodamas tiek reikės to laiko perteklių "pastūmpt" nes negalima greičiau išvažiuot iš stotelės.
O šitos sistemos pointas yra toks: be reikalo negadint autobuso - stabdžiai, greičių dėžė ir t.t. pilnas sustojimas vėl išsibėgėjimas - kuro sąnaudos, išmetamosios dujos. Vienu žodžiu ilgesnis autobuso tarnavimo laikas.
--
Aš įsivaizduočiau, kad kaip Mettal parašė: tvarkaraščiai sudaromi preliminariai su tarkim +-5 minučių vėlavimu, o nestojimas stotelėse reikštų greitesnį maršruto įveikimą ir galiausiai dažnesnį transportą. Nes jeigu padarom tik pusę: reikalaujam vartotojo atlikti papildomą veiksmą, bet užtai jam nieko neduodam, tai tokia sistema nelabai...
- 1 patinka
Comment
-
Na sekmadienio ryte sustos autobusas iš 20 stotelių galbūt tik 10. O ta stotelė ar "Kaimiškių", ar "Miestiškių" nėra skirtumo
Taip nabus, kad vieną reisą stoja pirmose 10 stotelių, antrą reisą pskutinėse 10.
Žodžiu grafiką patrumpinti - o stotelėje parašyti +-2min.
Reik turėti minty, kad stotelės, kur 6 maršrutai važiuoja visi visada stos, nes ten kažkas vistiek lauks. Galima sakyti, kad troleibusų toks pakeitimas nepaliestų.
Dėl keleivių naudos.
Greitesnis nuvykimo laikas. Keleiviai sėda į mašiną nes 30 min net sekmadienį yra nelabai toli su VVT. O su mašina gali "iš Baltupių į Trakus" nuvažiuoti.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąTose šalyse, kur veikia sustojimų pagal pageidavimą sistema, tvarkaraščiai labiau suspausti ir ten žmonės nėra tokie ponaičiai ir ponaitės, kuriems autobusas turi atvažiuoti minutė į minutę, nors prieš akis visas eismas stovi.Norėčiau tokios sistemos pas mus.Parašė Creatium Rodyti pranešimąAš įsivaizduočiau, kad kaip Mettal parašė: tvarkaraščiai sudaromi preliminariai su tarkim +-5 minučių vėlavimu, o nestojimas stotelėse reikštų greitesnį maršruto įveikimą ir galiausiai dažnesnį transportą.
- 2 patinka
Comment
-
Tai niekas taip ir nesakė. O koks be to skirtumas, kurioje konkrečiai stotelėje maršrutas sustos, o kurioje - ne ?Parašė Fulgur Rodyti pranešimąNa sekmadienio ryte sustos autobusas iš 20 stotelių galbūt tik 10. O ta stotelė ar "Kaimiškių", ar "Miestiškių" nėra skirtumo
Taip nabus, kad vieną reisą stoja pirmose 10 stotelių, antrą reisą pskutinėse 10.
Tai jei tu važiuoji į kokį nors užmiestį pvz.: Trakus, tai tu ar taip ar taip VVT nesinaudoji, nes jis ten neveža. Ir kuo šitas pavyzdys susijęs su STOP sistema ? Ir kaip suprasti sakinį “30min. net sekmadienį yra nelabai toli su VVT”. ?Dėl keleivių naudos.
Greitesnis nuvykimo laikas. Keleiviai sėda į mašiną nes 30 min net sekmadienį yra nelabai toli su VVT. O su mašina gali "iš Baltupių į Trakus" nuvažiuoti.
Comment
-
Tiesą pasakius, šita sistema ir Vilniuje kai kur jau dabar „veikia“. O tiksliau pasakius – priemiesčio maršrutuose (pvz. 12, 16, 19) vairuotojai dažnai net nesustoja, jei mato, kad autobuse niekas nestovi prie durų, o stotelėje žmonių nėra. Nors, kaip suprantu, vairuotojai neturi teisės taip daryti, bet taip daroma jau n metų. Tokiu būdu šiek tiek sutaupoma laiko, o piko metu - sumažinamas vėlavimas. Sakyčiau, jog taip yra visai neblogai, bet pvz. tamsiu paros metu neapšviestose stotelėse laukiantys žmonės sunkiai pastebimi (ne kartą mačiau, kad vairuotojas juos pastebi paskutinę akimirką, tuomet sustoja už stotelės). Yra dar viena kai kurių vairuotojų blogybė: jeigu kažkuriuo iš šių maršrutų važiuojantis link Stoties vairuotojas mato, kad stotelėje sustojo kitas, irgi į Stotį važiuojantis autobusas, o norinčių išlipti keleivių nėra, tai vairuotojas toje stotelėje nesustoja (kartoju, taip daro tik kai kurie vairuotojai). O jei žmogus, stovintis toje stotelėje, dėl kažkokių priežasčių nori į būtent tą autobusą?Parašė digital Rodyti pranešimą
Norėčiau tokios sistemos pas mus.
- 1 patinka
Comment
-
Suprasti taip, kad net sekmadienį, kai eismas yra nedidelis, per 30 min. su VT vis tiek nuvažiuosi netoli, nes VT greitį riboja tvarkaraštis ir reikalavimas visada visur sustoti.Parašė 10.000 Rodyti pranešimąIr kaip suprasti sakinį “30min. net sekmadienį yra nelabai toli su VVT”. ?
Gal tai yra blogybė iš dabartinės sistemos ir taisyklių pusės, bet iš loginės pusės, tai būtų kaip tik teisingas ir racionalus sprendimas. Taupomas tiek keleivių laikas, tiek kuras ir autobuso agregatai. Oficialiai tai galėtų būti įteisinta kaip tik esant STOP mygtukų sistemai.Parašė Marius555 Rodyti pranešimąYra dar viena kai kurių vairuotojų blogybė: jeigu kažkuriuo iš šių maršrutų važiuojantis link Stoties vairuotojas mato, kad stotelėje sustojo kitas, irgi į Stotį važiuojantis autobusas, o norinčių išlipti keleivių nėra, tai vairuotojas toje stotelėje nesustoja (kartoju, taip daro tik kai kurie vairuotojai).
Comment
-
Zuokula ištyrinėjo Talino patirtį su nemokamu VT.
https://www.alfa.lt/straipsnis/50272...as-turi-minusu
Žinoma, yra minusų tokioje sistemoje. Įdomu, kaip būtų, ar dingtų tie minusai padarius hibridinę sistemą. Pavyzdžiui, nemokama būtų tik maršrutai namai-darbas ir namai-mokykla? Juk dauguma transporto važinėja būtent namai-darbas. Tokioje sistemoje bomžai atkristų. Neliktų važinėjančių po vieną stotelę.
Comment
-
ir paskaičius visą sraipsnį ir gaunasi kad Talino VT nėra nemokamas, iš esmės nemokamas tik registruotiems Talino gyventojams kurie kas mėnesį turi mokėti žaliąjį mokestį kad veiktų kortelė, o visiems kitiems reikia pirkti bilietą pas vairuotoją.Parašė J.U. Rodyti pranešimąZuokula ištyrinėjo Talino patirtį su nemokamu VT.
https://www.alfa.lt/straipsnis/50272...as-turi-minusu
Žinoma, yra minusų tokioje sistemoje. Įdomu, kaip būtų, ar dingtų tie minusai padarius hibridinę sistemą. Pavyzdžiui, nemokama būtų tik maršrutai namai-darbas ir namai-mokykla? Juk dauguma transporto važinėja būtent namai-darbas. Tokioje sistemoje bomžai atkristų. Neliktų važinėjančių po vieną stotelę.
Comment
-
Vilniuje viestiek grafiko laikamosi mažiau nei tose šalyse. Nes jau perdaug jis ištemptas yra...Parašė Mettal Rodyti pranešimąTose šalyse, kur veikia sustojimų pagal pageidavimą sistema, tvarkaraščiai labiau suspausti ir ten žmonės nėra tokie ponaičiai ir ponaitės, kuriems autobusas turi atvažiuoti minutė į minutę, nors prieš akis visas eismas stovi.
Comment
-
Nežinau, gal čia privatininko darbo ypatumai. Vakar važiavau VVT, autobuse 5 žmonės, stoja kiekvienoje stotelėje, nėra nei lipančių, nei išlipančių, duris atidaro ir stovi kokį 10 sekundžių.Parašė Petr Rodyti pranešimąPeržiūrėjau rytis001 video youtube Scania 4G maršrute. Man tik atrodo, ar ištikrųjų autobusai pradėjo normaliu greičiu važiuoti? Nes nėra tyčinių stabdymų prieš šviesoforus, nei laukimų stotelėse... Ar pagreitino maršruto įveikimo laiką?
Aš sutinku, kad dėl mažesnio eismo yra daugiau laiko, bet kam žiemą saloną vėdinti?Aviate, navigate, communicate
- 1 patinka
Comment
-
Taip yra todėl, nes liepta sustoti kiekvienoje stotelėje, net jeigu ir važiuoji tuščias. Ypatingai užmiesčio maršrutuose. Kitu atveju už nesustojimą - kertama per algą. Berods panaši sistema kaip Kaune šiuo metu galiojanti.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Nežinau, gal čia privatininko darbo ypatumai. Vakar važiavau VVT, autobuse 5 žmonės, stoja kiekvienoje stotelėje, nėra nei lipančių, nei išlipančių, duris atidaro ir stovi kokį 10 sekundžių.
Aš sutinku, kad dėl mažesnio eismo yra daugiau laiko, bet kam žiemą saloną vėdinti?
Comment
-
Na, bet reikia pripažinti, kad tai yra absurdiška. O toks problemų sprendimo būdas yra primityvus.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
Taip yra todėl, nes liepta sustoti kiekvienoje stotelėje, net jeigu ir važiuoji tuščias. Ypatingai užmiesčio maršrutuose. Kitu atveju už nesustojimą - kertama per algą. Berods panaši sistema kaip Kaune šiuo metu galiojanti.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
4G 2 minutėmis sumažintas važiavimo laikas lyginant su prieš tai galiojusiu VVT tvarkaraščiu. Drįsiu pastebėti, kad dabar maždaug tiek laiko jie vėluoja pastoviai.
O durų atidarymas kiekvienoje stotelėje - vairuotojų supratingumo trūkumas. Jeigu jų kabinoje neveiktų šildymas, tikrai durų neatidarinėtų. O dabar - kas jiems tie keleiviai...
Comment
-
Visas šitas amžinas konfliktas būtų išspręstas, jeigu mūsų viešasis transportas turėtų tokias galimybes, koks yra kitose šalyse. Tai mačiau Rygos troleibusuose, tai mačiau ir Gdynės troleibusuose – esu tikras, tai turi daugelio šalių VT. Troleibusas sustoja ir vairuotojas tik atblokuoja durų atidarymo mygtuką. Duris atidaro patys keleiviai, jeigu nori išlipti ar įlipti, paspausdami tam skirtus mygtukus. Po kurio laiko durys automatiškai užsidaro (arba jas gali uždaryti vairuotojas). Viskas, problema išspręsta. Deja, į pasiūlymą pirkti būtent tokias naujas VT priemones nebuvo kreipiamas dėmesys – nes juk reiktų papildomai sumokėti euriukų. Banalaus pagalvojimo, kad tie euriukai atsipirks, mažinant poreikį šildyti saloną žiemą ar vėdinti vasarą pas mūsų profus nerasta, nes jiems juk svarbi tik pirkimo kaina.
Už Vilnių be tramvajų!
- 4 patinka
Comment
-
Nebūtina netgi tokia sistema, jeigu galima naudotis paprasčiausiu STOP mygtuku. Išvis kam sustoti stotelėje, jeigu joje nieko nėra, o keleiviai viduje neišreiškė pageidavimo išlipti? Juk žmogus iš dangaus į tą stotelę nenukris ir niekas ten nelips, net jei autobusas/troleibusas sustos ir atblokuos duris.Parašė Marius_vln Rodyti pranešimąVisas šitas amžinas konfliktas būtų išspręstas, jeigu mūsų viešasis transportas turėtų tokias galimybes, koks yra kitose šalyse. Tai mačiau Rygos troleibusuose, tai mačiau ir Gdynės troleibusuose – esu tikras, tai turi daugelio šalių VT. Troleibusas sustoja ir vairuotojas tik atblokuoja durų atidarymo mygtuką. Duris atidaro patys keleiviai, jeigu nori išlipti ar įlipti, paspausdami tam skirtus mygtukus. Po kurio laiko durys automatiškai užsidaro (arba jas gali uždaryti vairuotojas). Viskas, problema išspręsta. Deja, į pasiūlymą pirkti būtent tokias naujas VT priemones nebuvo kreipiamas dėmesys – nes juk reiktų papildomai sumokėti euriukų. Banalaus pagalvojimo, kad tie euriukai atsipirks, mažinant poreikį šildyti saloną žiemą ar vėdinti vasarą pas mūsų profus nerasta, nes jiems juk svarbi tik pirkimo kaina.
Sistema, kurioje keleivis turi paspausti mygtuką, kad durys atsidarytų, funkcionaliausiai veikia tramvajuose ar metro. Kai durų yra daug, o keleiviai gali lipti tik per dalį iš jų, tai tikrai neverta visų darinėti.
Comment
-
Aha, pamėginkite Susisiekimo ministerijoje pakalbėti apie tai, kad stotelėje, kuri numatyta pagal maršrutą, nebūtų sustojama...Parašė sleader Rodyti pranešimą
Nebūtina netgi tokia sistema, jeigu galima naudotis paprasčiausiu STOP mygtuku. Išvis kam sustoti stotelėje, jeigu joje nieko nėra, o keleiviai viduje neišreiškė pageidavimo išlipti? Juk žmogus iš dangaus į tą stotelę nenukris ir niekas ten nelips, net jei autobusas/troleibusas sustos ir atblokuos duris.
Sistema, kurioje keleivis turi paspausti mygtuką, kad durys atsidarytų, funkcionaliausiai veikia tramvajuose ar metro. Kai durų yra daug, o keleiviai gali lipti tik per dalį iš jų, tai tikrai neverta visų darinėti.
STOP mygtuko paskirtis yra kita. Paspaudus durų atidarymo mygtuką, atidaromos konkrečios durys, o ne visos. Gal iš tiesų neaiškiai apibūdinu būtent to specialaus mygtuko porekį ir funkcionalumą, turbūt tai derėtų pamatyti pačiam praktikoje, tuomet klausimų nebeturėtų būti.Už Vilnių be tramvajų!
Comment
-
Oslo MAN'uose yra sumontuoti tie mygtukai ties galinėmis durimis (ir ties vidurinėmis, kiek pamenu).Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
Aha, pamėginkite Susisiekimo ministerijoje pakalbėti apie tai, kad stotelėje, kuri numatyta pagal maršrutą, nebūtų sustojama...
STOP mygtuko paskirtis yra kita. Paspaudus durų atidarymo mygtuką, atidaromos konkrečios durys, o ne visos. Gal iš tiesų neaiškiai apibūdinu būtent to specialaus mygtuko porekį ir funkcionalumą, turbūt tai derėtų pamatyti pačiam praktikoje, tuomet klausimų nebeturėtų būti.
Comment
Comment