Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus VT eismo stebėjimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ssnaiperis
    replied
    Tą patį ir aš pastebėjau pas 2624, ir jau kurį laiką taip (kokie trys metai). O dėl to, kad keitė galinę ašį bei reduktorių. Lygiai ta pati situacija ir su 1133 - pirmais eksploatavimo Vilniuje metais (atvežtas iš Čekijos), buvo tylesnis, negu kitos Škodos. Dėl tos pačios priežasties - kitokios galinės ašies.

    Kas liečia 1586 - tai čia užmaskuotas 1552. Akylai panagrinėjus abu troleibusus, galima rasti skirtumus. Ne pirmas ir ne paskutinis toks maskavimas.
    Paskutinis taisė ssnaiperis; 2021.03.04, 23:45.

    Komentuoti:


  • Kristupas0220
    replied
    Jau keli mėnesiai stebiu įdomu dalyką su 13 maršrute dirbančiu troleibusu 2624 - panašu, kad jis transformavosi į truputį kitokį modelį. Kaip visi žinome, škodos, kurių garažinio numerio 2 bei 3 skaičius yra *62*, *63* bei *64* (pvz. 2644, 1632 ir t.t.) variklio garsas bei galinių ratų guolis (ar kaip ten vadinasi ta centre esanti išsikišusi dalis, kurios anoje pusėje tvirtinasi ašis) yra šiek tiek kitokie. Juose tas daiktas (pavadinkime jį tuo pačiu guoliu) yra įmūrytas kiek giliau vidun, kai kitose likusiose škodose jis yra tame pačiame lygyje su padanga. Tačiau minėtas 2624 nuo šiol turi tokį rato guolį, koks yra pas likusias škodas, na kad ir kokį 2478, bei skleidžia tokį variklio garsą, koks nebūdingas *62*-*64* serijos troleibusams. Gal kas paaiškins kaip tai nutinka, o gal čia garažinis numeris perklijuotas? Pvz. transphoto.ru rodoma, jog 1586 yra nurašytas jau senokai, tačiau 2020 spalį teko matyti jį 14 maršrute.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Matomai buvo kažkokia rimta priežastis, dėl ko buvo sukeistos 12 ir 18 galinės stotelės. Tuo metu keleiviai nuo to tik laimėjo - darbo dienomis piko metu intervalas nenukentėjo (netgi priešingai, pagerėjo). Dienos metu, lyg ir tas pats išliko, o savaitgaliais jie gavo 2-4 reisus per valandą vietoje stabilaus 1.

    Komentuoti:


  • Kristupas0220
    replied
    Supratau, tačiau įdomu, kodėl istoriškai susiklostė taip, jog šiai gatvei aptarnauti buvo pasirinktas tik vakariniu miesto pakraščiu praeinantis 18, o ne kuris nors iš važiuojančių pro centrą, arba, kaip diskutuota seniau, 24 autobusas? Na šį tą dar gelbėjo dalį Naujamiesčio kabinantis 15... Beje, jei savaitgalį ten visai tuščia, kam tada toliau varinėti 18 iki pat galo?

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Keleiviai Titnago g. yra tik piko metu. Naujas tiesioginis maršrutas ten nereikalingas, nes visi bilietai, kuriais šiuo metu prekiaujama, leidžia persėsti.

    Komentuoti:


  • Kristupas0220
    replied
    Ūmėdžių st. netilptų visi 4 maršrutai vienu metu darbo dienomis, na nebent stovėjimas būtų labai simbolinis, pvz. 1 minutė, kaip stotyje.
    Dėl neperspektyvios kontaktinio tinklo linijos Titnago g. - teko stebėti keleivių srautus, ir ne taip jų jau ten mažai, kaip kartais rašoma. Į vieną 18 reisą Šaltupio st. įlipo net 3 keleivės, prie Jankiškių kone prieš kiekvieną reisą d.d. piko metu stovi bent vienas žmogus, na o kitas reisas jau už Valkininkų st. buvo prisipildęs bent 5 žmonėmis. Gal tai lėmė 15 maršruto nuėmimas? Mano akimis 5 žmonės tai jau daug, nes iš to kas buvo rašoma, galėjai pagalvoti, jog pramonė Titnago g. praktiškai numirusi.
    Beje, gal šiai gatvei tiktų kuris nors iš maršrutų vežančių labiau į centrą pvz. 4, nes dabar privilegiją tiesiogiai nuvažiuoti į šią gatvę turi tik vakarinių rajonų gyventojai (Lazdynai, Karoliniškės, Viršuliškės, Justiniškės, dalis Pašilaičių).

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Šiuo atveju, geriau būtų galinę stotelę padaryti Ūmėdžių? Ar visiškai nesąmonė būtų Paneriuose daryti galinę stotelę?

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
    Matyt galvoja, jog Ž. Paneriuose privaloma išlipti
    Nieko panašaus. Elementari logika - pirmas prie išvažiavimo iš žiedo troleibusas turi didesnę tikimybę išvažiuoti per kelias artimiausias minutes, nei tas, kuriuo jie atvažiavo. Labiau nevykusios galinės stotelės mieste nerasi. Arba išlipi Vaduvos st. ir eini pėsčiom (ką dauguma ir daro) arba važiuoji iki žiedo ir gaišti laiką laukdamas išvykimo atgaline kryptimi.

    Komentuoti:


  • Kristupas0220
    replied
    Pastebėjau, jog 37 maršrutu jau kurį laiką visomis dienomis važiuoja midibusai (tie kur važinėja 115 maršrutu) kas yra labai sveikintina užuot leidus didelius, o 5G poilsio dienomis - trumpi dviašiai. Kažkaip lyg ir užtenka jų. Na, o 6 troleibuso maršrutui turbūt reiktų pastatyti paminklą - savaitgaliais jis išties lyg koks Savanorių pr. gelbėtojas nuo didžiausio keleivių priešo - reto kursavimo - kai 12 su 18 bei 24 autobusas važiuoja max 2 kartus į valandą, 6 net ir poilsio dienomis siuva vos kas 10 minučių. Aš asmeniškai kelionei iš jo į centrą 6 nesirinkčiau - greičiau būtų Čiurlionio st. persėdant. Tas 6 lingavimas/purtymasis per J. Basanavičiaus g., Pylimo g. šviesoforai bei prasirangymas pro Jogailos - Gedimino pr. - Vilniaus g. sankryžą man neatrodo patraukliai.
    Beje, Valkininkų st. dažnai tenka matyti tokį vaizdelį - kai priekyje jau stovi koks nors 4, o iš galo įvažiuoja, tarkime 12, tai keleiviai išlipa iš jo ir peršoka į 4 pavažiuoti iki Ūmėdžių st.. Matyt galvoja, jog Ž. Paneriuose privaloma išlipti, nors ten panašiau į paprastą stotelę, ir vairuotojai tikrai neturėtų krapštyti lauk.
    Paskutinis taisė Kristupas0220; 2021.02.17, 12:53.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Galbūt jau ne pirmas toks atvejis, bet šiandien T13 net trys žemagrindžiai troleibusai petraukiamais grafikais: 2 Trollino 15 ir vienas Trollino 12

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Nuo šiandien pasikeitė dalies maršrutų tvarkaraščiai darbo dienomis. 1G ir 2G vėl po 18 autobusų, kas atitinka įprastą "nepandeminį" režimą. Užtat dabar pirmą kartą savo istorijoje, 6G ne tik nėra rečiausiai kursuojantis greitasis, bet ir autobusų skaičius jame nėra pats mažiausias. Šiuo metu pagal autobusų skaičių jis aplenkė 5G (10 vnt. prieš 11), o kursavimo dažniu - tiek 5G, tiek 4G visomis savaitės dienomis.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Į maršrutus leidžia tai, kas tuo metu gali važiuoti. Deja, ne visada yra įmanoma leisti vien tik žemagrindžius dėl planinių remontų, gedimų bei priskyrimo prie vairuotojų tvarkos.
    Karantino metu galiojantys tvarkaraščiai ir išleidimų skaičius nėra rodiklis kažko atsisakyti. Jeigu dabar imsi nurašinėti nevažiuojančią techniką, tai kuo tada veši keleivius atšaukus karantiną? Visų pirma turi būti gaunami nauji troleibusai ir tik tada galima pradėti nurašinėti senus.

    Komentuoti:


  • Kristupas0220
    replied
    Pagal SĮSP realaus laiko duomenis šiandien kaip savaitgalį Vilniuje važinėja kaip niekad daug Škodų. Po vieną 1, 4, 6, 10, 12, 16, o 19 net 3 Škoda troleibusai. Reikia suprasti, jog tai daroma talpumo sumetimais - sumažėjus keleivių srautams, ar tiesiog naujiem Soliariams atliekama apžiūra ar dar kas? Pagal oficialų grafiką tai kone daugiau kaip pusė visų reisų pilki, bet realybėje savaitgaliais jau kurį laiką į reisus stengiamasi išleisti tik naujus. Laikinai nutraukus 5 troleibusų maršrutus jau ir darbo dienomis mažiau tų senų matosi. Iki kada jų turėtų būti galutinai atsisakyta?

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Pranešimai apie troleibusų skaičių maršrutuose iškelti į Vilniaus VT istorijos temą.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Nuo šiandienos 24 maršrutu piko metu dirba trumpi autobusai. Gaunasi, kad grafikai 40+24 ir 56+24 kaip ir praranda esmę.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
    Tai, kad rodo autobusą A4 maršrute iš parko. https://www.stops.lt/vilnius/#bus/4/d-a/0813/2 ir rodo, kad jis tik vienam ratui atvyksta į A4 maršrutą ir atgal į parką.
    Mano prielaida pasitvirtino. 4 maršrute dingo papildomas reisas iš parko ir tas pats autobusas persikėlė iš 12 į 4.

    Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą

    Aha kaip ir visiškai paslapčia 63 maršruto perkėlimas į 2TP .
    O, šito nepastebėjau!

    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

    Kiek man yra žinoma, visada šaltuoju metų laiku (po lapkričio 2) iki pavasario sezono 63-ą aptarnauja 2tp.
    Ar tikrai? Pernai tokio dalyko nepamenu.

    Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
    o štai 14 praktiškai vienintelis tokio tuštumo. Tačiau kaip ir sakiau, jis apytuštis būna ir Laisvės prospekte - būna jog nuo Gerosios Vilties važiuoja be keleivių. Nesupratau, ką buvo norėta padaryti jo pratęsimu į tą pusę?
    Mano stebėjimais, prieš pandemiją tikrai buvo tų keleivių. Ne pusė troleibuso, bet kai 5-6 važiuodavo bent iki Lazdynų, tai jau gerai. Nematau priežasčių netikėt SĮSPo duomenimis apie maršruto populiarumą, nes keleivių jame tikrai padaugėjo. Tai ir buvo trasos keitimo priežastis - tiek 3 tiek 14, kad nebūtų atsitiktinių keleivių maršrutai. Tiesa, lankstas per Šeimyniškių g. populiarumo tikrai neprideda, nes jam yra sugaištama labai daug laiko, o keleivių ten nelabai būna. Negana to, dėl kamščio prie Žirmūnų tilto būna 20-30 min. vėlavimai.

    Komentuoti:


  • Kristupas0220
    replied
    Tai taip, bet net ir jau įsigaliojus karantinui lapkritį, koks nors 2 troleibusas, abudu G maršrutai į paskutinę stotelę atveždavo nemažai žmonių, o štai 14 praktiškai vienintelis tokio tuštumo. Tačiau kaip ir sakiau, jis apytuštis būna ir Laisvės prospekte - būna jog nuo Gerosios Vilties važiuoja be keleivių. Nesupratau, ką buvo norėta padaryti jo pratęsimu į tą pusę? Juk Karoliniškių, Lazdynų žmonės kažkaip anksčiau išsiversdavo su kitai maršrutais ar jų kombinacijomis. Negi jo populiarumas kažkuriuo metu buvo pasiekęs tokias aukštumas? Iš ryto nesu važiavęs, gal yra žmonių, žinančių realią situaciją, bendresnį vaizdą?
    O šiaip karantino metu iki Antakalnio žiedo būtų galima trumpinti ne vieną maršrutą, vietos ten būtų sočiai. Juk iki pertvarkos ten buvo daugiau transporto, ypač - troleibusų. Tiesa kiek pamenu 3 ir 11 nedarydavo pertraukų jame - tik sulaipina žmones ir iškart važiuoja atgal.
    Paskutinis taisė Kristupas0220; 2020.12.21, 00:30.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Na, anksčiau kiekvieną vasarą sumažėjus moksleivių/studentų srautams, 14 būdavo sutrumpinamas iki Antakalnio, tad galbūt būtų prasmės tą patį daryti ir pandemijos metu. Iš principo, į Saulėtekį dabar nelabai kas važiuoja, tai manau būtų galima trumpinti ir kitus VT maršrutus - pvz. 4G arba 19 (gal labiau apsimoka 19, nes Pašilaičius dalinai padengia 5G, o į Pilaitę iš Saulėtekio 4G yra vienintelis variantas)

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą

    Aha kaip ir visiškai paslapčia 63 maršruto perkėlimas į 2TP .
    Kiek man yra žinoma, visada šaltuoju metų laiku (po lapkričio 2) iki pavasario sezono 63-ą aptarnauja 2tp.

    Komentuoti:


  • Mantas95
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą

    Būtent taip. Jau ne kartą yra buvę, kuomet nuliniai reisai atsirasdavo / dingdavo / pasikeisdavo be atskiro pranešimo, nes jie nėra pagrindinio maršruto dalis.
    Aha kaip ir visiškai paslapčia 63 maršruto perkėlimas į 2TP .

    Komentuoti:

Working...
X