Parašė egiscrypth
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus VT eismo stebėjimas
Collapse
X
-
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąJau ne kartą jums yra kartota - poilsio laikas yra pietų pertrauka. Atstovos tarp reisų yra vėlavimo kompensacija ir intervalo tarp reisų išlyginimas. Vilniaus nulinių reisų problema - vairuotojų nenoras imti keleivius tarpinėse stotelėse ir važiavimas žymiai anksčiau laiko. Dėl vėlavimų niekas čia nepergyvena, nes tai yra kasdienybė ir to niekaip neišvengsi.
Komentuoti:
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąkaip jie gali būti skaitomi nuliniais jei vežami keleiviai, stojama sustojimuose?
Ir kaip įmanomas to grafiko laikymasis, jei dėl eismo srauto atsiranda vėlavimas? O galiniuose sustojimuose privalomas poilsio laikas? Jei užsivėluojama tai tas vėlavimas ir velkasi likusiuose reisuose.
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimąGal turėjote omenyje Mijola kompiuterių, per kuriuos sekama transporto priemonė <...> atsiradimą?
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąNuliniai reisai vyksta ankstyvą rytą ir vėlyvą vakarą, tada kai nėra jokio eismo srauto, tai iš kur tie vėlavimai ?Paskutinis taisė Mettal; 2021.03.31, 13:09.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
kaip jie gali būti skaitomi nuliniais jei vežami keleiviai, stojama sustojimuose?
Ir kaip įmanomas to grafiko laikymasis, jei dėl eismo srauto atsiranda vėlavimas? O galiniuose sustojimuose privalomas poilsio laikas? Jei užsivėluojama tai tas vėlavimas ir velkasi likusiuose reisuose.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
kaip jie gali būti skaitomi nuliniais jei vežami keleiviai, stojama sustojimuose?
.
Komentuoti:
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąKaip buvo ten nuliniai reisai, taip ir liko. Tiesiog dabar yra didesnė kontrolė - tiek grafiko laikymosi, tiek sustojimo stotelėse.
Paskutinis taisė Kristupas0220; 2021.03.30, 21:11.
Komentuoti:
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąKaip buvo ten nuliniai reisai, taip ir liko. Tiesiog dabar yra didesnė kontrolė - tiek grafiko laikymosi, tiek sustojimo stotelėse.
Ir kaip įmanomas to grafiko laikymasis, jei dėl eismo srauto atsiranda vėlavimas? O galiniuose sustojimuose privalomas poilsio laikas? Jei užsivėluojama tai tas vėlavimas ir velkasi likusiuose reisuose.Paskutinis taisė egiscrypth; 2021.03.30, 18:58.
Komentuoti:
-
Kaip buvo ten nuliniai reisai, taip ir liko. Tiesiog dabar yra didesnė kontrolė - tiek grafiko laikymosi, tiek sustojimo stotelėse.
Komentuoti:
-
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimąKažkaip prieš 10 metų ir daugiau būdavo tokia mada važiuojant į parką neimti keleivių, nestoti stotelėse. Ar tadais pagal grafikus kai kuriems reisams nepriklausė jų imti, ar čia vairuotojai būdavo patys susikūrę tokią tvarką? Mat dabar nuliniais reisais visi uoliai sustoja, atidaro duris, net jeigu transporto priemonė tuščia, o stotelėje irgi nieks nelaukia. Seniau tai būdavo jog eidavau pas vairuotoją sakyti, kad sustotų, nes nenorėdavo išleisti ar pan.
Komentuoti:
-
Kažkaip prieš 10 metų ir daugiau būdavo tokia mada važiuojant į parką neimti keleivių, nestoti stotelėse. Ar tadais pagal grafikus kai kuriems reisams nepriklausė jų imti, ar čia vairuotojai būdavo patys susikūrę tokią tvarką? Mat dabar nuliniais reisais visi uoliai sustoja, atidaro duris, net jeigu transporto priemonė tuščia, o stotelėje irgi nieks nelaukia. Seniau tai būdavo jog eidavau pas vairuotoją sakyti, kad sustotų, nes nenorėdavo išleisti ar pan.
Komentuoti:
-
Šiandien 7-ame maršrute - viena iš trijų 15tr Škodų (2604). Panašu, vienkartinis atvejis - analogiškai, kaip ir su 990 Neoplanu
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Na, čia jie iš tiesų teisūs, koks nors 63 turi daug didesnį potencialą negu 15 juk nesiūlo niekas 15 išvis naikinti, bet kad jis važinėja kas pusvalandį per karantiną, tai čia įdomiai.Paskutinis taisė Naujaneriai; 2021.03.28, 06:18.
Komentuoti:
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą15-as važiuoja per Valakampius, kur yra ne tik paplūdimys vasaros metu, bet ir visus metus veikianti medicininė įstaiga. Įdomiausia, kad šitą faktą abu praleidote
Komentuoti:
-
15-as važiuoja per Valakampius, kur yra ne tik paplūdimys vasaros metu, bet ir visus metus veikianti medicininė įstaiga. Įdomiausia, kad šitą faktą abu praleidote
Komentuoti:
-
Bet kažkurioje temoje buvo rašyta, jog 63 rytais pilnut pilnutėlis, kai vietoje 2 grafikų buvo paliktas tik 1. Tas pats su 116, kai kur daugiau nei valandos skylės, o kokią alternatyvą rinktis Gudelių gyventojams? Eiti pėsčiomis iki Karoliniškių? Lazdynų?
Komentuoti:
-
Rajone itin daug naujakurių su automobiliais, o kai važiavau 15 - daug senesnių žmonių. Iš tiesų nesuprantu, kodėl 15 kas pusvalandį darbo dienomis važiuoja, Prieš karantiną niekada taip nevažiavo, išskryus, man atrodo, 2013 m. vasaros poilsio dienomis. Kaip suprantu, daug į paplūdimį važiavo. O dabar nežinau, ar tikrai yra tokia didelė 15 paklausa...
Komentuoti:
-
Ar jums neatrodo keista, kad 15 maršrutas į Turniškes (turčių rajoną) lig šiol kursuoja stabiliai 2 kartus į valandą, o koks nors 63 pro sparčiai besikuriančias gyvenvietes, arba vienintelis Gudelius aptarnaujantis 116 - kartą per valandą ar net dar mažiau? Kur logika, kai į rajoną, kuriame žmonių ne tiek ir daug (VT naudotojų dar mažiau) leisti po 2 reisus į valandą darbo dienomis, o rajonus, kur VT kur kas reikalingesnis - retinti grafikus?
Komentuoti:
-
O tas kas tuomet per skleidžia garsą, kai troleibusas stovi vietoje užvestas? Man tai *4** bei *5** atrodo identiški modeliai, o skirtingi tik *62* - *64* - galine ašimi bei iš jos kylančiu garsu, kuris skamba švariau, nei kituose modeliuose. Apie TrM net nekalbu, apart švieslenčių, pas juos regis viskas kaip pas *62/64*.
Beje, grįžtant prie mano seniau užvestos diskusijos apie pakeistus ratų diskus, tai kaip suprantu nauji nebepraleidžia tepalo ar ant naujų to nesimato? Ačiū Dievui, tų baisiųjų nebėra nuo kokių 2012 metų, nors šioje 2013 metų kovą darytoje nuotraukoje, galinis ratas man kelia šiek tiek klausimų:
https://transphoto.org/photo/587101/?vid=15119Paskutinis taisė Kristupas0220; 2021.03.05, 12:45.
Komentuoti:
-
Variklis apskritai neskleidžia garso visa, kas girdima - ašies reduktorius ir valdymo elektronika. O Škodose ji šiek tiek skiriasi - minėti *4** ir *5** labai lengvai pravažiuoja pro šerkšną, o tarkim 14TrM - jau nelabai.
Komentuoti:
-
Bent jau iki kapitalinio remonto, kiek atsimenu, tiek *59*, tiek *61*-*67* serijoje prieš uždarant duris visada būdavo įspėjimasis signalas. Esant poreikiui, vairuotojas kabinoje prieš uždarydamas duris gali paspausti įspėjimąjį signalą.
Komentuoti:
Komentuoti: