Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus VT eismo stebėjimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Naujaneriai
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
    Tai pagal šitą sampratą pvz. išvien visuose reisuose dėl kažkokių priežasčių gaunasi vėlavimas. Tai gaunasi jei nelieka atstovoms laiko turi visą dieną be jokio poilsio ir važiuoti vairuotojas be jokio privalomo poilsio režimo?
    Jeigu per vėlavimus nepavyko pasinaudoti, išnaudoti pietų pertraukos, tai ją tada vairuotojams apmoka. Vairuotojai ypač stengiasi kiek įmanoma vėlavimus panaikinti, kad jiems liktų laiko poilsiui.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Jau ne kartą jums yra kartota - poilsio laikas yra pietų pertrauka. Atstovos tarp reisų yra vėlavimo kompensacija ir intervalo tarp reisų išlyginimas. Vilniaus nulinių reisų problema - vairuotojų nenoras imti keleivius tarpinėse stotelėse ir važiavimas žymiai anksčiau laiko. Dėl vėlavimų niekas čia nepergyvena, nes tai yra kasdienybė ir to niekaip neišvengsi.
    Tai pagal šitą sampratą pvz. išvien visuose reisuose dėl kažkokių priežasčių gaunasi vėlavimas. Tai gaunasi jei nelieka atstovoms laiko turi visą dieną be jokio poilsio ir važiuoti vairuotojas be jokio privalomo poilsio režimo?



    Paskutinis taisė digital; 2021.03.31, 23:24. Priežastis: citavimas

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
    kaip jie gali būti skaitomi nuliniais jei vežami keleiviai, stojama sustojimuose?
    Kaune gal galioja kitokios nulinių reisų sampratos, bet tema yra apie Vilnių.

    Ir kaip įmanomas to grafiko laikymasis, jei dėl eismo srauto atsiranda vėlavimas? O galiniuose sustojimuose privalomas poilsio laikas? Jei užsivėluojama tai tas vėlavimas ir velkasi likusiuose reisuose.
    Jau ne kartą jums yra kartota - poilsio laikas yra pietų pertrauka. Atstovos tarp reisų yra vėlavimo kompensacija ir intervalo tarp reisų išlyginimas. Vilniaus nulinių reisų problema - vairuotojų nenoras imti keleivius tarpinėse stotelėse ir važiavimas žymiai anksčiau laiko. Dėl vėlavimų niekas čia nepergyvena, nes tai yra kasdienybė ir to niekaip neišvengsi.

    Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
    Gal turėjote omenyje Mijola kompiuterių, per kuriuos sekama transporto priemonė <...> atsiradimą?
    Būtent taip. Dabar SĮSPas ir vežėjai mato kur kas randasi, kiek skuba, vėluoja, kaip toli nukrypo nuo maršruto ir pan. bet kuriuo laiko momentu. Nebereikia stovėti stotelėse ir bloknote fiksuoti kada kas atvyksta ir išvyksta.

    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
    Nuliniai reisai vyksta ankstyvą rytą ir vėlyvą vakarą, tada kai nėra jokio eismo srauto, tai iš kur tie vėlavimai ?
    Ankstyvą rytą vėlavimas gali būti dėl techninių problemų prieš išvažiuojant už parko vartų (pvz. teko ieškoti pakaitinio autobuso), dėl blogų oro sąlygų. Grįžtant į parką galimi vėlavimai (ypač po rytinio ar vakarinio piko) dėl to, kad tempiasi vėlavimas iš įprastų reisų ir atstovos tarp reisų jo nekompensuoja. Bet kaip jau sakiau, problema yra skubėjimas, o ne vėlavimas.
    Paskutinis taisė Mettal; 2021.03.31, 13:09.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    kaip jie gali būti skaitomi nuliniais jei vežami keleiviai, stojama sustojimuose?
    Iš kur ištraukėt, kad nulinių reisų metu negalima vežti keleivių ir stoti stotelėse ?

    Ir kaip įmanomas to grafiko laikymasis, jei dėl eismo srauto atsiranda vėlavimas? O galiniuose sustojimuose privalomas poilsio laikas? Jei užsivėluojama tai tas vėlavimas ir velkasi likusiuose reisuose.
    Nuliniai reisai vyksta ankstyvą rytą ir vėlyvą vakarą, tada kai nėra jokio eismo srauto, tai iš kur tie vėlavimai ?

    Komentuoti:


  • Kristupas0220
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    kaip jie gali būti skaitomi nuliniais jei vežami keleiviai, stojama sustojimuose?
    .
    Tai vieni nuliniai reisai atitinka pagrindinį maršrutą kone 99 procentais, kaip 5 autobusas ar buvęs 11 troleibusas, kuomet neužsukama tik į paskutinę stotelę. Kitur gi skiriasi kardinaliai, kaip 3G su 24 iš Fabijoniškių žiedo, kai nė viena nulinio reiso stotelė nesutampa su maršrutu. O nuliniai tai turbūt todėl, kad nors ir vežami keleiviai, kažkurioje vietoje vis tiek bus išsukama iš pagrindinės trasos, todėl normalaus maršruto dalimi laikyti nebegalima.

    Komentuoti:


  • Kristupas0220
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Kaip buvo ten nuliniai reisai, taip ir liko. Tiesiog dabar yra didesnė kontrolė - tiek grafiko laikymosi, tiek sustojimo stotelėse.
    Gal turėjote omenyje Mijola kompiuterių, per kuriuos sekama transporto priemonė, skelbiamos stotelės ir t.t., atsiradimą? Seniau, nežinau kaip autobusuose, bet troleibusuose tai vairuotojas prieš kiekvieną sustojimą turėdavo spausti kairėje pusėje esančią kolonėlę (ar koks ten aparatas).

    Paskutinis taisė Kristupas0220; 2021.03.30, 21:11.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Kaip buvo ten nuliniai reisai, taip ir liko. Tiesiog dabar yra didesnė kontrolė - tiek grafiko laikymosi, tiek sustojimo stotelėse.
    kaip jie gali būti skaitomi nuliniais jei vežami keleiviai, stojama sustojimuose?
    Ir kaip įmanomas to grafiko laikymasis, jei dėl eismo srauto atsiranda vėlavimas? O galiniuose sustojimuose privalomas poilsio laikas? Jei užsivėluojama tai tas vėlavimas ir velkasi likusiuose reisuose.
    Paskutinis taisė egiscrypth; 2021.03.30, 18:58.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Kaip buvo ten nuliniai reisai, taip ir liko. Tiesiog dabar yra didesnė kontrolė - tiek grafiko laikymosi, tiek sustojimo stotelėse.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
    Kažkaip prieš 10 metų ir daugiau būdavo tokia mada važiuojant į parką neimti keleivių, nestoti stotelėse. Ar tadais pagal grafikus kai kuriems reisams nepriklausė jų imti, ar čia vairuotojai būdavo patys susikūrę tokią tvarką? Mat dabar nuliniais reisais visi uoliai sustoja, atidaro duris, net jeigu transporto priemonė tuščia, o stotelėje irgi nieks nelaukia. Seniau tai būdavo jog eidavau pas vairuotoją sakyti, kad sustotų, nes nenorėdavo išleisti ar pan.
    tai greičiausiai panaikino nulinius maršruto reisus ir juos padarė kaip maršruto reisą kita trasa. Taip yra Kaune su troleibuso maršrutais pirmais rytiniais reisais važiuojant į pradinį sustojimą ir paskutiniais vakariniais reisais grįžtant į garažą važiuoja pakeista trasa, bet stojama visuose sustojimuose. Taip yra planuose padaryti ir su autobusų maršrutais, kad panaikinti išvis nulinį kilometražą. Bet manau tai neapsimoka savivaldybei dėl dotacijų, nes kuo mažesnis kilometražas tuo reikia mažiau mokėti.

    Komentuoti:


  • Kristupas0220
    replied
    Kažkaip prieš 10 metų ir daugiau būdavo tokia mada važiuojant į parką neimti keleivių, nestoti stotelėse. Ar tadais pagal grafikus kai kuriems reisams nepriklausė jų imti, ar čia vairuotojai būdavo patys susikūrę tokią tvarką? Mat dabar nuliniais reisais visi uoliai sustoja, atidaro duris, net jeigu transporto priemonė tuščia, o stotelėje irgi nieks nelaukia. Seniau tai būdavo jog eidavau pas vairuotoją sakyti, kad sustotų, nes nenorėdavo išleisti ar pan.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Šiandien 7-ame maršrute - viena iš trijų 15tr Škodų (2604). Panašu, vienkartinis atvejis - analogiškai, kaip ir su 990 Neoplanu

    Komentuoti:


  • Naujaneriai
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

    Na, čia jie iš tiesų teisūs, koks nors 63 turi daug didesnį potencialą negu 15 juk nesiūlo niekas 15 išvis naikinti, bet kad jis važinėja kas pusvalandį per karantiną, tai čia įdomiai.
    Todėl, kad šiuo maršrutu dirba nestandartinės talpos autobusai, o midibusas, kuriame yra mažai sėdimų ir stovimų vietų, ir keleiviai negalėtų laikyti saugaus vieno metro vienas nuo kito.
    Paskutinis taisė Naujaneriai; 2021.03.28, 06:18.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    15-as važiuoja per Valakampius, kur yra ne tik paplūdimys vasaros metu, bet ir visus metus veikianti medicininė įstaiga. Įdomiausia, kad šitą faktą abu praleidote
    Na, čia jie iš tiesų teisūs, koks nors 63 turi daug didesnį potencialą negu 15 juk nesiūlo niekas 15 išvis naikinti, bet kad jis važinėja kas pusvalandį per karantiną, tai čia įdomiai.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    15-as važiuoja per Valakampius, kur yra ne tik paplūdimys vasaros metu, bet ir visus metus veikianti medicininė įstaiga. Įdomiausia, kad šitą faktą abu praleidote

    Komentuoti:


  • Kristupas0220
    replied
    Bet kažkurioje temoje buvo rašyta, jog 63 rytais pilnut pilnutėlis, kai vietoje 2 grafikų buvo paliktas tik 1. Tas pats su 116, kai kur daugiau nei valandos skylės, o kokią alternatyvą rinktis Gudelių gyventojams? Eiti pėsčiomis iki Karoliniškių? Lazdynų?

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    Rajone itin daug naujakurių su automobiliais, o kai važiavau 15 - daug senesnių žmonių. Iš tiesų nesuprantu, kodėl 15 kas pusvalandį darbo dienomis važiuoja, Prieš karantiną niekada taip nevažiavo, išskryus, man atrodo, 2013 m. vasaros poilsio dienomis. Kaip suprantu, daug į paplūdimį važiavo. O dabar nežinau, ar tikrai yra tokia didelė 15 paklausa...

    Komentuoti:


  • Kristupas0220
    replied
    Ar jums neatrodo keista, kad 15 maršrutas į Turniškes (turčių rajoną) lig šiol kursuoja stabiliai 2 kartus į valandą, o koks nors 63 pro sparčiai besikuriančias gyvenvietes, arba vienintelis Gudelius aptarnaujantis 116 - kartą per valandą ar net dar mažiau? Kur logika, kai į rajoną, kuriame žmonių ne tiek ir daug (VT naudotojų dar mažiau) leisti po 2 reisus į valandą darbo dienomis, o rajonus, kur VT kur kas reikalingesnis - retinti grafikus?

    Komentuoti:


  • Kristupas0220
    replied
    O tas kas tuomet per skleidžia garsą, kai troleibusas stovi vietoje užvestas? Man tai *4** bei *5** atrodo identiški modeliai, o skirtingi tik *62* - *64* - galine ašimi bei iš jos kylančiu garsu, kuris skamba švariau, nei kituose modeliuose. Apie TrM net nekalbu, apart švieslenčių, pas juos regis viskas kaip pas *62/64*.

    Beje, grįžtant prie mano seniau užvestos diskusijos apie pakeistus ratų diskus, tai kaip suprantu nauji nebepraleidžia tepalo ar ant naujų to nesimato? Ačiū Dievui, tų baisiųjų nebėra nuo kokių 2012 metų, nors šioje 2013 metų kovą darytoje nuotraukoje, galinis ratas man kelia šiek tiek klausimų:
    https://transphoto.org/photo/587101/?vid=15119
    Paskutinis taisė Kristupas0220; 2021.03.05, 12:45.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Variklis apskritai neskleidžia garso visa, kas girdima - ašies reduktorius ir valdymo elektronika. O Škodose ji šiek tiek skiriasi - minėti *4** ir *5** labai lengvai pravažiuoja pro šerkšną, o tarkim 14TrM - jau nelabai.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Bent jau iki kapitalinio remonto, kiek atsimenu, tiek *59*, tiek *61*-*67* serijoje prieš uždarant duris visada būdavo įspėjimasis signalas. Esant poreikiui, vairuotojas kabinoje prieš uždarydamas duris gali paspausti įspėjimąjį signalą.

    Komentuoti:

Working...
X