Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus VT eismo stebėjimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • 2107
    replied
    Tai, kad 2-ajame parke visai tragedija su troleibusais. Šiuo metu ten du Solarius 15 metrų jau ruošia į kapinyną, o kiek dar patvoryje nejudinamų stovi. 2602 gal dar pasirodys. 2603 tai prastai atrodė, rugpjūtį buvo išjudinta, tai dabar stovi su kreivais viduriniais ratais.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė 2107 Rodyti pranešimą
    Turbūt, kol T7 negalės dirbti, tai dirbs T19. Pirmadienį irgi T19 dirbo.
    Na ir “smagiausias” dalykas, kad iš 3 turimų tik 2604 gali dirbti. Kiti stovi laukia remonto nes surprise surprise reikia remontuoti kitus troleibusus ir ilgiems nėra laiko.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė kaziukas_jonas Rodyti pranešimą

    Įdomu, kada paskutinį kartą taip buvo?
    2024 metų gruodžio 19 dieną (Pagal transphoto).
    Bet ten jis važiavo ne tiesiog, o todėl, kad buvo organizuotas reisas su choru.

    Komentuoti:


  • 2107
    replied
    Turbūt, kol T7 negalės dirbti, tai dirbs T19. Pirmadienį irgi T19 dirbo.

    Komentuoti:


  • kaziukas_jonas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    2604 dirba T19.
    Įdomu, kada paskutinį kartą taip buvo?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    2604 dirba T19.

    Komentuoti:


  • dananasas
    replied
    940 ant 36 siandien nusprende kad valstybiniu numeriu nereikia. jau lygtais antra karta matau 940 be numeriu priekiniu.
    Paskutinis taisė dananasas; 2025.05.15, 16:01.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą
    Na šiais metais 10-am praktiškai kiekvieną darbo dieną bent 1 ilgas būna, nuo 1 iki 4 (rekordas kol kas) per dieną. Viskas dėl trumpų trūkumo. Kaip ir kituose maršrutuose jau įpratome matyti ilgus, pvz. 30,54,73,75. Anksčiau tokie dalykai stebindavo, kai pasitaikydavo 1-2 kartus per metus, o dabar kai kasdien tai džiugu tik.
    Kad visi šie maršrutai kerta miesto centrą arba tankiai apgyvendintas vietas ir akivaizdu, kad juose turėtų būti ilgi autobusai. Gaila, kad tik dėl trumpų trūkumo tai vyksta.

    Komentuoti:


  • Mantas95
    replied
    Na šiais metais 10-am praktiškai kiekvieną darbo dieną bent 1 ilgas būna, nuo 1 iki 4 (rekordas kol kas) per dieną. Viskas dėl trumpų trūkumo. Kaip ir kituose maršrutuose jau įpratome matyti ilgus, pvz. 30,54,73,75. Anksčiau tokie dalykai stebindavo, kai pasitaikydavo 1-2 kartus per metus, o dabar kai kasdien tai džiugu tik.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė dananasas Rodyti pranešimą
    .
    Graži kompozicija! Ir 10 maršrutu pagaliau pradėjo ilgus autobusus leisti, ar čia išimtis?

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą

    1675. 1575 yra jau senokai nurašytos Škodos garažinis numeris. Dėl paties sustojimo - neaišku, ar troleibusui privažiuojant, įvažoje nebuvo jokios kliūties, trukdančios prisišvartuoti arčiau, pvz. sustojęs lengvasis automobilis.
    Iš nuotraukos neatrodo, lyg ten būtų kokia kliūtis. Neteisinu vairuotojo, bet apskritai tos lenktos stotelės – viena durniausių įmanomų idėjų. Net norėdamas negalėtų prie krašto sustoti, kad ir koks geras vairuotojas bebūtų – o čia dar Lietuva.

    Ne tik stotyje galima tą rasti. Dabar st. Balsiai irgi „sutaisė“ ir naująją stotelę įrengė... ant posūkio, kur jau dešimtmetį niekas nestojo:

    Click image for larger version  Name:	Ekrano kopija 2025-03-31 002441.png Views:	0 Size:	1,23 MB ID:	2191290

    Vilniuje galima rasti tiek perliukų stotelių įrengimo tema, kad įmanoma ruošti katalogų katalogus. O standartai išvis egzistuoja tik ant popieriaus: https://e-seimasx.lrs.lt/portal/lega...16086f051f/asr

    204. Viešojo transporto stotelės gali būti įrengiamos įvažose, kraštinėje dešiniojoje eismo juostoje arba viešojo transporto juostose. Mišraus eismo juostose rekomenduojama viešojo transporto stoteles rengti įvažose.
    205. Mišraus eismo juostoje viešojo transporto stotelė gali būti įrengiama be įvažos jeigu vienos krypties eismo intensyvumas neviršija 750 aut/h ir viešojo transporto eismo intensyvumas neviršija 20 transporto priemonių per valandą.

    206. Stotelių išdėstymo gatvių tinkle reikalavimai:
    206.1. stotelės įrengiamos už sankryžų pagal eismo kryptį;
    206.2. prieš sankryžas gali būti įrengtos tik tais atvejais, jeigu stotelės vieta iš esmės atitinka svarbaus traukos objekto dislokaciją. Tada jos įrengiamos už sankryžos prieigų ribų;
    206.3. stotelės tarp sankryžų įrengiamos tuo atveju, kai, atstumas tarp gretimų sankryžų yra ne mažesnis kaip 600-800 metrų ir tokia stotelių vieta iš esmės atitinka svarbaus traukos objekto dislokaciją bei užtikrinama pėsčiųjų sauga pereinant gatvę

    209. Stotelės įvažos aikštelės ilgis nustatomas pagal sustojančių viešojo transporto priemonių kiekį:
    209.1. 20 m, esant mažesniam srautui nei 20 viešojo transporto priemonių per valandą;
    209.2. 40 m, esant srautui 20-40 transporto priemonių per valandą;
    209.3. 60 m, esant srautui 40-60 transporto priemonių per valandą;
    209.4. Tuo atveju, kai planuojamasis viešojo transporto priemonių eismas yra didesnis negu skaičiuojamasis laidumas (60 transporto priemonių per valandą), įrengiamos dvi atskiros stotelės.

    210. Stotelės įvažos aikštelės plotis turi būti ne mažesnis kaip 3,0 m.
    205 punktas labai dažnai pamirštamas. Pagal jį tikrai negalėtų egzistuoti tokios absurdiškos stotelės kaip st. Fabijoniškės, bet net ir st. Antakalnis atkrenta. Dar kalbant apie Ukmergės g., kuri neseniai įdomiai rekonstruota įamžinant sovietinius kelkraščius, Perkūno st. irgi netinkamai įrengta pagal 210 punktą – jos plotis bene pusė to.

    Vien pagal 206.3 atkrenta dauguma apskritai Lietuvos stotelių – dar sovietiniais laikais priemiesčiuose stotelės įrengtos nesvarbu kur. Vilniuje, pvz. Antakalnio g. esančios stotelės irgi neatitinka šio reikalavimo, arba Užupio st., kur dauguma kerta gatvę nelegaliai – be jokio „saugumo“. 206.1 galima parodyti tiems, kurie mano, kad visiškai logiška turėti st. Pramogų arena tik troleibusams įspūdingų persirikiavimų reikalaujančioje vietoje.

    209.4 mūsų planuotojams išvis kosmosas, nors labai praverstų kokiame Žaliajame tilte – ten piko metu pasiekiama ir 80 transporto priemonių per valandą, o čia dar net neatsižvelgiama, koks jų ilgis. O Klinikų st. turėtų būti tribugai ilgesnė. Kyla prisiminimai, kaip trigubų troleibusų nepirkimas buvo motyvuojamas „per trumpomis įvažomis“. Pasirodo, jeigu būtų laikomasi reglamentų, jos nebūtų per trumpos.

    Apskritai rekomenduoju visiems pasiskaityti tuos reglamentus. Aišku, mažai ko laikomasi, bet tuo labiau vertėtų susiprasti, kokios normos turėtų būti taikomos realybėje.
    Paskutinis taisė lanxtot; 2025.03.31, 01:06.

    Komentuoti:


  • Kristupas0220
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Gal parašykite į VVT atsiliepimus. Jeigu žinote maršruto numerį, kryptį, laiką, TP garažinį numerį 1575(?) pagal nuotrauką. Manau jiems patiems įdomu bus tai paskaityti. Panašu, kad keli šimtai skundų dėl pirmų durų privertė dalį vairuotojų pradėti juos atidarinėti.
    1675. 1575 yra jau senokai nurašytos Škodos garažinis numeris. Dėl paties sustojimo - neaišku, ar troleibusui privažiuojant, įvažoje nebuvo jokios kliūties, trukdančios prisišvartuoti arčiau, pvz. sustojęs lengvasis automobilis.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    28 d. Vilniuje nutrūko troleibusų laidai: pranešė kokie maršrutai sutriko
    https://www.15min.lt/verslas/naujien...um=news&utm_ca mpaign=shortlink&fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTAAAR1ewJGC 7i6DNSWYUFbxrjBuMv07W75scTLaTGA2W1CNvLo7z2EPvVBeAz E_aem_E-xYdu1PdHW2MU2cYA0e7Q&utm_medium=copied

    Dėl nutrauktos elektros linijos T. Narbuto g. / Sėlių g. laikinai negali pravažiuoti šie maršrutiniai troleibusai: 1, 3, 7, 9, 19. Tai yra laikinas sutrikimas, kuris yra šalinamas.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Wintautas Rodyti pranešimą
    Stotis.
    Vilnius style keleivių išlaipinimas/įlaipinimas. Kaži kiek čia metrų iki šaligatvio? Bet faktas, kad dar vienas visas troleibusas tame tarpe tikrai tilptų. Lengvieji automobiliai gal ir du.
    Gal parašykite į VVT atsiliepimus. Jeigu žinote maršruto numerį, kryptį, laiką, TP garažinį numerį 1575(?) pagal nuotrauką. Manau jiems patiems įdomu bus tai paskaityti. Panašu, kad keli šimtai skundų dėl pirmų durų privertė dalį vairuotojų pradėti juos atidarinėti.
    Paskutinis taisė digital; 2025.03.26, 09:16. Priežastis: ištrinta cituota foto

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Bent jau priekines duris atidarytų, nuo jų arčiausiai šaligatvis..

    Komentuoti:


  • Svajonius
    replied
    Parašė Wintautas Rodyti pranešimą
    Stotis.
    Vilnius style keleivių išlaipinimas/įlaipinimas. Kaži kiek čia metrų iki šaligatvio? Bet faktas, kad dar vienas visas troleibusas tame tarpe tikrai tilptų. Lengvieji automobiliai gal ir du.
    Oho, va čia tai naujas standartas
    Paskutinis taisė digital; 2025.03.25, 20:24. Priežastis: ištrinta cituota foto

    Komentuoti:


  • Wintautas
    replied
    Click image for larger version  Name:	IMG_20250325_122422-EDIT.jpg Views:	1 Size:	2,15 MB ID:	2190466

    Stotis.
    Vilnius style keleivių išlaipinimas/įlaipinimas. Kaži kiek čia metrų iki šaligatvio? Bet faktas, kad dar vienas visas troleibusas tame tarpe tikrai tilptų. Lengvieji automobiliai gal ir du.
    Paskutinis taisė Wintautas; 2025.03.25, 19:22.

    Komentuoti:


  • sindiktas
    replied
    Gal dėl to, kad geras oras, šiandien važiuodamas į ofisą mačiau tris transporto priemones, kur buvo atidarinėjamos priekinės durys.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė 1132 Rodyti pranešimą

    Būtent taip ir reikia padaryti
    Aš tai siūlyčiau panaikinti vairuotojo sėdynę. Vairuoti galima sėdint ir ant apversto kibiro. Už vienos sėdynės kainą išeitų kibirai visam parkui.

    Taline pilnai yra uždaros priekinės durys nuo salono ir niekam netrukdo, niekas nesiskundžia, pas mus Lietuvoje skundikų karta.
    Gal nereikia čia taip bukai meluoti ir įsivaizduoti, kad kiti nėra buvę Taline? Teko ne kartą lipti per tas priekines duris pas juos. Jei gerai pamenu, tai ten atitverta viena varčia (kaip senuose Škoda troleibusuose pas mus).

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė 1132 Rodyti pranešimą

    Atidarytos priekines durys, keleiviai eina toliau link antrų ir priekinės tam išvis nereikalingos, Taline pilnai yra uždaros priekinės durys nuo salono ir niekam netrukdo, niekas nesiskundžia, pas mus Lietuvoje skundikų karta.
    Pranešti apie pažeidimus (skūsti) yra pilietinė pareiga. Labai gerai, kad taip daroma.

    Komentuoti:

Working...
X