Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus VT eismo stebėjimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • lanxtot
    replied
    Tai ir nekaltinu 2TP, kaip tik jiems dabar labiausiai nustekentus Volvo sugrūdo, ko pasekmes patiria keleiviai. Tačiau kalbant apie troleibusus, man pačiam 2TP Škodos atrodo prastesnės būklės, plius tenais 90% jų be komposterių važinėja.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Kas pasakė miau, kad šiandien nebuvo bent vieno trumpo greitam marśrute?
    979 pirmą pertraukos pusę dirbo 2G, vėliau išvažiavo į 10.
    Kas liečia 52-ą, tai nuo vasario 8 savaitgaliais aptarnaujamas autobusų parko.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Bet ar čia konkrečiai 2TP nepriežiūros problemos? Jiem visuomet visokie leisgybiai autobusai atiduodami. Autobusais nevažinėjau, bet anksčiau dažnai važinėdavau 2TP troleibusais, man jie atrodydavo labiau prižiūrėti nei 1TP, nors FB grupėj komentarai priešingi, taip ir nesuprasdavau kodėl.

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    Pastaruoju metu ganėtinai tyliai vyksta 2TP kolapsas – rodos dar niekada nebuvo taip blogai. Atrodo, du dešimtmečiai abejotinos priežiūros pagaliau pakando Volvo autobusus. Kasdien jau ant visų 2TP maršrutų pastoviai atsiranda raudoni šauktukai. Ypač skaudu, kai tokiuose naujos statybos daugiabučių rajonuose kaip Lazdynėliuose atsiranda valandos tarpai tarp transporto.

    Per pastarąjį pusmetį į iš AP buvo pildomos atsargos su tokiais lavonais kaip 710 (atrodo, jog kas su plaktuku būtų perėjęs per saloną), o prieš kelias savaites netgi persivaryti keli ilgi Volvo (701, 703, 708, 744). Situacija ne tik nepasitaisė, bet vakar greituosiuose teko leisti kelis trumpus autobusus, dabar dėl ilgų trūkumo AP... Na, šiandien to nebuvo, bet raudoni šauktukai liko. Klausimas, kodėl laikinai negrąžina kokio 52 atgal į AP, jeigu jau nesusitvarko?
    Paskutinis taisė lanxtot; 2025.02.11, 20:42.

    Komentuoti:


  • Svajonius
    replied
    Po ilgos pertraukos dar dvi Škodos 32Tr išvažiavo į gatves. 1825 vakar, 1824 - šiandien.

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    Jau ir kituose yra tokių kabinų, pvz. 4193. Žiauru, nei praėjimo į saloną, nei galimybės keleiviui paklaust kažko vairuotojo - visiška siena. Jeigu durys užstrigtų, vairuotojas turbūt negalėtų nė pabėgt - avarinio atidarymo jungiklis ne toj pertvaros pusėj. Kokybė irgi įdomi, jau spėjo nuo stiklo guma atsilupt... Aišku, jei tai reikštų priekinių durų atidarinėjimą - gerai. Visgi minėtojo autobuso vairuotojas nesiteikia jų atidarinėt.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Panašu, jog savadarbis darbelis? Kodėl jie išvis užpirko viską atviromis kabinomis ir kodėl pirks ilgus troleibusus uždara kabina?

    Komentuoti:


  • maksxsd4514
    replied
    Ant 4181 mano stovi uždaryta kabina

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

    Jei kalbama apie naująjį SOR, tai jis kiekvieną dieną dirba.
    Na sausio viduryje stovejo palei tvorele....
    Attached Files

    Komentuoti:


  • sindiktas
    replied
    O kokia situacija su nauja sutrankyta Škoda #2774? Bus suremontuota? Laukiama dalių?

    Taip pat kokia situacija su Solaris autobusu #3112?

    Komentuoti:


  • 2107
    replied
    Na dėl priežiūros tai pas juos jau su naujaisiais solaris nekas. Vakar jau škoda troleibusų detalių salone pamačiau. O dėl amberių tai gaila.

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    Parašė 2107 Rodyti pranešimą
    Įdomu dar kas laukia amber troleibusų? Jau seniai jų gatvėse nebesimato.
    Atrodo ketina nurašyti kartu su Solaris II, visai kaip su Jelcz išeis. Deja, neilgai išsilaiko „rytietiška“ kokybė. Kai buvo dar nauji, tai visai neblogai atrodė, dabar, kai paskutinį kartą važiavau, buvo aprūdiję, grindų danga apsilaupiusi. Viename net naujų komposterių taip ir nebesudėjo. O apie autonominės eigos galimybes, kad ir nedideles, visi jau seniai pamiršo.

    Komentuoti:


  • 2107
    replied
    Įdomu dar kas laukia amber troleibusų? Jau seniai jų gatvėse nebesimato.

    Komentuoti:


  • 2107
    replied
    Aš irgi jokio 1838 patvariuose nemačiau.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    o kaip T 1838? uzsilenkes irgi ? nes stovi patvory
    Jei kalbama apie naująjį SOR, tai jis kiekvieną dieną dirba.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Taip, dirbantis tik 42 iš 44 buvusių. 1706 jau viskas, dėl 2694 negaliu nieko sakyti.
    o kaip T 1838? uzsilenkes irgi ? nes stovi patvory

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė 2107 Rodyti pranešimą
    Beja, dabar vietoj jo stovi 2694. Šis irgi nebeturi vidurinių ratų. Tikriausiai jau naujas donoras.
    Taip, dirbantis tik 42 iš 44 buvusių. 1706 jau viskas, dėl 2694 negaliu nieko sakyti.

    Komentuoti:


  • 2107
    replied
    Beja, dabar vietoj jo stovi 2694. Šis irgi nebeturi vidurinių ratų. Tikriausiai jau naujas donoras.

    Komentuoti:


  • 2107
    replied
    Čia dar matosi su durimis stovi, paskutinį kartą kai mačiau, tai be durų, be žibintų ir be vidurinių ratų stovėjo. Tikriausiai jau nebėra.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

    Jau išvežė į metalo laužą?
    Tiksliai nežinau dėl metalo laužo, bet jokių planų jį remontuoti nėra, be to Transphoto jam suteiktas pilkas statusas, kuris reiškia, kad neeksploatuojamas ir nelaikomas rezerve. Yra nuotraukų su iškrapštytomis dalimis

    Komentuoti:

Working...
X