Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus VT eismo stebėjimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Mettal
    replied
    Parašė JuliusVNO Rodyti pranešimą
    Šiaip miesto centre, pagrindiniai maršrutai ir turėtu būti aptarnaujami naujais autobusais, o su luženomis vazinėti užmiestyje arba su tais vieną kart per valandą kursuojančiais i miestelius aplink (Rudamina, ar kiti priemiesčiai aplink Naują Vilnią). Centras reprezentacinė miesto dalis, čia turi matytis modernumas, vėliau pasieksiantis ir tolimesnius kampelius
    Va būtent. Centras - pirmiau visko, o visa kita - nesvarbu. Pokazūcha visame gražume, tik dabar ji užmaskuota gražiais žodžiais "reprezentacija", "modernumas". Pakraščiai paprastai gauna tai, ką sudevėjo ir sukramtė Centras. Ir negana to, kad pakraščiuose ir taip kartą per valandą kažkas važiuoja, tai dar bus gelda surūdijusi, jeigu išvis bus. Bet ką čia, kaimietis palauks dar valandą sekančio. Svarbiau, kad turistui centre kas 5 min. važiuotų naujutėlė technika.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

    Kad paskutinėmis savaitėmis, tiek 1G, tiek 3G, tiek 53 nebėra geltonai - mėlynų senienų.
    Pasitaiko dar kartais pertraukiamais grafikais piko metu.
    O atsakant į vogto agurko tezę, na tai tiesiog dvigubi autobusai, reikalingi greitiesiems maršrutams, atvyko vėliau negu trumpi. Manau, geriau truputį blogesnėmis sąlygomis važiuot, bet kad tilptų visi, negu kad pusė keleivių lauktų kito.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė vogtas agurkas. Rodyti pranešimą

    Kai prasidėjo VT atnaujinimas, juo labiausiai galėjo džiaugtis gyventojai, gyvenantys miesto pakraščiuose. 3G, 1G, 53 - dar ilgai važinėjo vien prasmirdę, surūdiję trantai (ir dabar tenka dažnai į tokius pataikyt) <...>
    Kad paskutinėmis savaitėmis, tiek 1G, tiek 3G, tiek 53 nebėra geltonai - mėlynų senienų.

    Komentuoti:


  • JuliusVNO
    replied
    Šiaip miesto centre, pagrindiniai maršrutai ir turėtu būti aptarnaujami naujais autobusais, o su luženomis vazinėti užmiestyje arba su tais vieną kart per valandą kursuojančiais i miestelius aplink (Rudamina, ar kiti priemiesčiai aplink Naują Vilnią). Centras reprezentacinė miesto dalis, čia turi matytis modernumas, vėliau pasieksiantis ir tolimesnius kampelius

    Komentuoti:


  • vogtas agurkas.
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Rūdžių kalnai irgi neturi važinėti, bet tokie savaitgaliais ir nedirba. Kaip kitaip pavadinti tai, kad miesto centre vien tik naujausia technika, o pakraščiuose - kas liko? Pokazūcha.
    Kai prasidėjo VT atnaujinimas, juo labiausiai galėjo džiaugtis gyventojai, gyvenantys miesto pakraščiuose. 3G, 1G, 53 - dar ilgai važinėjo vien prasmirdę, surūdiję trantai (ir dabar tenka dažnai į tokius pataikyt), nors už VT aš moku lygiai tiek pat kiek ir pvz. Tarandės gyventojai. Tai taipogi nėra sąžininga.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė auris88 Rodyti pranešimą

    O tai ten turi rudziu kalnai vazinet ar kas? As nematau jokios pakazuhos tame, bet kai pirmom dienom buvo gainiojami naujieji Solariai kazkur po kaimus uz Vilniaus, tai jo.. Tikrai toks sovietmetis, kazkam i sikna lindimas. Priedo ju pakankamai daug tu trumpu - ne tik centre matau, bet visam mieste. 10 trasa, jei gerai pastebejau buvo pakeista, kai vaziavo ilgieji - vaziavo pylimo g.
    Rūdžių kalnai irgi neturi važinėti, bet tokie savaitgaliais ir nedirba. Kaip kitaip pavadinti tai, kad miesto centre vien tik naujausia technika, o pakraščiuose - kas liko? Pokazūcha.
    Visų pirma, kalba ėjo tik apie vasario 16 d., visų antra - nėra sovietmetis ir lindimas kažkam į kažkur, kai nauji autobusai važinėja visur. Buvo priimtas labai teisingas sprendimas pirmuosius Solarius tiekti 2-am troleibusų parkui. Jų turima technika buvo pati blogiausia mieste ir taip buvo parodyta, kad kažkam rūpi ne tik elitinio 10 maršruto įvaizdis, bet ir paprasti keleiviai, kurie keletą metų kentė nešildomus, dyzelinu prasmirdusius ar išvis neatvažiuojančius autobusus.

    Komentuoti:


  • auris88
    replied
    Parašė vogtas agurkas. Rodyti pranešimą
    Na čia priklauso, kokiu paros metu lipate į 10, nes kai gyvenau Užupyje, tai rytinio piko metu tekdavo gerokai pasistumdyti, kad tilpčiau įlipti.
    Tai žinokit visur taip, piko metas... Čia pašilaičiai/ perkunkiemis labiausiai verkti turetu. 10 trumpi yra pats tas, priedo kai reikedavo i mokykla 10 vaziuot (tada važiuodavo ir ilgi), tai pastrigdavo radvilaites g.

    Komentuoti:


  • vogtas agurkas.
    replied
    Na čia priklauso, kokiu paros metu lipate į 10, nes kai gyvenau Užupyje, tai rytinio piko metu tekdavo gerokai pasistumdyti, kad tilpčiau įlipti.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Yra poreikis 10 leisti triašius? Pats važinėju 1G, tai jei šalta, lietus, nėra 1G ir pan, įsėdu ir į 10 jei pirmesnis atvažiuoja. Įprastai būna pustuštis.

    Komentuoti:


  • Naujaneriai
    replied
    Vaizdinis įrodymas, kaip gali laisvai A10 dirbti ilgi autobusai.

    https://www.facebook.com/story.php?s...23563651099376

    https://www.facebook.com/story.php?s...23563651099376

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Man panašiau, kad VVT yra trūkumas padoriù ilgù autobusù, o ir už kilometrus mokama trumpiems. Tikėkimės laiko klausimas

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Piktinamasi, kad paleisti ilgą autobusą paprastą darbo dieną naudojama atmazkė ''nepasuks''.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Jūs čia rimtai piktinatės, kad šventinę dieną, kai centre vyksta renginiai, maršrutui vežančiam į centrą buvo paskirtos talpesnės transporto priemonės?

    Komentuoti:


  • Mantas95
    replied
    Parašė auris88 Rodyti pranešimą

    10 trasa, jei gerai pastebejau buvo pakeista, kai vaziavo ilgieji - vaziavo pylimo g.
    Vakar 10 trasa keitėsi tik nuo 18 iki beveik 21 valandos, kai ilgieji Solariai jau buvo parke, nes jie dirbo vieną pamainą, ne visą dieną.

    Komentuoti:


  • auris88
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Šitas mitas jau seniai sugriautas buvo. Net 11 laisvai gali dirbti ilgi. Ypatingų manevrų ten daryti nereikia, o standartiniai trumpi ir taip seniau važinėdavo.
    Kieno iniciatyva buvo ilgi autobusai 10 - neaišku, bet faktas, kad dar gyvenam tarybinės "pokazūchos" laikais: į visus maršrutus, einančius per centrą buvo sumesti vien tik naujieji Solaris. Net ir į vienpamaininius.
    O tai ten turi rudziu kalnai vazinet ar kas? As nematau jokios pakazuhos tame, bet kai pirmom dienom buvo gainiojami naujieji Solariai kazkur po kaimus uz Vilniaus, tai jo.. Tikrai toks sovietmetis, kazkam i sikna lindimas. Priedo ju pakankamai daug tu trumpu - ne tik centre matau, bet visam mieste. 10 trasa, jei gerai pastebejau buvo pakeista, kai vaziavo ilgieji - vaziavo pylimo g.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    O tai pala, apmokejimas VVT nera skirtingas trumpiem ir ilgiem autobusam?

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Šitas mitas jau seniai sugriautas buvo. Net 11 laisvai gali dirbti ilgi. Ypatingų manevrų ten daryti nereikia, o standartiniai trumpi ir taip seniau važinėdavo.
    Kieno iniciatyva buvo ilgi autobusai 10 - neaišku, bet faktas, kad dar gyvenam tarybinės "pokazūchos" laikais: į visus maršrutus, einančius per centrą buvo sumesti vien tik naujieji Solaris. Net ir į vienpamaininius.

    Komentuoti:


  • Naujaneriai
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Kieno iniciatyva buvo leisti ilgus autobusus 10-am? Ar tik ne pačio SĮSP?
    Greičiausiai pats VVT savo iniciatyva.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Kieno iniciatyva buvo leisti ilgus autobusus 10-am? Ar tik ne pačio SĮSP?

    Komentuoti:


  • Mantas95
    replied
    Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą

    Bet nieks nenufilmavo, kaip jie pravažiuoja, nes vis SĮSP sako nepravažiuojama.
    Šia diena buvo įrodyta, kad Senamiesčio gatvės ,,draugiškos'' ilgiems autobusams .

    Komentuoti:

Working...
X