Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus VT eismo stebėjimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Naujaneriai
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

    Na, čia jie iš tiesų teisūs, koks nors 63 turi daug didesnį potencialą negu 15 juk nesiūlo niekas 15 išvis naikinti, bet kad jis važinėja kas pusvalandį per karantiną, tai čia įdomiai.
    Todėl, kad šiuo maršrutu dirba nestandartinės talpos autobusai, o midibusas, kuriame yra mažai sėdimų ir stovimų vietų, ir keleiviai negalėtų laikyti saugaus vieno metro vienas nuo kito.
    Paskutinis taisė Naujaneriai; 2021.03.28, 07:18.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    15-as važiuoja per Valakampius, kur yra ne tik paplūdimys vasaros metu, bet ir visus metus veikianti medicininė įstaiga. Įdomiausia, kad šitą faktą abu praleidote
    Na, čia jie iš tiesų teisūs, koks nors 63 turi daug didesnį potencialą negu 15 juk nesiūlo niekas 15 išvis naikinti, bet kad jis važinėja kas pusvalandį per karantiną, tai čia įdomiai.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    15-as važiuoja per Valakampius, kur yra ne tik paplūdimys vasaros metu, bet ir visus metus veikianti medicininė įstaiga. Įdomiausia, kad šitą faktą abu praleidote

    Komentuoti:


  • Kristupas0220
    replied
    Bet kažkurioje temoje buvo rašyta, jog 63 rytais pilnut pilnutėlis, kai vietoje 2 grafikų buvo paliktas tik 1. Tas pats su 116, kai kur daugiau nei valandos skylės, o kokią alternatyvą rinktis Gudelių gyventojams? Eiti pėsčiomis iki Karoliniškių? Lazdynų?

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    Rajone itin daug naujakurių su automobiliais, o kai važiavau 15 - daug senesnių žmonių. Iš tiesų nesuprantu, kodėl 15 kas pusvalandį darbo dienomis važiuoja, Prieš karantiną niekada taip nevažiavo, išskryus, man atrodo, 2013 m. vasaros poilsio dienomis. Kaip suprantu, daug į paplūdimį važiavo. O dabar nežinau, ar tikrai yra tokia didelė 15 paklausa...

    Komentuoti:


  • Kristupas0220
    replied
    Ar jums neatrodo keista, kad 15 maršrutas į Turniškes (turčių rajoną) lig šiol kursuoja stabiliai 2 kartus į valandą, o koks nors 63 pro sparčiai besikuriančias gyvenvietes, arba vienintelis Gudelius aptarnaujantis 116 - kartą per valandą ar net dar mažiau? Kur logika, kai į rajoną, kuriame žmonių ne tiek ir daug (VT naudotojų dar mažiau) leisti po 2 reisus į valandą darbo dienomis, o rajonus, kur VT kur kas reikalingesnis - retinti grafikus?

    Komentuoti:


  • Kristupas0220
    replied
    O tas kas tuomet per skleidžia garsą, kai troleibusas stovi vietoje užvestas? Man tai *4** bei *5** atrodo identiški modeliai, o skirtingi tik *62* - *64* - galine ašimi bei iš jos kylančiu garsu, kuris skamba švariau, nei kituose modeliuose. Apie TrM net nekalbu, apart švieslenčių, pas juos regis viskas kaip pas *62/64*.

    Beje, grįžtant prie mano seniau užvestos diskusijos apie pakeistus ratų diskus, tai kaip suprantu nauji nebepraleidžia tepalo ar ant naujų to nesimato? Ačiū Dievui, tų baisiųjų nebėra nuo kokių 2012 metų, nors šioje 2013 metų kovą darytoje nuotraukoje, galinis ratas man kelia šiek tiek klausimų:
    https://transphoto.org/photo/587101/?vid=15119
    Paskutinis taisė Kristupas0220; 2021.03.05, 13:45.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Variklis apskritai neskleidžia garso visa, kas girdima - ašies reduktorius ir valdymo elektronika. O Škodose ji šiek tiek skiriasi - minėti *4** ir *5** labai lengvai pravažiuoja pro šerkšną, o tarkim 14TrM - jau nelabai.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Bent jau iki kapitalinio remonto, kiek atsimenu, tiek *59*, tiek *61*-*67* serijoje prieš uždarant duris visada būdavo įspėjimasis signalas. Esant poreikiui, vairuotojas kabinoje prieš uždarydamas duris gali paspausti įspėjimąjį signalą.

    Komentuoti:


  • Kristupas0220
    replied
    A, reikia suprasti, jog variklio garsas priklauso nuo ašies?
    Taip pat kiek pavyko išsiaiškinti, durų uždarymo signalas nuskamba tose škodose, kur vieno mygtuko paspaudimu uždaromos ir vidurinės, ir galinės durys. Daugiausiai tai *59* bei *61* numerių troleibusai.
    1133 garsui artimiausias yra 1555.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Tą patį ir aš pastebėjau pas 2624, ir jau kurį laiką taip (kokie trys metai). O dėl to, kad keitė galinę ašį bei reduktorių. Lygiai ta pati situacija ir su 1133 - pirmais eksploatavimo Vilniuje metais (atvežtas iš Čekijos), buvo tylesnis, negu kitos Škodos. Dėl tos pačios priežasties - kitokios galinės ašies.

    Kas liečia 1586 - tai čia užmaskuotas 1552. Akylai panagrinėjus abu troleibusus, galima rasti skirtumus. Ne pirmas ir ne paskutinis toks maskavimas.
    Paskutinis taisė ssnaiperis; 2021.03.04, 23:45.

    Komentuoti:


  • Kristupas0220
    replied
    Jau keli mėnesiai stebiu įdomu dalyką su 13 maršrute dirbančiu troleibusu 2624 - panašu, kad jis transformavosi į truputį kitokį modelį. Kaip visi žinome, škodos, kurių garažinio numerio 2 bei 3 skaičius yra *62*, *63* bei *64* (pvz. 2644, 1632 ir t.t.) variklio garsas bei galinių ratų guolis (ar kaip ten vadinasi ta centre esanti išsikišusi dalis, kurios anoje pusėje tvirtinasi ašis) yra šiek tiek kitokie. Juose tas daiktas (pavadinkime jį tuo pačiu guoliu) yra įmūrytas kiek giliau vidun, kai kitose likusiose škodose jis yra tame pačiame lygyje su padanga. Tačiau minėtas 2624 nuo šiol turi tokį rato guolį, koks yra pas likusias škodas, na kad ir kokį 2478, bei skleidžia tokį variklio garsą, koks nebūdingas *62*-*64* serijos troleibusams. Gal kas paaiškins kaip tai nutinka, o gal čia garažinis numeris perklijuotas? Pvz. transphoto.ru rodoma, jog 1586 yra nurašytas jau senokai, tačiau 2020 spalį teko matyti jį 14 maršrute.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Matomai buvo kažkokia rimta priežastis, dėl ko buvo sukeistos 12 ir 18 galinės stotelės. Tuo metu keleiviai nuo to tik laimėjo - darbo dienomis piko metu intervalas nenukentėjo (netgi priešingai, pagerėjo). Dienos metu, lyg ir tas pats išliko, o savaitgaliais jie gavo 2-4 reisus per valandą vietoje stabilaus 1.

    Komentuoti:


  • Kristupas0220
    replied
    Supratau, tačiau įdomu, kodėl istoriškai susiklostė taip, jog šiai gatvei aptarnauti buvo pasirinktas tik vakariniu miesto pakraščiu praeinantis 18, o ne kuris nors iš važiuojančių pro centrą, arba, kaip diskutuota seniau, 24 autobusas? Na šį tą dar gelbėjo dalį Naujamiesčio kabinantis 15... Beje, jei savaitgalį ten visai tuščia, kam tada toliau varinėti 18 iki pat galo?

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Keleiviai Titnago g. yra tik piko metu. Naujas tiesioginis maršrutas ten nereikalingas, nes visi bilietai, kuriais šiuo metu prekiaujama, leidžia persėsti.

    Komentuoti:


  • Kristupas0220
    replied
    Ūmėdžių st. netilptų visi 4 maršrutai vienu metu darbo dienomis, na nebent stovėjimas būtų labai simbolinis, pvz. 1 minutė, kaip stotyje.
    Dėl neperspektyvios kontaktinio tinklo linijos Titnago g. - teko stebėti keleivių srautus, ir ne taip jų jau ten mažai, kaip kartais rašoma. Į vieną 18 reisą Šaltupio st. įlipo net 3 keleivės, prie Jankiškių kone prieš kiekvieną reisą d.d. piko metu stovi bent vienas žmogus, na o kitas reisas jau už Valkininkų st. buvo prisipildęs bent 5 žmonėmis. Gal tai lėmė 15 maršruto nuėmimas? Mano akimis 5 žmonės tai jau daug, nes iš to kas buvo rašoma, galėjai pagalvoti, jog pramonė Titnago g. praktiškai numirusi.
    Beje, gal šiai gatvei tiktų kuris nors iš maršrutų vežančių labiau į centrą pvz. 4, nes dabar privilegiją tiesiogiai nuvažiuoti į šią gatvę turi tik vakarinių rajonų gyventojai (Lazdynai, Karoliniškės, Viršuliškės, Justiniškės, dalis Pašilaičių).

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Šiuo atveju, geriau būtų galinę stotelę padaryti Ūmėdžių? Ar visiškai nesąmonė būtų Paneriuose daryti galinę stotelę?

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
    Matyt galvoja, jog Ž. Paneriuose privaloma išlipti
    Nieko panašaus. Elementari logika - pirmas prie išvažiavimo iš žiedo troleibusas turi didesnę tikimybę išvažiuoti per kelias artimiausias minutes, nei tas, kuriuo jie atvažiavo. Labiau nevykusios galinės stotelės mieste nerasi. Arba išlipi Vaduvos st. ir eini pėsčiom (ką dauguma ir daro) arba važiuoji iki žiedo ir gaišti laiką laukdamas išvykimo atgaline kryptimi.

    Komentuoti:


  • Kristupas0220
    replied
    Pastebėjau, jog 37 maršrutu jau kurį laiką visomis dienomis važiuoja midibusai (tie kur važinėja 115 maršrutu) kas yra labai sveikintina užuot leidus didelius, o 5G poilsio dienomis - trumpi dviašiai. Kažkaip lyg ir užtenka jų. Na, o 6 troleibuso maršrutui turbūt reiktų pastatyti paminklą - savaitgaliais jis išties lyg koks Savanorių pr. gelbėtojas nuo didžiausio keleivių priešo - reto kursavimo - kai 12 su 18 bei 24 autobusas važiuoja max 2 kartus į valandą, 6 net ir poilsio dienomis siuva vos kas 10 minučių. Aš asmeniškai kelionei iš jo į centrą 6 nesirinkčiau - greičiau būtų Čiurlionio st. persėdant. Tas 6 lingavimas/purtymasis per J. Basanavičiaus g., Pylimo g. šviesoforai bei prasirangymas pro Jogailos - Gedimino pr. - Vilniaus g. sankryžą man neatrodo patraukliai.
    Beje, Valkininkų st. dažnai tenka matyti tokį vaizdelį - kai priekyje jau stovi koks nors 4, o iš galo įvažiuoja, tarkime 12, tai keleiviai išlipa iš jo ir peršoka į 4 pavažiuoti iki Ūmėdžių st.. Matyt galvoja, jog Ž. Paneriuose privaloma išlipti, nors ten panašiau į paprastą stotelę, ir vairuotojai tikrai neturėtų krapštyti lauk.
    Paskutinis taisė Kristupas0220; 2021.02.17, 12:53.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Galbūt jau ne pirmas toks atvejis, bet šiandien T13 net trys žemagrindžiai troleibusai petraukiamais grafikais: 2 Trollino 15 ir vienas Trollino 12

    Komentuoti:

Working...
X