Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus VT eismo stebėjimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ssnaiperis
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Panašu į avariją, juk sniegas tai ne prieš valandą iškrito.
    Sniegui iškritus tendencija įstrigti 28-am pakeliui į Valus važiuojant irgi įprastas reiškinys. Ryte vienoje vietoje 28-as stovėjo apie tris valandas, galimai į avariją galėjo papulti.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Panašu į avariją, juk sniegas tai ne prieš valandą iškrito.

    Komentuoti:


  • Mantas95
    replied
    Pirmasis sniegas, tačiau kasmetinės tendencijos tos pačios. Vargu ar šis Žaliųjų ežerų gatvės ruožas kada nors bus kažkaip sutvarkytas. Kamštis pradėjo kauptis nuo 10 val. pradžios. Screenshot'e - valandos laiko rezultatas.

    Click image for larger version

Name:	Žaliųjų_ež.PNG
Views:	868
Size:	270,7 kB
ID:	1930949
    Paskutinis taisė Mantas95; 2021.11.23, 11:01.

    Komentuoti:


  • Mantas95
    replied
    Nuo šiandien 42 maršrute visi ilgi autobusai, t.y. ne tik įprastas pertraukiamas, bet ir pamaininiai prisidėjo. Mano nuomone, o manau tikrai būtų sutinkančių, kad tie ilgi geriau būtų 10-am bent pertraukiami, tikrai būtų ir naudinga ir efektyvu.

    Komentuoti:


  • grustnyj
    replied
    594 šiandien dirba a115

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Dėl tarptautinių niekas ir nešneka. Dabartinėje ekonominėje situacijose, vietiniuose pervežimuose irgi principe moka daugiau. Aišku kaip kam, bet pliusai gali būti ir vokelis, rūkymas kabinoj, blaivumo kontrolė ir t.t.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Jeigu kalba apie tarptautinius pervežimus, tai aišku. Bet ten nėra galimybės visada miegoti savo namuose. Aišku, kad turi būti mokama daugiau, bet ir darbo sąlygos ne tokios patogios.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Krovinių pervežime

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Kur pavyzdžiui galima uždirbti daugiau?

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Pirmoje vietoje yra atlyginimas. Yra alternatyvų, kur galima uždirbti daugiau. O naujų/jaunų vairuotojų pritraukti sunku, nes ypatingai valstybinėse įmonėse vis dar vyrauja nusistatymai, kad naujesnė / didesnė technika ir geresni maršrutai yra turinčių ilgametį stažą privelegija.

    Komentuoti:


  • grustnyj
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

    Mano manymu atlyginimas, neatitinkantis darbo sąlygų. Ankstyvas kėlimasis, vėlyvas gulimasis, suspausti grafikai, pastovus maitinimasis pusfabrikačiais arba išvis sumuštiniais, nes nelabai kaip ir pasišildysi savo pietų. Plius dar būna puola nepatenkinti keleiviai, ypatingai dėl vėlavimų.
    Kuriuose maršrutuose yra suspausti grafikai?

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

    Mano manymu atlyginimas, neatitinkantis darbo sąlygų. Ankstyvas kėlimasis, vėlyvas gulimasis, suspausti grafikai, pastovus maitinimasis pusfabrikačiais arba išvis sumuštiniais, nes nelabai kaip ir pasišildysi savo pietų. Plius dar būna puola nepatenkinti keleiviai, ypatingai dėl vėlavimų.
    Na tuomet miestas turi atsisakyti tos įmonės paslaugų, kuri neatlieka sutarties sąlygų. Ar čia tas atvejis, kad jei atsisakytų, neturėtų iš ko užsisakyti?

    Šiaip matyt valdžiai tikrai reiktų streiko, kad suprastų pagaliau kad ne viskas tik ant entuziazmo laikosi.

    Kita problema, kad aukštesnės kvalifikacijos darbotuojai, kaip pvz. mokslininkai-chemikai arba pan. gauna nei ką daugiau už autobusų vairuotojus.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą
    O kokios yra vairuotojų trūkumo priežastys?
    Mano manymu atlyginimas, neatitinkantis darbo sąlygų. Ankstyvas kėlimasis, vėlyvas gulimasis, suspausti grafikai, pastovus maitinimasis pusfabrikačiais arba išvis sumuštiniais, nes nelabai kaip ir pasišildysi savo pietų. Plius dar būna puola nepatenkinti keleiviai, ypatingai dėl vėlavimų.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    O kokios yra vairuotojų trūkumo priežastys?

    Komentuoti:


  • Tomas321
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Tai nėra vien tik Transrevio problema. VVT irgi su tuo susiduria, tik ten dar nėra viskas taip blogai. Vilniaus ir Kauno troleibusų parkai yra ant ribos, jau nekalbant apie Klaipėdos privatininkus, kurie visąlaik ta riba vaikšto.
    Kaune jau buvo tokia pati situacija rugsėji. Buvo apkarpytu grafiku, o kai kuriomis dienomis 24 visai nevažiuodavo (dabar panaikintas). Tačiau Kaune niekas neskelbdavo laiku, kada nebus autobusu.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Nuo momento, kai Mantas95 parašė apie laikinus grafikus, buvo dar pasikeitimų: 20 maršrute užkamšė 1 skylę, kad nesigautų, jog vakare važinėja traukinukai 20+62 kelių min. intervalu, o tada 60+ min. skylė. Bet tai padaryta 1 51-o grafiko sąskaita. Popietinio piko metu per https://www.stops.lt/vilnius/#bus/map matėsi, kad 38 dirba ir 3-as autobusas, kurio jau neturėjo būti.

    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
    Na, didelis akmuo ir į Transrevio daržą ir į visų sakančių “privatus verslas susitvarko geriau”.
    Tai nėra vien tik Transrevio problema. VVT irgi su tuo susiduria, tik ten dar nėra viskas taip blogai. Vilniaus ir Kauno troleibusų parkai yra ant ribos, jau nekalbant apie Klaipėdos privatininkus, kurie visąlaik ta riba vaikšto.
    Paskutinis taisė Mettal; 2021.11.18, 22:29.

    Komentuoti:


  • Mantas95
    replied
    Ačiū Mettal už paaiškinimą!
    Dėl grafikų, tai kaip ir minėjau, ne tik šiandien "(tik 11-18)" išdygo dienos vidury, bet taip buvo ir praėjusias dvi dienas, netgi palei vakarą tie grafikai buvo įkeliami kai jau artėjo dienos pabaiga .

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

    Tai štai kodėl stops.lt atsirado specialūs “(tik 11-18)” grafikai, nors SĮSPas apie tai jokio pranešimo nebuvo paskelbęs. Na, didelis akmuo ir į Transrevio daržą ir į visų sakančių “privatus verslas susitvarko geriau”.
    Dar didesnis - į sispo daržą. Trumpalaikis vairuotojų trūkumas dėl kažkokių fource-majoure priežasčių gali būti suprastas, bet tikrai ne šiandien dienos metu suprato, kad nėra kuo padengti vakarinės pamainos. Galų gale, oficialios informacijos iš sįspo - nulis, jeigu neįeitum į tvarkaraščių svetainę (kalbu apie stops.lt) - tai net nežinotum, kad kažkas pasikeitė. Na bet keisti tvarkaraščius dieną prieš ir niekur normaliai nepranešant pas mus jau tampa nauja norma.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

    Matyt tas ir pasijaučia staigiame vakarinių reisų mažinime. Šiandienos "laimingieji nupjauti reisai" 38-am, 57-am, 88-am. Sakyčiau dieną nebuvo pažymėta, jog važiuos "kastruotu" grafiku
    Tai štai kodėl stops.lt atsirado specialūs “(tik 11-18)” grafikai, nors SĮSPas apie tai jokio pranešimo nebuvo paskelbęs. Na, didelis akmuo ir į Transrevio daržą ir į visų sakančių “privatus verslas susitvarko geriau”.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą

    <...>

    Transrevis pastaruoju metu kenčia nuo katastrofinio vairuotojų trūkumo.
    Matyt tas ir pasijaučia staigiame vakarinių reisų mažinime. Šiandienos "laimingieji nupjauti reisai" 38-am, 57-am, 88-am. Sakyčiau dieną nebuvo pažymėta, jog važiuos "kastruotu" grafiku

    Komentuoti:

Working...
X