Parašė Mettal
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus VT eismo stebėjimas
Collapse
X
-
Sniegui iškritus tendencija įstrigti 28-am pakeliui į Valus važiuojant irgi įprastas reiškinys. Ryte vienoje vietoje 28-as stovėjo apie tris valandas, galimai į avariją galėjo papulti.
-
Nuo šiandien 42 maršrute visi ilgi autobusai, t.y. ne tik įprastas pertraukiamas, bet ir pamaininiai prisidėjo. Mano nuomone, o manau tikrai būtų sutinkančių, kad tie ilgi geriau būtų 10-am bent pertraukiami, tikrai būtų ir naudinga ir efektyvu.
Komentuoti:
-
Dėl tarptautinių niekas ir nešneka. Dabartinėje ekonominėje situacijose, vietiniuose pervežimuose irgi principe moka daugiau. Aišku kaip kam, bet pliusai gali būti ir vokelis, rūkymas kabinoj, blaivumo kontrolė ir t.t.
Komentuoti:
-
Jeigu kalba apie tarptautinius pervežimus, tai aišku. Bet ten nėra galimybės visada miegoti savo namuose. Aišku, kad turi būti mokama daugiau, bet ir darbo sąlygos ne tokios patogios.
Komentuoti:
-
Pirmoje vietoje yra atlyginimas. Yra alternatyvų, kur galima uždirbti daugiau. O naujų/jaunų vairuotojų pritraukti sunku, nes ypatingai valstybinėse įmonėse vis dar vyrauja nusistatymai, kad naujesnė / didesnė technika ir geresni maršrutai yra turinčių ilgametį stažą privelegija.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Kuriuose maršrutuose yra suspausti grafikai?Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
Mano manymu atlyginimas, neatitinkantis darbo sąlygų. Ankstyvas kėlimasis, vėlyvas gulimasis, suspausti grafikai, pastovus maitinimasis pusfabrikačiais arba išvis sumuštiniais, nes nelabai kaip ir pasišildysi savo pietų. Plius dar būna puola nepatenkinti keleiviai, ypatingai dėl vėlavimų.
Komentuoti:
-
Na tuomet miestas turi atsisakyti tos įmonės paslaugų, kuri neatlieka sutarties sąlygų. Ar čia tas atvejis, kad jei atsisakytų, neturėtų iš ko užsisakyti?Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
Mano manymu atlyginimas, neatitinkantis darbo sąlygų. Ankstyvas kėlimasis, vėlyvas gulimasis, suspausti grafikai, pastovus maitinimasis pusfabrikačiais arba išvis sumuštiniais, nes nelabai kaip ir pasišildysi savo pietų. Plius dar būna puola nepatenkinti keleiviai, ypatingai dėl vėlavimų.
Šiaip matyt valdžiai tikrai reiktų streiko, kad suprastų pagaliau kad ne viskas tik ant entuziazmo laikosi.
Kita problema, kad aukštesnės kvalifikacijos darbotuojai, kaip pvz. mokslininkai-chemikai arba pan. gauna nei ką daugiau už autobusų vairuotojus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Mano manymu atlyginimas, neatitinkantis darbo sąlygų. Ankstyvas kėlimasis, vėlyvas gulimasis, suspausti grafikai, pastovus maitinimasis pusfabrikačiais arba išvis sumuštiniais, nes nelabai kaip ir pasišildysi savo pietų. Plius dar būna puola nepatenkinti keleiviai, ypatingai dėl vėlavimų.Parašė Petr Rodyti pranešimąO kokios yra vairuotojų trūkumo priežastys?
Komentuoti:
-
Kaune jau buvo tokia pati situacija rugsėji. Buvo apkarpytu grafiku, o kai kuriomis dienomis 24 visai nevažiuodavo (dabar panaikintas). Tačiau Kaune niekas neskelbdavo laiku, kada nebus autobusu.Parašė Mettal Rodyti pranešimąTai nėra vien tik Transrevio problema. VVT irgi su tuo susiduria, tik ten dar nėra viskas taip blogai. Vilniaus ir Kauno troleibusų parkai yra ant ribos, jau nekalbant apie Klaipėdos privatininkus, kurie visąlaik ta riba vaikšto.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nuo momento, kai Mantas95 parašė apie laikinus grafikus, buvo dar pasikeitimų: 20 maršrute užkamšė 1 skylę, kad nesigautų, jog vakare važinėja traukinukai 20+62 kelių min. intervalu, o tada 60+ min. skylė. Bet tai padaryta 1 51-o grafiko sąskaita. Popietinio piko metu per https://www.stops.lt/vilnius/#bus/map matėsi, kad 38 dirba ir 3-as autobusas, kurio jau neturėjo būti.
Tai nėra vien tik Transrevio problema. VVT irgi su tuo susiduria, tik ten dar nėra viskas taip blogai. Vilniaus ir Kauno troleibusų parkai yra ant ribos, jau nekalbant apie Klaipėdos privatininkus, kurie visąlaik ta riba vaikšto.Parašė 10.000 Rodyti pranešimąNa, didelis akmuo ir į Transrevio daržą ir į visų sakančių “privatus verslas susitvarko geriau”.Paskutinis taisė Mettal; 2021.11.18, 22:29.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ačiū Mettal už paaiškinimą!
Dėl grafikų, tai kaip ir minėjau, ne tik šiandien "(tik 11-18)" išdygo dienos vidury, bet taip buvo ir praėjusias dvi dienas, netgi palei vakarą tie grafikai buvo įkeliami kai jau artėjo dienos pabaiga
.
Komentuoti:
-
Dar didesnis - į sispo daržą. Trumpalaikis vairuotojų trūkumas dėl kažkokių fource-majoure priežasčių gali būti suprastas, bet tikrai ne šiandien dienos metu suprato, kad nėra kuo padengti vakarinės pamainos. Galų gale, oficialios informacijos iš sįspo - nulis, jeigu neįeitum į tvarkaraščių svetainę (kalbu apie stops.lt) - tai net nežinotum, kad kažkas pasikeitė. Na bet keisti tvarkaraščius dieną prieš ir niekur normaliai nepranešant pas mus jau tampa nauja norma.Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Tai štai kodėl stops.lt atsirado specialūs “(tik 11-18)” grafikai, nors SĮSPas apie tai jokio pranešimo nebuvo paskelbęs. Na, didelis akmuo ir į Transrevio daržą ir į visų sakančių “privatus verslas susitvarko geriau”.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tai štai kodėl stops.lt atsirado specialūs “(tik 11-18)” grafikai, nors SĮSPas apie tai jokio pranešimo nebuvo paskelbęs. Na, didelis akmuo ir į Transrevio daržą ir į visų sakančių “privatus verslas susitvarko geriau”.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
Matyt tas ir pasijaučia staigiame vakarinių reisų mažinime. Šiandienos "laimingieji nupjauti reisai" 38-am, 57-am, 88-am. Sakyčiau dieną nebuvo pažymėta, jog važiuos "kastruotu" grafiku
Komentuoti:
-
Matyt tas ir pasijaučia staigiame vakarinių reisų mažinime. Šiandienos "laimingieji nupjauti reisai" 38-am, 57-am, 88-am. Sakyčiau dieną nebuvo pažymėta, jog važiuos "kastruotu" grafikuParašė Mettal Rodyti pranešimą
<...>
Transrevis pastaruoju metu kenčia nuo katastrofinio vairuotojų trūkumo.
Komentuoti:
Komentuoti: