Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus VT eismo stebėjimas
Collapse
X
-
Nuo 12-19 įsigaliojusiuose grafikuose yra 1 įdomybė: labai nestandartinis kaip Vilniui grafikas 4 maršrute, kur autobusas išvažiuodavo iš parko tik dėl 1 rato 8 val. dabar pakeistas į "pusę pertraukiamo". Autobusas rytinio piko metu darys porą ratų 12 maršrutu, tuomet 1 ratą 4 ir grįš į parką.
-
Kokia dar gėda prieš užsieniečius? Labai jiems ten rūpi skylių skaičius? 99,9 proc. nerūpi. Bėgantis tepalas iš stebulės tai jau nekelia nei gero vaizdo, nei rodo gerą technikos priežiūrą, nei yra gerai aplinkai.
Komentuoti:
-
Aš čia taip pasakiau, kad išpuvę. Tiesiog man jie visada atrodė baisiai/senoviškai. Visiškai nesigaudau technikoje, tad ar teisingai suprantu, kad disko išvaizda priklauso nuo to, ar padanga bekamerinė? Baisumas ne tame, kad kažkuo apibėgę, o tų diske esančių skylučių skaičiumi. Man vizualiai tvarkingiau atrodo kai jų daugiau ir jos mažesnės, negu kelios didelės skylės... Eilinis keleivis į tai nekreips dėmesio, bet gerai, kad su tokio tipo diskais daugiau nebevažinėjama ir nedaroma gėdos užsieniečiams. Nors yra šalių, kuriose gal dar važinėja. Kažkaip į juos pasižiūrėjus, kyla tokia asociacija, kad "šitas troleibusas greitai nepatrauks", kažkaip pamačius transporto priemonę su tokiais, nelabai įsivaizduoji jį skriejantį, ten kur galima paspausti, pvz. ant Valakampių tilto. O štai tos mažesnės skylutės diske iškart kelia greičio asociacijas.Paskutinis taisė Kristupas0220; 2020.12.18, 23:19.
Komentuoti:
-
Nėra jie išpuvę. Kad tepalu apibėgę, tai ne diskų problema, o tepalo prasisunkimo nepašalinimo. Pakeitė naujais, nes dabar yra bekamerinės padangos. Tiems seniems reikia padangų su kameromis.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nežinau kurioje temoje apie tai klausti, bet... Dabar šiuo metu visi Vilniuje važinėjantys Škoda troleibusai yra su normaliais ratų diskais. Tačiau prieš gerus 7 metus ( o tarybiniais laikais ko gero visi) troleibusai važinėjo su tais baisiais, į kuriuos žiūrint galima pagalvoti, kad jie išpuvę... pridedu keletą nuorodų į Transphoto, kad suprastumėte apie ką kalbu.
1612, tiek priekio tiek galiniai ratai su senoviniais, "išpuvusiais" diskais
https://transphoto.org/photo/191455/?vid=15119
2413, priekinis jau gražus, tačiau galinis panašu jog dar tas baisusis.
https://transphoto.org/photo/191728/?vid=14960
1456, galinis atrodo normaliai, tačiau atkreipkite dėmesį į priekinį rato diską. 2012 metai...
https://transphoto.org/photo/499874/?vid=14989
Kodėl buvo nuspręsta galutinai pakeisti tuos diskus visiems troleibusams - ar čia dėl elementaraus nusidėvėjimo, ar... (man tie senoviniai tiesiog estetiškai atrodo žiauriai)? Berods dar 2016 teko matyti 1547, su pasendinta versija (ant galinių ratų) XXI amžiuje...
O čia pavyzdys, kaip atrodo normalus troleibusas, kai visi ratai "šiuolaikiški"...
https://transphoto.org/photo/596127/?vid=15551Paskutinis taisė Kristupas0220; 2020.12.18, 23:21.
Komentuoti:
-
Karsanų dabar galima išvysti vos ne visam mieste, kad ir namų kiemuose, taip pat aišku kasdien galima pamatyti Santariškių kryptimi. O Isuzai 89-am kiekvienos dienos reiškinys, net, kai dar ir nebuvo karsanams paskirta pandemijos užduotis.Parašė lanxtot Rodyti pranešimą2020.11.29 apie 14:23 val. pastebėjau Karsan Jest Electric važiuojantį Šilo g. per sankryžą su V. Grybo g. Rokantiškių link. Galbūt bandomasis važiavimas Šiaurės Miestelis - Antakalnis - Rokantiškės - Egliškės maršrutu?
Komentuoti:
-
Lygiai to paties noriu paklausti -Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Ir iš kur toks įsitikinimas dėl Transrevio?
- iš kur toks įsitikinas, kad vežėjas turi būti privatus? VVT dalyvavo ankstesniame konkurse ir greičiausiai dalyvaus ir šiame.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąNe, tą maršrutą aptarnaus privatus vežėjas
Komentuoti:
-
Konkurso - ne, bet buvo paskelbtos konsultacijos. Ir iš kur toks įsitikinimas dėl Transrevio?Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
Ar tikrai bus privatininkas (Transrevis?)? Lyg ir konkurso būsimiems maršrutams nebuvo renkant vežėją.
Komentuoti:
-
Ar tikrai bus privatininkas (Transrevis?)? Lyg ir konkurso būsimiems maršrutams nebuvo renkant vežėją.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąNe, tą maršrutą aptarnaus privatus vežėjas su savo transporto priemonėmis.
Komentuoti:
-
Ne, tą maršrutą aptarnaus privatus vežėjas su savo transporto priemonėmis. Karsanai ir Fiatai dabar vežioja žmonės į mobiliuosius tyrimo punktus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
2020.11.29 apie 14:23 val. pastebėjau Karsan Jest Electric važiuojantį Šilo g. per sankryžą su V. Grybo g. Rokantiškių link. Galbūt bandomasis važiavimas Šiaurės Miestelis - Antakalnis - Rokantiškės - Egliškės maršrutu?
Komentuoti:
-
46 nuo spalio 1 d. piko metu važiuoja 2 ilgi autobusai. Nėra tai kažkoks stebuklas - per pastaruosius 15 metų autobusų talpa 46 keitėsi be galo be krašto: https://www.flickr.com/photos/141891577@N07/tags/m46/ Tiesiog per pastaruosius kelis metus planiniai ilgi jau retas dalykas, kadangi dažnai kursuojantys trumpi pilnai susitvarko su srautais.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Šiandien apie 19 val. ilgasis 46-as autobusas nuvažiavo pro Buivydiškių stotelę link perkūnkiemio. Aš pirmąkart gyvenime pamačiau tokį ilgąjį 46-ojo maršruto autobusą. Niekada iki šiol neteko matyti šio maršruto ilgųjų autobusų. Mokslo metai daro savo...Paskutinis taisė Mikald; 2020.10.06, 23:28.
Komentuoti:
-
blin, kokias babkes VT praranda. Reklamą galėtų ant priekinės maršrutinės švieslentės sukti...
Komentuoti:
-
Ant 10 irgi šiandien mačiauParašė Pilaitis Rodyti pranešimąAnt 1G maršruto (gal ir dar kur nors) Soliarinių švieslenčių pradėjo puikuotis užrašas ''Vilnius ♥ Belarus''.
Komentuoti:
-
Visiškai ne vietoje šita idėja. Man reikia stotelėje per kelias sekundes surasti, kur maršrutas važiuoja, o ne skaityti tokius užrašus ir mažu šriftu užrašytą kryptį.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ant 1G maršruto (gal ir dar kur nors) Soliarinių švieslenčių pradėjo puikuotis užrašas ''Vilnius ♥ Belarus''.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Panašu, kad turime istorinę dieną - 2020 rugpjūčio 21-oji - mieste nei vieno geltono nežemagrindžio.
- 6 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: