Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus VT eismo stebėjimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Mettal
    replied
    Paklaida +-2 min. yra leistina.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Būna ir vėlavimai ir skubėjimas po pusantros - dvi minutes. Eilinis pavyzdys savaitgalio vakaras, 4G Europos aikštėje link Saulėtekio turi pagal faktinį laiką būti 20:50. 88-as iš pirmutinės stotelės išvažiuoja 20:53. Gaunasi taip - vienas vėluoja pusantros minutės (ir nesistengia skubėti), kitas pusantros minutės anksčiau išvažiuoja ir nesiteikia palaukti. Taip ir griūna idealus persėdimo planas su mažuma laukimo.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė auris88 Rodyti pranešimą

    Labai samone, kai maziausiai tarsi transporto priemone vazineja mieste, o ne kaimais. Apie tai, kad sugedus kazkur... Nebutu visa diena autobuso, ai supratau, kodel buna, kad kartais isvis nebuna autobuso vidury miesto.. Nemezis nera vilnius, tokiu atveju gal 4g iki vievio prateskim ar i nemencine. Jei perki dvara soduose uz buto mieste kaina, tai nereikia tiketis „apie viską pagalvota“ .
    Kaip jau kiti rašė, mažai tarši priemonė turi važiuoti visą dieną, o ne tik piko metu. Ir nesvarbu, senamiestis čia ar Nemėžis. Jei nebūna autobuso vidury miesto, po poros minučių atvažiuoja kitas, net nebūtinai to pačio maršruto, bet važiuojantis ta pačia kryptimi.
    Būtų gerai, kad visus G marsrutus kokiam transreviui atiduotu, jei vvt nemoka tvarkytis
    ​​​​​​
    Nu nafig šitą Transrevį. Autobusai dar pusė velnio, nors Isuzu jau byra. Autobusai visiškai nevalomi ir prastai prižiūrimi. Vien ko vertas vaizdas kad kiekvienoje Scanioje yra pačio vairuotojo šluota. O vairuotojai išvis siaubas. Visiški chamai, nemokantys gražiai vairuoti, bendrauti, ir niekad negalintys atidaryti priekinių durų. Kiekviename autobuse savivalė. Kažkur su lipučkem stiklas prie vairuotojo durelių pritvirtintas, kai kur įtempta virvė priekyje ''kad keleiviai nestovėtų'', viename garsiakalbių dangteliai nusukti, kitame dar kažkas. Jau net nekalbu, kad n+1 kartų buvau arba prispaustas durimis, arba vairuotojas išvis nepalaukdavo stotelėje. VVT kažkodėl jei ir būna, tai jau daug rečiau.

    Komentuoti:


  • auris88
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Būtent. Nesąmonė, kai į pertraukiamą (pikinį) grafiką statoma naujesnė mašina, negu į pamaininį (visos dienos) grafiką. Ir čia net nesvarbu, ar pro Katedrą važiuoja, ar į Skaidiškes. Be to, skirus vieną seną autobusą pvz. į 3G, jis susimaišys su kitais 19 autobusų, ir jeigu kažkam senas nepatiks, arba jeigu jis sugęs, tai galima labai greitai sulaukti kito. O jeigu seną skirti pvz. į 12, kur savaitgaliais tik vienas autobusas dirba, tai sugedus tam vienam senam pusę dienos jokių reisų nebus.
    Vienintelis mikrorajonas, kur išties gaila leisti naują techniką, tai Kirtimai. Ne tie Rodūnios sodai, o būtent dalis šalia Čigonų taboro.
    Labai samone, kai maziausiai tarsi transporto priemone vazineja mieste, o ne kaimais. Apie tai, kad sugedus kazkur... Nebutu visa diena autobuso, ai supratau, kodel buna, kad kartais isvis nebuna autobuso vidury miesto.. Nemezis nera vilnius, tokiu atveju gal 4g iki vievio prateskim ar i nemencine. Jei perki dvara soduose uz buto mieste kaina, tai nereikia tiketis „apie viską pagalvota“ .Būtų gerai, kad visus G marsrutus kokiam transreviui atiduotu, jei vvt nemoka tvarkytis
    ​​​​​​

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Būtent. Nesąmonė, kai į pertraukiamą (pikinį) grafiką statoma naujesnė mašina, negu į pamaininį (visos dienos) grafiką. Ir čia net nesvarbu, ar pro Katedrą važiuoja, ar į Skaidiškes. Be to, skirus vieną seną autobusą pvz. į 3G, jis susimaišys su kitais 19 autobusų, ir jeigu kažkam senas nepatiks, arba jeigu jis sugęs, tai galima labai greitai sulaukti kito. O jeigu seną skirti pvz. į 12, kur savaitgaliais tik vienas autobusas dirba, tai sugedus tam vienam senam pusę dienos jokių reisų nebus.
    Vienintelis mikrorajonas, kur išties gaila leisti naują techniką, tai Kirtimai. Ne tie Rodūnios sodai, o būtent dalis šalia Čigonų taboro.

    Komentuoti:


  • mskapss
    replied
    Nauja technika perkama tam, kad dirbtų, o ne kad stovėtų pusę laiko. Visiškai normalu, kad naują, mažai taršia ir pan. deda ten, kur jis dirbs visą dieną, o ne stovės - tiek buhalteriškai, tiek ekologiškai tai yra naudingiau. Kas geriau - kad "švarus" autobusas padaro po 2 reisus ryte ir vakare ir likusį laiką stovi, o tuo metu visą dieną dirba "taršus" senukas ar atvirkščiai. Analogiškai - vairuotojų darbo sąlygos, tas pats patikimumas ir pan...

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Klausimas, dar kas didesnė tikimybė, kad užsilenks ir negalės važiuot bent iki maršruto galo. O šiap visam pasaulyje į kurį lygiuojamės, nauja mažai tarši technika dirba centrinėse gatvėse ir niekam nekyla klausimų kodėl.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Kaip tik naujesnė technika turi dirbti užmiestyje, o ne senienos - didesnė tikimybė, jog neužsilenks pakeliui, ypatingai tuose maršrutuose kur retas kursavimas.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė auris88 Rodyti pranešimą
    Atsimenu viena ryta laukiu 1G, ir kažkoks geltonai mėlynas mercedes puvekas atvare 75, visas sonas gabalais uzvirintas, dumais apsipyles, cypianciais stabdziais.. zodziu toks- kad jei policija tikrintu 100% tech apziura vietoj naikintu.
    Labai prastai esat susipažinęs su visa situacija. 75 maršrutą aptarnauja 2-asis troleibusų parkas. Jie patys pirmieji gavo naujus 25 autobusus, kad va tokio šlamšto, apie kurį rašot, gatvėse būtų kuo mažiau. O kadangi jie aptarnauja ir kelis "nereikšmingus" maršrutus į Grigiškes ir Zujūnus, tai keleiviams kiekviena diena būdavo loterija: atvažiuos gelda ar išvis neatvažiuos ir teks laukti dar valandą. Tuo metu dar buvo likę pikinių grafikų, kur nori-nenori tekdavo kišti šias senienas, nes autobusų parkas dar nebuvo gavęs pakankamai naujų Solarių ir negalėjo skirti pakaitalo - Volvo 7700.

    Speju kai atvaziuos 50 ilgu vel leis i kaimus kokius salininkus, nemezi, kuris is vis ne vilnius
    Be abejonės. Niekas neleis naujutėlio autobuso statyti į pertraukiamus grafikus, kurių pvz. greituosiuose maršrutuose būna maždaug trečdalis-pusė visų autobusų. Bus nurašyti visi nežemagrindžiai ir seniausi žemagrindžiai.

    O argumentas, kad Nemėžis - ne Vilnius ir dėl to jie nenusipelno naujo autobuso - tiesiog vaikiškas. Nuvažiuokit jūs į Salininkus, Nemėžį ir viešai išaiškinkit vietiniams, kad jie yra antrarūšiai, kad jie nenusipelno kokybiško viešojo transporto, nes neišgali persikelti į Vilniaus miegamąjį mikrorajoną ir įsidarbinti kokiame nors ofise miesto centre.

    Komentuoti:


  • auris88
    replied
    Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą

    1G neseniai padarė, kad dirbtų vien tik žemagrindžiai, išmetė iš ten nežemagrindžius, išimtis buvo tik šiandien, pasirodęs vienas geltonas grabas, bet jis jau vidurdienį grįžo į parką ir buvo pakeistas. Apie Neoplanus nereikia varyti, jie dar ne mersų lygio, + yra žemagrindžiai.
    Panašu kad ši tendencija pritaikyta ir 53-am, nes jau kelios darbo dienos irgi tik žemagrindžiai.
    Chlamų nežemagrindžių daugybę galima rast ten, kur nekerta centro, sočiai jų yra 2G,5G,24, bet tik piko metu.
    O atsimint kokie važinėjo 75-am ir panašiai tai mes visi prisimenam, bet 150 naujų Solarių smarkiai akivaizdžiai pakeitė VT veidą ir dabar tuo reikia džiaugtis...
    Nelabai yra kuo džiaugtis, kai nera prioritetu. Man dziugu del to 150... Bet matosi, perdetas demesys priemesciui ir tai yra labai keistai. Speju kai atvaziuos 50 ilgu vel leis i kaimus kokius salininkus, nemezi, kuris is vis ne vilnius

    Komentuoti:


  • Mantas95
    replied
    Parašė auris88 Rodyti pranešimą
    Nepykit, bet pirmieji autobusai važiavo ne tai, kad miegamaisiais rajonais (kas nera centras) , kur gyvena didžioji dalis Vilniaus, bet kaimais... Atsimenu viena ryta laukiu 1G, ir kažkoks geltonai mėlynas mercedes puvekas atvare 75, visas sonas gabalais uzvirintas, dumais apsipyles, cypianciais stabdziais.. zodziu toks- kad jei policija tikrintu 100% tech apziura vietoj naikintu. O tuo tarpu naujas solaris autobusas kazkur laukuose stirna pasigavo... Pvz. Siandien 1G,2G maciau 2 vnt. geltonai melynu ir baltai raudona neoplana, apie volvo sidabrinius bent situs leistu. Kazkoks neadekvatumas, pagrindiniais marsrutais leisti lavonus
    1G neseniai padarė, kad dirbtų vien tik žemagrindžiai, išmetė iš ten nežemagrindžius, išimtis buvo tik šiandien, pasirodęs vienas geltonas grabas, bet jis jau vidurdienį grįžo į parką ir buvo pakeistas. Apie Neoplanus nereikia varyti, jie dar ne mersų lygio, + yra žemagrindžiai.
    Panašu kad ši tendencija pritaikyta ir 53-am, nes jau kelios darbo dienos irgi tik žemagrindžiai.
    Chlamų nežemagrindžių daugybę galima rast ten, kur nekerta centro, sočiai jų yra 2G,5G,24, bet tik piko metu.
    O atsimint kokie važinėjo 75-am ir panašiai tai mes visi prisimenam, bet 150 naujų Solarių smarkiai akivaizdžiai pakeitė VT veidą ir dabar tuo reikia džiaugtis...
    Paskutinis taisė Mantas95; 2019.02.20, 19:27.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Na, kas čia keisto Mettal? Ir vakaruose naujasusia/ekologiskiausia technika centre, o pakrasciuose visko pasitaiko..

    truputis OT, bet tuose paciuose vakaruose irgi pradejo drausti i centra uzsukti seniem dyzeliam, bet ten niekam nekyla minciu, kad priemiesciuose juos irgi drausti, nors ten zmones irgi gyvena..

    Komentuoti:


  • auris88
    replied
    Nepykit, bet pirmieji autobusai važiavo ne tai, kad miegamaisiais rajonais (kas nera centras) , kur gyvena didžioji dalis Vilniaus, bet kaimais... Atsimenu viena ryta laukiu 1G, ir kažkoks geltonai mėlynas mercedes puvekas atvare 75, visas sonas gabalais uzvirintas, dumais apsipyles, cypianciais stabdziais.. zodziu toks- kad jei policija tikrintu 100% tech apziura vietoj naikintu. O tuo tarpu naujas solaris autobusas kazkur laukuose stirna pasigavo... Pvz. Siandien 1G,2G maciau 2 vnt. geltonai melynu ir baltai raudona neoplana, apie volvo sidabrinius bent situs leistu. Kazkoks neadekvatumas, pagrindiniais marsrutais leisti lavonus

    Komentuoti:


  • JuliusVNO
    replied
    Žinoma naivu tikėtis, kad kokiose Skaidiškėse ar Mickūnuose gausi tokios pat kokybės VVT ar kitas paslaugas kaip mieste - reikia džiaugtis jog išvis yra autobusas į miestą, o jei net du maršrutai tai išvis puiku! VVT yra visų pirma patogiam gyvenamų mikrorajonų susisiekimui su tokiomis vietomis kaip Žalias tiltas, Stotis, Goštauto gatvė ar Antakalnis, Pedagoginio žiedas... Po to eina antros svarbos maršrutai užmiestyje (yra nemažai į priemiesčius einančių maršrutų pvz 52, kurie labai patogūs ir miestiečiam, juose važinėja taipogi nauji autobusai). Pats kasdien naudojuosi 3g bei 53, daug Soliarių, dar daugiau volvo, bet tikrai neretai pataikau į tuos senus ispaniškus mercedesus

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Visų pirma, kalba ėjo tik apie vasario 16 d., visų antra - nėra sovietmetis ir lindimas kažkam į kažkur, kai nauji autobusai važinėja visur.
    Nuo politinės sistemos čia nepriklauso.

    Parašė JuliusVNO Rodyti pranešimą
    Šiaip miesto centre, pagrindiniai maršrutai ir turėtu būti aptarnaujami naujais autobusais, o su luženomis vazinėti užmiestyje arba su tais vieną kart per valandą kursuojančiais i miestelius aplink (Rudamina, ar kiti priemiesčiai aplink Naują Vilnią). Centras reprezentacinė miesto dalis, čia turi matytis modernumas, vėliau pasieksiantis ir tolimesnius kampelius
    Oho kaip jūs mąstot. O dabar įsivaizduokite, kad gyvenate pakraštyje ir esate mama ar tėvas su vaikų vežimėliu arba esate invalido vežimėlyje. Lauksite pusę dienos kol žemagrindis atvažiuos? Prieš ką tamsta centrą reprezentuojate ar galima paklausti? Čia palyginus kaip kokia pana toną špakliaus ant veido turi, taip jūs ir centrą reprezentuojate...



    Trantai ir sienienos nėra sinonimai. Parašykit skundą dėl autobuso priežiūros. Autobuso amžius neturi su tuo nieko bendro.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė vogtas agurkas. Rodyti pranešimą
    Ten šiaip surinkti kažkokie iš Tomsko autobusų sąvartyno įvairių nenusakomų spalvų būna.
    Seno 52 autobuso nemačiau nei vieno per pastaruosius porą metų. Lygiai taip pat su 22 ir 23 maršrutais iš Lazdynų ir t.t..
    Tai apsispręskit pagaliau, nauji ar ne? Vėjus šnekat jūs, o ne aš.

    1G, 3G ir 53 aptarnauja Vilniaus arterijas, kurioms po šiai dienai naudojamos VT atliekos.
    3G praktiškai vien tik Solariai, todėl nereikia čia svaigti.

    Parašė JuliusVNO Rodyti pranešimą
    Dar reikia nepamiršti, kad yra maršrutų (3g, 53, 7 ir pan) kurie per darbo dieną aptarnauja daugiau žmoniu nei koks priemiestinis autobusas per savaitę (8, 17 ir kt.), tai tikrai nelygiaverčiai maršrutai, sažininga, kad miestą kertantys arteriniai maršrutai gauna naujesnę techniką
    Prie ko čia darbo diena? Mano priekaištas buvo dėl konkrečiai vasario 16-osios. Sąžininga yra tada, kai ji paskirstoma lygiavertiškai. Kokiame 12 maršrute 1 naujas autobusas darbo dieną yra 50% pagerėjimas, o savaitgalį išvis 100%. Visokiems 53, 1G, 3G tas autobusas yra vienas iš 16/20. Nenormalu, kai vieninteliu tą vietovę aptarnaujančiu maršrutu dvi pamainas dirba nežemagrindė seniena, tuo tarpu kai 3G naujutėlis žemgrindis vieną pamainą padaro 6 reisus.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    O kuo dažninti? Ilgų ir taip trūkumas nemažas, trumpi visų norinčių nesutalpintų. O dar žinant į kokius kamščius papuola piko metu, tai intervalai labai išsiderina.

    Kalbant apie trumpus, tai jie buvo greičiau atnaujinti (pradedant 2013 metais), negu ilgi. Jau pasenę trumpi Volvo dirba dažniausiai piko metu, naujesni (Man, Solaris, Castrosua) - pamainose. 52-am matote naujesnius autobusus, nes visi dirba pamainoje (visą dieną).

    Komentuoti:


  • vogtas agurkas.
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

    Pasitaiko dar kartais pertraukiamais grafikais piko metu.
    O atsakant į vogto agurko tezę, na tai tiesiog dvigubi autobusai, reikalingi greitiesiems maršrutams, atvyko vėliau negu trumpi. Manau, geriau truputį blogesnėmis sąlygomis važiuot, bet kad tilptų visi, negu kad pusė keleivių lauktų kito.
    Tokiu atveju galima dažninti važiavimo grafikus, o ne grūsti žmones į kelis praeito amžiaus prasmirdusius laužus.

    Komentuoti:


  • vogtas agurkas.
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

    Kad paskutinėmis savaitėmis, tiek 1G, tiek 3G, tiek 53 nebėra geltonai - mėlynų senienų.
    Kasdien važinėju į/iš darbo šiais autobusais (su persėdimu Žaliojo Tilto st). Deja, bet po šiai dienai yra didesnė tikimybė, jog kelionės metu įsėsiu į bent vieną trantą nei į naujesnės kartos autobusą. Geltonai/mėlynų ten nėra. Ten šiaip surinkti kažkokie iš Tomsko autobusų sąvartyno įvairių nenusakomų spalvų būna.

    Parašė Mettal
    Va būtent. Centras - pirmiau visko, o visa kita - nesvarbu. Pokazūcha visame gražume, tik dabar ji užmaskuota gražiais žodžiais "reprezentacija", "modernumas". Pakraščiai paprastai gauna tai, ką sudevėjo ir sukramtė Centras. Ir negana to, kad pakraščiuose ir taip kartą per valandą kažkas važiuoja, tai dar bus gelda surūdijusi, jeigu išvis bus. Bet ką čia, kaimietis palauks dar valandą sekančio. Svarbiau, kad turistui centre kas 5 min. važiuotų naujutėlė technika.
    Šnekat ne faktais, o vėjus kažkokius. 1G, 3G ir 53 aptarnauja Vilniaus arterijas, kurioms po šiai dienai naudojamos VT atliekos. Kada paskutinį kartą matėte kursuojantį seną 52 maršruto autobusą? Pačiai tenka į jį dažnai persėsti dėl kelių stotelių. Seno 52 autobuso nemačiau nei vieno per pastaruosius porą metų. Lygiai taip pat su 22 ir 23 maršrutais iš Lazdynų ir t.t..

    Komentuoti:


  • JuliusVNO
    replied
    Dar reikia nepamiršti, kad yra maršrutų (3g, 53, 7 ir pan) kurie per darbo dieną aptarnauja daugiau žmoniu nei koks priemiestinis autobusas per savaitę (8, 17 ir kt.), tai tikrai nelygiaverčiai maršrutai, sažininga, kad miestą kertantys arteriniai maršrutai gauna naujesnę techniką

    Komentuoti:

Working...
X