Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus VT eismo stebėjimas
Collapse
X
-
Būna ir vėlavimai ir skubėjimas po pusantros - dvi minutes. Eilinis pavyzdys savaitgalio vakaras, 4G Europos aikštėje link Saulėtekio turi pagal faktinį laiką būti 20:50. 88-as iš pirmutinės stotelės išvažiuoja 20:53. Gaunasi taip - vienas vėluoja pusantros minutės (ir nesistengia skubėti), kitas pusantros minutės anksčiau išvažiuoja ir nesiteikia palaukti. Taip ir griūna idealus persėdimo planas su mažuma laukimo.
Komentuoti:
-
Parašė auris88 Rodyti pranešimą
Labai samone, kai maziausiai tarsi transporto priemone vazineja mieste, o ne kaimais. Apie tai, kad sugedus kazkur... Nebutu visa diena autobuso, ai supratau, kodel buna, kad kartais isvis nebuna autobuso vidury miesto.. Nemezis nera vilnius, tokiu atveju gal 4g iki vievio prateskim ar i nemencine. Jei perki dvara soduose uz buto mieste kaina, tai nereikia tiketis „apie viską pagalvota“ .
Būtų gerai, kad visus G marsrutus kokiam transreviui atiduotu, jei vvt nemoka tvarkytis
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąBūtent. Nesąmonė, kai į pertraukiamą (pikinį) grafiką statoma naujesnė mašina, negu į pamaininį (visos dienos) grafiką. Ir čia net nesvarbu, ar pro Katedrą važiuoja, ar į Skaidiškes. Be to, skirus vieną seną autobusą pvz. į 3G, jis susimaišys su kitais 19 autobusų, ir jeigu kažkam senas nepatiks, arba jeigu jis sugęs, tai galima labai greitai sulaukti kito. O jeigu seną skirti pvz. į 12, kur savaitgaliais tik vienas autobusas dirba, tai sugedus tam vienam senam pusę dienos jokių reisų nebus.
Vienintelis mikrorajonas, kur išties gaila leisti naują techniką, tai Kirtimai. Ne tie Rodūnios sodai, o būtent dalis šalia Čigonų taboro.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Būtent. Nesąmonė, kai į pertraukiamą (pikinį) grafiką statoma naujesnė mašina, negu į pamaininį (visos dienos) grafiką. Ir čia net nesvarbu, ar pro Katedrą važiuoja, ar į Skaidiškes. Be to, skirus vieną seną autobusą pvz. į 3G, jis susimaišys su kitais 19 autobusų, ir jeigu kažkam senas nepatiks, arba jeigu jis sugęs, tai galima labai greitai sulaukti kito. O jeigu seną skirti pvz. į 12, kur savaitgaliais tik vienas autobusas dirba, tai sugedus tam vienam senam pusę dienos jokių reisų nebus.
Vienintelis mikrorajonas, kur išties gaila leisti naują techniką, tai Kirtimai. Ne tie Rodūnios sodai, o būtent dalis šalia Čigonų taboro.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Nauja technika perkama tam, kad dirbtų, o ne kad stovėtų pusę laiko. Visiškai normalu, kad naują, mažai taršia ir pan. deda ten, kur jis dirbs visą dieną, o ne stovės - tiek buhalteriškai, tiek ekologiškai tai yra naudingiau. Kas geriau - kad "švarus" autobusas padaro po 2 reisus ryte ir vakare ir likusį laiką stovi, o tuo metu visą dieną dirba "taršus" senukas ar atvirkščiai. Analogiškai - vairuotojų darbo sąlygos, tas pats patikimumas ir pan...
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Klausimas, dar kas didesnė tikimybė, kad užsilenks ir negalės važiuot bent iki maršruto galo. O šiap visam pasaulyje į kurį lygiuojamės, nauja mažai tarši technika dirba centrinėse gatvėse ir niekam nekyla klausimų kodėl.
Komentuoti:
-
Kaip tik naujesnė technika turi dirbti užmiestyje, o ne senienos - didesnė tikimybė, jog neužsilenks pakeliui, ypatingai tuose maršrutuose kur retas kursavimas.
Komentuoti:
-
Parašė auris88 Rodyti pranešimąAtsimenu viena ryta laukiu 1G, ir kažkoks geltonai mėlynas mercedes puvekas atvare 75, visas sonas gabalais uzvirintas, dumais apsipyles, cypianciais stabdziais.. zodziu toks- kad jei policija tikrintu 100% tech apziura vietoj naikintu.
Speju kai atvaziuos 50 ilgu vel leis i kaimus kokius salininkus, nemezi, kuris is vis ne vilnius
O argumentas, kad Nemėžis - ne Vilnius ir dėl to jie nenusipelno naujo autobuso - tiesiog vaikiškas. Nuvažiuokit jūs į Salininkus, Nemėžį ir viešai išaiškinkit vietiniams, kad jie yra antrarūšiai, kad jie nenusipelno kokybiško viešojo transporto, nes neišgali persikelti į Vilniaus miegamąjį mikrorajoną ir įsidarbinti kokiame nors ofise miesto centre.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą
1G neseniai padarė, kad dirbtų vien tik žemagrindžiai, išmetė iš ten nežemagrindžius, išimtis buvo tik šiandien, pasirodęs vienas geltonas grabas, bet jis jau vidurdienį grįžo į parką ir buvo pakeistas. Apie Neoplanus nereikia varyti, jie dar ne mersų lygio, + yra žemagrindžiai.
Panašu kad ši tendencija pritaikyta ir 53-am, nes jau kelios darbo dienos irgi tik žemagrindžiai.
Chlamų nežemagrindžių daugybę galima rast ten, kur nekerta centro, sočiai jų yra 2G,5G,24, bet tik piko metu.
O atsimint kokie važinėjo 75-am ir panašiai tai mes visi prisimenam, bet 150 naujų Solarių smarkiai akivaizdžiai pakeitė VT veidą ir dabar tuo reikia džiaugtis...
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė auris88 Rodyti pranešimąNepykit, bet pirmieji autobusai važiavo ne tai, kad miegamaisiais rajonais (kas nera centras) , kur gyvena didžioji dalis Vilniaus, bet kaimais... Atsimenu viena ryta laukiu 1G, ir kažkoks geltonai mėlynas mercedes puvekas atvare 75, visas sonas gabalais uzvirintas, dumais apsipyles, cypianciais stabdziais.. zodziu toks- kad jei policija tikrintu 100% tech apziura vietoj naikintu. O tuo tarpu naujas solaris autobusas kazkur laukuose stirna pasigavo... Pvz. Siandien 1G,2G maciau 2 vnt. geltonai melynu ir baltai raudona neoplana, apie volvo sidabrinius bent situs leistu. Kazkoks neadekvatumas, pagrindiniais marsrutais leisti lavonus
Panašu kad ši tendencija pritaikyta ir 53-am, nes jau kelios darbo dienos irgi tik žemagrindžiai.
Chlamų nežemagrindžių daugybę galima rast ten, kur nekerta centro, sočiai jų yra 2G,5G,24, bet tik piko metu.
O atsimint kokie važinėjo 75-am ir panašiai tai mes visi prisimenam, bet 150 naujų Solarių smarkiai akivaizdžiai pakeitė VT veidą ir dabar tuo reikia džiaugtis...Paskutinis taisė Mantas95; 2019.02.20, 19:27.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Na, kas čia keisto Mettal? Ir vakaruose naujasusia/ekologiskiausia technika centre, o pakrasciuose visko pasitaiko..
truputis OT, bet tuose paciuose vakaruose irgi pradejo drausti i centra uzsukti seniem dyzeliam, bet ten niekam nekyla minciu, kad priemiesciuose juos irgi drausti, nors ten zmones irgi gyvena..
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nepykit, bet pirmieji autobusai važiavo ne tai, kad miegamaisiais rajonais (kas nera centras) , kur gyvena didžioji dalis Vilniaus, bet kaimais... Atsimenu viena ryta laukiu 1G, ir kažkoks geltonai mėlynas mercedes puvekas atvare 75, visas sonas gabalais uzvirintas, dumais apsipyles, cypianciais stabdziais.. zodziu toks- kad jei policija tikrintu 100% tech apziura vietoj naikintu. O tuo tarpu naujas solaris autobusas kazkur laukuose stirna pasigavo... Pvz. Siandien 1G,2G maciau 2 vnt. geltonai melynu ir baltai raudona neoplana, apie volvo sidabrinius bent situs leistu. Kazkoks neadekvatumas, pagrindiniais marsrutais leisti lavonus
Komentuoti:
-
Žinoma naivu tikėtis, kad kokiose Skaidiškėse ar Mickūnuose gausi tokios pat kokybės VVT ar kitas paslaugas kaip mieste - reikia džiaugtis jog išvis yra autobusas į miestą, o jei net du maršrutai tai išvis puiku! VVT yra visų pirma patogiam gyvenamų mikrorajonų susisiekimui su tokiomis vietomis kaip Žalias tiltas, Stotis, Goštauto gatvė ar Antakalnis, Pedagoginio žiedas... Po to eina antros svarbos maršrutai užmiestyje (yra nemažai į priemiesčius einančių maršrutų pvz 52, kurie labai patogūs ir miestiečiam, juose važinėja taipogi nauji autobusai). Pats kasdien naudojuosi 3g bei 53, daug Soliarių, dar daugiau volvo, bet tikrai neretai pataikau į tuos senus ispaniškus mercedesus
Komentuoti:
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąVisų pirma, kalba ėjo tik apie vasario 16 d., visų antra - nėra sovietmetis ir lindimas kažkam į kažkur, kai nauji autobusai važinėja visur.
Parašė JuliusVNO Rodyti pranešimąŠiaip miesto centre, pagrindiniai maršrutai ir turėtu būti aptarnaujami naujais autobusais, o su luženomis vazinėti užmiestyje arba su tais vieną kart per valandą kursuojančiais i miestelius aplink (Rudamina, ar kiti priemiesčiai aplink Naują Vilnią). Centras reprezentacinė miesto dalis, čia turi matytis modernumas, vėliau pasieksiantis ir tolimesnius kampelius
Trantai ir sienienos nėra sinonimai. Parašykit skundą dėl autobuso priežiūros. Autobuso amžius neturi su tuo nieko bendro.
Komentuoti:
-
Parašė vogtas agurkas. Rodyti pranešimąTen šiaip surinkti kažkokie iš Tomsko autobusų sąvartyno įvairių nenusakomų spalvų būna.Seno 52 autobuso nemačiau nei vieno per pastaruosius porą metų. Lygiai taip pat su 22 ir 23 maršrutais iš Lazdynų ir t.t..
1G, 3G ir 53 aptarnauja Vilniaus arterijas, kurioms po šiai dienai naudojamos VT atliekos.
Parašė JuliusVNO Rodyti pranešimąDar reikia nepamiršti, kad yra maršrutų (3g, 53, 7 ir pan) kurie per darbo dieną aptarnauja daugiau žmoniu nei koks priemiestinis autobusas per savaitę (8, 17 ir kt.), tai tikrai nelygiaverčiai maršrutai, sažininga, kad miestą kertantys arteriniai maršrutai gauna naujesnę techniką
Komentuoti:
-
O kuo dažninti? Ilgų ir taip trūkumas nemažas, trumpi visų norinčių nesutalpintų. O dar žinant į kokius kamščius papuola piko metu, tai intervalai labai išsiderina.
Kalbant apie trumpus, tai jie buvo greičiau atnaujinti (pradedant 2013 metais), negu ilgi. Jau pasenę trumpi Volvo dirba dažniausiai piko metu, naujesni (Man, Solaris, Castrosua) - pamainose. 52-am matote naujesnius autobusus, nes visi dirba pamainoje (visą dieną).
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Pasitaiko dar kartais pertraukiamais grafikais piko metu.
O atsakant į vogto agurko tezę, na tai tiesiog dvigubi autobusai, reikalingi greitiesiems maršrutams, atvyko vėliau negu trumpi. Manau, geriau truputį blogesnėmis sąlygomis važiuot, bet kad tilptų visi, negu kad pusė keleivių lauktų kito.
Komentuoti:
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
Kad paskutinėmis savaitėmis, tiek 1G, tiek 3G, tiek 53 nebėra geltonai - mėlynų senienų.
Parašė MettalVa būtent. Centras - pirmiau visko, o visa kita - nesvarbu. Pokazūcha visame gražume, tik dabar ji užmaskuota gražiais žodžiais "reprezentacija", "modernumas". Pakraščiai paprastai gauna tai, ką sudevėjo ir sukramtė Centras. Ir negana to, kad pakraščiuose ir taip kartą per valandą kažkas važiuoja, tai dar bus gelda surūdijusi, jeigu išvis bus. Bet ką čia, kaimietis palauks dar valandą sekančio. Svarbiau, kad turistui centre kas 5 min. važiuotų naujutėlė technika.
Komentuoti:
-
Dar reikia nepamiršti, kad yra maršrutų (3g, 53, 7 ir pan) kurie per darbo dieną aptarnauja daugiau žmoniu nei koks priemiestinis autobusas per savaitę (8, 17 ir kt.), tai tikrai nelygiaverčiai maršrutai, sažininga, kad miestą kertantys arteriniai maršrutai gauna naujesnę techniką
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: