Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus VT eismo stebėjimas
Collapse
X
-
Hm, įdomu, kodėl? 7-ame labai sumažėjo keleivių?Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąŠiandien 18-am troleibusų maršrute - prailginta 15tr Škoda 2603!
Komentuoti:
-
Šiandien 18-am troleibusų maršrute - prailginta 15tr Škoda 2603!
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Tebūnie, gal Vilniuje kitokie atlyginimai, gal paprasčiausiai tos minutės pradirbtos papildomai negu grafike apmokamos papildomai.Parašė Mettal Rodyti pranešimąJums jau kitoje temoje buvo aiškinta, kas kur ir kaip dėl vėlavimų ir buvo nurodyta kur kreiptis, jei netikit. Nematau prasmės rutulioti diskusijos apie tą patį, juo labiau, kad pradinis klausimas buvo visiškai ne apie tai.
Komentuoti:
-
Jums jau kitoje temoje buvo aiškinta, kas kur ir kaip dėl vėlavimų ir buvo nurodyta kur kreiptis, jei netikit. Nematau prasmės rutulioti diskusijos apie tą patį, juo labiau, kad pradinis klausimas buvo visiškai ne apie tai.
Komentuoti:
-
Taip. Praleidžiamas visas reisas ir tik tokiu būdu lyginamas vėlavimas, o ne poilsio ar pietų laiko sąskaita. Nes tarp reisų nepailsėjus bent 10 minučių (nebent grafike nurodomas trumpesnis laikas) įvykus avarijai, parkritus keleiviui ar pan įvykiui visa atsakomybė užtaukiama vairuotojui, nes nepailsėjo privalomą poilsį.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
Pagal tamstos supratimą, jeigu vėluojama valandą laiko (ironiškai kalbant - dvi valandos) - tai tiek laiko ir stovima galinėje? Kažkaip absurdiškai skamba, sakyčiau.
Komentuoti:
-
Pagal tamstos supratimą, jeigu vėluojama valandą laiko (ironiškai kalbant - dvi valandos) - tai tiek laiko ir stovima galinėje? Kažkaip absurdiškai skamba, sakyčiau.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Teisiškai vairuotojas kiek užsivėlavo praitame rate gali tiek vėliau išvažiuoti į sekantį ratą.
Komentuoti:
-
Jei tokie grafikai, jei įmanoma vėlavimus panaikinti. Iš tiesų atstovos tokios nėra kaip sąvokos, o privalomas poilsis tarp darbo. Teisiškai vairuotojas kiek užsivėlavo praitame rate gali tiek vėliau išvažiuoti į sekantį ratą.Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
Jeigu per vėlavimus nepavyko pasinaudoti, išnaudoti pietų pertraukos, tai ją tada vairuotojams apmoka. Vairuotojai ypač stengiasi kiek įmanoma vėlavimus panaikinti, kad jiems liktų laiko poilsiui.
Komentuoti:
-
Jeigu per vėlavimus nepavyko pasinaudoti, išnaudoti pietų pertraukos, tai ją tada vairuotojams apmoka. Vairuotojai ypač stengiasi kiek įmanoma vėlavimus panaikinti, kad jiems liktų laiko poilsiui.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąTai pagal šitą sampratą pvz. išvien visuose reisuose dėl kažkokių priežasčių gaunasi vėlavimas. Tai gaunasi jei nelieka atstovoms laiko turi visą dieną be jokio poilsio ir važiuoti vairuotojas be jokio privalomo poilsio režimo?
Komentuoti:
-
Tai pagal šitą sampratą pvz. išvien visuose reisuose dėl kažkokių priežasčių gaunasi vėlavimas. Tai gaunasi jei nelieka atstovoms laiko turi visą dieną be jokio poilsio ir važiuoti vairuotojas be jokio privalomo poilsio režimo?Parašė Mettal Rodyti pranešimąJau ne kartą jums yra kartota - poilsio laikas yra pietų pertrauka. Atstovos tarp reisų yra vėlavimo kompensacija ir intervalo tarp reisų išlyginimas. Vilniaus nulinių reisų problema - vairuotojų nenoras imti keleivius tarpinėse stotelėse ir važiavimas žymiai anksčiau laiko. Dėl vėlavimų niekas čia nepergyvena, nes tai yra kasdienybė ir to niekaip neišvengsi.
Komentuoti:
-
Kaune gal galioja kitokios nulinių reisų sampratos, bet tema yra apie Vilnių.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąkaip jie gali būti skaitomi nuliniais jei vežami keleiviai, stojama sustojimuose?
Jau ne kartą jums yra kartota - poilsio laikas yra pietų pertrauka. Atstovos tarp reisų yra vėlavimo kompensacija ir intervalo tarp reisų išlyginimas. Vilniaus nulinių reisų problema - vairuotojų nenoras imti keleivius tarpinėse stotelėse ir važiavimas žymiai anksčiau laiko. Dėl vėlavimų niekas čia nepergyvena, nes tai yra kasdienybė ir to niekaip neišvengsi.Ir kaip įmanomas to grafiko laikymasis, jei dėl eismo srauto atsiranda vėlavimas? O galiniuose sustojimuose privalomas poilsio laikas? Jei užsivėluojama tai tas vėlavimas ir velkasi likusiuose reisuose.
Būtent taip. Dabar SĮSPas ir vežėjai mato kur kas randasi, kiek skuba, vėluoja, kaip toli nukrypo nuo maršruto ir pan. bet kuriuo laiko momentu. Nebereikia stovėti stotelėse ir bloknote fiksuoti kada kas atvyksta ir išvyksta.Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimąGal turėjote omenyje Mijola kompiuterių, per kuriuos sekama transporto priemonė <...> atsiradimą?
Ankstyvą rytą vėlavimas gali būti dėl techninių problemų prieš išvažiuojant už parko vartų (pvz. teko ieškoti pakaitinio autobuso), dėl blogų oro sąlygų. Grįžtant į parką galimi vėlavimai (ypač po rytinio ar vakarinio piko) dėl to, kad tempiasi vėlavimas iš įprastų reisų ir atstovos tarp reisų jo nekompensuoja. Bet kaip jau sakiau, problema yra skubėjimas, o ne vėlavimas.Parašė 10.000 Rodyti pranešimąNuliniai reisai vyksta ankstyvą rytą ir vėlyvą vakarą, tada kai nėra jokio eismo srauto, tai iš kur tie vėlavimai ?Paskutinis taisė Mettal; 2021.03.31, 14:09.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Iš kur ištraukėt, kad nulinių reisų metu negalima vežti keleivių ir stoti stotelėse ?Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
kaip jie gali būti skaitomi nuliniais jei vežami keleiviai, stojama sustojimuose?
Nuliniai reisai vyksta ankstyvą rytą ir vėlyvą vakarą, tada kai nėra jokio eismo srauto, tai iš kur tie vėlavimai ?Ir kaip įmanomas to grafiko laikymasis, jei dėl eismo srauto atsiranda vėlavimas? O galiniuose sustojimuose privalomas poilsio laikas? Jei užsivėluojama tai tas vėlavimas ir velkasi likusiuose reisuose.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai vieni nuliniai reisai atitinka pagrindinį maršrutą kone 99 procentais, kaip 5 autobusas ar buvęs 11 troleibusas, kuomet neužsukama tik į paskutinę stotelę. Kitur gi skiriasi kardinaliai, kaip 3G su 24 iš Fabijoniškių žiedo, kai nė viena nulinio reiso stotelė nesutampa su maršrutu. O nuliniai tai turbūt todėl, kad nors ir vežami keleiviai, kažkurioje vietoje vis tiek bus išsukama iš pagrindinės trasos, todėl normalaus maršruto dalimi laikyti nebegalima.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
kaip jie gali būti skaitomi nuliniais jei vežami keleiviai, stojama sustojimuose?
.
Komentuoti:
-
Gal turėjote omenyje Mijola kompiuterių, per kuriuos sekama transporto priemonė, skelbiamos stotelės ir t.t., atsiradimą? Seniau, nežinau kaip autobusuose, bet troleibusuose tai vairuotojas prieš kiekvieną sustojimą turėdavo spausti kairėje pusėje esančią kolonėlę (ar koks ten aparatas).Parašė Mettal Rodyti pranešimąKaip buvo ten nuliniai reisai, taip ir liko. Tiesiog dabar yra didesnė kontrolė - tiek grafiko laikymosi, tiek sustojimo stotelėse.
Paskutinis taisė Kristupas0220; 2021.03.30, 22:11.
Komentuoti:
-
kaip jie gali būti skaitomi nuliniais jei vežami keleiviai, stojama sustojimuose?Parašė Mettal Rodyti pranešimąKaip buvo ten nuliniai reisai, taip ir liko. Tiesiog dabar yra didesnė kontrolė - tiek grafiko laikymosi, tiek sustojimo stotelėse.
Ir kaip įmanomas to grafiko laikymasis, jei dėl eismo srauto atsiranda vėlavimas? O galiniuose sustojimuose privalomas poilsio laikas? Jei užsivėluojama tai tas vėlavimas ir velkasi likusiuose reisuose.Paskutinis taisė egiscrypth; 2021.03.30, 19:58.
Komentuoti:
-
Kaip buvo ten nuliniai reisai, taip ir liko. Tiesiog dabar yra didesnė kontrolė - tiek grafiko laikymosi, tiek sustojimo stotelėse.
Komentuoti:
-
tai greičiausiai panaikino nulinius maršruto reisus ir juos padarė kaip maršruto reisą kita trasa. Taip yra Kaune su troleibuso maršrutais pirmais rytiniais reisais važiuojant į pradinį sustojimą ir paskutiniais vakariniais reisais grįžtant į garažą važiuoja pakeista trasa, bet stojama visuose sustojimuose. Taip yra planuose padaryti ir su autobusų maršrutais, kad panaikinti išvis nulinį kilometražą. Bet manau tai neapsimoka savivaldybei dėl dotacijų, nes kuo mažesnis kilometražas tuo reikia mažiau mokėti.Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimąKažkaip prieš 10 metų ir daugiau būdavo tokia mada važiuojant į parką neimti keleivių, nestoti stotelėse. Ar tadais pagal grafikus kai kuriems reisams nepriklausė jų imti, ar čia vairuotojai būdavo patys susikūrę tokią tvarką? Mat dabar nuliniais reisais visi uoliai sustoja, atidaro duris, net jeigu transporto priemonė tuščia, o stotelėje irgi nieks nelaukia. Seniau tai būdavo jog eidavau pas vairuotoją sakyti, kad sustotų, nes nenorėdavo išleisti ar pan.
Komentuoti:
-
Kažkaip prieš 10 metų ir daugiau būdavo tokia mada važiuojant į parką neimti keleivių, nestoti stotelėse. Ar tadais pagal grafikus kai kuriems reisams nepriklausė jų imti, ar čia vairuotojai būdavo patys susikūrę tokią tvarką? Mat dabar nuliniais reisais visi uoliai sustoja, atidaro duris, net jeigu transporto priemonė tuščia, o stotelėje irgi nieks nelaukia. Seniau tai būdavo jog eidavau pas vairuotoją sakyti, kad sustotų, nes nenorėdavo išleisti ar pan.
Komentuoti:
-
Šiandien 7-ame maršrute - viena iš trijų 15tr Škodų (2604). Panašu, vienkartinis atvejis - analogiškai, kaip ir su 990 Neoplanu
Komentuoti:
Komentuoti: