Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus VT eismo stebėjimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Mettal
    replied
    Pirmoje vietoje yra atlyginimas. Yra alternatyvų, kur galima uždirbti daugiau. O naujų/jaunų vairuotojų pritraukti sunku, nes ypatingai valstybinėse įmonėse vis dar vyrauja nusistatymai, kad naujesnė / didesnė technika ir geresni maršrutai yra turinčių ilgametį stažą privelegija.

    Komentuoti:


  • grustnyj
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

    Mano manymu atlyginimas, neatitinkantis darbo sąlygų. Ankstyvas kėlimasis, vėlyvas gulimasis, suspausti grafikai, pastovus maitinimasis pusfabrikačiais arba išvis sumuštiniais, nes nelabai kaip ir pasišildysi savo pietų. Plius dar būna puola nepatenkinti keleiviai, ypatingai dėl vėlavimų.
    Kuriuose maršrutuose yra suspausti grafikai?

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

    Mano manymu atlyginimas, neatitinkantis darbo sąlygų. Ankstyvas kėlimasis, vėlyvas gulimasis, suspausti grafikai, pastovus maitinimasis pusfabrikačiais arba išvis sumuštiniais, nes nelabai kaip ir pasišildysi savo pietų. Plius dar būna puola nepatenkinti keleiviai, ypatingai dėl vėlavimų.
    Na tuomet miestas turi atsisakyti tos įmonės paslaugų, kuri neatlieka sutarties sąlygų. Ar čia tas atvejis, kad jei atsisakytų, neturėtų iš ko užsisakyti?

    Šiaip matyt valdžiai tikrai reiktų streiko, kad suprastų pagaliau kad ne viskas tik ant entuziazmo laikosi.

    Kita problema, kad aukštesnės kvalifikacijos darbotuojai, kaip pvz. mokslininkai-chemikai arba pan. gauna nei ką daugiau už autobusų vairuotojus.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą
    O kokios yra vairuotojų trūkumo priežastys?
    Mano manymu atlyginimas, neatitinkantis darbo sąlygų. Ankstyvas kėlimasis, vėlyvas gulimasis, suspausti grafikai, pastovus maitinimasis pusfabrikačiais arba išvis sumuštiniais, nes nelabai kaip ir pasišildysi savo pietų. Plius dar būna puola nepatenkinti keleiviai, ypatingai dėl vėlavimų.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    O kokios yra vairuotojų trūkumo priežastys?

    Komentuoti:


  • Tomas321
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Tai nėra vien tik Transrevio problema. VVT irgi su tuo susiduria, tik ten dar nėra viskas taip blogai. Vilniaus ir Kauno troleibusų parkai yra ant ribos, jau nekalbant apie Klaipėdos privatininkus, kurie visąlaik ta riba vaikšto.
    Kaune jau buvo tokia pati situacija rugsėji. Buvo apkarpytu grafiku, o kai kuriomis dienomis 24 visai nevažiuodavo (dabar panaikintas). Tačiau Kaune niekas neskelbdavo laiku, kada nebus autobusu.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Nuo momento, kai Mantas95 parašė apie laikinus grafikus, buvo dar pasikeitimų: 20 maršrute užkamšė 1 skylę, kad nesigautų, jog vakare važinėja traukinukai 20+62 kelių min. intervalu, o tada 60+ min. skylė. Bet tai padaryta 1 51-o grafiko sąskaita. Popietinio piko metu per https://www.stops.lt/vilnius/#bus/map matėsi, kad 38 dirba ir 3-as autobusas, kurio jau neturėjo būti.

    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
    Na, didelis akmuo ir į Transrevio daržą ir į visų sakančių “privatus verslas susitvarko geriau”.
    Tai nėra vien tik Transrevio problema. VVT irgi su tuo susiduria, tik ten dar nėra viskas taip blogai. Vilniaus ir Kauno troleibusų parkai yra ant ribos, jau nekalbant apie Klaipėdos privatininkus, kurie visąlaik ta riba vaikšto.
    Paskutinis taisė Mettal; 2021.11.18, 21:29.

    Komentuoti:


  • Mantas95
    replied
    Ačiū Mettal už paaiškinimą!
    Dėl grafikų, tai kaip ir minėjau, ne tik šiandien "(tik 11-18)" išdygo dienos vidury, bet taip buvo ir praėjusias dvi dienas, netgi palei vakarą tie grafikai buvo įkeliami kai jau artėjo dienos pabaiga .

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

    Tai štai kodėl stops.lt atsirado specialūs “(tik 11-18)” grafikai, nors SĮSPas apie tai jokio pranešimo nebuvo paskelbęs. Na, didelis akmuo ir į Transrevio daržą ir į visų sakančių “privatus verslas susitvarko geriau”.
    Dar didesnis - į sispo daržą. Trumpalaikis vairuotojų trūkumas dėl kažkokių fource-majoure priežasčių gali būti suprastas, bet tikrai ne šiandien dienos metu suprato, kad nėra kuo padengti vakarinės pamainos. Galų gale, oficialios informacijos iš sįspo - nulis, jeigu neįeitum į tvarkaraščių svetainę (kalbu apie stops.lt) - tai net nežinotum, kad kažkas pasikeitė. Na bet keisti tvarkaraščius dieną prieš ir niekur normaliai nepranešant pas mus jau tampa nauja norma.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

    Matyt tas ir pasijaučia staigiame vakarinių reisų mažinime. Šiandienos "laimingieji nupjauti reisai" 38-am, 57-am, 88-am. Sakyčiau dieną nebuvo pažymėta, jog važiuos "kastruotu" grafiku
    Tai štai kodėl stops.lt atsirado specialūs “(tik 11-18)” grafikai, nors SĮSPas apie tai jokio pranešimo nebuvo paskelbęs. Na, didelis akmuo ir į Transrevio daržą ir į visų sakančių “privatus verslas susitvarko geriau”.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą

    <...>

    Transrevis pastaruoju metu kenčia nuo katastrofinio vairuotojų trūkumo.
    Matyt tas ir pasijaučia staigiame vakarinių reisų mažinime. Šiandienos "laimingieji nupjauti reisai" 38-am, 57-am, 88-am. Sakyčiau dieną nebuvo pažymėta, jog važiuos "kastruotu" grafiku

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Ilgi autobusai Basanavičiaus gatve važiavo, bet tik į kalną - kažkada 21 autobuso maršrute pasitaikydavo ilgi.
    O naktiniai maršrutai nesiskaito?

    Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą
    Visgi Transrevis savavališkai vykdo streiką. Nežinau kiek iš jūsų pastebėjo, manau, kad tik maža dalis, tačiau tiek lapkričio 16, tiek 17 dienom, buvo vykdomi ne visi reisai.
    Ar tikrai tai susiję su streikavimu? Kažkaip straipsniuose buvo linksniuojamas tik VVT ir jo profsąjungų nesutarimai su įmonės ir miesto valdžia.

    Transrevis pastaruoju metu kenčia nuo katastrofinio vairuotojų trūkumo.

    Komentuoti:


  • Mantas95
    replied
    Visgi Transrevis savavališkai vykdo streiką. Nežinau kiek iš jūsų pastebėjo, manau, kad tik maža dalis, tačiau tiek lapkričio 16, tiek 17 dienom, buvo vykdomi ne visi reisai. Įdomu kiek ilgai tai tęsis. 16 dieną 7,26,57,61,114 maršrutuose antroj dienos dalyj vyko reisų apkarpymai. Grafikus paskelbė tik 16 dienos popietę. O štai 17 dieną rečiau antrą dienos dalį kursavo 7 ir 57 maršrutai. Grafikai buvo įkelti tik tos pačios dienos vakare kai jau nevyko reisai. Gal ir nebūčiau pastebėjęs 17 dienos apkarpimų, jei nebūčiau įsijungęs Trafi pranešimų, kur pasipylė bent keletas žmonių pranešimų dėl 7 maršruto vėlavimų (nors iš tiesų - reisų nebuvimų).

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Ilgi autobusai Basanavičiaus gatve važiavo, bet tik į kalną - kažkada 21 autobuso maršrute pasitaikydavo ilgi.

    Komentuoti:


  • Mantas95
    replied
    Šiandien prieš 9 ryto, Stotyje įvyko dar viena avarija, šįkart kelio nepasidalino MAN'as 4194 ir Škoda 2648 (yra foto feisbuko kontrolės grupėj).
    Dėl šio įvykio prasidėjo apylankų kūrimas, troleibusai - 2,7,20 per Basanavičiaus g. , apsisuko G. Vilties žiede ir toliau atgal link centro, tačiau vienas 1 sumąstė nesisukiot ratais kvadratais ir nevažiuot atgal link centro, o patraukė tiesiu keliu link Laisvės pr., 16 per Žvėryną, taip nukirsdamas pusę tikrojo maršruto, 15 per Basanavičiaus g. , o štai autobusai - 1G ir 53 per Aušros vartų stotelę, o 42 ir 2G per Basanavičiaus gatvę! Prašau patikslinti žinančius gerai istoriją, ar yra kada taip buvę iki šio ryto, kad ilgas autobusas važiuotų Basanavičiaus gatvės sudėtinguoju grindiniu?

    Click image for larger version  Name:	42,2G.PNG Views:	0 Size:	577,0 kB ID:	1925650
    Paskutinis taisė Mantas95; 2021.11.04, 08:59.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė 2107 Rodyti pranešimą
    Vakar visos trys škodos dirbo T7 maršrute. Įdomu, ar į T18 grįš nors viena ar jau ne?
    Tai tikrai buvo vienkartinis atvejis. Bet manau realu dar bus jas matyti T16.

    Komentuoti:


  • 2107
    replied
    Vakar visos trys škodos dirbo T7 maršrute. Įdomu, ar į T18 grįš nors viena ar jau ne?

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    Visos Škodos 15Tr važiuoja! Šiuo metu nr. 2603 - T7 maršrute.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Šiandien irgi mačiau Škoda 15Tr Nr. 2602 16 maršrute.

    Komentuoti:


  • 2107
    replied
    Šiandien per pietus prie litexpo stotelės pamačiau 2604 troleibusą 16 maršrute. Skoda 15tr vėl grįžta į gatves.

    Komentuoti:

Working...
X