Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus VT eismo stebėjimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Mantas95
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą

    Būtent taip. Jau ne kartą yra buvę, kuomet nuliniai reisai atsirasdavo / dingdavo / pasikeisdavo be atskiro pranešimo, nes jie nėra pagrindinio maršruto dalis.
    Aha kaip ir visiškai paslapčia 63 maršruto perkėlimas į 2TP .

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Paprastai SĮSP nedaro naujo grafiko, jeigu keičiasi tik nulinės trasos laikas/maršrutas, todėl pirmadienį tas reisas tyliai dings
    Būtent taip. Jau ne kartą yra buvę, kuomet nuliniai reisai atsirasdavo / dingdavo / pasikeisdavo be atskiro pranešimo, nes jie nėra pagrindinio maršruto dalis.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    14 troleibusas tokia trasa iš viso vežioja orą. Reikėtų jam grąžinti trasą tiesiai per Antakalnį, o ne Žirmūnus, ir per Basanavičiaus g. O kas dėl karantino, kai būtų galima kai kuriuos maršrutus laikinai sustabdyti, o kitus dar labiau praretinti ar patrumpinti. Į Saulėtekį tikrai nereikia nei 4G, nei 5G karantino metu. Juos reikėtų trumpinti iki Antakalnio žiedo. Į Saulėtekį per akis 2, 19, 10 troleibusų ir 18, 38 autobusų. Ir ne tik karantino metu. Jau pranešta, kad ir pavasario semestras, nepaisant to, kokia bus situacija su koronavirusu, bus nuotolinis. Atvykti į universitetą reikės tik tuo atveju, kai studijos nuotoliniu būdu neįmanomos. T.y. tik laboratoriniams darbams atlikti, kursiniams, diblominiams darbams daryti, kai darbas laboratorijose ir į biblioteką knygų pasiimti. Visiems šitiems studentams ir barakiniams pilnai užtektų troleibusų ir 18 bei 38 autobusų. Na, galima būtų dar piko metu kurį tai iš greitųjų leisti iki Saulėtekio, o kitu metu trumpinti iki Antakalnio.
    Paskutinis taisė Al1; 2020.12.20, 07:17.

    Komentuoti:


  • Kristupas0220
    replied
    Nežinau kokia situacija 14-ame iš ryto, gal Lazdynuose ir pilna žmonių jo laukia... Tačiau vakarais tikrai tuštokas jis abejomis kryptimis abiejuose galuose. Kažkaip ilgą laiką iki jo pratęsimo žmonės toje atkarpoje naudojosi kitais maršrutais. 14-o trasą dengia krūva kitų maršrutų, todėl nežinau kurioje vietoje ir kada jo populiarumas pagal SĮSP buvo išaugęs net 48 %. Iš anksto nepažiūrėjus tvarkaraščio gali ilgokai pralaukti, jau geriau daryti persėdimą 2G + T4, A21. Iš Antakalnio į centrą patogiau 4-u, kuris važiuoja tiesiai palei upę. O nukreipus jį pro Lukiškes, kur ir taip pilna transporto, dabar iš J. Basanavičiaus gatvės galima nuvykti tik į tuos pačius Žirmūnus. Ir apskritai, kažką reiktų keisti Ž. Panerių maršrutuose, pvz. vieną iš 4/6/12 paleisti iki Titnago g., vietoj 15, nes dabar iš jos galima pasiekti tik vakarinį miesto pakraštį (T18), o centro jau ne. Arba pratęsti ten 24, kaip diskutuota anksčiau.
    Paskutinis taisė Kristupas0220; 2020.12.19, 23:37.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Paprastai SĮSP nedaro naujo grafiko, jeigu keičiasi tik nulinės trasos laikas/maršrutas, todėl pirmadienį tas reisas tyliai dings

    Dėl 14 maršruto - manau čia ieškot rakščių vienoj vietoj. Šiaip jau visas VT per karantiną veža daugiausia orą, bet tai nereiškia, kad reikia viską taip imt ir panaikint. Plius Lazdynai neapsiriboja 22 maršruto trasa, daug kas gyvena santykinai netoli nuo Laisvės prospekto. O 22, kol pravažiuos Oslo gatve, tai 14 centre jau bus

    Komentuoti:


  • Kristupas0220
    replied
    Ar nevertėtų bent karantino laikotarpiu sutrumpinti 14 troleibuso abiejuose galuose? Porą mėnesių teko stebėti srautus, tai beveik visada nuo Gerosios Vilties link Karoliniškių jis važiuoja tuščias. Atgal irgi nekažką, nes viską graibsto prieš jį vienas po kito važiuojantys 4/6/12. Saulėtekio alėjoje irgi dažnai būna tik kokie 1-2 žmonės. Iš Antakalnio į centrą kur kas patogiau vykti dažniau kursuojančiu bei tiesesne trasa 4. Ką davė tas jo pratęsimas, irgi lieka neaišku, kad pasak SĮSP maršruto populiarumas išaugo kone dvigubai. Iš Lukiškių į Lazdynus kur kas patogiau vykti su 22, kuris apvažiuoja mikrorajoną žiedine trasa, užuot stojęs tik Laisvės pr. Tas 14 kaip jaunas mėnulis - norint vykti juo reikia labai žiūrėti tvarkaraštį, nes kursavimo intervalas ir trasa ne itin patraukli.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą


    Tai, kad rodo autobusą A4 maršrute iš parko. https://www.stops.lt/vilnius/#bus/4/d-a/0813/2 ir rodo, kad jis tik vienam ratui atvyksta į A4 maršrutą ir atgal į parką.
    Kaip tuomet paaiškinsi, jog ryte į 12-ą išvažiuoja trys autobusai, o vakare grįžta du?

    Man gaunasi štai taip:
    Ap 5:38 - Rudamina 6:16
    Rudamina 6:18 - Stotis 6:44
    Stotis 6:51 - Skaidiškės 7:24
    Skaidiškės 7:35 - Stotis 8:14
    Stotis 8:30 - Kirtimai 8:58
    Kirtimai 9:03 - Stotis 9:31
    Stotis 9:32 - Ap 9:56

    Vienintelis paaiškinimas, kaip dingsta tas trečias autobusas iš 12-o maršruto. Pirmadienis parodys, kaip iš tikro.

    Komentuoti:


  • Naujaneriai
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Nuo 12-19 įsigaliojusiuose grafikuose yra 1 įdomybė: labai nestandartinis kaip Vilniui grafikas 4 maršrute, kur autobusas išvažiuodavo iš parko tik dėl 1 rato 8 val. dabar pakeistas į "pusę pertraukiamo". Autobusas rytinio piko metu darys porą ratų 12 maršrutu, tuomet 1 ratą 4 ir grįš į parką.

    Tai, kad rodo autobusą A4 maršrute iš parko. https://www.stops.lt/vilnius/#bus/4/d-a/0813/2 ir rodo, kad jis tik vienam ratui atvyksta į A4 maršrutą ir atgal į parką.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Gal daro techninį aptarnavimą pagal garantinius įsipareigojimus?
    Atsakysiu paprastai: mieste nei vieno (nei naujo, nei senesnio) dujinio autobuso. Panašu, jog pasikartojo 2018 metų scenarijus, kai neveikė dujų užpildymo kolonėlė. Tik šiuo atveju nėra taip, kad ilgi autobusai dirbtų ten, kur įprastai dirba trumpi autobusai.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Gal daro techninį aptarnavimą pagal garantinius įsipareigojimus?

    Komentuoti:


  • Mantas95
    replied
    Gal yra žinoma, kodėl šiandien, 12-19 šeštadienį, nedirba nei vienas naujas ilgas MAN'as?
    Paskutinis taisė Mantas95; 2020.12.19, 10:49.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Nuo 12-19 įsigaliojusiuose grafikuose yra 1 įdomybė: labai nestandartinis kaip Vilniui grafikas 4 maršrute, kur autobusas išvažiuodavo iš parko tik dėl 1 rato 8 val. dabar pakeistas į "pusę pertraukiamo". Autobusas rytinio piko metu darys porą ratų 12 maršrutu, tuomet 1 ratą 4 ir grįš į parką.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kokia dar gėda prieš užsieniečius? Labai jiems ten rūpi skylių skaičius? 99,9 proc. nerūpi. Bėgantis tepalas iš stebulės tai jau nekelia nei gero vaizdo, nei rodo gerą technikos priežiūrą, nei yra gerai aplinkai.

    Komentuoti:


  • Kristupas0220
    replied
    Aš čia taip pasakiau, kad išpuvę. Tiesiog man jie visada atrodė baisiai/senoviškai. Visiškai nesigaudau technikoje, tad ar teisingai suprantu, kad disko išvaizda priklauso nuo to, ar padanga bekamerinė? Baisumas ne tame, kad kažkuo apibėgę, o tų diske esančių skylučių skaičiumi. Man vizualiai tvarkingiau atrodo kai jų daugiau ir jos mažesnės, negu kelios didelės skylės... Eilinis keleivis į tai nekreips dėmesio, bet gerai, kad su tokio tipo diskais daugiau nebevažinėjama ir nedaroma gėdos užsieniečiams. Nors yra šalių, kuriose gal dar važinėja. Kažkaip į juos pasižiūrėjus, kyla tokia asociacija, kad "šitas troleibusas greitai nepatrauks", kažkaip pamačius transporto priemonę su tokiais, nelabai įsivaizduoji jį skriejantį, ten kur galima paspausti, pvz. ant Valakampių tilto. O štai tos mažesnės skylutės diske iškart kelia greičio asociacijas.
    Paskutinis taisė Kristupas0220; 2020.12.18, 22:19.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nėra jie išpuvę. Kad tepalu apibėgę, tai ne diskų problema, o tepalo prasisunkimo nepašalinimo. Pakeitė naujais, nes dabar yra bekamerinės padangos. Tiems seniems reikia padangų su kameromis.

    Komentuoti:


  • Kristupas0220
    replied
    Nežinau kurioje temoje apie tai klausti, bet... Dabar šiuo metu visi Vilniuje važinėjantys Škoda troleibusai yra su normaliais ratų diskais. Tačiau prieš gerus 7 metus ( o tarybiniais laikais ko gero visi) troleibusai važinėjo su tais baisiais, į kuriuos žiūrint galima pagalvoti, kad jie išpuvę... pridedu keletą nuorodų į Transphoto, kad suprastumėte apie ką kalbu.
    1612, tiek priekio tiek galiniai ratai su senoviniais, "išpuvusiais" diskais
    https://transphoto.org/photo/191455/?vid=15119
    2413, priekinis jau gražus, tačiau galinis panašu jog dar tas baisusis.
    https://transphoto.org/photo/191728/?vid=14960
    1456, galinis atrodo normaliai, tačiau atkreipkite dėmesį į priekinį rato diską. 2012 metai...
    https://transphoto.org/photo/499874/?vid=14989

    Kodėl buvo nuspręsta galutinai pakeisti tuos diskus visiems troleibusams - ar čia dėl elementaraus nusidėvėjimo, ar... (man tie senoviniai tiesiog estetiškai atrodo žiauriai)? Berods dar 2016 teko matyti 1547, su pasendinta versija (ant galinių ratų) XXI amžiuje...

    O čia pavyzdys, kaip atrodo normalus troleibusas, kai visi ratai "šiuolaikiški"...
    https://transphoto.org/photo/596127/?vid=15551
    Paskutinis taisė Kristupas0220; 2020.12.18, 22:21.

    Komentuoti:


  • Mantas95
    replied
    Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
    2020.11.29 apie 14:23 val. pastebėjau Karsan Jest Electric važiuojantį Šilo g. per sankryžą su V. Grybo g. Rokantiškių link. Galbūt bandomasis važiavimas Šiaurės Miestelis - Antakalnis - Rokantiškės - Egliškės maršrutu?
    Karsanų dabar galima išvysti vos ne visam mieste, kad ir namų kiemuose, taip pat aišku kasdien galima pamatyti Santariškių kryptimi. O Isuzai 89-am kiekvienos dienos reiškinys, net, kai dar ir nebuvo karsanams paskirta pandemijos užduotis.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

    Ir iš kur toks įsitikinimas dėl Transrevio?
    Lygiai to paties noriu paklausti -

    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Ne, tą maršrutą aptarnaus privatus vežėjas
    - iš kur toks įsitikinas, kad vežėjas turi būti privatus? VVT dalyvavo ankstesniame konkurse ir greičiausiai dalyvaus ir šiame.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

    Ar tikrai bus privatininkas (Transrevis?)? Lyg ir konkurso būsimiems maršrutams nebuvo renkant vežėją.
    Konkurso - ne, bet buvo paskelbtos konsultacijos. Ir iš kur toks įsitikinimas dėl Transrevio?

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Ne, tą maršrutą aptarnaus privatus vežėjas su savo transporto priemonėmis.
    Ar tikrai bus privatininkas (Transrevis?)? Lyg ir konkurso būsimiems maršrutams nebuvo renkant vežėją.

    Komentuoti:

Working...
X