Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus VT eismo stebėjimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Mettal
    replied
    Turėjo, šito nenuginčysi, bet yra kaip yra. Dabar, kai pagaliau VVT gavo bent kažkokią valdžios paramą, jau yra žingsnis geresnių pokyčių link. Visi troleibusai bus su autonomine eiga, tačiau apie talpą informacijos neturiu. Gali būti, kad tai nėra galutinai nuspręsta, nes techninių specifikacijų ir konkursų dokumentacijos dar nėra.

    Papildymas: ką tik paskelbė oficialiai - ten yra visos detalės https://judu.lt/vilniaus-viesasis-tr...s-troleibusai/
    Paskutinis taisė Mettal; 2021.12.08, 17:03.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Labai aukštai užkėlėt kartelę su "bent Škodas pakeisim". Tikrai ne tiek, bet užtektinai, kad kokio trečdalio neliktų.
    Beje, gal žinote kokia dalis iš jų bus ilgieji?
    Prie MedinisStrazdas pridėsiu: ir ar bus su autonomine eiga?
    Paskutinis taisė taccido; 2021.12.08, 16:52.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Na matot, čia mūsų nuomonės skiriasi. Mano manymu Škodų pakeitimas turėjo įvykti jau prieš dešimt metų tai kartelė yra labai žemai.

    Beje, gal žinote kokia dalis iš jų bus ilgieji?

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Labai aukštai užkėlėt kartelę su "bent Škodas pakeisim". Tikrai ne tiek, bet užtektinai, kad kokio trečdalio neliktų.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą

    Todėl, kad autobusai irgi bandyti tokie, kurių neplanavo niekas pirkti. Iš to yra naudos tiek gamintojui, tiek miestui - vieni nemokamai gauna įdomų žaisliuką, kiti - sulaukia atsiliepimų apie naujos technikos eksploataciją skirtingomis sąlygomis.

    O troleibusai nauji bus - procesai jau juda.
    Ok, argumentas geras. Tikiuosi jūs teisus dėl troleibusų, bet kiek jų bus? Bent škodas pakeisim?

    Komentuoti:


  • Naujaneriai
    replied
    Parašė Tikras architektas Rodyti pranešimą

    Kažin bus perkami soliariai ar kažkas labiau egzotiško?
    Pirks tuos, kurie laimės viešąjį pirkimą, nes norint pirkti troleibusus turės skelbti viešojo pirkimo konkursą be jo nupirkti negalės.

    Komentuoti:


  • Tikras architektas
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą

    Todėl, kad autobusai irgi bandyti tokie, kurių neplanavo niekas pirkti. Iš to yra naudos tiek gamintojui, tiek miestui - vieni nemokamai gauna įdomų žaisliuką, kiti - sulaukia atsiliepimų apie naujos technikos eksploataciją skirtingomis sąlygomis.

    O troleibusai nauji bus - procesai jau juda.
    Kažin bus perkami soliariai ar kažkas labiau egzotiško?

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Tai kam jis bandomas jeigu tokio neplanuojama pirkti? Kodėl nebandomi tokie kuriuos planuoja pirkti?
    Todėl, kad autobusai irgi bandyti tokie, kurių neplanavo niekas pirkti. Iš to yra naudos tiek gamintojui, tiek miestui - vieni nemokamai gauna įdomų žaisliuką, kiti - sulaukia atsiliepimų apie naujos technikos eksploataciją skirtingomis sąlygomis.

    O troleibusai nauji bus - procesai jau juda.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą

    Pirmas sakinys - melas, neskleiskite netiesos. Vilnius pirks troleibusus, jau buvo skelbta, tik aišku ne tokius, tad istoriniu įvykiu teks pasimėgauti laikinai.
    Tai kam jis bandomas jeigu tokio neplanuojama pirkti? Kodėl nebandomi tokie kuriuos planuoja pirkti?
    Iki 2030 žada nupirkti tiek kiek turėtu pirkti kas du metus vien palaikyti esamai situacijai. Tai taip, techniškai "planuojama pirkti" yra teisinga.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    VT strategija troleibusų plėtros ir trigubų troleibusų pirkimo nenumato, pradėkim nuo to.
    Aišku, norėčiau klysti, bet vargu, ar tai pasikeis.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Ant kurio akmens iškalta, kad tokių nepirks?

    Komentuoti:


  • Mantas95
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Nelabai aišku, kam šitas bandymas, jei troleibusų neplanuojama pirkti. Bet kuriuo atveju, labai gerai, kad jis bus – spėju, kad nemaža dalis vilniečių net nežino, kad troleibusų būna tokio ilgio, tai gal išbandę nustos svaigti apie tramvajus, metro ir pan.
    Pirmas sakinys - melas, neskleiskite netiesos. Vilnius pirks troleibusus, jau buvo skelbta, tik aišku ne tokius, tad istoriniu įvykiu teks pasimėgauti laikinai.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Nelabai aišku, kam šitas bandymas, jei troleibusų neplanuojama pirkti. Bet kuriuo atveju, labai gerai, kad jis bus – spėju, kad nemaža dalis vilniečių net nežino, kad troleibusų būna tokio ilgio, tai gal išbandę nustos svaigti apie tramvajus, metro ir pan.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Vaizdo kameros vietoje veidrodžių

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Dar vienas paneigtas troleibusu talibu mitas, kad Vilniuj TIKRAI jis nebus bandomas

    Komentuoti:


  • Mantas95
    replied
    Jau gan plačiai paplito neįtikėtina žinia, kad į Vilnių atvyko bandomasis vienintelis pasaulyje trigubas naujo dizaino troleibusas - Solaris Trollino IV 24 MetroStyle ! Tai bus tikrai istorinis troleibusas Vilniaus gatvėse jau netrukus .
    Galbūt ne visi turi prieigą prie vienos troleibusų FB grupės, todėl įkeliu nuotraukų screenshot'ą.

    Click image for larger version  Name:	Trollino 24 Vilniuje.PNG Views:	0 Size:	574,0 kB ID:	1934651
    Paskutinis taisė Mantas95; 2021.12.06, 18:18.

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Jau ir oficialus Susisiekimo paslaugų feisbuko įrašas dėl Transrevio. Palies ir 4G...

    Click image for larger version

Name:	transr.png
Views:	764
Size:	463,3 kB
ID:	1931275

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą
    Kur pavyzdžiui galima uždirbti daugiau?
    kad ir barboros kurjeriu, kur ne tik daugiau uždirbsi bet ir technika/sąlygos geresnės bus. Jie neseniai samdė šimtus darbuotojų, turbūt ir nuo autobuso vairuotojų nukeliavo kažkiek ten.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Yra buvę pas VVT tiek nevykdytų reisų dėl vairuotojų trūkumo, tiek dėl techniškai tvarkingų (t.y. galinčių važiuoti apskritai) transporto priemonių nebuvimo. Tiesiog tai buvo pavieniai atvejai. Bet taip, nepalyginsi su tuo, kas vyksta dabar. Ir vis tiek esmė yra ta, kad čia ne privačiame versle bėda. Čia yra masinis reiškinys visoje Europoje.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Tai nėra vien tik Transrevio problema. VVT irgi su tuo susiduria, tik ten dar nėra viskas taip blogai. Vilniaus ir Kauno troleibusų parkai yra ant ribos, jau nekalbant apie Klaipėdos privatininkus, kurie visąlaik ta riba vaikšto.
    Na, per eilę metų dar nebuvo nei vieno atšaukto grafiko dėl VVT vairuotojų trūkumo, aš apie tai.

    Komentuoti:

Working...
X