Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus VT eismo stebėjimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Mantas95
    replied
    Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
    2019-11-21 d. 953 75 maršrute
    75 šiandien buvo nemažai dujinių iš Verkių TD. Užtad 2TP autobusai mėtėsi po 10,76,78 ir pan.

    Komentuoti:


  • Naujaneriai
    replied
    2019-11-21 d. 953 75 maršrute

    Komentuoti:


  • Dymasik
    replied
    594 115 maršrute

    Komentuoti:


  • aRa
    replied
    Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą
    Nuo šiandien iki spalio 4d. bandomas 10 maršrute dar vienas hibridinis autobusas, Volvo 9700, nr. 439. Gan netikėtai jis čia pasirodė.
    Patikslinsiu - tai Volvo 7900 Hybrid ;-)

    Komentuoti:


  • Mantas95
    replied
    Nuo šiandien iki spalio 4d. bandomas 10 maršrute dar vienas hibridinis autobusas, Volvo 9700, nr. 439. Gan netikėtai jis čia pasirodė.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Po Vilnių antra diena važinėja elektriniai Karsan bandomuoju maršrutu. Gaila, nuotraukos kokybiškos neturiu, nuvilia blanki spalva, atrodo kaip kokia išblukus, panašiai kaip perdažytų VOLVO ar mažųjų FIAT.

    Komentuoti:


  • aRa
    replied
    Trečiadienio (2019-09-18) pavakarę, prieš 17 val., Vilniuje, Laisvės prospekte, atkarpoje nuo Lazdynų link "Litexpo" rūmų ant troleibuso laidų užvirto medis. Kol nuo kelio buvo pašalintas pats medis, apylanka važiavo autobusai (2G ir 54). Tuo tarpu troleibusai abiem kryptimis negalėjo važiuoti iki pat 20:30, nes srovė šioje atkarpoje tvarkant kontaktinį tinklą buvo išjungta abiejose pusėse.
    Todėl 13, 14, 16 ir 18 maršrutų troleibusai buvo nukreipti apylanka per T. Narbuto g., Žvėryną, J. Jasinskio g. ir toliau kuris kur iki savo įprastų maršrutų (ir atitinkamai atgal): 14 – Jogailos g. iki Žaliojo tilto ir toliau įprasta trasa, 16 – Pylimo g. į Stotį, 13 ir 18 – Pylimo, J. Basanavičiaus g. ir Savanorių pr. link Žemųjų Panerių.

    Fotoreportažas iš nelaimės padarinių šalinimo vietos.

    "Įkliuvę" troleibusai iš abiejų pusių:




    Palinkę kontaktinio tinklo laikikliai, "nužeminti" laidai ir juos bandantys atstatyti į vietą kontaktinio tinklo avarinės tarnybos vyrai:








    Truputį po 19 val. techninės pagalbos automobiliai pradėjo nutempinėti įstrigusius troleibusus iki ten, kur buvo elektra




    Vėliau troleibusai nuo kalno pradėjo riedėti autonomiškai )


    Truputį po 20 val. – paskutiniai "potėpiai":


    Ir, nors ankstesnėse nuotraukose matomi sulinkę skersiniai stebuklingai neišsitiesino, auksarankiai meistrai sugebėjo suvienodinti kontaktinio tinklo aukštį ir po 20:30 pirmieji troleibusai sėkmingai įveikė sutvarkytą ruožą.

    Dar kelios troleibusų neįprastose maršrutams vietose nuotraukos – fotogalerijoje.
    Paskutinis taisė aRa; 2019.09.19, 02:03.

    Komentuoti:


  • Mantas95
    replied
    3G šiandien po gan ilgos pertraukos dirba Mersas - 060.
    Paskutinis taisė Mantas95; 2019.08.14, 18:13.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Jos ir turėtų dirbti, net sakyčiau būtent ne piko metu. Piko metu kiek tenka matyti Žvėryne, stovi kamštyje pustuštės,dėl vieno paskui kitą važinėjančio T7 , o vakare ir savaitgaliais tenka grūstis mažuose troleibusuose.

    Komentuoti:


  • Mantas95
    replied
    Ar ši vasara bus išskirtinė ir dirbs ilgosios Škodos ? Nes šiandien štai ir dirbo.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Nuo birželio 1 d. 22 maršruto darbo dienų pamaininius grafikus aptarnauja 2-asis troleibusų parkas. Autobusų parkui liko tik 1 pertraukiamas.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Galėjo juos į Druskininkus seniems aukštagrindžiams mikriukams pakeisti.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė Tautvydas_R Rodyti pranešimą
    HJL 152 Kautros ex. maršrutinis taksi, dabar dirba Vilniuje, pastebėtas važinėjantis Maximos bazės maršrutais. Jų(mikroautobusų), kiek žinau Vilniuje yra 4, bet galiu ir klysti.

    Bet gal kas atsakysite, paaiškinsite kodėl jie atsidūrė Viilniuje?
    Ar tikrai Maxima bazės maršrute buvo? Kautra turi specialių reisų Maxima darbuotojų vežimui. Iš esmės jie ir buvo čia perkelti vietiniams specialiems pervežimams, mat Kaune tapo nebereikalingi.

    Komentuoti:


  • auris88
    replied
    Gal kas žinoma apie VVT atnaujimą, normalių ir ilgų autobusų pirkimus, kažkaip keistai nutilo. Pasigyrė tik žaisliniais isuzu ir elektriniais mikriukais ir tiek...

    Komentuoti:


  • Tautvydas_R
    replied
    HJL 152 Kautros ex. maršrutinis taksi, dabar dirba Vilniuje, pastebėtas važinėjantis Maximos bazės maršrutais. Jų(mikroautobusų), kiek žinau Vilniuje yra 4, bet galiu ir klysti.

    Bet gal kas atsakysite, paaiškinsite kodėl jie atsidūrė Viilniuje?

    Komentuoti:


  • Mantas95
    replied
    Raudonas ir 990.

    Komentuoti:


  • Mantas95
    replied
    Sugrįžo ir 992 Neoplanas, taip pat aišku perdažytas, bet jau iškart ryte ir sugedo ir 9 valandą važiavo į parką. Nors ir trumpai mačiau, bet spalvos atspalvis nemenkai skyrėsi nuo 993,995.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Maladiec, po metų gulės laužyne. Tuo tarpu ilgieji Solaris troleibusai neturi sveikos dažų vietos

    Komentuoti:


  • Mantas95
    replied
    Perdažytas dar vienas Neoplanas! 995, 53.
    P.S. gal dar kas nežino, bet 3006 irgi raudonas, tik dar nesirodo gatvėse.
    Paskutinis taisė Mantas95; 2019.05.02, 18:10.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė Arnas5743 Rodyti pranešimą
    Šiandien mačiau du 2-ojo parko "senuosius" Solarius, su užrašu švieslentėje besikeičiančiu iš Stotis į Central Station, kaip daroma ant naujųjų Solarių.
    Jau visi antro parko troleibusai (seni solariai ir netgi škodos trm) turi angliškus stoties variantus ir traukinio simbolius.
    Lieka atviras klausimas, ar programuos likusiems autobusams - Volvo, dujiniams Solaris, visiems Man'ams, Castrosua anglišką stoties variantą

    Komentuoti:

Working...
X