Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Dviračių takai Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Geras. O tai neplanuoja ten paleisti kažkokio maršruto? Ir kaip gali nebūti VT tokioje gana svarbioje gatvėje?
    Tą stotelę padarė kai atsirado „Mano Kaunas“. Gal buvo kaip pretekstas pensininkams atvykti. O Eiguliuose normalus viešas transportas tik tose gatvėse, kur yra troleibusų laidai.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    Aš tik niekaip nesupratu, kam jie apipavidalino tą stotelę nuotraukose. Ji jau kokius du metus neturi nei vieno maršruto. O dabar dėl jos dviračių ir pėsčiųjų takas keičia pusę.
    Geras. O tai neplanuoja ten paleisti kažkokio maršruto? Ir kaip gali nebūti VT tokioje gana svarbioje gatvėje?

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Aš tik niekaip nesupratu, kam jie apipavidalino tą stotelę nuotraukose. Ji jau kokius du metus neturi nei vieno maršruto. O dabar dėl jos dviračių ir pėsčiųjų takas keičia pusę.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Biškį mirusi tema. Spėju, Kaune dviračiu važinėtis ne lygis?

    Anyway, yra vietų, kur tiesiamos/kątik nutiestos ilgos atkarpos ir matosi aiškus progresas technologiniuose dalykuose

    S. Žukausko, einant nuo Savanorių pr. link P. Lukšio g.


    Kaip suprantu, naujovė Kaune (pataisykit, jei klystu): nebededami bordiūrai ties įvažiavimais/išvažiavimais ir kelių susikirtimais, o daromas vientisas nenutrūkstamas asfalto sujungimas. Kažkas, Kaune atsakingas už takų tiesimą, panašu, mokosi ir galbūt netgi skaito šitą forumą


    Kita naujovė (?) Kaune: medžių prioritetas. Pliusas už šitą sprendimą


    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Kauno miesto ir rajono dviračių takus sieks sujungti į bendrą tinklą
    https://kaunas.kasvyksta.lt/2022/11/...bendra-tinkla/

    Kaip tokios studijos daromos? Ar ne minusas, kad uždieniečiai nežinantys specifikos darys?

    Komentuoti:


  • Trimitas
    replied
    Tiesiamas 6 km dviračių ir pėsčiųjų takas nuo Ringaudų žiedo iki Kačerginės sankryžos Šakių plente. (Gal kiek už Kauno ribos, bet aktualu kauniečiams.)
    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ciu-darbininku

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Jei kažko nekeitė paskutinę sekundę turėtų būti normalūs sujungimai dviračių tako su dviračių perėjų kvadračiukais.

    Čia jau laikiau liguista praktika kartoti didelę Savanorių pr. tako klaidą, dėl kurio potencialus tako patrauklumas dviratininkams galėjo apskritai sumažėti, nes nei nuolat kas kelis šimtus metrų nulipinėti nuo dviračio patrauklu, nei gauti nuo policijos dėl pažeidžiamų KET važiuojant per perėją malonu. Aišku, jei trūkstamas dviračių perėjas paženklins, galbūt tai padės dviratininkų srautų vystimuisi Kaune, nes nereikia sukti galvą ar laikaisi KET.
    Paskutinis taisė PoDV; 2022.07.12, 19:24.

    Komentuoti:


  • RmG
    replied
    Dviračių takas jau asfaltuojamas Tunelio gatvėj nuo kalno viršaus.





















    Komentuoti:


  • zero
    replied
    Parašė bimbam Rodyti pranešimą
    O Suomijos šiaurėje gali?
    Suskaičiuok kiek dviratininkų pamatysi per valandą:

    https://youtu.be/kI1xqSWfTT4

    Tiesiog pati populiariausia transporto priemonė Helsinkyje

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Lukšio gatvei būtų sveika turėti 1+1 su galimybe padaryti atskiras juostas sukantiems į kairę, o atlikusią vietą panaudoti dviračių takui. Dėl pėsčiųjų šviesoforo nematau problemų, gi jis nuo mygtuko, tad veikia tik kai reikia pereiti pėsčiajam. Šiaurės prospekte niekas nevažiuoja pirma juosta, nes pirma juosta yra tapus parkingu, tad laisvai galima pirmą juostą paversti į stovėjimo „kišenes“ kaip prie Kovo 11-osios 73 namu. Kadangi kišenės yra siauresnės už eismo juostą, taip pat būtų galima padaryt dviračių takelį. O ties Draugystės parku tai iš viso nesąmonę idiotai padarė, liko sena „1+1, bet plotis kaip 2+2“. Daryčiau 2+1 su persikeitimu ties maždaug viduriu, kad įvažiavimas į žiedus visada būtų dviejų juostų. O dabar amžinai kas nors lipa per ištisinę, nes normaliai 2+2 netelpa.
    O pats Kovo/Krėvės žiedas tai irgi kosmosas, kur yra privalomas persirikiavimas vidury žiedo jei nori važiuoti tiesiai... Šitiek perasfaltavo ten, bet eismo organizavimas liko kaip bananų respublikoje. Manau išaugome iš „privaloma didesnei gatvei duot išsukt abiem juostom“ nesąmonės, o jei šitaip labai norisi tai tegu pastato šviesoforą...
    Kovo 11-osios g. ties Draugystės parku tai tikrai didžiausias tvarkymų fail.

    Kas liečia C kategorijos mikrorajonų gatves, tai tikrai dauguma jų galėtų būti po 1 juostą ir niekas ten nesikimštų Ypač Krėvės pr. ir Šiaurės pr.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą

    Kaune gatvės ir taip per plačios. Pavyzdžiui P. Lukšio gatvę galima susiarinti iki 2 juostų (dabar plačiausioje vietoje 6 juostos). Tuo pačiu panainkinant pėsčiųjų šviesoforą prie IKI. Šiaurės pr. irgi 4 juostų nereikia, ten ir dabar niekas nevažiuoja pirmom juostom. Kovo 11 gatvėje, ties Draugystės parku turėtu likti 2+1 juostos. Likusioje gavės dalyje reikia A juostų. Taikos pr. reikia siaurinti iki 4 juostų, arčiau sąnkryžu pridedant A juostą. Žemaičių pl. irgi 2 juostų pakaks.
    Lukšio gatvei būtų sveika turėti 1+1 su galimybe padaryti atskiras juostas sukantiems į kairę, o atlikusią vietą panaudoti dviračių takui. Dėl pėsčiųjų šviesoforo nematau problemų, gi jis nuo mygtuko, tad veikia tik kai reikia pereiti pėsčiajam. Šiaurės prospekte niekas nevažiuoja pirma juosta, nes pirma juosta yra tapus parkingu, tad laisvai galima pirmą juostą paversti į stovėjimo „kišenes“ kaip prie Kovo 11-osios 73 namu. Kadangi kišenės yra siauresnės už eismo juostą, taip pat būtų galima padaryt dviračių takelį. O ties Draugystės parku tai iš viso nesąmonę idiotai padarė, liko sena „1+1, bet plotis kaip 2+2“. Daryčiau 2+1 su persikeitimu ties maždaug viduriu, kad įvažiavimas į žiedus visada būtų dviejų juostų. O dabar amžinai kas nors lipa per ištisinę, nes normaliai 2+2 netelpa.
    O pats Kovo/Krėvės žiedas tai irgi kosmosas, kur yra privalomas persirikiavimas vidury žiedo jei nori važiuoti tiesiai... Šitiek perasfaltavo ten, bet eismo organizavimas liko kaip bananų respublikoje. Manau išaugome iš „privaloma didesnei gatvei duot išsukt abiem juostom“ nesąmonės, o jei šitaip labai norisi tai tegu pastato šviesoforą...

    Komentuoti:


  • vital7777
    replied
    Parašė zero Rodyti pranešimą

    Keliai irgi nevalomi, bet visi pasnigus neatsisako automobilių, tai reiškia automobilis > dviratis. Kvaila yra statyti durnujį judėjimą ant transporto, kuris mūsų sąlygomis galimas 4-6 mėn. per metus. Dviratis mūsų sąlygomis yra pramoginis, o ne susisiekmo transportas, todėl ir dviračių takus reikėtų tiesti su ta mintimi - parkuose, prie upės ir pan. O dabar daroma viskas, kad mieste oras būtų kuo labiau užterštas - atiduodamos transporto juostos dviratininkams (kurių stovi nenaudojamas), formuojami dirbtiniai kamščiai ir didinamas miesto oro užterštumas.
    Nu labai "protingas" post'as. Viso pasaulio patirtis rodo kad pesciuju/dviraciu/viesojo transporto infrastrukturos gerinimas skatina zmones rinktis tokius kelioniu budus. Gatviu platinimas priveda tik prie to kad zmones net trumpiausiom kelionem renkasi masinas ir del to masinu mieste tik daugeja, ir auga kamsciai. Atitinkamai oro kokybe prasteja, zmones pradeda maziau judeti ir ju sveikata blogeja. Paprastas pvz - kai amerikos mieste yra highways, zmones neturi kaip pereiti i parduotuve esancia kitoj gatves pusej, ir vaziuoja su masina. Tikrai to norit? Netgi megstant vairavima, mylint savo masinyte, tiesiog racionalu noreti kad masinu ir kamsciu butu kuo maziau - o tam kiti zmones turi gyventi mieste, kur masina nera butina.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė zero Rodyti pranešimą

    Keliai irgi nevalomi, bet visi pasnigus neatsisako automobilių, tai reiškia automobilis > dviratis. Kvaila yra statyti durnujį judėjimą ant transporto, kuris mūsų sąlygomis galimas 4-6 mėn. per metus. Dviratis mūsų sąlygomis yra pramoginis, o ne susisiekmo transportas, todėl ir dviračių takus reikėtų tiesti su ta mintimi - parkuose, prie upės ir pan. O dabar daroma viskas, kad mieste oras būtų kuo labiau užterštas - atiduodamos transporto juostos dviratininkams (kurių stovi nenaudojamas), formuojami dirbtiniai kamščiai ir didinamas miesto oro užterštumas.
    Kaune gatvės ir taip per plačios. Pavyzdžiui P. Lukšio gatvę galima susiarinti iki 2 juostų (dabar plačiausioje vietoje 6 juostos). Tuo pačiu panainkinant pėsčiųjų šviesoforą prie IKI. Šiaurės pr. irgi 4 juostų nereikia, ten ir dabar niekas nevažiuoja pirmom juostom. Kovo 11 gatvėje, ties Draugystės parku turėtu likti 2+1 juostos. Likusioje gavės dalyje reikia A juostų. Taikos pr. reikia siaurinti iki 4 juostų, arčiau sąnkryžu pridedant A juostą. Žemaičių pl. irgi 2 juostų pakaks.

    Komentuoti:


  • bimbam
    replied
    Parašė zero Rodyti pranešimą

    Keliai irgi nevalomi, bet visi pasnigus neatsisako automobilių, tai reiškia automobilis > dviratis. Kvaila yra statyti durnujį judėjimą ant transporto, kuris mūsų sąlygomis galimas 4-6 mėn. per metus. Dviratis mūsų sąlygomis yra pramoginis, o ne susisiekmo transportas, todėl ir dviračių takus reikėtų tiesti su ta mintimi - parkuose, prie upės ir pan. O dabar daroma viskas, kad mieste oras būtų kuo labiau užterštas - atiduodamos transporto juostos dviratininkams (kurių stovi nenaudojamas), formuojami dirbtiniai kamščiai ir didinamas miesto oro užterštumas.
    O Suomijos šiaurėje gali?
    Paskutinis taisė bimbam; 2021.12.09, 10:08.

    Komentuoti:


  • zero
    replied
    Parašė Litch Rodyti pranešimą
    Nieko stebetino, kai dviraciu takai yra praktiskai nevalomi. Niekas nenori traumu.
    Keliai irgi nevalomi, bet visi pasnigus neatsisako automobilių, tai reiškia automobilis > dviratis. Kvaila yra statyti durnujį judėjimą ant transporto, kuris mūsų sąlygomis galimas 4-6 mėn. per metus. Dviratis mūsų sąlygomis yra pramoginis, o ne susisiekmo transportas, todėl ir dviračių takus reikėtų tiesti su ta mintimi - parkuose, prie upės ir pan. O dabar daroma viskas, kad mieste oras būtų kuo labiau užterštas - atiduodamos transporto juostos dviratininkams (kurių stovi nenaudojamas), formuojami dirbtiniai kamščiai ir didinamas miesto oro užterštumas.

    Komentuoti:


  • Litch
    replied
    Nieko stebetino, kai dviraciu takai yra praktiskai nevalomi. Niekas nenori traumu.

    Komentuoti:


  • sv-x-as
    replied
    Parašė zero Rodyti pranešimą

    Modalinis pasiskirstymas 2021 m. gruodžio mėn. - kelionės dviračiu 0.00004 proc. (mano langai ofise į dviračių taką, tai vieninteliai kas su dviračiu dar pravažiuoja - Wolt/Bolt kurjeriai. Čia ir pasibaigė durnasis judrumas. Su pirmu sniegu)
    Persedom i viešajį transportą, atšils orai grįšim ant dviračių.

    Komentuoti:


  • zero
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    Pasirodo, Kaunas ir Alytus vienodai automobilizuotas: modaliniame pasiskirstyme po 57 % Tik Alytus žymiai lenkia Kauną pagal keliones dviračiu Bet kas ten žino, kuriuo metų laiku tos apklausos buvo darytos. Manau, reali situacija būtų tokia: Kaune dviratininkų kelionių keli proc., Alytuje koks 1 ar 0,5 proc.
    Modalinis pasiskirstymas 2021 m. gruodžio mėn. - kelionės dviračiu 0.00004 proc. (mano langai ofise į dviračių taką, tai vieninteliai kas su dviračiu dar pravažiuoja - Wolt/Bolt kurjeriai. Čia ir pasibaigė durnasis judrumas. Su pirmu sniegu)

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė zero Rodyti pranešimą

    Po miesta sunku judėti su automobiliu stojant prie kiekvienos perėjos. Gal reikėtų irgi panaikinti šitą reikalavimą ?
    PoDV rašė ne apie tai, kad dviratininkas turi praleisti pėsčiuosius, o apie tai, kad kirsdamas sankryžą jis turi vestis dviratį per perėją, nes nėra dviračių pervažos. Tad tamstos atsakymas visai ne į temą.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Kaunas gal dar labiau automobilistinis, jei mažesnis miestelis tiesiogiai koreliuoja su didesniu automobilizmu.
    Pasirodo, Kaunas ir Alytus vienodai automobilizuotas: modaliniame pasiskirstyme po 57 % Tik Alytus žymiai lenkia Kauną pagal keliones dviračiu Bet kas ten žino, kuriuo metų laiku tos apklausos buvo darytos. Manau, reali situacija būtų tokia: Kaune dviratininkų kelionių keli proc., Alytuje koks 1 ar 0,5 proc.


    Click image for larger version  Name:	alyt vs kaun.png Views:	0 Size:	141,6 kB ID:	1932737
    O apibendrinant dėl automobilizmo siūlau pripažinti lygiąsias tarp Kauno ir Alytaus, nes vienas turi 8 juostų centrinę gatvę, kitas 6 juostų

    Į temą: va pervaža, kurios šiaip jau iš pradžių net nebuvo gatvės rekonstrukcijos projekte (čia pagrindinis miesto dviračių takas). Pigu ir patogu: tą ir Kaunas gali laisvai pasidaryti, kur to reikia.

    Click image for larger version  Name:	20210908_172838.jpg Views:	0 Size:	1,81 MB ID:	1932738
    Paskutinis taisė taccido; 2021.11.29, 21:06.

    Komentuoti:

Working...
X