Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Dviračių takai Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Karšta ir gan įdomi diskusija vyksta Vilniaus g. temoje dėl dviračių takų Kaune. Galim toliau diskutuoti čia.
    Ačiū už nurodą.
    Virš 20 pranesimų kurie visai nesusiję su Kauno senamiesčio Vilniaus gatvė tema (kalnų dviratininkai ar Olandijos dviračių eismo ypatumai ir pan.) yra atkelta į šią temą. Dienos šviesoje reikes įdėmiau peržiūrėti aną temą.

    Labai pagirtinas ir sektinas PoDV pavyzdys (nors kol kas forume retas atvejis) kai diskusijai krypstant nuo temos pasiimama citata ar įkeliama nuoroda ir diskusijai toliau vyksta labiau tinkamoje temoje.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Karšta ir gan įdomi diskusija vyksta Vilniaus g. temoje dėl dviračių takų Kaune. Galim toliau diskutuoti čia.

    ---
    Parašė Monke Rodyti pranešimą
    Na nėra jau taip blogai pas mus su vairuotojų ir dviratininkų konfrontacijomis. Iš asmeninės patirties galiu teigti, jog net ir judriose gatvėse (pvz.: K. Petrausko g. ties Sporto g.) vairuotojai dažnai sustoja prie perėjų praleisti dviratininkų, kurie per ją važiuoja. Nors būna ir tokių, kurie nepraleidžia net ir besivedančių dviračius. Tad jei kalbam apie KET, tai jų nesilaiko tiek vieni tiek kiti.
    Aš manau, kad visas tas dviratininkų bardakas yra dėl netobulos infrastruktūros. Jei būtų ji pastatyta taip, kad būtų patogu laikytis KET, atsirastų dviračių takai ir juostos, patys dviratininkai važinėtų tvarkingiau, ir pačių dviratininkų Kaune būtų daugiau.

    Kas liečia vairuotojus, man net nėra svarbu kas ką praleidžia ar nepraleidžia. Man svarbu yra gera infrastruktūra. Nuo visiškų chuliganų net geriausia infrastruktūra neapsaugos, bet niekada nebus taip, kad jie sudarys žymesnę dalį žmonių ir bendrai geriau bus visiems, jei dizainas infrastruktūros bus patogesnis dviračiui.

    Komentuoti:


  • Monke
    replied
    Na nėra jau taip blogai pas mus su vairuotojų ir dviratininkų konfrontacijomis. Iš asmeninės patirties galiu teigti, jog net ir judriose gatvėse (pvz.: K. Petrausko g. ties Sporto g.) vairuotojai dažnai sustoja prie perėjų praleisti dviratininkų, kurie per ją važiuoja. Nors būna ir tokių, kurie nepraleidžia net ir besivedančių dviračius. Tad jei kalbam apie KET, tai jų nesilaiko tiek vieni tiek kiti.

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Tegul nepraleidžia. Bala nematė.

    Savivaldybė čia vis tiek labiausiai kalta, o ne bachūras tačkėje ar KET iš savęs (nebent leidimas be pirmumo važiuoti per perėjas būtų įteisintas).
    Įdomi logika - du kvailiai kelio nepasidalina, tai kalta savivaldybė. Kažin kaip tai veiktų teisme. Realiai abu kalti tiek tas kuris per perėją važiuoja dviračiu, tiek tas kuris iš principo nestoja. Šiaip iš pastebėjimų tai pas mus vairuotojai gan žemos kultūros, bet dviratininkai tai išvis tragedija, jei lyginti su kokia Danija (neskaitant dviračių parkavimo subtilybių). Tas labai nustebino kai Lietuvoje buvau įpratęs saugotis dviratastų (speciali dviračių vairuotojų atmaina, kuri mieste jaučiasi lyg treke važiuodami), tai Kopenhagoje apšalau pamatęs kaip jie laikosi taisyklių - mažuma važiuoja per raudoną, pėsčiųjų perėją ar ignoruoja ženklus. Sustoja už autobuso, kad praleisti išlipančius iš autobuso ir kertančius dviračių taką. Dviratininkas net sustojo praleisti manęs per perėją!

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą

    Galit užsirauti ant tokio vairuotojo, kuris laikysis taisyklių ir nepraleis jūsų per perėją (nenulipus nuo dviračio)...
    Tegul nepraleidžia. Bala nematė.

    Savivaldybė čia vis tiek labiausiai kalta, o ne bachūras tačkėje ar KET iš savęs (nebent leidimas be pirmumo važiuoti per perėjas būtų įteisintas).

    Komentuoti:


  • Vaidosius
    replied
    Parašė vital7777 Rodyti pranešimą

    Labai pritariu sitam teiginiui. Nes viskas kas yra ju galvoj - tai pasalinti kliutis (dviracius, pesciuosius) nuo kelio. Kad netrukdytu. O taip tiesiog neveikia - jei tu nepadarai PATOGIOS altrernatyvos, tu tiesiog priverti juos (dviratininkus/pesciusius) ignoruoti taisykles ir rizikuoti savo gyvybe. Taip tiesiog veikia zmones, nieko nepadarysi. Kaip pvz - nepadaret dviraciams pravaziavimo nenulipus per perejas - as pazeidinesiu taisykles, ir per jas vaziuosiu. Nes atsiseginet klipsus ir lipt nuo dvirkos nesiruosiu. Jei pypina, rodau middle finger tokiems taisykles gerbiantiems vairuotojams, kurie patogiai sedi savo masinytese. Nors jau retai tas pasitaiko
    Galit užsirauti ant tokio vairuotojo, kuris laikysis taisyklių ir nepraleis jūsų per perėją (nenulipus nuo dviračio)...

    Komentuoti:


  • ernissss
    replied
    Su tokiu požiūriu į taisykles, tai galit savo tą middle finger susikišti į..... Jeigu jums kažkas kažko nepadarė taip kaip jūs norėjot ir jūs dėl to spjaunat ant visų ir ant taisyklių, tai su tokiais žmonėm net diskutuot nėra apie ką. Ir nereikia kalbėt už visus dviratininkus, nes toli gražu ne visi priversti rizikuoti savo gyvybe - dauguma naudojasi sveiku protu.

    Komentuoti:


  • vital7777
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Nemalonu net girdėti apie nevairuojančius dviračių automobilistus, aiškinančius apie saugią infrastruktūrą dviračiams, kur tokios nežino arba suvokia iškreiptai.
    Labai pritariu sitam teiginiui. Nes viskas kas yra ju galvoj - tai pasalinti kliutis (dviracius, pesciuosius) nuo kelio. Kad netrukdytu. O taip tiesiog neveikia - jei tu nepadarai PATOGIOS altrernatyvos, tu tiesiog priverti juos (dviratininkus/pesciusius) ignoruoti taisykles ir rizikuoti savo gyvybe. Taip tiesiog veikia zmones, nieko nepadarysi. Kaip pvz - nepadaret dviraciams pravaziavimo nenulipus per perejas - as pazeidinesiu taisykles, ir per jas vaziuosiu. Nes atsiseginet klipsus ir lipt nuo dvirkos nesiruosiu. Jei pypina, rodau middle finger tokiems taisykles gerbiantiems vairuotojams, kurie patogiai sedi savo masinytese. Nors jau retai tas pasitaiko
    Paskutinis taisė vital7777; 2021.11.26, 12:52.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Man kaip dviratininkui iš tikrųjų tas pirmumas nėra svarbu tiek kiek tai yra logiška (nėra per daug automobilių ir ne per plati magistralė).

    Problema, kad sklandžiam važiavimui dviračiui apskritai pagal KET yra draudžiamos važiuoti vietos be saugių alternatyvų (nebent vediesi).

    Nemalonu net girdėti apie nevairuojančius dviračių automobilistus, aiškinančius apie saugią infrastruktūrą dviračiams, kur tokios nežino arba suvokia iškreiptai.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Litch Rodyti pranešimą

    Nezinau is kur tai istraukete, bet jus klystate. Visoje Olandijoje jau daug metu yra dviraciu pirmenybe pries automobilius ir gyvenant Olandijoje teko daug kartu tuo pasinaudoti.
    Keliose vietose teko gyventi?

    Komentuoti:


  • Litch
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Net mūsų kelrodėje žvaigždėje Olandijoje dar nėra mokslinio konsensuso, ar pirmenybę turi turėti dviratininkai, ar automobiliai. Savivaldybės sprendžia savo nuožiūra. Statistika rodo, kad saugiau palikti pirmenybę automobiliams.
    Nezinau is kur tai istraukete, bet jus klystate. Visoje Olandijoje jau daug metu yra dviraciu pirmenybe pries automobilius ir gyvenant Olandijoje teko daug kartu tuo pasinaudoti.
    Paskutinis taisė Litch; 2021.11.25, 17:01.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Net mūsų kelrodėje žvaigždėje Olandijoje dar nėra mokslinio konsensuso, ar pirmenybę turi turėti dviratininkai, ar automobiliai. Savivaldybės sprendžia savo nuožiūra. Statistika rodo, kad saugiau palikti pirmenybę automobiliams.
    Tai gyvybei pavojinga painiava jei vienoj savivaldybėj dviratis, kitoj automobilsi turi pirmumą.

    Komentuoti:


  • Euronymous
    replied
    Parašė ernissss Rodyti pranešimą
    Aš kažkur rašiau, kad važinėju dviračiu? Aš rūpinuosi dviratininkų saugumu kaip vairuotojas, nes jūsų kolegos dviratininkai labai neatsakingai elgiasi kirsdami važiuojamąją dalį, galvodami tik apie tai, kad būtų patogiau jiems... Aš irgi galiu ant dviejų rankų pirštų suskaičiuot kiek per metus matau dviratininkų (paspirtukininkų), kurie pagal taisykles persiveda dviratį per perėją. Dviračių pervažos, kuriose dviratininkai turi pirmumo teisę nėra labai saugus dalykas, nes vairuotojas, sukdamas į dešinę ir kirsdamas tokią pervažą, sunkiai pastebi iš dešinės atlekiantį dviratininką.

    Tai gal geriau nekomentuokite tos srities kurios visiškai nesuprantate bei nesinaudojate? (čia tas pat jei pėstieji pradėtų aiškinti jog automoblių vairuotojai turi prasistumti automobilius per perėjas nes taip būtų saugiau (kas beja būtų tiesa).

    Tačiau nors diskucija gal ir įdomi, bet ne šioje temoje ją reikėtų vistyti nes dabar off-topic.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Net mūsų kelrodėje žvaigždėje Olandijoje dar nėra mokslinio konsensuso, ar pirmenybę turi turėti dviratininkai, ar automobiliai. Savivaldybės sprendžia savo nuožiūra. Statistika rodo, kad saugiau palikti pirmenybę automobiliams.

    Komentuoti:


  • ernissss
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Kokie jūsų važinėjimo dviračiu įpročiai Kauno mieste?

    Man kyla didelių abejonių ar važinėjate dviračiu daugiau nei galima suskaičuot ant dviejų rankų pirštų per metus, ir tikrai ne vėsesnių orų laiku
    Aš kažkur rašiau, kad važinėju dviračiu? Aš rūpinuosi dviratininkų saugumu kaip vairuotojas, nes jūsų kolegos dviratininkai labai neatsakingai elgiasi kirsdami važiuojamąją dalį, galvodami tik apie tai, kad būtų patogiau jiems... Aš irgi galiu ant dviejų rankų pirštų suskaičiuot kiek per metus matau dviratininkų (paspirtukininkų), kurie pagal taisykles persiveda dviratį per perėją. Dviračių pervažos, kuriose dviratininkai turi pirmumo teisę nėra labai saugus dalykas, nes vairuotojas, sukdamas į dešinę ir kirsdamas tokią pervažą, sunkiai pastebi iš dešinės atlekiantį dviratininką.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė ernissss Rodyti pranešimą
    O aš tikrai manau, kad ne kas kiekvienu turi būti. Kuo mažiau bus tų dviračių pervažų, tuo saugesni bus dviratininkai, kaskart nulipdami nuo dviračio ir persistumdami dviratį per perėją.
    Kokie jūsų važinėjimo dviračiu įpročiai Kauno mieste?

    Man kyla didelių abejonių ar važinėjate dviračiu daugiau nei galima suskaičuot ant dviejų rankų pirštų per metus, ir tikrai ne vėsesnių orų laiku

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Gali važinėti bobišku dviračiu - su tuo lengviau sustot, nulips, užlipt.

    Komentuoti:


  • Euronymous
    replied
    Parašė ernissss Rodyti pranešimą
    O aš tikrai manau, kad ne kas kiekvienu turi būti. Kuo mažiau bus tų dviračių pervažų, tuo saugesni bus dviratininkai, kaskart nulipdami nuo dviračio ir persistumdami dviratį per perėją.
    Na mano manymu tai atvirkčiai, nes jei dviračių take pervažų nėra, ir ties kiekvieną perėja reikės nulipinėti ir persistuminėti, tai tokie dviračių takai tampa nebepatrauklūs dviratininkam ypač jei dviratis naudojamas kaip susisiekimo priemonę, o ne tiesiog praomogai. Tokiu atveju daug patogiau tampa važiuoti tiesiog gatvę nes nereikia nulipinėti nuo dviračio. Infrastruktūra turi būti patogi, o ne atgrasanti ja naudotis.
    Aš pats iš savo patirties vengiu savanorių prospekto dviračių tako vien dėl šios priežasties.

    Komentuoti:


  • ernissss
    replied
    O aš tikrai manau, kad ne kas kiekvienu turi būti. Kuo mažiau bus tų dviračių pervažų, tuo saugesni bus dviratininkai, kaskart nulipdami nuo dviračio ir persistumdami dviratį per perėją.

    Komentuoti:


  • Litch
    replied
    Suprantu, as asmeniskai manau, kad ties kiekvienu nutiestu dviraciu taku turetu buti dviraciu pervazos, kad tu nulipinejimu isvis nebutu.

    Komentuoti:

Working...
X