Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Dviračių takai Kaune
Collapse
X
-
Tą stotelę padarė kai atsirado „Mano Kaunas“. Gal buvo kaip pretekstas pensininkams atvykti. O Eiguliuose normalus viešas transportas tik tose gatvėse, kur yra troleibusų laidai.
-
Geras. O tai neplanuoja ten paleisti kažkokio maršruto? Ir kaip gali nebūti VT tokioje gana svarbioje gatvėje?Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąAš tik niekaip nesupratu, kam jie apipavidalino tą stotelę nuotraukose. Ji jau kokius du metus neturi nei vieno maršruto. O dabar dėl jos dviračių ir pėsčiųjų takas keičia pusę.
Komentuoti:
-
Aš tik niekaip nesupratu, kam jie apipavidalino tą stotelę nuotraukose. Ji jau kokius du metus neturi nei vieno maršruto. O dabar dėl jos dviračių ir pėsčiųjų takas keičia pusę.
Komentuoti:
-
Biškį mirusi tema. Spėju, Kaune dviračiu važinėtis ne lygis?
Anyway, yra vietų, kur tiesiamos/kątik nutiestos ilgos atkarpos ir matosi aiškus progresas technologiniuose dalykuose
S. Žukausko, einant nuo Savanorių pr. link P. Lukšio g.

Kaip suprantu, naujovė Kaune (pataisykit, jei klystu): nebededami bordiūrai ties įvažiavimais/išvažiavimais ir kelių susikirtimais, o daromas vientisas nenutrūkstamas asfalto sujungimas. Kažkas, Kaune atsakingas už takų tiesimą, panašu, mokosi ir galbūt netgi skaito šitą forumą

Kita naujovė (?) Kaune: medžių prioritetas. Pliusas už šitą sprendimą

- 5 patinka
Komentuoti:
-
Kauno miesto ir rajono dviračių takus sieks sujungti į bendrą tinklą
https://kaunas.kasvyksta.lt/2022/11/...bendra-tinkla/
Kaip tokios studijos daromos? Ar ne minusas, kad uždieniečiai nežinantys specifikos darys?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tiesiamas 6 km dviračių ir pėsčiųjų takas nuo Ringaudų žiedo iki Kačerginės sankryžos Šakių plente. (Gal kiek už Kauno ribos, bet aktualu kauniečiams.)
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ciu-darbininku
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Jei kažko nekeitė paskutinę sekundę turėtų būti normalūs sujungimai dviračių tako su dviračių perėjų kvadračiukais.
Čia jau laikiau liguista praktika kartoti didelę Savanorių pr. tako klaidą, dėl kurio potencialus tako patrauklumas dviratininkams galėjo apskritai sumažėti, nes nei nuolat kas kelis šimtus metrų nulipinėti nuo dviračio patrauklu, nei gauti nuo policijos dėl pažeidžiamų KET važiuojant per perėją malonu. Aišku, jei trūkstamas dviračių perėjas paženklins, galbūt tai padės dviratininkų srautų vystimuisi Kaune, nes nereikia sukti galvą ar laikaisi KET.Paskutinis taisė PoDV; 2022.07.12, 19:24.
Komentuoti:
-
-
Suskaičiuok kiek dviratininkų pamatysi per valandą:Parašė bimbam Rodyti pranešimąO Suomijos šiaurėje gali?
https://youtu.be/kI1xqSWfTT4
Tiesiog pati populiariausia transporto priemonė Helsinkyje
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kovo 11-osios g. ties Draugystės parku tai tikrai didžiausias tvarkymų fail.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Lukšio gatvei būtų sveika turėti 1+1 su galimybe padaryti atskiras juostas sukantiems į kairę, o atlikusią vietą panaudoti dviračių takui. Dėl pėsčiųjų šviesoforo nematau problemų, gi jis nuo mygtuko, tad veikia tik kai reikia pereiti pėsčiajam. Šiaurės prospekte niekas nevažiuoja pirma juosta, nes pirma juosta yra tapus parkingu, tad laisvai galima pirmą juostą paversti į stovėjimo „kišenes“ kaip prie Kovo 11-osios 73 namu. Kadangi kišenės yra siauresnės už eismo juostą, taip pat būtų galima padaryt dviračių takelį. O ties Draugystės parku tai iš viso nesąmonę idiotai padarė, liko sena „1+1, bet plotis kaip 2+2“. Daryčiau 2+1 su persikeitimu ties maždaug viduriu, kad įvažiavimas į žiedus visada būtų dviejų juostų. O dabar amžinai kas nors lipa per ištisinę, nes normaliai 2+2 netelpa.
O pats Kovo/Krėvės žiedas tai irgi kosmosas, kur yra privalomas persirikiavimas vidury žiedo jei nori važiuoti tiesiai... Šitiek perasfaltavo ten, bet eismo organizavimas liko kaip bananų respublikoje. Manau išaugome iš „privaloma didesnei gatvei duot išsukt abiem juostom“ nesąmonės, o jei šitaip labai norisi tai tegu pastato šviesoforą...
Kas liečia C kategorijos mikrorajonų gatves, tai tikrai dauguma jų galėtų būti po 1 juostą ir niekas ten nesikimštų
Ypač Krėvės pr. ir Šiaurės pr.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Lukšio gatvei būtų sveika turėti 1+1 su galimybe padaryti atskiras juostas sukantiems į kairę, o atlikusią vietą panaudoti dviračių takui. Dėl pėsčiųjų šviesoforo nematau problemų, gi jis nuo mygtuko, tad veikia tik kai reikia pereiti pėsčiajam. Šiaurės prospekte niekas nevažiuoja pirma juosta, nes pirma juosta yra tapus parkingu, tad laisvai galima pirmą juostą paversti į stovėjimo „kišenes“ kaip prie Kovo 11-osios 73 namu. Kadangi kišenės yra siauresnės už eismo juostą, taip pat būtų galima padaryt dviračių takelį. O ties Draugystės parku tai iš viso nesąmonę idiotai padarė, liko sena „1+1, bet plotis kaip 2+2“. Daryčiau 2+1 su persikeitimu ties maždaug viduriu, kad įvažiavimas į žiedus visada būtų dviejų juostų. O dabar amžinai kas nors lipa per ištisinę, nes normaliai 2+2 netelpa.Parašė acetonas Rodyti pranešimą
Kaune gatvės ir taip per plačios. Pavyzdžiui P. Lukšio gatvę galima susiarinti iki 2 juostų (dabar plačiausioje vietoje 6 juostos). Tuo pačiu panainkinant pėsčiųjų šviesoforą prie IKI. Šiaurės pr. irgi 4 juostų nereikia, ten ir dabar niekas nevažiuoja pirmom juostom. Kovo 11 gatvėje, ties Draugystės parku turėtu likti 2+1 juostos. Likusioje gavės dalyje reikia A juostų. Taikos pr. reikia siaurinti iki 4 juostų, arčiau sąnkryžu pridedant A juostą. Žemaičių pl. irgi 2 juostų pakaks.
O pats Kovo/Krėvės žiedas tai irgi kosmosas, kur yra privalomas persirikiavimas vidury žiedo jei nori važiuoti tiesiai... Šitiek perasfaltavo ten, bet eismo organizavimas liko kaip bananų respublikoje. Manau išaugome iš „privaloma didesnei gatvei duot išsukt abiem juostom“ nesąmonės, o jei šitaip labai norisi tai tegu pastato šviesoforą...
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Nu labai "protingas" post'as. Viso pasaulio patirtis rodo kad pesciuju/dviraciu/viesojo transporto infrastrukturos gerinimas skatina zmones rinktis tokius kelioniu budus. Gatviu platinimas priveda tik prie to kad zmones net trumpiausiom kelionem renkasi masinas ir del to masinu mieste tik daugeja, ir auga kamsciai. Atitinkamai oro kokybe prasteja, zmones pradeda maziau judeti ir ju sveikata blogeja. Paprastas pvz - kai amerikos mieste yra highways, zmones neturi kaip pereiti i parduotuve esancia kitoj gatves pusej, ir vaziuoja su masina. Tikrai to norit? Netgi megstant vairavima, mylint savo masinyte, tiesiog racionalu noreti kad masinu ir kamsciu butu kuo maziau - o tam kiti zmones turi gyventi mieste, kur masina nera butina.Parašė zero Rodyti pranešimą
Keliai irgi nevalomi, bet visi pasnigus neatsisako automobilių, tai reiškia automobilis > dviratis. Kvaila yra statyti durnujį judėjimą ant transporto, kuris mūsų sąlygomis galimas 4-6 mėn. per metus. Dviratis mūsų sąlygomis yra pramoginis, o ne susisiekmo transportas, todėl ir dviračių takus reikėtų tiesti su ta mintimi - parkuose, prie upės ir pan. O dabar daroma viskas, kad mieste oras būtų kuo labiau užterštas - atiduodamos transporto juostos dviratininkams (kurių stovi nenaudojamas), formuojami dirbtiniai kamščiai ir didinamas miesto oro užterštumas.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Kaune gatvės ir taip per plačios. Pavyzdžiui P. Lukšio gatvę galima susiarinti iki 2 juostų (dabar plačiausioje vietoje 6 juostos). Tuo pačiu panainkinant pėsčiųjų šviesoforą prie IKI. Šiaurės pr. irgi 4 juostų nereikia, ten ir dabar niekas nevažiuoja pirmom juostom. Kovo 11 gatvėje, ties Draugystės parku turėtu likti 2+1 juostos. Likusioje gavės dalyje reikia A juostų. Taikos pr. reikia siaurinti iki 4 juostų, arčiau sąnkryžu pridedant A juostą. Žemaičių pl. irgi 2 juostų pakaks.Parašė zero Rodyti pranešimą
Keliai irgi nevalomi, bet visi pasnigus neatsisako automobilių, tai reiškia automobilis > dviratis. Kvaila yra statyti durnujį judėjimą ant transporto, kuris mūsų sąlygomis galimas 4-6 mėn. per metus. Dviratis mūsų sąlygomis yra pramoginis, o ne susisiekmo transportas, todėl ir dviračių takus reikėtų tiesti su ta mintimi - parkuose, prie upės ir pan. O dabar daroma viskas, kad mieste oras būtų kuo labiau užterštas - atiduodamos transporto juostos dviratininkams (kurių stovi nenaudojamas), formuojami dirbtiniai kamščiai ir didinamas miesto oro užterštumas.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
O Suomijos šiaurėje gali?Parašė zero Rodyti pranešimą
Keliai irgi nevalomi, bet visi pasnigus neatsisako automobilių, tai reiškia automobilis > dviratis. Kvaila yra statyti durnujį judėjimą ant transporto, kuris mūsų sąlygomis galimas 4-6 mėn. per metus. Dviratis mūsų sąlygomis yra pramoginis, o ne susisiekmo transportas, todėl ir dviračių takus reikėtų tiesti su ta mintimi - parkuose, prie upės ir pan. O dabar daroma viskas, kad mieste oras būtų kuo labiau užterštas - atiduodamos transporto juostos dviratininkams (kurių stovi nenaudojamas), formuojami dirbtiniai kamščiai ir didinamas miesto oro užterštumas.
Paskutinis taisė bimbam; 2021.12.09, 10:08.
Komentuoti:
-
Keliai irgi nevalomi, bet visi pasnigus neatsisako automobilių, tai reiškia automobilis > dviratis. Kvaila yra statyti durnujį judėjimą ant transporto, kuris mūsų sąlygomis galimas 4-6 mėn. per metus. Dviratis mūsų sąlygomis yra pramoginis, o ne susisiekmo transportas, todėl ir dviračių takus reikėtų tiesti su ta mintimi - parkuose, prie upės ir pan. O dabar daroma viskas, kad mieste oras būtų kuo labiau užterštas - atiduodamos transporto juostos dviratininkams (kurių stovi nenaudojamas), formuojami dirbtiniai kamščiai ir didinamas miesto oro užterštumas.Parašė Litch Rodyti pranešimąNieko stebetino, kai dviraciu takai yra praktiskai nevalomi. Niekas nenori traumu.
Komentuoti:
-
Nieko stebetino, kai dviraciu takai yra praktiskai nevalomi. Niekas nenori traumu.
Komentuoti:
-
Persedom i viešajį transportą, atšils orai grįšim ant dviračių.Parašė zero Rodyti pranešimą
Modalinis pasiskirstymas 2021 m. gruodžio mėn. - kelionės dviračiu 0.00004 proc. (mano langai ofise į dviračių taką, tai vieninteliai kas su dviračiu dar pravažiuoja - Wolt/Bolt kurjeriai. Čia ir pasibaigė durnasis judrumas. Su pirmu sniegu)
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Modalinis pasiskirstymas 2021 m. gruodžio mėn. - kelionės dviračiu 0.00004 proc. (mano langai ofise į dviračių taką, tai vieninteliai kas su dviračiu dar pravažiuoja - Wolt/Bolt kurjeriai. Čia ir pasibaigė durnasis judrumas. Su pirmu sniegu)Parašė taccido Rodyti pranešimąPasirodo, Kaunas ir Alytus vienodai automobilizuotas: modaliniame pasiskirstyme po 57 %
Tik Alytus žymiai lenkia Kauną pagal keliones dviračiu
Bet kas ten žino, kuriuo metų laiku tos apklausos buvo darytos. Manau, reali situacija būtų tokia: Kaune dviratininkų kelionių keli proc., Alytuje koks 1 ar 0,5 proc.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
PoDV rašė ne apie tai, kad dviratininkas turi praleisti pėsčiuosius, o apie tai, kad kirsdamas sankryžą jis turi vestis dviratį per perėją, nes nėra dviračių pervažos. Tad tamstos atsakymas visai ne į temą.Parašė zero Rodyti pranešimą
Po miesta sunku judėti su automobiliu stojant prie kiekvienos perėjos. Gal reikėtų irgi panaikinti šitą reikalavimą ?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pasirodo, Kaunas ir Alytus vienodai automobilizuotas: modaliniame pasiskirstyme po 57 %Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Kaunas gal dar labiau automobilistinis, jei mažesnis miestelis tiesiogiai koreliuoja su didesniu automobilizmu.
Tik Alytus žymiai lenkia Kauną pagal keliones dviračiu
Bet kas ten žino, kuriuo metų laiku tos apklausos buvo darytos. Manau, reali situacija būtų tokia: Kaune dviratininkų kelionių keli proc., Alytuje koks 1 ar 0,5 proc.
O apibendrinant dėl automobilizmo siūlau pripažinti lygiąsias tarp Kauno ir Alytaus, nes vienas turi 8 juostų centrinę gatvę, kitas 6 juostų
Į temą: va pervaža, kurios šiaip jau iš pradžių net nebuvo gatvės rekonstrukcijos projekte (čia pagrindinis miesto dviračių takas). Pigu ir patogu: tą ir Kaunas gali laisvai pasidaryti, kur to reikia.
Paskutinis taisė taccido; 2021.11.29, 21:06.
- 3 patinka
Komentuoti:











Komentuoti: