Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Dviračių takai Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimą

    Keistas pastebėjimas apie Kauną, mano žiniomis dviračių takų kiekis per kvadratinį metrą miesto ploto Kaunas yra ar bent buvo tarp lyderių Lietuvoje.

    EDIT: nors suprantu, kad šitas vertinimas aprėpia daugiau nei dviračių takų kiekį. Tokiu atveju turiu sutikti.
    Gal tiesiog viešėjo gerokai seniau

    Komentuoti:


  • 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo
    replied
    Parašė 1252 Rodyti pranešimą
    Užtikau beskaitydamas komentarus prie naujausio Not Just Bikes video. Įdomu tik, kokiuose kituose Lietuvos miestuose lankėsi.

    Click image for larger version Name:	Screenshot 2023-08-27 at 15-26-25 Even Small Towns are Great Here (5 Years in the Netherlands) - YouTube.png Views:	0 Size:	31,7 kB ID:	2071563
    Keistas pastebėjimas apie Kauną, mano žiniomis pagal dviračių takų kiekį per kvadratinį metrą miesto ploto Kaunas yra ar bent buvo tarp lyderių Lietuvoje.

    EDIT: nors suprantu, kad šitas vertinimas aprėpia daugiau nei dviračių takų kiekį. Tokiu atveju turiu sutikti.
    Paskutinis taisė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo; 2023.08.28, 12:21.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Klaipėdoje dažnai kažkur pamatysi dviračių taką. Gana patogus dėl lygaus reljefo.
    Vilniuje naujausia infrastruktūra tikrai aukšto lygio. Trūksta šiek tiek jungčių.
    Vilniuje gatvės ne tokios stroad'inės, daug pėsčiųjų ir verslų šalia.

    Kaunas iš ties, rimtai verčia susimąstyt ką mes turime. Iš tikrųjų labai car centric, gatvės labai plačios, sunku judėti pėsčiomis dėl atstumų, daug kas atlieka keliones automobiliu, šaligatviai daug kur be dviračių takų, tačiau dviračių takai nelabai kviečiantys važiuoti, trūkinėja. Vidutiniškai labai nesaugios pėsčiųjų perėjos, tiek pėstiesiems, tiek dviračiams. Mentalitetas toks, kad be auto sunkiai galima įsivaizduoti gyvenimą Kaune. Šiuo metu turbūt didžiausias minusas gyvenimo Kaune yra miesto car centrizmas, ypač tokio dydžio miestui. Car-centrizmas suprantamas tik atokiose, nutolusiose vietovėse, kurias itin sudėtinga sujungti su likusiu VT tinklu, t.y. kaimeliai ir labai maži miesteliai.

    Vienintelis rimtesnis urbanistinis mini privalumas prieš kitus didžiuosius miestus, kad VT iš didžiųjų Lietuvos miestų yra geresnis nei beveik visoje likusioje Lietuvoje, įskaitant Vilnių. Turiu omeny, švieslentės, naujos VT priemonės, e-bilietas. Tačiau VT Lietuvoje aplamai nėra geros kokybės, neturi jokio pirmumo prieš auto, tai yra suvokiamas daugiau skurdesnių ir desperate žmonių transportas.

    Klaipėda savo miegamuosiuose rajonuose taip pat turi plačių gatvių, bet šioks toks dviračių takas ar maršrutas visada yra pasirinkime. Miestas iš tikrųjų patogesnis judėti be automobilio, nebent gyveni Piečiausiose miesto dalyse.

    ---
    Nors Kauno naujausius projektus stebiu, tobulėjimą galima apčiuopti, bet visam miestui tinkamai sutvarkyti vis tiek reikės ne vieno dešimtmečio dėl projektų brangumo ir miesto dydžio.

    Aš (ir labai tikėtina kiti urbanistiniai Youtuberiai) Kauno judumui be automobilio kol kas teigiamo balo neduočiau, ir duočiau jį šiek tiek mažesnį nei Vilniui ar Klaipėdai, ir manau teigiamo balo nebus kurį (gal net ilgą) laiką. Nebent vertintume atskirai centrinę miesto dalį. Su Naujamiesčiu (išskyrus Karaliaus Mindaugo prospektą) viskas beveik ok, gali būti geriau, bet kaip Kaunui ir Lietuvai neblogai.

    Net kanadietis valdantis Lithuania Explained Youtube kanalą paminėjo, kad Kaune gana užkliuvo tas sprawl įspūdis, tuščios magistralinės gatvės, kuriose nėra gyvybės kas liečia pėsčiuosius. Vilnius jam nepalieka tokio gilaus sprawl įspūdžio.
    Paskutinis taisė PoDV; 2023.08.27, 22:01.

    Komentuoti:


  • 1252
    replied
    Užtikau beskaitydamas komentarus prie naujausio Not Just Bikes video. Įdomu tik, kokiuose kituose Lietuvos miestuose lankėsi.

    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2023-08-27 at 15-26-25 Even Small Towns are Great Here (5 Years in the Netherlands) - YouTube.png Views:	0 Size:	31,7 kB ID:	2071563

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Šiandien apie pietus mačiau.

    Komentuoti:


  • skyrma
    replied
    Tiesiog įdomu kada pastebėjai. Nes kažkaip įtartinai viskas sprendžiasi apie ką parašoma šiame forume. Ir labai greitai

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė skyrma Rodyti pranešimą

    Čia dabar, šiomis dienomis? Aš važiavau birželio 21d. tai buvo bortas toks kaip matosi nuotraukoje.
    Na nelabai įmanoma, kad tai būtų ne po tavo pranešimjo, o prieš atsiradę
    Nebent dar variantą galvojai, kad čia susapnavau, o ne mačiau

    Komentuoti:


  • skyrma
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Visgi atsirado nuvažiavimas toje vietoje ties 6 fortu.
    Pakėlė gatvės lygį suformuodami kelių metrų ilgio kalnelį, galimai perėją ten įstatys?
    Čia dabar, šiomis dienomis? Aš važiavau birželio 21d. tai buvo bortas toks kaip matosi nuotraukoje.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Po teisybei, toks sprendimas kartais naudojamas Kopenhagoje. Nebūtinai tai yra geras būdas tai daryti, bet tokios chaltūros buvo daromos ne tik sovietyne.
    Remontuojamose atkarpose teko pastebėti. Neturiu rimtesnių priekaištų kaip laikinam sprendiniui.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė liux Rodyti pranešimą
    Cha cha, "ant tų žodžių", šiandien ėmė ir pataisė toje vietoje ( prie Lampėdžių), bet irgi padarė visišką gaidį, sovietinę chaltūrą, kokios ir kaime jau neberasi.
    Po teisybei, toks sprendimas kartais naudojamas Kopenhagoje. Nebūtinai tai yra geras būdas tai daryti, bet tokios chaltūros buvo daromos ne tik sovietyne.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Visgi atsirado nuvažiavimas toje vietoje ties 6 fortu.
    Pakėlė gatvės lygį suformuodami kelių metrų ilgio kalnelį, galimai perėją ten įstatys?

    Komentuoti:


  • skyrma
    replied
    Na tai greičiausiai quickfix'as kol padarys normaliai, kad nenervuoti forumo narių Netikiu, kad taip ir paliktų visam laikui.

    Komentuoti:


  • liux
    replied
    Cha cha, "ant tų žodžių", šiandien ėmė ir pataisė toje vietoje ( prie Lampėdžių), bet irgi padarė visišką gaidį, sovietinę chaltūrą, kokios ir kaime jau neberasi.

    Click image for larger version

Name:	IMG_20230721_161037.jpg
Views:	415
Size:	2,39 MB
ID:	2064331

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė liux Rodyti pranešimą

    tai vietoj dviračio tako, dviratininkai rinksis ( ir jau taip važiuoja, kaip vakar mačiau) važiuojamąją dalį, žiedą žodžių nėra. Imtų pvz. iš Palangos, jei patys nemoka.
    dar bus klojamas visoje atkarpoje žiede paskutinis asfalto sluoksnis ir tikiu įrengs iškilias perėjas.

    Komentuoti:


  • liux
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Čia yra rampa:
    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20230721_103053.png Views:	36 Size:	46,3 kB ID:	2064268

    o ten kur tradiciškai visi važiuodavo prieš remontą padarė bordiūrus kokių reta
    tai vietoj dviračio tako, dviratininkai rinksis ( ir jau taip važiuoja, kaip vakar mačiau) važiuojamąją dalį, žiedą žodžių nėra. Imtų pvz. iš Palangos, jei patys nemoka.
    Paskutinis taisė liux; 2023.07.21, 10:31.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė skyrma Rodyti pranešimą
    Panaši situacija ir prie VI forto žiedo. Nebuvo smagu apsisukti su vežimėliu ir grįžti beveik iki Molo, kad pravažiuoti alternatyviu keliu (viso apie 700m.). Bet dabar jau žinosiu ir klaidos nedarysiu... Suprantu, kad čia nėra perėjos, bet vis tiek sprendimas nėra logiškas, nes žmonės vis tiek eina, o juolab, kad kitoje pusėje bortas padarytas gerai.

    Click image for larger version

Name:	2023-07-21 09_24_10-1 M. Riomerio g. - Google Maps.png
Views:	538
Size:	3,14 MB
ID:	2064252
    Šita vieta tai absurdas, juk yra takas, tai akivaizdu, kad žmonės ten važiuos. Nežinos, kad baigiasi viskas bordiūru.
    Šiaip ta vieta buvo neseniai tik padaryta nauja. Tai kai dabar pamačiau vėl švaistant pinigus ir viską vėl iš naujo perdarant, buvau įsitikinęs, kad čia dėl to, kad ištaisyti nesąmonę ir įdėti ten žemą bordiūrą...

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė liux Rodyti pranešimą
    "What the fuck" Lampėdžiuose Link karjero visi naujai padaryti takai veda ir baigiasi bordiūru, tokiu stačiu, kad vos pernešu dviratį. Apie riedėjimą ir kalbos nėra. Bet dvirtakis tai naujas. Ir bordiūrai galima ir galvą nusisukti. Ir daugybė
    Čia yra rampa:
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20230721_103053.png
Views:	518
Size:	46,3 kB
ID:	2064268

    o ten kur tradiciškai visi važiuodavo prieš remontą padarė bordiūrus kokių reta

    Komentuoti:


  • skyrma
    replied
    Panaši situacija ir prie VI forto žiedo. Nebuvo smagu apsisukti su vežimėliu ir grįžti beveik iki Molo, kad pravažiuoti alternatyviu keliu (viso apie 700m.). Bet dabar jau žinosiu ir klaidos nedarysiu... Suprantu, kad čia nėra perėjos, bet vis tiek sprendimas nėra logiškas, nes žmonės vis tiek eina, o juolab, kad kitoje pusėje bortas padarytas gerai.

    Click image for larger version

Name:	2023-07-21 09_24_10-1 M. Riomerio g. - Google Maps.png
Views:	538
Size:	3,14 MB
ID:	2064252

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė liux Rodyti pranešimą
    "What the fuck" Lampėdžiuose Link karjero visi naujai padaryti takai veda ir baigiasi bordiūru, tokiu stačiu, kad vos pernešu dviratį. Apie riedėjimą ir kalbos nėra. Bet dvirtakis tai naujas. Ir bordiūrai galima ir galvą nusisukti. Ir daugybė
    Spėju kalnelį darys. Nebaigti darbai.

    Komentuoti:


  • liux
    replied
    "What the fuck" Lampėdžiuose Link karjero visi naujai padaryti takai veda ir baigiasi bordiūru, tokiu stačiu, kad vos pernešu dviratį. Apie riedėjimą ir kalbos nėra. Bet dvirtakis tai naujas. Ir bordiūrai galima ir galvą nusisukti. Ir daugybė

    Click image for larger version

Name:	IMG_20230720_173411.jpg
Views:	570
Size:	1,34 MB
ID:	2064228Click image for larger version

Name:	IMG_20230720_173310.jpg
Views:	571
Size:	1,75 MB
ID:	2064229

    Komentuoti:

Working...
X