Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Dviračių takai Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dsanto
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą



    Pagal KET dviračių takas irgi yra kelias.
    Taip, bet tai niekaip nepaneigia KET 59 punkto reikalavimo dviratininkui sumažinti greitį prieš susikirtimą.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Koks kiemas? Kalba eina apie dviračių tako ir išvažiavimo susikirtimą. Saugaus eismo įstatyme labai paprastai apibrėžta:

    96. Važiuojamoji kelio dalis – kelio dalis važiuoti transporto priemonėms.
    3.7. Kelias – eismui skirta ir naudojama žemės arba statinio paviršiaus juosta per visą jos plotį, įskaitant važiuojamąją kelio dalį (toliau – važiuojamoji dalis), sankryžas, šaligatvius, kelkraščius, pėsčiųjų ir dviračių takus, skiriamąsias kelio juostas.
    Pagal KET dviračių takas irgi yra kelias.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Kaip tik šitą norėjau cituoti, jeigu žinotų kad ten važiuoja automobiliai, ne dviračiai, taip drąsiai nekištų nei metro pusantro priekiu, nei daugiau atbuliniu ????
    o tokių situacijų pilna su išvažiavimais iš kiemų kai automobiliais užparkuojami iki pat išsukimo į gatvę ir čia jau kažkaip sugeba i gatvę išvažiuoti kuo saugiau.

    Nemaža dalis vairuotojų elementariai nežino, kad privalo praleisti tiek dviračius tiek pėsčiuosius, neturi jokio supratimo apie kelio ženklus, kai kurie nežino šviesoforo spalvų reikšmių. Yra tekę ne vienam vairuotojui tai aiškinti tiesiog gatvėje. Ne vienas yra bandęs nuoširdžiai aiškinti, kad dviratininkas turi nulipti nuo dviračio, kirsdamas gatvių susikirtimą. Vienas net bandė tai aiškinti važiuodamas per raudoną šviesoforo signalą. Problemos dalis yra tai, kad Lietuvoje yra ypač atsainiai žiūrima į vairuotojų rengimą, o pamokos ir egzaminai yra tik formalus varnelių sudėliojimas.
    Paskutinis taisė John; 2023.10.21, 23:10.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Kiemas nėra važiuojamoji dalis, todėl šis punktas negalioja
    Koks kiemas? Kalba eina apie dviračių tako ir išvažiavimo susikirtimą. Saugaus eismo įstatyme labai paprastai apibrėžta:

    96. Važiuojamoji kelio dalis – kelio dalis važiuoti transporto priemonėms.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Litch Rodyti pranešimą

    Nereikia nei rožinių ponių visatos, užtenka tiesiog nebegyventi prarūgusioje sovietinėje visatoje ir pakeliauti šiek tiek bent po vakarų Europą, kad pamatytum kaip turi būti organizuojamas eismas, ir kokių tikslų reikia siekti. Galbūt praplėtus akiratį nebekils noras rašyti tokių bukų sapalionių. Gal tuomet pradėsite suvokti, kad dviračių takas yra kelio dalis, ir yra tokia transporto priemonė, kaip dviratis. Pagalvokite, kaip absurdiškai skambėtų jūsų komentaras, jei dviratį jame pakeistume į automobilį.
    Kaip tik šitą norėjau cituoti, jeigu žinotų kad ten važiuoja automobiliai, ne dviračiai, taip drąsiai nekištų nei metro pusantro priekiu, nei daugiau atbuliniu ????
    o tokių situacijų pilna su išvažiavimais iš kiemų kai automobiliais užparkuojami iki pat išsukimo į gatvę ir čia jau kažkaip sugeba i gatvę išvažiuoti kuo saugiau.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    tada viskas gerai

    Komentuoti:


  • transpondster
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    automobiliai nevažiuoja per 20 cm. nuo tvoros.
    tai kad Savanoriuos nėr turbūt tokių vietų, beto pėsčiųjų dalis arčiau "tvorų"

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Litch Rodyti pranešimą

    Pagalvokite, kaip absurdiškai skambėtų jūsų komentaras, jei dviratį jame pakeistume į automobilį.
    automobiliai nevažiuoja per 20 cm. nuo tvoros.

    Komentuoti:


  • Litch
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Rožinių ponių visatoje esant ribotam matomumui (tvoros, stendai, gyvarvorės, kiti augalai) prieš automobilį eina patarnautojas ir prieš išvažiuojant automobiliui patikrina ar neatvažiuoja dviratis. Realybėje nuo automobilio priekio iki vairuotojo akių koks metras-pusantro, ir kaip nebūtų keista, pirmiau į dviračių taką išlenda automobilio priekis. Važiuojant atbulom dar daugiau. Nekalbant apie vartelius, atsidarančius į lauką.
    Nereikia nei rožinių ponių visatos, užtenka tiesiog nebegyventi prarūgusioje sovietinėje visatoje ir pakeliauti šiek tiek bent po vakarų Europą, kad pamatytum kaip turi būti organizuojamas eismas, ir kokių tikslų reikia siekti. Galbūt praplėtus akiratį nebekils noras rašyti tokių bukų sapalionių. Gal tuomet pradėsite suvokti, kad dviračių takas yra kelio dalis, ir yra tokia transporto priemonė, kaip dviratis. Pagalvokite, kaip absurdiškai skambėtų jūsų komentaras, jei dviratį jame pakeistume į automobilį.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Litch Rodyti pranešimą
    Kaip suprasti staiga islenda? Ar jus keliu eismo taisykles bent skaitete? Ten parasyta, kad is salutinio kelio isvaziuojancios transporto priemones praleidzia pagrindiniu keliu vaziuojancius. Labai tikiuos, jad nevairuojate, nes pagal jusu klausimu pobudi akivaizdziai matosi, kad keliate pavoju kitiems eismo dalyviams
    Rožinių ponių visatoje esant ribotam matomumui (tvoros, stendai, gyvarvorės, kiti augalai) prieš automobilį eina patarnautojas ir prieš išvažiuojant automobiliui patikrina ar neatvažiuoja dviratis. Realybėje nuo automobilio priekio iki vairuotojo akių koks metras-pusantro, ir kaip nebūtų keista, pirmiau į dviračių taką išlenda automobilio priekis. Važiuojant atbulom dar daugiau. Nekalbant apie vartelius, atsidarančius į lauką.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Mano pusseserę tame Savanorių pr. take (įrengtame pirmiau) partenkė du kartus ties tais išvažiavimais. Visokių vairuotojų yra. Be to, pagal KET privaloma sumažinti greitį:

    59. Dviračio vairuotojas, artėdamas prie vietos, kur reikia kirsti važiuojamąją dalį, visais atvejais privalo sumažinti važiavimo greitį ir gali tęsti judėjimą tik įsitikinęs, kad važiuoti saugu.
    Kiemas nėra važiuojamoji dalis, todėl šis punktas negalioja

    Komentuoti:


  • Litch
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    Dviraciai nera pilnaverte transporto priemone. Tai vaik laisvalaikio uzsiemimo priemone, todel ja nuo gatviu reikia laikyti atokiau
    Pataisymas - Dviratis kolkas Lietuvoje nėra pilnavertė transporto priemonė nėra , bet reikia siekti kad būtų.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Dviraciai nera pilnaverte transporto priemone. Tai vaik laisvalaikio uzsiemimo priemone, todel ja nuo gatviu reikia laikyti atokiau

    Komentuoti:


  • Litch
    replied
    Problema kad tiesiantieji šiuos takus net nesuvokia, kad dviratis gali būti pilnavertė transporto priemonė mieste. Takas nutiestas iš esmės blogai, reikia perdaryti. Automobilių vairuotojai nepripratę prie dviračių eismo, jeigu nebūtų nužemėjimų ties kiekviena įvaža į kiemą, automobilių vairuotojai būtų priversti pristabdyti, avarinių situacijų būtų gerokai mažiau. Nesaugumas važiuojant dviračiu yra viena iš svarbiausių priežaščių, kodėl pas mus tiek mažai žmonių renkasi dviratį, kaip transporto priemonę. Gaila, kad Autokaustije nėra specialistų, kurie suvokia kaip nutiesti gerus dviračių takus ir yra švaistomi pinigai šitokiam niekalui.

    Komentuoti:


  • Euronymous
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Rimtai patikėtum sveikatą ir lėktum maksimaliu greičiu dvirtakiu per tas visas išvažas iš šalutinių kelių ir kiemų todėl kad tokie KET? Juk akivaizdu, kad bus vairuotojų, kurie nepastebės dviratininko atlekiančo.
    Todėl deja patiems dviratininkams tenka žiūrėti ir važiuoti taip lyg automobilis jų nematytų, o ne lėkti drąsiai maksimaliai, nes gi KET.
    Teorijų pasaulis ir realus pasaulis yra skirringi.
    Juolab, kalbant apie šalutinį kelią, vairuotojai dažnai sustos būtent privažiavę sankirtą su savanorių prospektu, o ne keliais metrais prieš tai, privažiavę sankirtą su dvirtakiu.
    Kitaip tariant vairuotojo pažymėjimus per lengvai dalina. Jei vairuotojai nesugeba prie dviračių tako stabtelėti ir praleisti juo važiuojančio dviratininko.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Tai va jeigu būtų kalniukas automobiliui kertančiam dviračiu taką ir šaligatvį, tada tavo pusseserės gal nebūtų partrenkę nei karto, nes automobilis neisvažiuotų staiga iš kiemo.
    išvažiuodamas iš kiemo automobilis turi praleisti pėsčiuosius ir dviračius, o šiuo atveju kliūtys sudarytos ne automobiliams o pėstiesiems ir dviračiams
    Dėl to pritariu, kad tikimybė būti partrenktams būtų mažesnė. Bet saugotis vis tiek reikia.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Mano pusseserę tame Savanorių pr. take (įrengtame pirmiau) partenkė du kartus ties tais išvažiavimais. Visokių vairuotojų yra. Be to, pagal KET privaloma sumažinti greitį:

    59. Dviračio vairuotojas, artėdamas prie vietos, kur reikia kirsti važiuojamąją dalį, visais atvejais privalo sumažinti važiavimo greitį ir gali tęsti judėjimą tik įsitikinęs, kad važiuoti saugu.
    Tai va jeigu būtų kalniukas automobiliui kertančiam dviračiu taką ir šaligatvį, tada tavo pusseserės gal nebūtų partrenkę nei karto, nes automobilis neisvažiuotų staiga iš kiemo.
    išvažiuodamas iš kiemo automobilis turi praleisti pėsčiuosius ir dviračius, o šiuo atveju kliūtys sudarytos ne automobiliams o pėstiesiems ir dviračiams

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Litch Rodyti pranešimą
    Kaip suprasti staiga islenda? Ar jus keliu eismo taisykles bent skaitete? Ten parasyta, kad is salutinio kelio isvaziuojancios transporto priemones praleidzia pagrindiniu keliu vaziuojancius. Labai tikiuos, jad nevairuojate, nes pagal jusu klausimu pobudi akivaizdziai matosi, kad keliate pavoju kitiems eismo dalyviams
    Rimtai patikėtum sveikatą ir lėktum maksimaliu greičiu dvirtakiu per tas visas išvažas iš šalutinių kelių ir kiemų todėl kad tokie KET? Juk akivaizdu, kad bus vairuotojų, kurie nepastebės dviratininko atlekiančo.
    Todėl deja patiems dviratininkams tenka žiūrėti ir važiuoti taip lyg automobilis jų nematytų, o ne lėkti drąsiai maksimaliai, nes gi KET.
    Teorijų pasaulis ir realus pasaulis yra skirringi.
    Juolab, kalbant apie šalutinį kelią, vairuotojai dažnai sustos būtent privažiavę sankirtą su savanorių prospektu, o ne keliais metrais prieš tai, privažiavę sankirtą su dvirtakiu.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Litch Rodyti pranešimą
    Kaip suprasti staiga islenda? Ar jus keliu eismo taisykles bent skaitete? Ten parasyta, kad is salutinio kelio isvaziuojancios transporto priemones praleidzia pagrindiniu keliu vaziuojancius. Labai tikiuos, jad nevairuojate, nes pagal jusu klausimu pobudi akivaizdziai matosi, kad keliate pavoju kitiems eismo dalyviams
    Mano pusseserę tame Savanorių pr. take (įrengtame pirmiau) partenkė du kartus ties tais išvažiavimais. Visokių vairuotojų yra. Be to, pagal KET privaloma sumažinti greitį:

    59. Dviračio vairuotojas, artėdamas prie vietos, kur reikia kirsti važiuojamąją dalį, visais atvejais privalo sumažinti važiavimo greitį ir gali tęsti judėjimą tik įsitikinęs, kad važiuoti saugu.

    Komentuoti:


  • Euronymous
    replied
    Parašė bakenonas Rodyti pranešimą



    5. Tolumoje linksmieji kalniukai. Šaligatvis visur nusileidžia į gatvės - kiemo lygį.
    nusileidžia ir kas? Koks pažeidimas? Ar važiuojant dviračiu čia kažkoks kritinis nepatogumas?
    Taip, kaip jau minėjau vien dėl jų aš vengiu savanorių pr. dviračių tako.

    Komentuoti:

Working...
X