Parašė Biesas3000
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Dviračių takai Kaune
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė JPeters Rodyti pranešimąGal teko siųsti saugumo ar bendrus su eismu susijusius pasiūlymus? Nebūtinai su dviračių takais, bet ir pėsčiųjų takais, perėjomis, neteisingu žymėjimu (pvz. stop juostų), negerai pastatytais ženklais (kurių žmonės pastoviai nemato ir kelia avarines situacijas)?
Mintyse turiu erzinančių vietų sąrašą ir būtų įdomu perduot kam nors, kas atsakingas
Tiesiog eismo saugumo komisijos kokiam nors nariui? https://www.kaunas.lt/administracija...gumo-komisija/
Jeigu teko bendraut ir žinote, kas labiausiai sukalbami arba labiausiai nesukalbami - pasidalinkit.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Gal teko siųsti saugumo ar bendrus su eismu susijusius pasiūlymus? Nebūtinai su dviračių takais, bet ir pėsčiųjų takais, perėjomis, neteisingu žymėjimu (pvz. stop juostų), negerai pastatytais ženklais (kurių žmonės pastoviai nemato ir kelia avarines situacijas)?
Mintyse turiu erzinančių vietų sąrašą ir būtų įdomu perduot kam nors, kas atsakingas
Tiesiog eismo saugumo komisijos kokiam nors nariui? https://www.kaunas.lt/administracija...gumo-komisija/
Jeigu teko bendraut ir žinote, kas labiausiai sukalbami arba labiausiai nesukalbami - pasidalinkit.
Komentuoti:
-
Ta Nuokalnės g. sankryža tai tikrai tvarkytina. Reikia padaryt normalų dešinį posūkį, prilėtinimui. Pravest dvirtakį, sumažint asfalto plotą Nuokalnės g. Ten grynai fail'as.
Lukšio g./Žukausko g. tai labiausiai užknisa tik tie nutrūkimai ties sankryžomis. Šiaip visai malonūs jau takai prasilėkt, ypač Žukausko g. Kai kur jau normaliai padaryta: Žemkalnio, Pakraščio g. Tačiau Plechavičiaus, Ukmergės ir ta pati Lukšio-Žukausko sankryža kol kas prastai.
Dėl konflikto su pėsčiaisias ne tiek pergyvenu, nes jų ir taip visur mieste.
Komentuoti:
-
Visam Kaune, naujai įrengti takai nutrūksta ties sankryžomis, perėjomis ar stotelėmis.
Tiesiog nesprendžiami konfliktiniai taškai (foto darytos 2023 rugsėjį):
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Vienas naujausių dvirtakių Kaune, P. Lukšio gatvėje.
Aš niekaip negaliu suvokti. Kaip po visų projektavimo, rengimo stadijų, čia yra galutinis variantas? Kaip man gaila, kad Kaunas negali geriau.
EDIT: Beje, nors horizontalus ženklinimas pakankamai naujas, beveik visose nuovažose pirmumą nurodantys "ryklio dantys" jau stipriai nusitrynę. Kažin, koks garantinis terminas ženklinimui.
Paskutinis taisė Biesas3000; 2024.02.29, 12:59.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Esmė kad dauguma vairuotojų ne tai kad nemato dviratininkų (dviračių take), o tiesiog nežiūri. Savanorių prospekte išvažiuodami į dešinę net kaklo nepasuka (užsikirte ten tie kaklai ar kaip nežinau) pažiūrėt ar kas neatvažiuoja dviračių taku. O jei ir atvažiuoji automobiliui iš kairės ir atrodo kad net akių kontaktas būna, bet toks jausmas susidaro kad kiaurai tave žiūri tai jokiais būdais nepraleis, o tiesiog užvažiuos ant dviraičių tako ir lauks kol galės važiuot toliau (kitus automobilius matai jau mato).
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Aptemptakelnis, lakstantis dviratininkas gali nesunkiai užmušti ar bent sužaloti pėstįjį. Bet kažkodėl būtent dviratininkai nuolat jaučiasi labiausiai nuskriaustais eisme.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Na, akivaizdu ir neabejotina, kad faktiškai dabar Lietuvoje silpnesnieji eismo dalyviai, dviratininkai ir pėstieji, turi būti atsargūs ir dėl viso pikto saugotis stipresnių, nes tikrai ne visi jie laikysis net surašytų KET, bus atidūs ir praleis silpnesniuosius. Niekas neturėtų nepaisyti realybės ir sveiko proto.
Bet… KET laikymosi ir sąlygų silpnsniesiems gerinimo reiktų siekti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
"dvirtakiu maksimaliu greičiu", "mano pusseserę nutrenkė", "va užsieny tai kūltūra". Ta prasme jum comon sense kas išjungė? Toks vaizdas kad griobanas dvirtakis turi būt toks kaip viabaltika, visiškai nulinis suvokimas kad tiesimas ten kur tiesiamas, kur ir realus pasaulis, ir išvažiavimai, ir pastatai, ir kita infrastruktūra. Man kartais atrodo kad rimtai smegenys peršala kažkaip pas tuos hardcorinius dviratastus. Kur jų supratimas ir poreikia yra virš visų kitų supratimo ir poreikių. Rimti kaip čia kuris rašė - kaips enais gerais laikais, reiks prieš auto einančio žmogaus kuris su lampute mojuos ir glostys visus diviratininkus.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Nemaža dalis vairuotojų elementariai nežino, kad privalo praleisti tiek dviračius tiek pėsčiuosius, neturi jokio supratimo apie kelio ženklus, kai kurie nežino šviesoforo spalvų reikšmių. Yra tekę ne vienam vairuotojui tai aiškinti tiesiog gatvėje. Ne vienas yra bandęs nuoširdžiai aiškinti, kad dviratininkas turi nulipti nuo dviračio, kirsdamas gatvių susikirtimą. Vienas net bandė tai aiškinti važiuodamas per raudoną šviesoforo signalą. Problemos dalis yra tai, kad Lietuvoje yra ypač atsainiai žiūrima į vairuotojų rengimą, o pamokos ir egzaminai yra tik formalus varnelių sudėliojimas.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Pagal KET dviračių takas irgi yra kelias.
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Koks kiemas? Kalba eina apie dviračių tako ir išvažiavimo susikirtimą. Saugaus eismo įstatyme labai paprastai apibrėžta:
96. Važiuojamoji kelio dalis – kelio dalis važiuoti transporto priemonėms.3.7. Kelias – eismui skirta ir naudojama žemės arba statinio paviršiaus juosta per visą jos plotį, įskaitant važiuojamąją kelio dalį (toliau – važiuojamoji dalis), sankryžas, šaligatvius, kelkraščius, pėsčiųjų ir dviračių takus, skiriamąsias kelio juostas.
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Kaip tik šitą norėjau cituoti, jeigu žinotų kad ten važiuoja automobiliai, ne dviračiai, taip drąsiai nekištų nei metro pusantro priekiu, nei daugiau atbuliniu ????
o tokių situacijų pilna su išvažiavimais iš kiemų kai automobiliais užparkuojami iki pat išsukimo į gatvę ir čia jau kažkaip sugeba i gatvę išvažiuoti kuo saugiau.
Nemaža dalis vairuotojų elementariai nežino, kad privalo praleisti tiek dviračius tiek pėsčiuosius, neturi jokio supratimo apie kelio ženklus, kai kurie nežino šviesoforo spalvų reikšmių. Yra tekę ne vienam vairuotojui tai aiškinti tiesiog gatvėje. Ne vienas yra bandęs nuoširdžiai aiškinti, kad dviratininkas turi nulipti nuo dviračio, kirsdamas gatvių susikirtimą. Vienas net bandė tai aiškinti važiuodamas per raudoną šviesoforo signalą. Problemos dalis yra tai, kad Lietuvoje yra ypač atsainiai žiūrima į vairuotojų rengimą, o pamokos ir egzaminai yra tik formalus varnelių sudėliojimas.Paskutinis taisė John; 2023.10.21, 22:10.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Kiemas nėra važiuojamoji dalis, todėl šis punktas negalioja
96. Važiuojamoji kelio dalis – kelio dalis važiuoti transporto priemonėms.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Litch Rodyti pranešimą
Nereikia nei rožinių ponių visatos, užtenka tiesiog nebegyventi prarūgusioje sovietinėje visatoje ir pakeliauti šiek tiek bent po vakarų Europą, kad pamatytum kaip turi būti organizuojamas eismas, ir kokių tikslų reikia siekti. Galbūt praplėtus akiratį nebekils noras rašyti tokių bukų sapalionių. Gal tuomet pradėsite suvokti, kad dviračių takas yra kelio dalis, ir yra tokia transporto priemonė, kaip dviratis. Pagalvokite, kaip absurdiškai skambėtų jūsų komentaras, jei dviratį jame pakeistume į automobilį.
o tokių situacijų pilna su išvažiavimais iš kiemų kai automobiliais užparkuojami iki pat išsukimo į gatvę ir čia jau kažkaip sugeba i gatvę išvažiuoti kuo saugiau.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
automobiliai nevažiuoja per 20 cm. nuo tvoros.
Komentuoti:
-
Parašė Litch Rodyti pranešimą
Pagalvokite, kaip absurdiškai skambėtų jūsų komentaras, jei dviratį jame pakeistume į automobilį.
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Rožinių ponių visatoje esant ribotam matomumui (tvoros, stendai, gyvarvorės, kiti augalai) prieš automobilį eina patarnautojas ir prieš išvažiuojant automobiliui patikrina ar neatvažiuoja dviratis. Realybėje nuo automobilio priekio iki vairuotojo akių koks metras-pusantro, ir kaip nebūtų keista, pirmiau į dviračių taką išlenda automobilio priekis. Važiuojant atbulom dar daugiau. Nekalbant apie vartelius, atsidarančius į lauką.
- 8 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: