Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Dviračių takai Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • thomcius
    replied
    Parašė Biesas3000 Rodyti pranešimą
    Aš dėl visą žiemą nevalyto ir 5cm storio ledu padengto puskilometrio ilgio pėsčiųjų tako rašiau seniūnijai (nes galvojau arčiau žmogaus), tai gavai atsakymą lygiai po 28 dienų (vasario 26 d.), kad po patikrinimo, takas yra tvarkingas. Takas buvo 105 metrų atstumu nuo seniūnijos pastato. Nedėkit vilčių į Kafkiškąją Kauno savivaldybę, jie per daug energijos šiuo metu investuoja į valstybinio terorizmo rėmimą ruzzijoje.
    Šiaip žmogus ne to klausė, o klausė kas žino kur kreiptis, tavo atveju tinka patarimas, kad nesikreipkite į vietinę seniūnija, nors manau seniūnija seniūnijai nelygu, žmonės dirba skirtingi. Tad jeigu pats nebandei kreiptis į kažkur (šiuo atveju į Kauno savivaldybę) tai neskleisk erezijų, nes tu to nežinai, tik spėlioji.

    Komentuoti:


  • Biesas3000
    replied
    Parašė JPeters Rodyti pranešimą
    Gal teko siųsti saugumo ar bendrus su eismu susijusius pasiūlymus? Nebūtinai su dviračių takais, bet ir pėsčiųjų takais, perėjomis, neteisingu žymėjimu (pvz. stop juostų), negerai pastatytais ženklais (kurių žmonės pastoviai nemato ir kelia avarines situacijas)?

    Mintyse turiu erzinančių vietų sąrašą ir būtų įdomu perduot kam nors, kas atsakingas

    Tiesiog eismo saugumo komisijos kokiam nors nariui? https://www.kaunas.lt/administracija...gumo-komisija/
    Jeigu teko bendraut ir žinote, kas labiausiai sukalbami arba labiausiai nesukalbami - pasidalinkit.
    Aš dėl visą žiemą nevalyto ir 5cm storio ledu padengto puskilometrio ilgio pėsčiųjų tako rašiau seniūnijai (nes galvojau arčiau žmogaus), tai gavai atsakymą lygiai po 28 dienų (vasario 26 d.), kad po patikrinimo, takas yra tvarkingas. Takas buvo 105 metrų atstumu nuo seniūnijos pastato. Nedėkit vilčių į Kafkiškąją Kauno savivaldybę, jie per daug energijos šiuo metu investuoja į valstybinio terorizmo rėmimą ruzzijoje.

    Komentuoti:


  • JPeters
    replied
    Gal teko siųsti saugumo ar bendrus su eismu susijusius pasiūlymus? Nebūtinai su dviračių takais, bet ir pėsčiųjų takais, perėjomis, neteisingu žymėjimu (pvz. stop juostų), negerai pastatytais ženklais (kurių žmonės pastoviai nemato ir kelia avarines situacijas)?

    Mintyse turiu erzinančių vietų sąrašą ir būtų įdomu perduot kam nors, kas atsakingas

    Tiesiog eismo saugumo komisijos kokiam nors nariui? https://www.kaunas.lt/administracija...gumo-komisija/
    Jeigu teko bendraut ir žinote, kas labiausiai sukalbami arba labiausiai nesukalbami - pasidalinkit.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Ta Nuokalnės g. sankryža tai tikrai tvarkytina. Reikia padaryt normalų dešinį posūkį, prilėtinimui. Pravest dvirtakį, sumažint asfalto plotą Nuokalnės g. Ten grynai fail'as.
    Lukšio g./Žukausko g. tai labiausiai užknisa tik tie nutrūkimai ties sankryžomis. Šiaip visai malonūs jau takai prasilėkt, ypač Žukausko g. Kai kur jau normaliai padaryta: Žemkalnio, Pakraščio g. Tačiau Plechavičiaus, Ukmergės ir ta pati Lukšio-Žukausko sankryža kol kas prastai.
    Dėl konflikto su pėsčiaisias ne tiek pergyvenu, nes jų ir taip visur mieste.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Visam Kaune, naujai įrengti takai nutrūksta ties sankryžomis, perėjomis ar stotelėmis.
    Tiesiog nesprendžiami konfliktiniai taškai (foto darytos 2023 rugsėjį):
    Click image for larger version

Name:	4.jpg
Views:	427
Size:	245,6 kB
ID:	2114260
    Click image for larger version

Name:	3.jpg
Views:	426
Size:	343,5 kB
ID:	2114259
    Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	424
Size:	128,3 kB
ID:	2114258
    Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	438
Size:	358,3 kB
ID:	2114257

    Komentuoti:


  • Biesas3000
    replied
    Vienas naujausių dvirtakių Kaune, P. Lukšio gatvėje.
    Aš niekaip negaliu suvokti. Kaip po visų projektavimo, rengimo stadijų, čia yra galutinis variantas? Kaip man gaila, kad Kaunas negali geriau.
    EDIT: Beje, nors horizontalus ženklinimas pakankamai naujas, beveik visose nuovažose pirmumą nurodantys "ryklio dantys" jau stipriai nusitrynę. Kažin, koks garantinis terminas ženklinimui.

    Click image for larger version  Name:	dvirtakis.jpg Views:	17 Size:	1,50 MB ID:	2114221
    Paskutinis taisė Biesas3000; 2024.02.29, 12:59.

    Komentuoti:


  • Euronymous
    replied
    Esmė kad dauguma vairuotojų ne tai kad nemato dviratininkų (dviračių take), o tiesiog nežiūri. Savanorių prospekte išvažiuodami į dešinę net kaklo nepasuka (užsikirte ten tie kaklai ar kaip nežinau) pažiūrėt ar kas neatvažiuoja dviračių taku. O jei ir atvažiuoji automobiliui iš kairės ir atrodo kad net akių kontaktas būna, bet toks jausmas susidaro kad kiaurai tave žiūri tai jokiais būdais nepraleis, o tiesiog užvažiuos ant dviraičių tako ir lauks kol galės važiuot toliau (kitus automobilius matai jau mato).

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Aptemptakelnis, lakstantis dviratininkas gali nesunkiai užmušti ar bent sužaloti pėstįjį. Bet kažkodėl būtent dviratininkai nuolat jaučiasi labiausiai nuskriaustais eisme.

    Komentuoti:


  • manometras
    replied
    Na, akivaizdu ir neabejotina, kad faktiškai dabar Lietuvoje silpnesnieji eismo dalyviai, dviratininkai ir pėstieji, turi būti atsargūs ir dėl viso pikto saugotis stipresnių, nes tikrai ne visi jie laikysis net surašytų KET, bus atidūs ir praleis silpnesniuosius. Niekas neturėtų nepaisyti realybės ir sveiko proto.
    Bet… KET laikymosi ir sąlygų silpnsniesiems gerinimo reiktų siekti.

    Komentuoti:


  • PukiS
    replied
    "dvirtakiu maksimaliu greičiu", "mano pusseserę nutrenkė", "va užsieny tai kūltūra". Ta prasme jum comon sense kas išjungė? Toks vaizdas kad griobanas dvirtakis turi būt toks kaip viabaltika, visiškai nulinis suvokimas kad tiesimas ten kur tiesiamas, kur ir realus pasaulis, ir išvažiavimai, ir pastatai, ir kita infrastruktūra. Man kartais atrodo kad rimtai smegenys peršala kažkaip pas tuos hardcorinius dviratastus. Kur jų supratimas ir poreikia yra virš visų kitų supratimo ir poreikių. Rimti kaip čia kuris rašė - kaips enais gerais laikais, reiks prieš auto einančio žmogaus kuris su lampute mojuos ir glostys visus diviratininkus.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą


    Nemaža dalis vairuotojų elementariai nežino, kad privalo praleisti tiek dviračius tiek pėsčiuosius, neturi jokio supratimo apie kelio ženklus, kai kurie nežino šviesoforo spalvų reikšmių. Yra tekę ne vienam vairuotojui tai aiškinti tiesiog gatvėje. Ne vienas yra bandęs nuoširdžiai aiškinti, kad dviratininkas turi nulipti nuo dviračio, kirsdamas gatvių susikirtimą. Vienas net bandė tai aiškinti važiuodamas per raudoną šviesoforo signalą. Problemos dalis yra tai, kad Lietuvoje yra ypač atsainiai žiūrima į vairuotojų rengimą, o pamokos ir egzaminai yra tik formalus varnelių sudėliojimas.
    Tai visa tai žinant, gatvės, šaligatviai, dvirtakiai turėtų būti projektuojami atitinkamai. Tai yra automobiliui kertančiam pėsčiųjų ar dviračių taką atsirasti kliūtis, o ne pesciajam ar dviračiui. Gatvės ne platinamos o siaurinamos, norint kad laikytųsi greičio apribojimų ir panašiai

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą



    Pagal KET dviračių takas irgi yra kelias.
    Taip, bet tai niekaip nepaneigia KET 59 punkto reikalavimo dviratininkui sumažinti greitį prieš susikirtimą.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Koks kiemas? Kalba eina apie dviračių tako ir išvažiavimo susikirtimą. Saugaus eismo įstatyme labai paprastai apibrėžta:

    96. Važiuojamoji kelio dalis – kelio dalis važiuoti transporto priemonėms.
    3.7. Kelias – eismui skirta ir naudojama žemės arba statinio paviršiaus juosta per visą jos plotį, įskaitant važiuojamąją kelio dalį (toliau – važiuojamoji dalis), sankryžas, šaligatvius, kelkraščius, pėsčiųjų ir dviračių takus, skiriamąsias kelio juostas.
    Pagal KET dviračių takas irgi yra kelias.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Kaip tik šitą norėjau cituoti, jeigu žinotų kad ten važiuoja automobiliai, ne dviračiai, taip drąsiai nekištų nei metro pusantro priekiu, nei daugiau atbuliniu ????
    o tokių situacijų pilna su išvažiavimais iš kiemų kai automobiliais užparkuojami iki pat išsukimo į gatvę ir čia jau kažkaip sugeba i gatvę išvažiuoti kuo saugiau.

    Nemaža dalis vairuotojų elementariai nežino, kad privalo praleisti tiek dviračius tiek pėsčiuosius, neturi jokio supratimo apie kelio ženklus, kai kurie nežino šviesoforo spalvų reikšmių. Yra tekę ne vienam vairuotojui tai aiškinti tiesiog gatvėje. Ne vienas yra bandęs nuoširdžiai aiškinti, kad dviratininkas turi nulipti nuo dviračio, kirsdamas gatvių susikirtimą. Vienas net bandė tai aiškinti važiuodamas per raudoną šviesoforo signalą. Problemos dalis yra tai, kad Lietuvoje yra ypač atsainiai žiūrima į vairuotojų rengimą, o pamokos ir egzaminai yra tik formalus varnelių sudėliojimas.
    Paskutinis taisė John; 2023.10.21, 22:10.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Kiemas nėra važiuojamoji dalis, todėl šis punktas negalioja
    Koks kiemas? Kalba eina apie dviračių tako ir išvažiavimo susikirtimą. Saugaus eismo įstatyme labai paprastai apibrėžta:

    96. Važiuojamoji kelio dalis – kelio dalis važiuoti transporto priemonėms.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Litch Rodyti pranešimą

    Nereikia nei rožinių ponių visatos, užtenka tiesiog nebegyventi prarūgusioje sovietinėje visatoje ir pakeliauti šiek tiek bent po vakarų Europą, kad pamatytum kaip turi būti organizuojamas eismas, ir kokių tikslų reikia siekti. Galbūt praplėtus akiratį nebekils noras rašyti tokių bukų sapalionių. Gal tuomet pradėsite suvokti, kad dviračių takas yra kelio dalis, ir yra tokia transporto priemonė, kaip dviratis. Pagalvokite, kaip absurdiškai skambėtų jūsų komentaras, jei dviratį jame pakeistume į automobilį.
    Kaip tik šitą norėjau cituoti, jeigu žinotų kad ten važiuoja automobiliai, ne dviračiai, taip drąsiai nekištų nei metro pusantro priekiu, nei daugiau atbuliniu ????
    o tokių situacijų pilna su išvažiavimais iš kiemų kai automobiliais užparkuojami iki pat išsukimo į gatvę ir čia jau kažkaip sugeba i gatvę išvažiuoti kuo saugiau.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    tada viskas gerai

    Komentuoti:


  • transpondster
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    automobiliai nevažiuoja per 20 cm. nuo tvoros.
    tai kad Savanoriuos nėr turbūt tokių vietų, beto pėsčiųjų dalis arčiau "tvorų"

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Litch Rodyti pranešimą

    Pagalvokite, kaip absurdiškai skambėtų jūsų komentaras, jei dviratį jame pakeistume į automobilį.
    automobiliai nevažiuoja per 20 cm. nuo tvoros.

    Komentuoti:


  • Litch
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Rožinių ponių visatoje esant ribotam matomumui (tvoros, stendai, gyvarvorės, kiti augalai) prieš automobilį eina patarnautojas ir prieš išvažiuojant automobiliui patikrina ar neatvažiuoja dviratis. Realybėje nuo automobilio priekio iki vairuotojo akių koks metras-pusantro, ir kaip nebūtų keista, pirmiau į dviračių taką išlenda automobilio priekis. Važiuojant atbulom dar daugiau. Nekalbant apie vartelius, atsidarančius į lauką.
    Nereikia nei rožinių ponių visatos, užtenka tiesiog nebegyventi prarūgusioje sovietinėje visatoje ir pakeliauti šiek tiek bent po vakarų Europą, kad pamatytum kaip turi būti organizuojamas eismas, ir kokių tikslų reikia siekti. Galbūt praplėtus akiratį nebekils noras rašyti tokių bukų sapalionių. Gal tuomet pradėsite suvokti, kad dviračių takas yra kelio dalis, ir yra tokia transporto priemonė, kaip dviratis. Pagalvokite, kaip absurdiškai skambėtų jūsų komentaras, jei dviratį jame pakeistume į automobilį.

    Komentuoti:

Working...
X