Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Dviračių takai Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • PukiS
    replied
    Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimą

    Staciausia kaune yra Liskiavos g. ikalne.
    Dėkui kad priminei, reiks pasibandyt kada, ten dvi atkarpos statesnės ir kas bjauriausia su posūkiu. bet reik pasitikrint

    Komentuoti:


  • Sigitukaz
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

    Stačiausia tada ar ne Dangės/Vėjo g. įkalnė?
    Staciausia kaune yra Liskiavos g. ikalne.

    Komentuoti:


  • Sigitukaz
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    kažin kiek Kauniečių dviratininkų naudojasi Moliakelio g.? Tai jei įtraukinėsime ir tokias įkalnes tai manau, ne ką lengvesnės yra ir Pryšmančių g., Tvėrių g. į Šilainius, Kapsų g. į Žaliakalnį...
    kadangi buvau paprasytas sudeliot savo sarasiuka pagal sunkuma, tai ta ir padariau. Net neminejau kai kuriu ikalniu, kaip Mackeviciaus, Bernardinu, Kalpoko.

    Kapsu tikrai nesunki ikalne, tik kad nelabai patogi minti.

    Uz Tveriu g. aciu, nezinojau kad tokia yra, manau savaitgali isbandysiu

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    kažin kiek Kauniečių dviratininkų naudojasi Moliakelio g.? Tai jei įtraukinėsime ir tokias įkalnes tai manau, ne ką lengvesnės yra ir Pryšmančių g., Tvėrių g. į Šilainius, Kapsų g. į Žaliakalnį...
    Stačiausia tada ar ne Dangės/Vėjo g. įkalnė?

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    kažin kiek Kauniečių dviratininkų naudojasi Moliakelio g.? Tai jei įtraukinėsime ir tokias įkalnes tai manau, ne ką lengvesnės yra ir Pryšmančių g., Tvėrių g. į Šilainius, Kapsų g. į Žaliakalnį...

    Komentuoti:


  • vital7777
    replied
    Parašė PukiS Rodyti pranešimą

    Parodos pakankamai trumpa, tai kojos energijos nespėja sukūrent, Mažiau statesnės ir ilgos labiau žudo. O va moliakelis... trumpas bet beproto status. aina peklan.
    Kaskokia totaliai beprasme diskusija - taigi viskas nuo greicio priklauso. Max greiciu visos tos ikalnes vienodai sunkios

    Komentuoti:


  • PukiS
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Aš toj pusėj nevažinėju ir šitų nemėginau, tai mano tada atrodytų juokingai, jei Parodos už visas paminėtas silpnesnė
    Parodos pakankamai trumpa, tai kojos energijos nespėja sukūrent, Mažiau statesnės ir ilgos labiau žudo. O va moliakelis... trumpas bet beproto status. aina peklan.

    Komentuoti:


  • PukiS
    replied
    Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimą

    nuo sunkiausiu iki lengviausiu.

    1. Moliakelio g. trumpa bet zudanti
    2. Liskiavos g. labai geras sportas
    3. Kalkines g.
    4. Siaures pr. Ilga, pakankamai stati ir jokio malonumo i ja kilt
    5. Milikoniu kalnas. galimai del infrastrukturos nebuvimo, atsiradus takui gal butu lengvesne, bet nesirinkciau vietoj Baltu pr. net jeigu tam silainiu gale reiktu atsidurt kuris per Milikoniu kalna greiciau pasiekiamas
    6. Zemaiciu g. smagus kalnas, yra ka veikt antroje dalyje.

    Visas kitas pagrindiniu gatviu ikalnes tikriausiai deciau i viena lentyna, nes i visas del azarto esu be ranku uzmynes. Parodos gali atrodyt sunku, bet kai kelias dienas is eiles ivaziuoji, tai juokas tampa.

    Regitros, Kedainiu g. kalnu nepaminejau nes tiesiog del nemaloniu salygu renkuosi minti pro kitur jeigu reikia.
    Moliakelio absoliouti žudikė Pridėčiau mergelių tiltą į šilą, nebaisei status, bet laikant tempą kojas nužudyt labai lengva.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Aš toj pusėj nevažinėju ir šitų nemėginau, tai mano tada atrodytų juokingai, jei Parodos už visas paminėtas silpnesnė
    Būtent, aš ir parodos statyčiau į pirmas vietas, su Šiaurės pr. su Žemičių g.

    Baltų pr., Nuokalnės gatvė turi netolygų kilimą, tai jos pakerta, ypač vaikus. Kaip Milikonių įkalnėje to nejaučiu ir vaikai lengviau užmina nei Baltų pr.

    Bet čia manau beprasmė diskusija, nes kiekvienas turi skirtingas patirtis, prioritetus ir t.t.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Aš toj pusėj nevažinėju ir šitų nemėginau, tai mano tada atrodytų juokingai, jei Parodos už visas paminėtas silpnesnė

    Komentuoti:


  • Sigitukaz
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Įdomi tema. Kaip išrikiuotum kitas įkalnes Kaune pagal sunkumą?
    nuo sunkiausiu iki lengviausiu.

    1. Moliakelio g. trumpa bet zudanti
    2. Liskiavos g. labai geras sportas
    3. Kalkines g.
    4. Siaures pr. Ilga, pakankamai stati ir jokio malonumo i ja kilt
    5. Milikoniu kalnas. galimai del infrastrukturos nebuvimo, atsiradus takui gal butu lengvesne, bet nesirinkciau vietoj Baltu pr. net jeigu tam silainiu gale reiktu atsidurt kuris per Milikoniu kalna greiciau pasiekiamas
    6. Zemaiciu g. smagus kalnas, yra ka veikt antroje dalyje.

    Visas kitas pagrindiniu gatviu ikalnes tikriausiai deciau i viena lentyna, nes i visas del azarto esu be ranku uzmynes. Parodos gali atrodyt sunku, bet kai kelias dienas is eiles ivaziuoji, tai juokas tampa.

    Regitros, Kedainiu g. kalnu nepaminejau nes tiesiog del nemaloniu salygu renkuosi minti pro kitur jeigu reikia.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimą

    Baltu pr. ikalne yra tikriausiai lengviausiai iveikiama ikalne dviraciu visam Kaune. Europos pr. tik lengvesne
    Įdomi tema. Kaip išrikiuotum kitas įkalnes Kaune pagal sunkumą?

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Gervių g. rekonstrukcijos progresas

    Žiedas nuo Kulautuvos g. pusės. Dvirtakis kerta Kulautuvos g. prieš žiedą.

    Click image for larger version

Name:	IMG_20230605_184258.jpg
Views:	512
Size:	1,06 MB
ID:	2055889

    Žiedas nuo Gervių g. pusės. Dvirtakis iš kart kerta Gervių g.

    Click image for larger version

Name:	IMG_20230605_185158.jpg
Views:	507
Size:	1,07 MB
ID:	2055890

    Dvirtakis kerta Gervių g. antrą kartą ties Irklavimo baze.

    Click image for larger version

Name:	IMG_20230605_184416.jpg
Views:	508
Size:	2,50 MB
ID:	2055891

    Rekonstrukcijos pabaiga. Dvirtakis įsilieja į šaligatvį, toliau eina bendras jau reikalaujantis remonto asfaltuotas pėsčiųjų dviračių takas iki Lampėdžių paplūdimio.

    Click image for larger version

Name:	IMG_20230605_184509.jpg
Views:	510
Size:	2,23 MB
ID:	2055892

    Kiek suprantu dvirtakio negalėjo tiesti vienoje pusėje dėl sklypų ribų? Ir dėl to vietoje vienoje vietoje gatvės kirtimo, dabar yra net 4 gatvės kirtimai, norint nuvažiuoti link Lampėdžių paplūdimio.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Dviračių kelias, automobilių kelias, pėsčiųjų takas.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    P.S.Gal reiktų nebevadint "takais", nes takas tai gali būti vingiuotas ir su kalniukais, skirtas laisvalaikiui.
    Pats rašant susimąsčiau Trasa turbūt geriausias žodis. Kelias vėl kitoks įsivaizdavimas galvoje.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    2) ženklinimas, aiškiai pažymėt kur auto turi sustot, kad neužvažiuotų ant dvirtakio.
    Jei dvirtakis bus nenusileidžiantis (kaip gulintis policininkas), tai vairuotojai labiau pajus ir atkreips dėmesį kad kerta/sustojo ant dviračių trasos.

    P.S.Gal reiktų nebevadint "takais", nes takas tai gali būti vingiuotas ir su kalniukais, skirtas laisvalaikiui.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Reikia Kaune dviračių takų.
    Dar reikia kelių dalykų:
    1) ne dviračių takai nusileidžia iki auto važ. dalies lygio, o auto važ. dalis pakyla iki dvir. lygio (išskyrus aiškią tranzitinę funkciją atliekančias gatves).
    2) ženklinimas, aiškiai pažymėt kur auto turi sustot, kad neužvažiuotų ant dvirtakio.
    3) kultūra, įprotis sustoti pagal ženklus
    4) pastatyk ne tik daugiau dviračių takų pagal km. Dar reikia pastatyti takus teisiingai, dviračių padaugės. Trust me 3 ir 4 punktai papildys vienas kitą. Daugiau dviračių = vairuotojai turės į tai atsižvelgti.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Bootsy Rodyti pranešimą
    Perskaičius visus dviračių mėgėjų "argumentus" ir "atmazkes" mano tezė iš esmės pasitvirtino - dviračių takų tiesti NEREIKIA
    nelabai kam rūpi vieno žmogaus tezė tiesti reikia, bet patogius visiems ir kad kiltų kuo mažiau konfliktinių situacijų, kad dviratininkas norėtų važiuoti dviračių taku, o ne gatve ir t.t.

    P.S. vakar mačiau automobilį važiuojantį dviračių taku, nors šalia buvo gatvė, bet gatvė neasfaltuota o dvirtakis asfaltuotas. Tad visur mes turime marozų.

    Komentuoti:


  • Bootsy
    replied
    Perskaičius visus dviračių mėgėjų "argumentus" ir "atmazkes" mano tezė iš esmės pasitvirtino - dviračių takų tiesti NEREIKIA

    Komentuoti:


  • Euronymous
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Taip, o automobilistas iš antros juostos tikriausiai pirmą kartą gyvenime išvažiavo į pirmą, kad nufilmuoti ir pasipiktinti dviratininku

    Taip aš neteisinu dviratininko, nes šioje dvirtakio atkarpoje yra tik viena vieta kur bordiūrai nesulyginti su važiuojamą dalimi. Bet tu visada turi saugotis automobilių išvažiuojančių ar įvažiuojančių iš/į šalutinius kelius, aikšteles. Važiuoti arčiau kelkraščio neleidžia kelio kokybė ir jis taptų mažiau matomas išvažiuojančiam automobiliui dėl atitvarų.
    Tai čia šito pateisinimo manau daugiau nei pakanka, dar ypač kai dviratininkas mina daugiau nei 30km/h greičiu, o vairuotojų mastymas yra tas kad dviračiai rieda šiek tiek greičiau nei eina pėstieji tai ir gaunasi tada avarinės situacijos.

    Komentuoti:

Working...
X