Parašė Sigitukaz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Dviračių takai Kaune
Collapse
X
-
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
Stačiausia tada ar ne Dangės/Vėjo g. įkalnė?
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimąkažin kiek Kauniečių dviratininkų naudojasi Moliakelio g.? Tai jei įtraukinėsime ir tokias įkalnes tai manau, ne ką lengvesnės yra ir Pryšmančių g., Tvėrių g. į Šilainius, Kapsų g. į Žaliakalnį...
Kapsu tikrai nesunki ikalne, tik kad nelabai patogi minti.
Uz Tveriu g. aciu, nezinojau kad tokia yra, manau savaitgali isbandysiu
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimąkažin kiek Kauniečių dviratininkų naudojasi Moliakelio g.? Tai jei įtraukinėsime ir tokias įkalnes tai manau, ne ką lengvesnės yra ir Pryšmančių g., Tvėrių g. į Šilainius, Kapsų g. į Žaliakalnį...
Komentuoti:
-
kažin kiek Kauniečių dviratininkų naudojasi Moliakelio g.? Tai jei įtraukinėsime ir tokias įkalnes tai manau, ne ką lengvesnės yra ir Pryšmančių g., Tvėrių g. į Šilainius, Kapsų g. į Žaliakalnį...
Komentuoti:
-
Parašė PukiS Rodyti pranešimą
Parodos pakankamai trumpa, tai kojos energijos nespėja sukūrent, Mažiau statesnės ir ilgos labiau žudo. O va moliakelis... trumpas bet beproto status. aina peklan.
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąAš toj pusėj nevažinėju ir šitų nemėginau, tai mano tada atrodytų juokingai, jei Parodos už visas paminėtas silpnesnė
Komentuoti:
-
Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimą
nuo sunkiausiu iki lengviausiu.
1. Moliakelio g. trumpa bet zudanti
2. Liskiavos g. labai geras sportas
3. Kalkines g.
4. Siaures pr. Ilga, pakankamai stati ir jokio malonumo i ja kilt
5. Milikoniu kalnas. galimai del infrastrukturos nebuvimo, atsiradus takui gal butu lengvesne, bet nesirinkciau vietoj Baltu pr. net jeigu tam silainiu gale reiktu atsidurt kuris per Milikoniu kalna greiciau pasiekiamas
6. Zemaiciu g. smagus kalnas, yra ka veikt antroje dalyje.
Visas kitas pagrindiniu gatviu ikalnes tikriausiai deciau i viena lentyna, nes i visas del azarto esu be ranku uzmynes. Parodos gali atrodyt sunku, bet kai kelias dienas is eiles ivaziuoji, tai juokas tampa.
Regitros, Kedainiu g. kalnu nepaminejau nes tiesiog del nemaloniu salygu renkuosi minti pro kitur jeigu reikia.
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąAš toj pusėj nevažinėju ir šitų nemėginau, tai mano tada atrodytų juokingai, jei Parodos už visas paminėtas silpnesnė
Baltų pr., Nuokalnės gatvė turi netolygų kilimą, tai jos pakerta, ypač vaikus. Kaip Milikonių įkalnėje to nejaučiu ir vaikai lengviau užmina nei Baltų pr.
Bet čia manau beprasmė diskusija, nes kiekvienas turi skirtingas patirtis, prioritetus ir t.t.
Komentuoti:
-
Aš toj pusėj nevažinėju ir šitų nemėginau, tai mano tada atrodytų juokingai, jei Parodos už visas paminėtas silpnesnė
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Įdomi tema. Kaip išrikiuotum kitas įkalnes Kaune pagal sunkumą?
1. Moliakelio g. trumpa bet zudanti
2. Liskiavos g. labai geras sportas
3. Kalkines g.
4. Siaures pr. Ilga, pakankamai stati ir jokio malonumo i ja kilt
5. Milikoniu kalnas. galimai del infrastrukturos nebuvimo, atsiradus takui gal butu lengvesne, bet nesirinkciau vietoj Baltu pr. net jeigu tam silainiu gale reiktu atsidurt kuris per Milikoniu kalna greiciau pasiekiamas
6. Zemaiciu g. smagus kalnas, yra ka veikt antroje dalyje.
Visas kitas pagrindiniu gatviu ikalnes tikriausiai deciau i viena lentyna, nes i visas del azarto esu be ranku uzmynes. Parodos gali atrodyt sunku, bet kai kelias dienas is eiles ivaziuoji, tai juokas tampa.
Regitros, Kedainiu g. kalnu nepaminejau nes tiesiog del nemaloniu salygu renkuosi minti pro kitur jeigu reikia.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimą
Baltu pr. ikalne yra tikriausiai lengviausiai iveikiama ikalne dviraciu visam Kaune. Europos pr. tik lengvesne
Komentuoti:
-
Gervių g. rekonstrukcijos progresas
Žiedas nuo Kulautuvos g. pusės. Dvirtakis kerta Kulautuvos g. prieš žiedą.
Žiedas nuo Gervių g. pusės. Dvirtakis iš kart kerta Gervių g.
Dvirtakis kerta Gervių g. antrą kartą ties Irklavimo baze.
Rekonstrukcijos pabaiga. Dvirtakis įsilieja į šaligatvį, toliau eina bendras jau reikalaujantis remonto asfaltuotas pėsčiųjų dviračių takas iki Lampėdžių paplūdimio.
Kiek suprantu dvirtakio negalėjo tiesti vienoje pusėje dėl sklypų ribų? Ir dėl to vietoje vienoje vietoje gatvės kirtimo, dabar yra net 4 gatvės kirtimai, norint nuvažiuoti link Lampėdžių paplūdimio.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąP.S.Gal reiktų nebevadint "takais", nes takas tai gali būti vingiuotas ir su kalniukais, skirtas laisvalaikiui.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą2) ženklinimas, aiškiai pažymėt kur auto turi sustot, kad neužvažiuotų ant dvirtakio.
P.S.Gal reiktų nebevadint "takais", nes takas tai gali būti vingiuotas ir su kalniukais, skirtas laisvalaikiui.
Komentuoti:
-
Reikia Kaune dviračių takų.
Dar reikia kelių dalykų:
1) ne dviračių takai nusileidžia iki auto važ. dalies lygio, o auto važ. dalis pakyla iki dvir. lygio (išskyrus aiškią tranzitinę funkciją atliekančias gatves).
2) ženklinimas, aiškiai pažymėt kur auto turi sustot, kad neužvažiuotų ant dvirtakio.
3) kultūra, įprotis sustoti pagal ženklus
4) pastatyk ne tik daugiau dviračių takų pagal km. Dar reikia pastatyti takus teisiingai, dviračių padaugės. Trust me 3 ir 4 punktai papildys vienas kitą. Daugiau dviračių = vairuotojai turės į tai atsižvelgti.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Bootsy Rodyti pranešimąPerskaičius visus dviračių mėgėjų "argumentus" ir "atmazkes" mano tezė iš esmės pasitvirtino - dviračių takų tiesti NEREIKIA
P.S. vakar mačiau automobilį važiuojantį dviračių taku, nors šalia buvo gatvė, bet gatvė neasfaltuota o dvirtakis asfaltuotas. Tad visur mes turime marozų.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Perskaičius visus dviračių mėgėjų "argumentus" ir "atmazkes" mano tezė iš esmės pasitvirtino - dviračių takų tiesti NEREIKIA
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Taip, o automobilistas iš antros juostos tikriausiai pirmą kartą gyvenime išvažiavo į pirmą, kad nufilmuoti ir pasipiktinti dviratininku
Taip aš neteisinu dviratininko, nes šioje dvirtakio atkarpoje yra tik viena vieta kur bordiūrai nesulyginti su važiuojamą dalimi. Bet tu visada turi saugotis automobilių išvažiuojančių ar įvažiuojančių iš/į šalutinius kelius, aikšteles. Važiuoti arčiau kelkraščio neleidžia kelio kokybė ir jis taptų mažiau matomas išvažiuojančiam automobiliui dėl atitvarų.
Komentuoti:
Komentuoti: