Parašė Litch
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Dviračių takai Kaune
Collapse
X
-
-
Problema tokia, kad kol kas prie labai retos pėsčiųjų perėjos rasi dviračių pervažą.
Komentuoti:
-
Parašė Litch Rodyti pranešimąGal kalnų dviratininkai ir pravažiuoja, o su normaliu miesto dviračiu minant tenka nulipti ir nusivežti bei užsivežti dviratį lipant laiptais.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Gal kalnų dviratininkai ir pravažiuoja, o su normaliu miesto dviračiu minant tenka nulipti ir nusivežti bei užsivežti dviratį lipant laiptais.
Komentuoti:
-
Tunelio g. taku atsikračiau truputį. Kalbėjau, kad nereikiamieste daug lėtesnio MTB, bet va ten tai tikrai maloniau su MTB važiuoti, ne taip krato kaip su hibridu be amortizatoriaus.
Čia gi viena iš magistralinių Kauno gatvių, kaip iki šiol dar nėra dviračių tako padoraus? Ne viena mažiau svarbi gatvelė su normaliu taku, o šita kažkaip pamoiršta.
Komentuoti:
-
Trumpa, bet laba reikalinga nuovaža nuo tako prie Pilies žiedo į apatinį taką Senamiestis-Kleboniškis. Prieš tai buvo tik neoficialus takelis.
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Ąžuolyne beveik per visą ilgį Vydūno alėjos pusėje jau išlietas dviračių tako asfaltas. Matosi ir nauji apšvietimo stulpai.
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Norima matyti Brastos g. atskiro dviračių tako tęsinį padaryt į Raudondvario pl. tai kaip dabar daro ties Neries kr. parku. Tiek, kad prailgėjimas vien tik dviračiams skirto tako bus tik apie 700 m, nes toliau netelpa.
Komentuoti:
-
Raudondvario pl. maždaug nuo "Circkle K" iki "Neste" daro papildomą taką. Gal bent toje vietoje atskirs pėsčiuosius nuo dviratininkų. Takas eina už stotelės. Atkarpa gal 0,5 km. Tikslas nelabai aiškus. Galbūt ten nemaži pėsčiųjų srautai dėl "Kauno energijos", "Kauno autobusų ir, žinoma, stotelės?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė liux Rodyti pranešimąbūkit draugiški, pasidalinkit numeriuku ar pavadinimu, kas man gerai suremontuotų miesto dviratį ( Kaune)
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė liux Rodyti pranešimąbūkit draugiški, pasidalinkit numeriuku ar pavadinimu, kas man gerai suremontuotų miesto dviratį ( Kaune)
Galiu rekomenduoti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
būkit draugiški, pasidalinkit numeriuku ar pavadinimu, kas man gerai suremontuotų miesto dviratį ( Kaune)
Komentuoti:
-
Parašė manometras Rodyti pranešimąJokio reikalo ir būtinybės žmonėms, laukiantiems tranporto prie tos stotelės, stovėti ant dviračių tako ar pėsčiųjų tranzitinio šaligatvio ten nėra. Gal nebent dėl covido ar keistų įpročių tie du žmonės stovi už stotelės paviljono.
Komentuoti:
-
Paprasčiausiai Lietuvoje nėra dviračių kultūros kaip kokioj Olandijoje, todėl visoki žiopliai ir vaikšto/stovi ant dviračių takų, o buduliai mašinistai keikiasi ir pypsina kai kas nors važiuoja dviračiu plentu. Tiesiog turi padaugėti dviratininkų ir dviračių takų, kol visi pripras ir pasidarys norma.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Jokio reikalo ir būtinybės žmonėms, laukiantiems tranporto prie tos stotelės, stovėti ant dviračių tako ar pėsčiųjų tranzitinio šaligatvio ten nėra. Gal nebent dėl covido ar keistų įpročių tie du žmonės stovi už stotelės paviljono.
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Bet mažiausiai pėsčiųjų žioplinėjimo dviračių take šiuo atveju būtų pagal mano siūlymą - jei dvirtakis būtų dešiniaiusiai (toliausiai nuo gatvės).
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Gal neaiškiai kažką parašiau, patikslinu ką rašiau:
Problema:
Matoma net ir kai tik 2 žmonės yra stotelės zonoje.
Trečias žmogus stovi ant dvirtakio.
Ketvirtas žmogus ant pėsčiųjų tako.
Kai yra daugiau žmonių, dauguma stovi ant pėsčiųjų tako kartu su tuo ketvirtu žmogumi.
Atvykstant VT, jie kerta dviračių taką ir sudaro avarines situacijas su dviračiais.
Nekalbant apie tuos, kaip trečias žmogus, kurie apskritai stovi ant dvirtakio.
Mano pasiūlymas buvo: sukeisti dvirtakį su pėsčiųjų taku (kur stovi ketvirtas žmogus) vietomis.
Tu pasakei, kad negalima keisti, nes tada žmonės eitų dvirtakiu. Suprask, nes mėgsta eiti toliau nuo gatvės triukšmo?
Tada aš atsakiau, kad šiaip kalbėjau apie stotelių zoną. Bet pasvarsčius, jei jau atkeisti tik ties stotelėmis (kad dvirtakis pats toliausias nuo gatvės būtų), tada turbūt reiktų taip pat padaryti ir per visą tako ilgį. Nes būtų nelogiška jei vinguriuotų (ties stotelėmis dvirtakis toliausiai nuo gatvės, tarp stotelių dvirtaks viduryje, o toliausiai nuo gatvės pėsčiųjų takas)
O sukeisti negalima, nes standartinė praktika, kaip jau minėjo digital, yra dvirtakis arčiau gatvės, o šaligatvis toliau gatvės. Nes pėstieji nori eiti toliau nuo gatvės, o ir šiaip logika ta, kad eismo sluoksniavimas turi būti pagal greitį t. y. mašinos važiuoja greičiausiai, dviračiai/paspirtukai lėčiau, o pėstieji lėčiausiai. Atitinkamai ir jiems skirtos dalys išdėstytos. Vėlgi NL praktika. Vilniuje kai kuriose gatvėse net jau esamus dviratakius ir šaligatvius (pvz. Stanevičiaus g.) perdarė , kad būtų įgyvendinta šita logika.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Čia tokia amžina problema, kur konfliktų neišvengsi ir dviratininkams reikia būti daug atsargesniems ir važiuoti lėčiau. Vilniuje šiaip yra bent kelių rūšių variantų, kai kur padaryta taip pat, kitur takai kryžiuojasi ir niekur problema neišsisprendžia, nes jei tik dviračių takas yra šalia šaligatvio - pėstieji jame žioplinės ir viskas.
Vietos autobuso laukimui problemą šiaip galėtų išspręsti įvažos naikinimas, jos vietoje padarant daugiau vietos pėstiesiems laukti autobuso.
.
Bet tada iškyla digital minėta problema - jei visam ilgyje dvirtakis toliausiai, tai neva ten tada žmonės ir vaikščiotų, vietoj ėjimo pėsčiųjų taku arčiau gatvės.
O miksuoti (ties stotelėms dvirtakis toliausiai nuo gatvės, kitose atkarpose - pėsčiųjų takas toliausiai) būtų irgi nepatogūs zigzagai.
Komentuoti:
Komentuoti: