Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Dviračių takai Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Gator
    replied
    Parašė Litch Rodyti pranešimą
    Problema tokia, kad kol kas prie labai retos pėsčiųjų perėjos rasi dviračių pervažą.
    Jis turėjo galvoje kame problema nulipti ir pasistumti dviratį Vilniaus g. požeminėje kai dauguma dvirqtininkų nulipa ir persistumia dviratį visose kitose įprastose perėjose.

    Komentuoti:


  • Litch
    replied
    Problema tokia, kad kol kas prie labai retos pėsčiųjų perėjos rasi dviračių pervažą.

    Komentuoti:


  • ernissss
    replied
    Parašė Litch Rodyti pranešimą
    Gal kalnų dviratininkai ir pravažiuoja, o su normaliu miesto dviračiu minant tenka nulipti ir nusivežti bei užsivežti dviratį lipant laiptais.
    Ir kame problemos? Padorus dviratininkas taip elgiasi kiekvienoje pėsčiųjų perėjoje.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Prasivedu tą dviratį. Jokių problemų.

    Komentuoti:


  • Litch
    replied
    Gal kalnų dviratininkai ir pravažiuoja, o su normaliu miesto dviračiu minant tenka nulipti ir nusivežti bei užsivežti dviratį lipant laiptais.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Tunelio g. taku atsikračiau truputį. Kalbėjau, kad nereikiamieste daug lėtesnio MTB, bet va ten tai tikrai maloniau su MTB važiuoti, ne taip krato kaip su hibridu be amortizatoriaus.
    Čia gi viena iš magistralinių Kauno gatvių, kaip iki šiol dar nėra dviračių tako padoraus? Ne viena mažiau svarbi gatvelė su normaliu taku, o šita kažkaip pamoiršta.

    Komentuoti:


  • Trimitas
    replied
    Trumpa, bet laba reikalinga nuovaža nuo tako prie Pilies žiedo į apatinį taką Senamiestis-Kleboniškis. Prieš tai buvo tik neoficialus takelis.
    Click image for larger version

Name:	Pilies žiedo nuovaža.jpg
Views:	548
Size:	678,4 kB
ID:	1923386

    Komentuoti:


  • Trimitas
    replied
    Ąžuolyne beveik per visą ilgį Vydūno alėjos pusėje jau išlietas dviračių tako asfaltas. Matosi ir nauji apšvietimo stulpai.
    Click image for larger version

Name:	Ąžuolyno takas.jpg
Views:	798
Size:	816,4 kB
ID:	1905070

    Komentuoti:


  • sv-x-as
    replied
    Galėtų takus sujungti taip:
    Click image for larger version

Name:	Untitled.jpg
Views:	1031
Size:	138,5 kB
ID:	1891329

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Norima matyti Brastos g. atskiro dviračių tako tęsinį padaryt į Raudondvario pl. tai kaip dabar daro ties Neries kr. parku. Tiek, kad prailgėjimas vien tik dviračiams skirto tako bus tik apie 700 m, nes toliau netelpa.

    Komentuoti:


  • Trimitas
    replied
    Raudondvario pl. maždaug nuo "Circkle K" iki "Neste" daro papildomą taką. Gal bent toje vietoje atskirs pėsčiuosius nuo dviratininkų. Takas eina už stotelės. Atkarpa gal 0,5 km. Tikslas nelabai aiškus. Galbūt ten nemaži pėsčiųjų srautai dėl "Kauno energijos", "Kauno autobusų ir, žinoma, stotelės?
    Click image for larger version

Name:	20210605_153737.jpg
Views:	1243
Size:	537,8 kB
ID:	1891162

    Komentuoti:


  • Fish-Bone
    replied
    Parašė liux Rodyti pranešimą
    būkit draugiški, pasidalinkit numeriuku ar pavadinimu, kas man gerai suremontuotų miesto dviratį ( Kaune)
    Aš iš Vilniaus specialiai vežu dviračius remontuoti į Kauną pas Giedrių - https://g.page/GiedriausTaisykla - kol kas profesionaliausias ir sąžiningiausias meistras pas ką teko lankytis

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė liux Rodyti pranešimą
    būkit draugiški, pasidalinkit numeriuku ar pavadinimu, kas man gerai suremontuotų miesto dviratį ( Kaune)
    https://www.facebook.com/traskabraska/

    Galiu rekomenduoti.

    Komentuoti:


  • liux
    replied
    būkit draugiški, pasidalinkit numeriuku ar pavadinimu, kas man gerai suremontuotų miesto dviratį ( Kaune)

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė manometras Rodyti pranešimą
    Jokio reikalo ir būtinybės žmonėms, laukiantiems tranporto prie tos stotelės, stovėti ant dviračių tako ar pėsčiųjų tranzitinio šaligatvio ten nėra. Gal nebent dėl covido ar keistų įpročių tie du žmonės stovi už stotelės paviljono.
    Me dėl kovido, visada visi stovi kuo didesniais atstumais, jei tik yra vietos. Natūralu, visi nori "privatumo" ir didesnės zonos aplink save.

    Komentuoti:


  • Čikupakas
    replied
    Paprasčiausiai Lietuvoje nėra dviračių kultūros kaip kokioj Olandijoje, todėl visoki žiopliai ir vaikšto/stovi ant dviračių takų, o buduliai mašinistai keikiasi ir pypsina kai kas nors važiuoja dviračiu plentu. Tiesiog turi padaugėti dviratininkų ir dviračių takų, kol visi pripras ir pasidarys norma.

    Komentuoti:


  • manometras
    replied
    Jokio reikalo ir būtinybės žmonėms, laukiantiems tranporto prie tos stotelės, stovėti ant dviračių tako ar pėsčiųjų tranzitinio šaligatvio ten nėra. Gal nebent dėl covido ar keistų įpročių tie du žmonės stovi už stotelės paviljono.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Bet mažiausiai pėsčiųjų žioplinėjimo dviračių take šiuo atveju būtų pagal mano siūlymą - jei dvirtakis būtų dešiniaiusiai (toliausiai nuo gatvės).
    Bent jau ties stotele - taip, bent jau autobuso laukimo problemą išspręstų. Toliau nuo stotelės, aišku, gali atsirasti neplanuotų pasekmių, kad pėstieji mieliau eitų dviračių taku toliau nuo gatvės (ypač blogu oru, kad nebūtų aptaškyti). Tą aišku irgi galima spręsti abu takus traukiant labiau į dešinę, o palei gatvę pasodinant kažkiek užstojančią krūmų juostą.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Gal neaiškiai kažką parašiau, patikslinu ką rašiau:

    Problema:
    Matoma net ir kai tik 2 žmonės yra stotelės zonoje.
    Trečias žmogus stovi ant dvirtakio.
    Ketvirtas žmogus ant pėsčiųjų tako.
    Kai yra daugiau žmonių, dauguma stovi ant pėsčiųjų tako kartu su tuo ketvirtu žmogumi.
    Atvykstant VT, jie kerta dviračių taką ir sudaro avarines situacijas su dviračiais.
    Nekalbant apie tuos, kaip trečias žmogus, kurie apskritai stovi ant dvirtakio.

    Mano pasiūlymas buvo: sukeisti dvirtakį su pėsčiųjų taku (kur stovi ketvirtas žmogus) vietomis.

    Tu pasakei, kad negalima keisti, nes tada žmonės eitų dvirtakiu. Suprask, nes mėgsta eiti toliau nuo gatvės triukšmo?

    Tada aš atsakiau, kad šiaip kalbėjau apie stotelių zoną. Bet pasvarsčius, jei jau atkeisti tik ties stotelėmis (kad dvirtakis pats toliausias nuo gatvės būtų), tada turbūt reiktų taip pat padaryti ir per visą tako ilgį. Nes būtų nelogiška jei vinguriuotų (ties stotelėmis dvirtakis toliausiai nuo gatvės, tarp stotelių dvirtaks viduryje, o toliausiai nuo gatvės pėsčiųjų takas)

    A, tai čia viskas ok. Standartinė praktika Nyderlanduose tokiose situacijose. Ten dar ir visaip mandriau padaro su papildomais bordiūrais ir panašiai. Nu bet čia viskas gerai padaryta. Gal nebent tvorelę būtų galima pastatyti ties stotele, kad būtų aiškiau. O šiaip tiesiog teks įprasti tiek dviratininkams, tiek pėstiesiems. Visgi naujovė pas mus.

    O sukeisti negalima, nes standartinė praktika, kaip jau minėjo digital, yra dvirtakis arčiau gatvės, o šaligatvis toliau gatvės. Nes pėstieji nori eiti toliau nuo gatvės, o ir šiaip logika ta, kad eismo sluoksniavimas turi būti pagal greitį t. y. mašinos važiuoja greičiausiai, dviračiai/paspirtukai lėčiau, o pėstieji lėčiausiai. Atitinkamai ir jiems skirtos dalys išdėstytos. Vėlgi NL praktika. Vilniuje kai kuriose gatvėse net jau esamus dviratakius ir šaligatvius (pvz. Stanevičiaus g.) perdarė , kad būtų įgyvendinta šita logika.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    Čia tokia amžina problema, kur konfliktų neišvengsi ir dviratininkams reikia būti daug atsargesniems ir važiuoti lėčiau. Vilniuje šiaip yra bent kelių rūšių variantų, kai kur padaryta taip pat, kitur takai kryžiuojasi ir niekur problema neišsisprendžia, nes jei tik dviračių takas yra šalia šaligatvio - pėstieji jame žioplinės ir viskas.

    Vietos autobuso laukimui problemą šiaip galėtų išspręsti įvažos naikinimas, jos vietoje padarant daugiau vietos pėstiesiems laukti autobuso.
    .
    Bet mažiausiai pėsčiųjų žioplinėjimo dviračių take šiuo atveju būtų pagal mano siūlymą - jei dvirtakis būtų dešiniaiusiai (toliausiai nuo gatvės).
    Bet tada iškyla digital minėta problema - jei visam ilgyje dvirtakis toliausiai, tai neva ten tada žmonės ir vaikščiotų, vietoj ėjimo pėsčiųjų taku arčiau gatvės.

    O miksuoti (ties stotelėms dvirtakis toliausiai nuo gatvės, kitose atkarpose - pėsčiųjų takas toliausiai) būtų irgi nepatogūs zigzagai.

    Komentuoti:

Working...
X