Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Dviračių takai Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • manometras
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
    Nesuprantu, kuo blogas dabartinis LA dviračių takas ir apie ką šita diskusija.
    Nelabai matosi dėl estetikos, todėl juo vaikšto pėstieji ir važiuoja ne visi dviratininkai.

    Laisvės alėja pakankamai plati, kad turėtų dviračių takus, bet... dabartinėje situacijoje yra pėsčiųjų ir važiuojančiųjų atskyrimo problema. Nėra garantijų, kad žioplinėjančio pėsčiojo (pvz., mažo vaiko, močiutės, mamytės, nepaslankaus, nematančio asmens) nenutrenks skubantis dviratininkas. Žmonės pėsčiųjų gatvėje linkę atsipalaiduoti, paleisti vaikus, nestebėti ženklų, negirdėti visos aplinkos, ir pan.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    As uz uzdraudima pesciuju gatvese

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą

    tuo, kad jis eina pesciuju gatve ir yra labai didele rizika atsitrenkti i zmogu
    O tai nėra dar šešiskart tiek pločio? Šiaip palyginus su situacija prieš 10 metų, beveik niekada nebematau ten einančių pėsčiųjų. Tai Daukanto gatvėje ir senamiestyje irgi reikia dviračius uždraust? Nežinau, kuo tai prisidės prie darnaus judumo ir panašių dalykų.

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą

    tuo, kad jis eina pesciuju gatve ir yra labai didele rizika atsitrenkti i zmogu
    Jei dvirtakis eis palei važiuojamąja gatvės dalį, didelė rizika, kad partrenks dviratininką. Tuomet gal iš vis nereik dvirtakių?

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
    Nesuprantu, kuo blogas dabartinis LA dviračių takas ir apie ką šita diskusija.
    tuo, kad jis eina pesciuju gatve ir yra labai didele rizika atsitrenkti i zmogu

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Nesuprantu, kuo blogas dabartinis LA dviračių takas ir apie ką šita diskusija.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą

    Tiksliau, uždrausti dviračiams judėti pėsčiųjų gatvėje.
    Laisvės al. mažesnis smogas dviračiui nei Kęstučio ar Donelaičio g. Sveikiau ir jaukiau Laisvės al., bet sutinku, kad paspirtukai gal pavojinga.

    Pagalvojau, kad galėjo įkomponuoti kokį nors raudonų trinkelių dvirtakį skirtingame aukštyje, kur galėtų tranzitu pravažiuoti dviračiu, kad ir dabar įrengtos dviračių trasos vietoje. Gyventojai nors turėtų šansą susigaudyti, kad čia grynai dviračiams išskirta vieta ir būti atsargesniems, o kitose Laisvės al. vietose dviračių nebūtų arba jie būtų netoleruojami.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė Blaze Rodyti pranešimą
    Pėsčiųjų gatvėje apskritai nereikia žymėti dviračių tako, nes jis daugiau tvarkos neįneša. Tiesiog leisti dviračiams judėti visur.
    Tiksliau, uždrausti dviračiams judėti pėsčiųjų gatvėje.

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Pėsčiųjų gatvėje apskritai nereikia žymėti dviračių tako, nes jis daugiau tvarkos neįneša. Tiesiog leisti dviračiams judėti visur.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė manometras Rodyti pranešimą

    Ten trinkelėmis nuoiešta dviračių juosta, bet mažai kas ją pastebi ir suvokia kaip išskirinę dviračių zoną, už kurios ribų jie turėtų nevažinėti.
    Beje tas dviračių "takas" yra tarsi paminklas konkės maršrutui per Laisvės al.

    Komentuoti:


  • manometras
    replied
    Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimą

    kam uzdraust kazka, kas ir taip neturi ten teisiu?
    Ten trinkelėmis nupiešta dviračių juosta, bet mažai kas ją pastebi ir suvokia kaip išskirinę dviračių zoną, už kurios ribų jie turėtų nevažinėti.
    Paskutinis taisė manometras; 2020.11.24, 19:15.

    Komentuoti:


  • Sigitukaz
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    Dviracius pirmiausiai turetu uzdrausti Laisves Alejoje.
    kam uzdraust kazka, kas ir taip neturi ten teisiu?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Taip pat nematau bėdos, kad tą 1 m pločio taką traktuoti kaip siūlomą trasą dviračiui, o šaligatvis būtų ženklinamas kaip "bendras pėsčiųjų ir dviračių takus", kur dviračiai ir pėstieji bendrai naudojasi taku, o iš kitos pusės būtų ženklas "pėsčiųjų takas" arba "dviračių eismas draudžiamas".

    Panašiai yra įgyvendinta Laisvės alėjoje, kur išskirtos dvi linijos tarsi žyminčios dviračių juostą, bet ženklinimas pėstiesiems vaikščioti take nedraudžia (bendras pėsčiųjų ir dviračių takas).

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė evil Rodyti pranešimą

    Kaunas panašu praleis šitą fazę, nuo automobilių iškart prie paspirtukų pereis, jau dabar jų gerokai daugiau nei dviračių.
    .
    Dviračiu nors vystai sveikatą, tai manau 100% nepakeis paspirtukų Nors neneigiu, kad taip gali įvykti, kad bus praleista ši fazė.

    Jiems vis tiek reikės dviračių takų, gal net labiau nei dviračiams dėl jų charakteristikų kaip greitas gazavimas ir pavojingas manevravimas.

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tie dalykai labai greit keičiasi. Niekas prieš kelis metus ir Vilniuje negalvojo, kad bus tiek dviratininkų. Kaune jų irgi bus daug.
    Kaunas panašu praleis šitą fazę, nuo automobilių iškart prie paspirtukų pereis, jau dabar jų gerokai daugiau nei dviračių.

    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Gaila, kad Donelaičio g. nepakliuvo į šį traukinį ir gavom priešrekonstrukcinę pagražintą gatvės versiją, bet nelabai praktišką. Yra vienpusė dviračių juosta, kuri niekaip su niekuo nesujungta, o ties šviesoforinėmis sankryžomis jaučiuosi nejaukiai, kad į dešinę sukantis neįvažiuotų.
    Kaip pėstysis, dažnai vaikščiojantis centre, tuo labai džiaugiuosi. Nors kur šaligatviai yra su galimybe prasilenkti ir nebijoti būti nuneštam dviračio. Kažkaip projektuojant pėstiesiems takus nenumatoma, kad dažnu atveju einama porom, su vaikais, su šunim ir dar reikia prasilenkti su tokiu pat "sąstatu" iš priekio ir to metro pločio šaligatvio tikrai mažoka.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė evil Rodyti pranešimą

    Klausimas kur jie mažiau maišosi. Kadangi šaligatviai yra realiai siauri ir nepatogūs vežimukui stumtis, visi tokie dviračių takai būna okupuoti tėvelių (tikrai daug dažniau sutinkami nei dviračiai). Taip pat dviračiu važiuoti greta intensyvios gatvės ypač prastu oru yra labai nemalonu, be to ten daugybė įvažiavimų, sankryžų ir t.t. Laisvės al. visa pervažiuoji be jokio šviesoforo, visur tavo pirmenybė. Minusas - jei dviratis plonom padangom, labai nemalonu plytelėm važiuoti. Bet su normaliu dviračiu per Laisvės al. patogiau (kas akivaizdžiai matosi palyginus dviračių eismo intensyvumą).
    Bus įdomu įvertinti. Taip, siauroms padangoms patogiau Kęstučio g.

    Kęstučio g. yra man įdomi kaip infrastruktūros entuziastui: raudoni takai, dviračių šviesoforai, takų sujungimai sankryžose, tai man asmeniškai ji savų pliusų turi.

    Gaila, kad Donelaičio g. nepakliuvo į šį traukinį ir gavom priešrekonstrukcinę pagražintą gatvės versiją, bet nelabai praktišką. Yra vienpusė dviračių juosta, kuri niekaip su niekuo nesujungta, o ties šviesoforinėmis sankryžomis jaučiuosi nejaukiai, kad į dešinę sukantis neįvažiuotų.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė evil Rodyti pranešimą

    Ten prieš tai buvo važiuojamoje dalyje dviračių takas. Pasižymėjo labai dideliu populiarumu - nesu niekad matęs nė vieno dviratinko juo važiuojančio. Manau net šaligatvyje esančiu galėsi važinėt kokia nori kryptim ir dažnu atveju visas takas bus ekskliuzyviai tavo. Dauguma visvien renkasi važiuoti Laisvės al.
    Tie dalykai labai greit keičiasi. Niekas prieš kelis metus ir Vilniuje negalvojo, kad bus tiek dviratininkų. Kaune jų irgi bus daug.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Dviracius pirmiausiai turetu uzdrausti Laisves Alejoje.

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Galvoju, Kęstučio g. nebloga alternatyva pravažiuot, dėl to, kad mažiau maišos žmonės (Vakarų kryptimi), o Rytų kryptimi kur nutiestas siauras simbolinis 1m pločio takelis, geriau rinktis Laisvės al.
    Klausimas kur jie mažiau maišosi. Kadangi šaligatviai yra realiai siauri ir nepatogūs vežimukui stumtis, visi tokie dviračių takai būna okupuoti tėvelių (tikrai daug dažniau sutinkami nei dviračiai). Taip pat dviračiu važiuoti greta intensyvios gatvės ypač prastu oru yra labai nemalonu, be to ten daugybė įvažiavimų, sankryžų ir t.t. Laisvės al. visa pervažiuoji be jokio šviesoforo, visur tavo pirmenybė. Minusas - jei dviratis plonom padangom, labai nemalonu plytelėm važiuoti. Bet su normaliu dviračiu per Laisvės al. patogiau (kas akivaizdžiai matosi palyginus dviračių eismo intensyvumą).

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė evil Rodyti pranešimą

    Ten prieš tai buvo važiuojamoje dalyje dviračių takas. Pasižymėjo labai dideliu populiarumu - nesu niekad matęs nė vieno dviratinko juo važiuojančio. Manau net šaligatvyje esančiu galėsi važinėt kokia nori kryptim ir dažnu atveju visas takas bus ekskliuzyviai tavo. Dauguma visvien renkasi važiuoti Laisvės al.
    Galvoju, Kęstučio g. nebloga alternatyva pravažiuot, dėl to, kad mažiau maišos žmonės (Vakarų kryptimi), o Rytų kryptimi kur nutiestas siauras simbolinis 1m pločio takelis, geriau rinktis Laisvės al.

    Komentuoti:

Working...
X