Parašė Vaidosius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Dviračių takai Kaune
Collapse
X
-
- 2 patinka
-
Susiaurino Kestucio g., kaip kad buvo susiaurinta Nemuno g. su dviraciu juosta abiejose pusese, tik kad tu dviratininku ten nematyti.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąO kaip reikalai su dviračių taku Savanorių pr.? Ten vis tebėra tie tako nutrūkimai prieš sankryžas, kaip šitoje foto? Foto iš https://www.miestai.net/forumas/foru...50#post1669950
Spėju tai gali būti susiję dėl nesusikalbėjimo tarp atskirų institucijų, kurios atskirai prižiūri šviesoforus ir dviračių takus. dsanto gal gali pakomentuoti kodėl taip atsitiko?
Man kyla tokios mintys, kad šviesoforistai arba pataupė ir pamanė, kad nulipinėt nuo dviračio yra nieko tokio, nors patys nelabai bandė ir vertino tokio važinėjimo per miestą patrauklumo, arba paskendo kokiam nors popierizme. Spėju, kažkada bus atskiras projektas tokių perėjų įrengimui. Užtektų perstumti stulpus, bordiūrų nuleidimą praplatint, gal net raudonų takų nereiktų pertiest, užtektų liniją dviračiams pažymėt ant asfalto ir trinkelių.
Tai yra man šlykščiausias dalykas apie dviračių takus Kaune. Net šlykščiau nei prastos dangos šaligatviai šen bei ten, kurių ir taip vengiPaskutinis taisė PoDV; 2020.10.15, 19:40.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
O kaip reikalai su dviračių taku Savanorių pr.? Ten vis tebėra tie tako nutrūkimai prieš sankryžas, kaip šitoje foto? Foto iš https://www.miestai.net/forumas/foru...50#post1669950
Komentuoti:
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąAr jie visai pablūdo? Kęstučio gatvėje dviračių trasą daro 1 m pločio. Suprask vienkryptis eismas. Tai ką, tada persikelsim į kitą gatvės pusę, kad atgal 200 m pavažiuot ir persinešt atgal dviratį per tvorelę?
Pramonės pr. ir Kovo 11-osios g. dvirtakiais esu nusivylęs, nes nutrūksta ties sankryžomis taip kaip Savanorių pr. dvirtakis. Guodžia tik tai, kad pačių sankryžų tankis yra mažesnis ir raudonas takas nutrūksta rečiau.
Manau, bus reikalinga nauja šviesoforinių sankryžų pertvarka, įrengiant dviračių perėjas/šviesoforus + VT šviesoforai ten kur reikia (kai įteisins).
Komentuoti:
-
Žinau, kad olandai meldžiasi savo įstrižam bortui tarp dvirtakio ir pėsčiųjų tako. Gerai, kad Lietuvoje už pavyzdį imami būtent Nyderlandų dviračių infrastruktūros sprendiniai, nes nieko panašaus kitur pasaulyje nėra. Bet kai reikia mechanizuotai valyti sniegą, geriau kai tarp takų peraukštėjimo nėra.
Komentuoti:
-
-
Krabo žnyplės aplankė ir Kovo 11-osios g. atkarpą tarp Partizanų g. ir Dainavos turgavietės, kur buvo įrengtas pėsčiųjų šviesoforas. Bus tiesiamas atskiras pėsčiųjų ir dviračių takas.
"Praėjimo nėra. Vyksta statybos darbai". Ženklas buvo įrengtas taip kad taupytų sunkų darbininkų darbą ir buvo įrengtas tik iš vienos pusės, todėl nieko neįtariantys pėstieji eina iš kitos pusės per arimus. Tik tiek, kad ant plakačiukų nupiešti ženklai nėra galiojančios KET.
Fotografuota ir pakomentuota 2020-10-12 situacija.
Komentuoti:
-
Parašė liux Rodyti pranešimą
važinėdavau kartais čia dviračiu ankstesniu taku. Manyčiau, jo paklausa ne kažką pasikeis, nes yra laaabai nepatogus dėl daugybės troleibusų ir sankryžų, tad kol lygiagrečiai yra patogesni takai, šis projektas ir pastangos nepasiteisins. Projektavo be Kauno dviratininkų patarimo.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Missoni Rodyti pranešimąKęstučio gatvė pradeda keltis iš mirties taško. Šiandien prasidėjo važiuojamosios dalies pirminis asfaltavimas. Įdomumo dėlei perėjau visą gatvę išilgai, darbai vyksta visoje gatvėje...
Asfaltavimas ties sankryža su Gedimino gatve
Ties Maironio sankryža dviračių takas daro viražus...
Komentuoti:
-
Atnaujino nuovažą iš Karaliaus Mindaugo pr. šaligatvio į krantinę. Buvo likusios senos didelės plytelės.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Buvau vakar nuvažiavęs pasižiūrėti. Labai panašu, kad Kęstučio g. siaurinama, kad šaligatvyje atsirastų dviračių juostos. Žiūrėsim kaip pasiteisins. Jei bendrai pasiteisins, norėtųsi tada ir daugiau gatvių pamatyti su dviračių juostomis šaligatvyje miesto centre, pvz. K. Donelaičio g. ir galbūt Vytauto pr., kur telpa, vienos pusės takai. Kitur, manau, galėtų eismas sklandžiai vykti gatvėmis + daugiau kalnelių ir 30 km/h greičio.
Taip pat I. Kanto g. ir Nemuno g. galėtų būti siaurinamos ir įrengiamos dviračių juostos šaligatviuose panašiai kaip dabar daroma Kęstučio g.
Tokiu būdu siaurinamas galėtų būti ir Savanorių pr. kalnas:
Parašė PoDVJuostų ženklinimą galėtų sutvarkyti. Dvi į kalną, viena nuo kalno pvz. Galėtų padaryti vieną dviračių juostą žemyn, o į kalną minti paliktų šaligatvius.Paskutinis taisė PoDV; 2020.08.28, 14:04.
Komentuoti:
-
Gal taip ir nieko, vis tiek 4 mašinos ten sunkiai telpa, o jei dar autobusas viena iš jų, tai jau per siaura
Komentuoti:
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
Nu nebus tiek minančių į Savanorių kalną, kad ten reiktų dvirtakio, geriau kokį dviračių keltuvą padarytų, tada suprasčiau, bet jį reiktų kaip funikulieriaus trasa daryti (stačiau, bet trumpiau), o ne per visą kalno ilgį.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąSavanorių pr. nuokalnę taip pat galėtų susiaurinti ir įrengti dviračių taką. Vietoj dviejų plačių juostų galėtų atsirasti trys juostos.
Komentuoti:
-
Jeigu vienpusiai takai iš abejų pusių tada gerai, nes dvipusiam takui vietos per mažai.
Savanorių pr. nuokalnę taip pat galėtų susiaurinti ir įrengti dviračių taką. Vietoj dviejų plačių juostų galėtų atsirasti trys juostos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai matyt nebeliks parkavimo, o susiaurėjimas bus panaudotas dviračių takui, teisingas sprendimas, nes buvusi situacija buvo visai nevykusi.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
-
https://kaunas.kasvyksta.lt/2020/08/...huUlYXGwoFbzY8
Naujienos iš Pramonės pr.
„Pastebėjome, kad Pramonės pr. naudojasi labai daug dviratininkų ir pėsčiųjų. Kadangi esamo šaligatvio plotis yra tik 2,5 m, buvo priimtas sprendimas įrengti atskirą dviračių taką, pažymėtą raudonos spalvos asfaltu, kurio plotis – 2,5 m., o šalia – 1,5 m. pločio šaligatvį.“, – priimto sprendimo aplinkybių detalėmis dalijasi Inga Bendokienė.
Pasak jos, įrengus atskirą dviračių taką, bus sudarytos saugesnės ir patogesnės sąlygos tiek pėstiesiems, tiek dviratininkams. Dviračių ir pėsčiųjų takas bus įrengtas visoje Pramonės pr. atkarpoje – nuo Baršausko g. iki Partizanų g.
Dviračių ir pėsčiųjų tako tvarkymodarbų vertė siekia net 1 189 927 Eur su PVM. Darbai finansuojami Lietuvos automobilių kelių direkcijos skiriamų lėšų. Remontą planuojama baigti iki šių metų pabaigos.
Įdomu, ar didelė utopija tikėtis sklandaus sujungimo su esamais ir būsimais dviračių takais ties VI forto sankryža Įdomu, kada Kaunas baigs tikėtis "greitų sprendimų" leist važiuot per pėsčiųjų perėjas dviračiams ir pradės normaliai žymėt kvadračiukus ten kur susijungia dviračių takaiPaskutinis taisė PoDV; 2020.08.15, 14:13.
Komentuoti:
Komentuoti: