Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Dviračių takai Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • manometras
    replied
    Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą
    Susiaurino Kestucio g., kaip kad buvo susiaurinta Nemuno g. su dviraciu juosta abiejose pusese, tik kad tu dviratininku ten nematyti.
    Einu Nemuno g. dviračių juosta, kai neįmanoma praeiti baisiais siaurais šaligatviais.

    Komentuoti:


  • Vaidosius
    replied
    Susiaurino Kestucio g., kaip kad buvo susiaurinta Nemuno g. su dviraciu juosta abiejose pusese, tik kad tu dviratininku ten nematyti.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    O kaip reikalai su dviračių taku Savanorių pr.? Ten vis tebėra tie tako nutrūkimai prieš sankryžas, kaip šitoje foto? Foto iš https://www.miestai.net/forumas/foru...50#post1669950


    Šiandien ėjau, vis dar tebėra, ir turbūt bus neapibrėžtą laiko tarpą.

    Spėju tai gali būti susiję dėl nesusikalbėjimo tarp atskirų institucijų, kurios atskirai prižiūri šviesoforus ir dviračių takus. dsanto gal gali pakomentuoti kodėl taip atsitiko?

    Man kyla tokios mintys, kad šviesoforistai arba pataupė ir pamanė, kad nulipinėt nuo dviračio yra nieko tokio, nors patys nelabai bandė ir vertino tokio važinėjimo per miestą patrauklumo, arba paskendo kokiam nors popierizme. Spėju, kažkada bus atskiras projektas tokių perėjų įrengimui. Užtektų perstumti stulpus, bordiūrų nuleidimą praplatint, gal net raudonų takų nereiktų pertiest, užtektų liniją dviračiams pažymėt ant asfalto ir trinkelių.

    Tai yra man šlykščiausias dalykas apie dviračių takus Kaune. Net šlykščiau nei prastos dangos šaligatviai šen bei ten, kurių ir taip vengi
    Paskutinis taisė PoDV; 2020.10.15, 19:40.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    O kaip reikalai su dviračių taku Savanorių pr.? Ten vis tebėra tie tako nutrūkimai prieš sankryžas, kaip šitoje foto? Foto iš https://www.miestai.net/forumas/foru...50#post1669950



    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Ar jie visai pablūdo? Kęstučio gatvėje dviračių trasą daro 1 m pločio. Suprask vienkryptis eismas. Tai ką, tada persikelsim į kitą gatvės pusę, kad atgal 200 m pavažiuot ir persinešt atgal dviratį per tvorelę?
    Nyderlandų praktika. Ant popieriaus atrodo patraukliai, nes nors ir vienkryptis takas, bet apima abi gatvės puses, reiks įsivertinti praktiškai, neskubėsiu dar su išvadomis, nes Kęstučio g. yra pirmas dvirtakio projektas, kur esu daugmaž patenkintas imant vietines dviračių takų įrengimo sąlygas (siaura, perimetrinis užstatymas). Ten kur yra perėjos, visur dviračių takas susijungia, o ir pačios pėsčiųjų perėjos ties sankryžomis yra iš keturių pusių.

    Pramonės pr. ir Kovo 11-osios g. dvirtakiais esu nusivylęs, nes nutrūksta ties sankryžomis taip kaip Savanorių pr. dvirtakis. Guodžia tik tai, kad pačių sankryžų tankis yra mažesnis ir raudonas takas nutrūksta rečiau.

    Manau, bus reikalinga nauja šviesoforinių sankryžų pertvarka, įrengiant dviračių perėjas/šviesoforus + VT šviesoforai ten kur reikia (kai įteisins).

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Ar jie visai pablūdo? Kęstučio gatvėje dviračių trasą daro 1 m pločio. Suprask vienkryptis eismas. Tai ką, tada persikelsim į kitą gatvės pusę, kad atgal 200 m pavažiuot ir persinešt atgal dviratį per tvorelę?
    Paskutinis taisė Rimas_OK; 2020.10.14, 17:17.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Žinau, kad olandai meldžiasi savo įstrižam bortui tarp dvirtakio ir pėsčiųjų tako. Gerai, kad Lietuvoje už pavyzdį imami būtent Nyderlandų dviračių infrastruktūros sprendiniai, nes nieko panašaus kitur pasaulyje nėra. Bet kai reikia mechanizuotai valyti sniegą, geriau kai tarp takų peraukštėjimo nėra.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Taip atrodo takas Kovo 11-osios g. tarp Partizanų g. ir Savanorių pr. Fotografuota 2020-09-17. Ženklinimo ir dabar nėra, neaišku ar bus (norėčiau, kad bent jau toks kaip Savanorių pr.).
    Click image for larger version  Name:	20200917_135241(1)[1].jpg Views:	3 Size:	5,48 MB ID:	1832121

    Aukščio skirtumo irgi nėra, bet kol kas sueis ir toks.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Krabo žnyplės aplankė ir Kovo 11-osios g. atkarpą tarp Partizanų g. ir Dainavos turgavietės, kur buvo įrengtas pėsčiųjų šviesoforas. Bus tiesiamas atskiras pėsčiųjų ir dviračių takas.
    Click image for larger version  Name:	20201012_155052[1].jpg Views:	0 Size:	6,01 MB ID:	1832118

    Click image for larger version  Name:	20201012_155155[1].jpg Views:	0 Size:	6,32 MB ID:	1832119

    "Praėjimo nėra. Vyksta statybos darbai". Ženklas buvo įrengtas taip kad taupytų sunkų darbininkų darbą ir buvo įrengtas tik iš vienos pusės, todėl nieko neįtariantys pėstieji eina iš kitos pusės per arimus. Tik tiek, kad ant plakačiukų nupiešti ženklai nėra galiojančios KET.

    Fotografuota ir pakomentuota 2020-10-12 situacija.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė liux Rodyti pranešimą

    važinėdavau kartais čia dviračiu ankstesniu taku. Manyčiau, jo paklausa ne kažką pasikeis, nes yra laaabai nepatogus dėl daugybės troleibusų ir sankryžų, tad kol lygiagrečiai yra patogesni takai, šis projektas ir pastangos nepasiteisins. Projektavo be Kauno dviratininkų patarimo.
    Nesu prieš dviračių takus Kęstučio g. Geriau tegul Kęstučio g. pavyzdys duoda startą panašių raudonų dviračių takų tiesimui kitose Centro gatvėse.

    Komentuoti:


  • liux
    replied
    Parašė Missoni Rodyti pranešimą
    Kęstučio gatvė pradeda keltis iš mirties taško. Šiandien prasidėjo važiuojamosios dalies pirminis asfaltavimas. Įdomumo dėlei perėjau visą gatvę išilgai, darbai vyksta visoje gatvėje...

    Asfaltavimas ties sankryža su Gedimino gatve


    Ties Maironio sankryža dviračių takas daro viražus...

    važinėdavau kartais čia dviračiu ankstesniu taku. Manyčiau, jo paklausa ne kažką pasikeis, nes yra laaabai nepatogus dėl daugybės troleibusų ir sankryžų, tad kol lygiagrečiai yra patogesni takai, šis projektas ir pastangos nepasiteisins. Projektavo be Kauno dviratininkų patarimo.

    Komentuoti:


  • Trimitas
    replied
    Atnaujino nuovažą iš Karaliaus Mindaugo pr. šaligatvio į krantinę. Buvo likusios senos didelės plytelės.

    Click image for larger version

Name:	Krantinės nuovaža.jpg
Views:	412
Size:	299,0 kB
ID:	1826032

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Buvau vakar nuvažiavęs pasižiūrėti. Labai panašu, kad Kęstučio g. siaurinama, kad šaligatvyje atsirastų dviračių juostos. Žiūrėsim kaip pasiteisins. Jei bendrai pasiteisins, norėtųsi tada ir daugiau gatvių pamatyti su dviračių juostomis šaligatvyje miesto centre, pvz. K. Donelaičio g. ir galbūt Vytauto pr., kur telpa, vienos pusės takai. Kitur, manau, galėtų eismas sklandžiai vykti gatvėmis + daugiau kalnelių ir 30 km/h greičio.

    Taip pat I. Kanto g. ir Nemuno g. galėtų būti siaurinamos ir įrengiamos dviračių juostos šaligatviuose panašiai kaip dabar daroma Kęstučio g.

    Tokiu būdu siaurinamas galėtų būti ir Savanorių pr. kalnas:

    Parašė PoDV
    Juostų ženklinimą galėtų sutvarkyti. Dvi į kalną, viena nuo kalno pvz. Galėtų padaryti vieną dviračių juostą žemyn, o į kalną minti paliktų šaligatvius.
    Paskutinis taisė PoDV; 2020.08.28, 14:04.

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    Gal taip ir nieko, vis tiek 4 mašinos ten sunkiai telpa, o jei dar autobusas viena iš jų, tai jau per siaura

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

    Nu nebus tiek minančių į Savanorių kalną, kad ten reiktų dvirtakio, geriau kokį dviračių keltuvą padarytų, tada suprasčiau, bet jį reiktų kaip funikulieriaus trasa daryti (stačiau, bet trumpiau), o ne per visą kalno ilgį.
    Juostų ženklinimą galėtų sutvarkyti. Dvi į kalną, viena nuo kalno pvz. Galėtų padaryti vieną dviračių juostą žemyn, o į kalną minti paliktų šaligatvius.

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Savanorių pr. nuokalnę taip pat galėtų susiaurinti ir įrengti dviračių taką. Vietoj dviejų plačių juostų galėtų atsirasti trys juostos.
    Nu nebus tiek minančių į Savanorių kalną, kad ten reiktų dvirtakio, geriau kokį dviračių keltuvą padarytų, tada suprasčiau, bet jį reiktų kaip funikulieriaus trasa daryti (stačiau, bet trumpiau), o ne per visą kalno ilgį.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Jeigu vienpusiai takai iš abejų pusių tada gerai, nes dvipusiam takui vietos per mažai.

    Savanorių pr. nuokalnę taip pat galėtų susiaurinti ir įrengti dviračių taką. Vietoj dviejų plačių juostų galėtų atsirasti trys juostos.

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    Tai matyt nebeliks parkavimo, o susiaurėjimas bus panaudotas dviračių takui, teisingas sprendimas, nes buvusi situacija buvo visai nevykusi.

    Komentuoti:


  • RmG
    replied
    Kęstučio g. šią savaitę. Jau matosi susiaurėjus važiuojama dalis.

    Click image for larger version

Name:	2020-08-20 12.30.37.jpg
Views:	1691
Size:	146,0 kB
ID:	1822884

    Click image for larger version

Name:	2020-08-20 12.32.44.jpg
Views:	1694
Size:	137,3 kB
ID:	1822883

    Click image for larger version

Name:	2020-08-21 11.29.05.jpg
Views:	1707
Size:	136,3 kB
ID:	1822882

    Click image for larger version

Name:	2020-08-21 11.26.29.jpg
Views:	1704
Size:	137,0 kB
ID:	1822885
    Attached Files

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    https://kaunas.kasvyksta.lt/2020/08/...huUlYXGwoFbzY8

    Naujienos iš Pramonės pr.
    „Pastebėjome, kad Pramonės pr. naudojasi labai daug dviratininkų ir pėsčiųjų. Kadangi esamo šaligatvio plotis yra tik 2,5 m, buvo priimtas sprendimas įrengti atskirą dviračių taką, pažymėtą raudonos spalvos asfaltu, kurio plotis – 2,5 m., o šalia – 1,5 m. pločio šaligatvį.“, – priimto sprendimo aplinkybių detalėmis dalijasi Inga Bendokienė.

    Pasak jos, įrengus atskirą dviračių taką, bus sudarytos saugesnės ir patogesnės sąlygos tiek pėstiesiems, tiek dviratininkams. Dviračių ir pėsčiųjų takas bus įrengtas visoje Pramonės pr. atkarpoje – nuo Baršausko g. iki Partizanų g.

    Dviračių ir pėsčiųjų tako tvarkymodarbų vertė siekia net 1 189 927 Eur su PVM. Darbai finansuojami Lietuvos automobilių kelių direkcijos skiriamų lėšų. Remontą planuojama baigti iki šių metų pabaigos.
    Ten kur pėsčiųjų šiek tiek mažiau (ties Chemijos g.), iš akies, panašu numatomas 2-2,5 m pločio šaligatvis. Iš kitos pusės ten žymiai didesnė proporcija žmonių, kurie išveda tik šunis pavedžioti. Gal gerai jiems didesnis plotis...

    Įdomu, ar didelė utopija tikėtis sklandaus sujungimo su esamais ir būsimais dviračių takais ties VI forto sankryža Įdomu, kada Kaunas baigs tikėtis "greitų sprendimų" leist važiuot per pėsčiųjų perėjas dviračiams ir pradės normaliai žymėt kvadračiukus ten kur susijungia dviračių takai
    Paskutinis taisė PoDV; 2020.08.15, 14:13.

    Komentuoti:

Working...
X