Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Dviračių takai Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • thomcius
    replied
    Parašė Bootsy Rodyti pranešimą
    Nereikia tų dviračių takų Kaune...

    https://kaunas.kasvyksta.lt/skaityto...i-patys-video/
    Taip, o automobilistas iš antros juostos tikriausiai pirmą kartą gyvenime išvažiavo į pirmą, kad nufilmuoti ir pasipiktinti dviratininku

    Taip aš neteisinu dviratininko, nes šioje dvirtakio atkarpoje yra tik viena vieta kur bordiūrai nesulyginti su važiuojamą dalimi. Bet tu visada turi saugotis automobilių išvažiuojančių ar įvažiuojančių iš/į šalutinius kelius, aikšteles. Važiuoti arčiau kelkraščio neleidžia kelio kokybė ir jis taptų mažiau matomas išvažiuojančiam automobiliui dėl atitvarų.

    Komentuoti:


  • Euronymous
    replied
    Parašė transpondster Rodyti pranešimą

    tai pirmi kadrai ir parodo kodėl nevažiuoja, kai iš šalutinio kelio ar kiemo sustoja 2 metrai iki sankryžos tiesiai ties dvirtakiu
    Dėl to aš dažniausiai vengiu gatvių kuriose dviračių takai yra, kad ir kaip tai keistai skambėtų

    Komentuoti:


  • Bootsy
    replied
    Parašė transpondster Rodyti pranešimą

    tai pirmi kadrai ir parodo kodėl nevažiuoja, kai iš šalutinio kelio ar kiemo sustoja 2 metrai iki sankryžos tiesiai ties dvirtakiu
    Tai aš ir sakau - nereikia tų dviračių takų. Mašinos gi iš šalutinio kelio išvažiuoja, maišo. Kam tuos pinigus leisti?

    Komentuoti:


  • transpondster
    replied
    Parašė Bootsy Rodyti pranešimą
    Nereikia tų dviračių takų Kaune...

    https://kaunas.kasvyksta.lt/skaityto...i-patys-video/
    tai pirmi kadrai ir parodo kodėl nevažiuoja, kai iš šalutinio kelio ar kiemo sustoja 2 metrai iki sankryžos tiesiai ties dvirtakiu

    Komentuoti:


  • Bootsy
    replied
    Nereikia tų dviračių takų Kaune...

    https://kaunas.kasvyksta.lt/skaityto...i-patys-video/

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Šančių taką kur dabar jungia Panemunę su Centru planuoja rekonstruoti, bet šančiškiai užprotestavo dėl auto-centrizmo toje vietoje. Galbūt projektas toliau bus tobulinamas. Gal net bus paliekama kokiems nors geresniems laikams, kur tiesiog šančiškiams bus sutvarkyta aplinka, ir kai autocentrizmas Kaune aprims (noras visur privažiuot su auto ne toliau kaip 10 metrų nuo tikslo), bet tada gali laukt ne vienus metus, kai dar net automobilizmo pikas net nepasiektas (ir turbūt nebus pasiektas dar kokį 7-10 metų mano spėjimu).
    Puikiai žinau situaciją ir gaila, kad tai sprendžia tik Šančiškiai, Aš ten gyvendamas norėčiau, kad sutvarkytų aplinką ir galėčiau išeiti pasivaikščioti drąsiai pėsčiųjų takais o nesidairyti , kad 1m pločio take tau teks tilpti su dviratininkais.

    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Takas link Švenčionių g. turėtų būti atskiras dviračių takas. Šiuo metu jau statomas..
    Tai tik Jūsų spėjimas, atskiras tai reikštų kad du takai, pėsčiųjų ir dviračių. Jeigu nuties viengubą, tai eis ir pėstieji, bėgs bėgikai ir panašiai.

    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Išvada, kad ne visur dideli srautai pėsčiųjų, bet taip tokių tikrų tik dviračiams skirtų takų palei upes beveik nėra. Visur daliniesi su pėsčiaisiais. Guodžia, kad ne visur jų daug.
    Beje Raudondvario pl. taką vis tik laikau paupio taku, dalyje atkarpos priartėja prie upės, kitur eina palei gatvę. Atkarpa palei gatvę turi pernai nutiestą atskirą siaurą šaligatvį su trūkinėjimais, kas formuoja dar vieną ruožą su atskirais dviračių ir pėsčiųjų takais.
    Man takas palei upę, tai kai važiuoji ir matai upę, tad Raudondvario pl. kur matosi upė, deja yra viengubi takai. Kur nesimato, Brastos g., palei Autobusų parką iki Raudondvario pl. 6 tako yra atskirta su pėsčiųjų takais

    Taip tiesia Kaune takus, džiaugiuosi tuo ir naudojuosi jais tik dar tobulinti ir tobulinti reik, pagaliau atsiranda ir reguliuojamų pervažų dviratininkams. Bet vėlgi, pataupė ant atskiro šviesoforo, tai nupaišyk ant važiuojamosios dalies pėstyjį ir dviratininką, kad žinotų kur kuriam eiti ar važiuoti.

    S.Žukausko g. ties Kauno švara. Pėstysis ir dviratininkas pasiruošę kirsti gatvę dviratininkų pervaža.

    Click image for larger version

Name:	IMG_20230425_095420.jpg
Views:	1676
Size:	1,19 MB
ID:	2046451

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Tai išvada? Palei upes vienintelis ruožas kur yra dviračių ir pėsčiųjų takas atskirtas yra Neries krantinės parke. Nei vieno šaligatvio tam parke nėra, gal įrengs kai rekonstruos Neries kr. gatvę
    Raudondvario pl. toli nuo upės, jis labiau tinka kitiems takams prie gatvių ar prospektų.
    Verkiant reikia Šančių tako rekonstrukcijos, bet važiuoti tiesiau ir palei intensyvią gatvę (smarvė) tikrai dar nesirenku Juozapavičiaus pr. įdomu kaip padarys už Panemunės tilto, palei Švenčionių g.
    Šančių taką kur dabar jungia Panemunę su Centru planuoja rekonstruoti, bet šančiškiai užprotestavo dėl auto-centrizmo toje vietoje. Galbūt projektas toliau bus tobulinamas. Gal net bus paliekama kokiems nors geresniems laikams, kur tiesiog šančiškiams bus sutvarkyta aplinka, ir kai autocentrizmas Kaune aprims (noras visur privažiuot su auto ne toliau kaip 10 metrų nuo tikslo), bet tada gali laukt ne vienus metus, kai dar net automobilizmo pikas net nepasiektas (ir turbūt nebus pasiektas dar kokį 7-10 metų mano spėjimu).

    Takas link Švenčionių g. turėtų būti atskiras dviračių takas. Šiuo metu jau statomas.

    Išvada, kad ne visur dideli srautai pėsčiųjų, bet taip tokių tikrų tik dviračiams skirtų takų palei upes beveik nėra. Visur daliniesi su pėsčiaisiais. Guodžia, kad ne visur jų daug.
    Beje Raudondvario pl. taką vis tik laikau paupio taku, dalyje atkarpos priartėja prie upės, kitur eina palei gatvę. Atkarpa palei gatvę turi pernai nutiestą atskirą siaurą šaligatvį su trūkinėjimais, kas formuoja dar vieną ruožą su atskirais dviračių ir pėsčiųjų takais.
    Paskutinis taisė PoDV; 2023.04.24, 16:06.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Ne visur situacija palei upes vienoda.
    Jonavos gatvė labiau vyrauja bėgikai iš pėsčiųjų, su šuniuku nelabai pastebiu. Ten gana atoki vieta, tik patogi pasiekti Centrą dviračiu. Atskiro pėsčiųjų tako kažin ar reikia šiuo metu.
    Raudondvario pl. tai turbūt arčiausiai Kaune to aukso standarto kaip turi atrodyti intensyvus dviračių takas. Pėsčiųjų mažai, šuniukų irgi netenka daug pastebėti.
    Šančių takas tikrai peilis dviračiu, aš jau ten nelabai važiuoju. Juozapavičiaus pr. tiesiog tiesiau ir ne taip nuobodu/erzina.
    Smetonos al. irgi nepatogus, per daug pėsčiųjų-poilsiautojų. Įdomiau pravažiuoti pararelinėmis gatvelėmis tarp Smetonos al. ir Vaidoto gatvės.
    Dar Neries kratinės takas kur Kauno savivaldybė truputį neadekvačiai siaurus pėsčiųjų takus/šaligatvius nutiesė. Neverta. Įdomiau turbūt būtų jei palei Neries kr. automobilių važ. dalį nutiestų taką prie daugiabučių.
    Tai išvada? Palei upes vienintelis ruožas kur yra dviračių ir pėsčiųjų takas atskirtas yra Neries krantinės parke. Nei vieno šaligatvio tam parke nėra, gal įrengs kai rekonstruos Neries kr. gatvę
    Raudondvario pl. toli nuo upės, jis labiau tinka kitiems takams prie gatvių ar prospektų.
    Verkiant reikia Šančių tako rekonstrukcijos, bet važiuoti tiesiau ir palei intensyvią gatvę (smarvė) tikrai dar nesirenku Juozapavičiaus pr. įdomu kaip padarys už Panemunės tilto, palei Švenčionių g.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    palei upes nelabai dvirtakiai Kaune, ten pėsčiųjų dviračių takai. Tai pėstieji dar nieko, bet pėstieji su šuniukais tai žudo. Na eitų dar viena puse kur ir šuo, bet ne reik būtinai pavadį paleisti skersai per visą taką
    Ne visur situacija palei upes vienoda.
    Jonavos gatvė labiau vyrauja bėgikai iš pėsčiųjų, su šuniuku nelabai pastebiu. Ten gana atoki vieta, tik patogi pasiekti Centrą dviračiu. Atskiro pėsčiųjų tako kažin ar reikia šiuo metu.
    Raudondvario pl. tai turbūt arčiausiai Kaune to aukso standarto kaip turi atrodyti intensyvus dviračių takas. Pėsčiųjų mažai, šuniukų irgi netenka daug pastebėti.
    Šančių takas tikrai peilis dviračiu, aš jau ten nelabai važiuoju. Juozapavičiaus pr. tiesiog tiesiau ir ne taip nuobodu/erzina.
    Smetonos al. irgi nepatogus, per daug pėsčiųjų-poilsiautojų. Įdomiau pravažiuoti pararelinėmis gatvelėmis tarp Smetonos al. ir Vaidoto gatvės.
    Dar Neries kratinės takas kur Kauno savivaldybė truputį neadekvačiai siaurus pėsčiųjų takus/šaligatvius nutiesė. Neverta. Įdomiau turbūt būtų jei palei Neries kr. automobilių važ. dalį nutiestų taką prie daugiabučių.
    Paskutinis taisė PoDV; 2023.04.22, 21:23.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Kauną gelbėja ilgi takai palei upes.
    Tačiau nuvilia miestų gatvėmis einančių naujų takų kokybė, kad prilyginami šaligatviams ir trūkinėja prie kiekvienos svarbesnės sankryžos.
    Vilnius kai tiesia takus, kai beveik Nyderlandai, kur sužiūrimi posūkiai, perėjos ir t.t.
    palei upes nelabai dvirtakiai Kaune, ten pėsčiųjų dviračių takai. Tai pėstieji dar nieko, bet pėstieji su šuniukais tai žudo. Na eitų dar viena puse kur ir šuo, bet ne reik būtinai pavadį paleisti skersai per visą taką

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Trimitas Rodyti pranešimą

    Kauno dviračių takų tinklas, lyginant pagal miesto plotą, maždaug du kartus didesnis nei Vilniuje. Nors, galbūt, kaip sakai, kai kurios atkarpos senesnės ar nelabai kokybiškos.

    Vilniuje takų ilgis šiemet galbūt pasieks 160 km - 0,40 km takų 1 km2. Kaune tinklas jau yra 120 km - 0,76 km takų 1 km2.
    https://judu.lt/pestiesiems-ir-dvira...ione-dviraciu/
    https://www.diena.lt/naujienos/kauna...-takas-1121350
    Kauną gelbėja ilgi takai palei upes.
    Tačiau nuvilia miestų gatvėmis einančių naujų takų kokybė, kad prilyginami šaligatviams ir trūkinėja prie kiekvienos svarbesnės sankryžos.
    Vilnius kai tiesia takus, kai beveik Nyderlandai, kur sužiūrimi posūkiai, perėjos ir t.t.

    Komentuoti:


  • Trimitas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Kaunas tikrai atsilieka nuo Vilniaus pagal dviračių takų statybą, nors ir pastaruose projektuose jų atsiranda daugiau pagal km, bet ne pagal komfortą.
    Kauno dviračių takų tinklas, lyginant pagal miesto plotą, maždaug du kartus didesnis nei Vilniuje. Nors, galbūt, kaip sakai, kai kurios atkarpos senesnės ar nelabai kokybiškos.

    Vilniuje takų ilgis šiemet galbūt pasieks 160 km - 0,40 km takų 1 km2. Kaune tinklas jau yra 120 km - 0,76 km takų 1 km2.
    https://judu.lt/pestiesiems-ir-dvira...ione-dviraciu/
    https://www.diena.lt/naujienos/kauna...-takas-1121350
    Paskutinis taisė Trimitas; 2023.04.21, 11:22.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
    Pratęsiant temą apie takus, klausimas, ar Kaune iš vis yra kažkoks takų standartas, ar daroma tiesiog pagal kažkurį pasitvirtinusį projektą (kad atrodytų standartizuotai).

    Taip pat pastebėjau, jog Kaune dviračių takas vis dar suvokiamas kaip šaligatvis su kitokia danga (atskiriant nuo pėsčiųjų dalies), o ne kelias ratuotiems:
    • 90° posūkiai, t. y. jokio kampų užapvalinimo;
    • takai pasibaigia trinkelėmis dar prieš susikirtimą su keliu ir borteliai susikirtimuose (ypač nepatogu riedutininkams, riedlentininkams, pasirtukininkams);
    • „linksmieji kalneliai“ – takas nusileidžia iki važiuojamosios dalies ties kiekvienu įvažiavimu į kiemą/aikštelę (nors idealiu atveju galėtų būti iškilios perėjos sussusikirtimu ir su D kategorijos gatvėmis.
    Standartą, panašu, galima apčiuopti.
    • Dviračių takas nutrūksta dėl prasto matomumo automobiliui
    • Dviračių takas gali nutrūkti kur dideli pėsčiųjų srautai. Kaune daug kur dideli pėsčiųjų srautai.
    • Jei netelpa, takas virsta bendru pėsčiųjų ir dviračių taku.
    Priežastys:
    • Kaip minite, takas suvokiamas kaip šaligatviu su kitokia danga, universaliai taikytina spec. infra laikoma arba nesaugi arba nepopuliari prieš auto daugumą, nes reiktų auto gyvenimą daryt mažiau patogų (reiktų daryt kalnelius, šviesoforus, siauresnes važ. dalis, etc.).
    Kaunas tikrai atsilieka nuo Vilniaus pagal dviračių takų statybą, nors ir pastaruose projektuose jų atsiranda daugiau pagal km, bet ne pagal komfortą.
    Paskutinis taisė PoDV; 2023.04.20, 23:16.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Labiausiai liūdna dėl dviračių takų, kad kol kas išlaikoma idėja trūkinėti takus dėl "saugumo" Vilniuje ir daug kur užsienyje kažkaip nėra tokių minčių.
    Pratęsiant temą apie takus, klausimas, ar Kaune iš vis yra kažkoks takų standartas, ar daroma tiesiog pagal kažkurį pasitvirtinusį projektą (kad atrodytų standartizuotai).

    Taip pat pastebėjau, jog Kaune dviračių takas vis dar suvokiamas kaip šaligatvis su kitokia danga (atskiriant nuo pėsčiųjų dalies), o ne kelias ratuotiems:
    • 90° posūkiai, t. y. jokio kampų užapvalinimo;
    • takai pasibaigia trinkelėmis dar prieš susikirtimą su keliu ir borteliai susikirtimuose (ypač nepatogu riedutininkams, riedlentininkams, pasirtukininkams);
    • „linksmieji kalneliai“ – takas nusileidžia iki važiuojamosios dalies ties kiekvienu įvažiavimu į kiemą/aikštelę (nors idealiu atveju galėtų būti iškilios perėjos sussusikirtimu ir su D kategorijos gatvėmis.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Diena.lt 2023.04.14
    Šančiuose tiesiamas naujas dviračių takas
    Kaune atsiras dar vienas vaizdingas dviračių takas, besidriekiantis palei Nemuną. Šančiuose, ties Panemunės tiltu, jau vyksta paruošiamieji darbai.


    Nemuno krantine iki šiol būdavo galima pravažiuoti nuo pat Santakos iki Panemunės tilto, o toliau kelionę reikėjo tęsti jau kitoje upės pusėje.
    Tačiau šiemet vaizdingas dviračių takas bus pratęstas, tad bus galima pasigrožėti Nemunu iš neatrastos Šančių pusės. Ties Panemunės tiltu jau darbuojasi kelininkai, kurie čia ties dviračių ir pėsčiųjų taką. Jį įrengus, prasitęs esamas Nemuno krantinės dviračių takas.
    „Šioje atkarpoje planuojama įrengti naujus dviračių ir pėsčiųjų takus su poilsio aikštelėmis. Jie sujungs esamą dviračių taką po Panemunės tiltu ir šalia Švenčionių gatvės esantį bendrą pėsčiųjų ir dviračių taką“, – komentavo Kauno miesto savivaldybės administracijos Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas
    https://www.diena.lt/naujienos/kauna...-takas-1121350

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    <...>Kaip suprantu, naujovė Kaune (pataisykit, jei klystu): nebededami bordiūrai ties įvažiavimais/išvažiavimais ir kelių susikirtimais, o daromas vientisas nenutrūkstamas asfalto sujungimas. Kažkas, Kaune atsakingas už takų tiesimą, panašu, mokosi ir galbūt netgi skaito šitą forumą<...>
    Didesnė naujovė bus kai klerkai sugebės save perlipti ir raudoną taką padaryt nenutrūkstamą per važiuojamąją dalį. Ir net su paaukštėjimu, kad automobiliai būtų priversti lėtesniu greičiu jį kirsti. Taip tikriausiai bus po 10-20 metų, bet dabar to neįmanoma padaryt kai rimtus postus užima pilkuma be idėjos, be progresyvumo, išmokyti viską daryt tik kaip įprasta. Čia jau norėtųsi pateikti pilkųjų politikų pavyzdžių, bet nepolitikuosiu

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Etransport Rodyti pranešimą
    Turi dviračių takas toliau tęstis kertant gatvę, ir žymėti punktyrine liniją kaip dviračių pervažą , kaip butent daroma civilizuotose miestuose (Šalyse) sukaktiems automobiliams kurie kirstų dviračių pervažą turi degti raudonas šviesoforo signalas
    Baršausko g. - Tunelio g. dviračių takas bendrai padarytas gana civilizuotai.
    Visur kitur padarytos dviračių pervažos. Aišku, jos nėra plačios, kai kur tik apie 2 m, bet vis tiek geriau nei nieko.

    Nežinau kodėl ties Molu/Lidl nepadarė pervažos. Gal dėl prasto matomumo? Didelio srauto (pėsčiųjų, automobilių)?
    Nors Breslaujos g. labai analogiška sankryža, o ten dviračių pervaža įrengta.

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Turi dviračių takas toliau tęstis kertant gatvę, ir žymėti punktyrine liniją kaip dviračių pervažą , kaip butent daroma civilizuotose miestuose (Šalyse) sukaktiems automobiliams kurie kirstų dviračių pervažą turi degti raudonas šviesoforo signalas

    Komentuoti:


  • bakenonas
    replied
    Parašė Emil Rodyti pranešimą
    Baršausko g. dviračių takas. Prie pat yra perėja, tad takas pasibaigia likus kažkur 10 metrų iki perėjos ir tada vėl tęsiasi už jos. Nelabai žinau, kodėl Kaune kai kurių dviračių takų nenuveda iki pat perėjos bortelio, bet palieka tiesiog taip, kaip nuotraukoj.
    tu nufotografuok ir kita puse uz nugaros, ir ten bus atsakymas kodel

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Dėl dviračių per gyvenimą turėjau 2 traumas kiemuose, nes paauglystėje prisižaidžiau pats.
    2 traumos būtent dviračių takuose Vilniuje: 1 jų dėl įdubos ant šaligatvio pieštinio tako prieigose, 1 asfaltuotame pilkai dėl atsikišusio skersinio borto nesuvesto su gatve (gal po remonto nesuvedė).

    Gatvėje jaučiuosi saugiausiai.

    Komentuoti:

Working...
X