Baršausko g. dviračių takas. Prie pat yra perėja, tad takas pasibaigia likus kažkur 10 metrų iki perėjos ir tada vėl tęsiasi už jos. Nelabai žinau, kodėl Kaune kai kurių dviračių takų nenuveda iki pat perėjos bortelio, bet palieka tiesiog taip, kaip nuotraukoj.
Kad sužvėrėję prakaitu smirdintys dviratininkai neįsijaustų lėkti per perėją.
Baršausko g. dviračių takas. Prie pat yra perėja, tad takas pasibaigia likus kažkur 10 metrų iki perėjos ir tada vėl tęsiasi už jos. Nelabai žinau, kodėl Kaune kai kurių dviračių takų nenuveda iki pat perėjos bortelio, bet palieka tiesiog taip, kaip nuotraukoj.
Gaila ne atskiri takai. Be to, matau sudėjo trinkeles akliesiems. Tačiau kažkada pamenu riedėjau pro ten link regitros, tai lyyyyg nebuvo jų dar.
Su Partizanų g. buvo įdomiai.
Lyg 2017 m. tvarkė važiuojamą dalį, sudėjo naujus bordiūrus, įskaitant ir įvažiavimų radiusuose, o šaligatvius paliko sekantiems metams, per žiemą netvarkytus.
Per tą laiką sudėti bordiūrai ties šaligatvių sujungimais aptrupėjo (plius viskas palei bordiūrus ten liko išardyta), tai jau kitą vasarą, kai jau tvarkė šaligatvius, nusprendė tuos aptrupėjusius bordiūrus išimt, gavosi neblogas rezultatas.
Beje, kur sveiki bordiūrai išliko ties šaligatviais, tai neardė.
Šiaip daugiausiai ir aptrupėjo ties šaligatviais, kur aptrupėjo. Daugelyje vietų liko sveiki.
Kaip suprantu, naujovė Kaune (pataisykit, jei klystu): nebededami bordiūrai ties įvažiavimais/išvažiavimais ir kelių susikirtimais, o daromas vientisas nenutrūkstamas asfalto sujungimas. Kažkas, Kaune atsakingas už takų tiesimą, panašu, mokosi ir galbūt netgi skaito šitą forumą
Geras. O tai neplanuoja ten paleisti kažkokio maršruto? Ir kaip gali nebūti VT tokioje gana svarbioje gatvėje?
VT atzvilgiu nera svarbi Zukausko g. Tarp Savanoriu ir Luksio atkarpoje praktiskai yra tik Kauno svara ir parkas. Butu galima leist nuo siaures pr. koki autobusa link centro, bet dubliuotu jau esmus marsrutus, todel tikriausiai ilgainiui VT Zukausko gatveje neatsiras
Biškį mirusi tema. Spėju, Kaune dviračiu važinėtis ne lygis?
Anyway, yra vietų, kur tiesiamos/kątik nutiestos ilgos atkarpos ir matosi aiškus progresas technologiniuose dalykuose
Kaip suprantu, naujovė Kaune (pataisykit, jei klystu): nebededami bordiūrai ties įvažiavimais/išvažiavimais ir kelių susikirtimais, o daromas vientisas nenutrūkstamas asfalto sujungimas. Kažkas, Kaune atsakingas už takų tiesimą, panašu, mokosi ir galbūt netgi skaito šitą forumą
Kita naujovė (?) Kaune: medžių prioritetas. Pliusas už šitą sprendimą
Galiu pakomentuot apie Lukšio ir Žukausko g. dviračių takų progresą.
Viskas ok. Nepatinka du dalykai.
Įvažiavimai. Kai kur nebūtinai reikia dubliuot palei kiekvieną sklypą, buvo galima iš vieno įvažiavimo (pvz. Gėlių parduotuvė ir Lidl).
Taip pat nėra kalnelių įvažose, kad tr. sukantis prilėtintų, nes dažnas mėgsta įvažiavimus traktuoti kaip slalomą arba autostradą. Didelė bėda su tuo yra Pramonės pr. dvirtakyje.
Jungtys. Vis dar nėra visų jungčių, kur būtų galima nuo Dviračio nenulipus pervažiuot. Kelios vietos - Šiaurės pr. žiedas, Lukšio-Žukausko sankryža, reguliuojama pėsčiųjų perėja ties Lukšio IKI, Plechavičiaus g., Ukmergės g., nesu užtikrintas bet gali būti ir Pakraščio g. ties Rasos gimnazija.
Galėtų bent Lukšio-Žukausko g. ar netoli Plechavičiaus g., kad ir už 70-100 m įrengt naujas perėjas dviračiams. Beje kažkoks kompromisinis variantas panašus yra netoli Šiaurės pr. žiedo, bet ties pačiu žiedu nereguliuojamos perėjos, dviračiams kils pagunda tiesiog kirsti paprastą pėsčiųjų perėją nenulipus nuo dviračio.
Šiaip iš tokio truputį turiu žinių, kad nedaro daug kur dviračių perėjų, nes arba baiminamasi dėl stoviniuojančių pėsčiųjų, arba sukančios tr. priemonės nepastebės staigiai išvažiuojančių dviračių.
Šiaip norėtųsi, kad bent jau ateityje jungčių trūkumo problemėlė išsispręstų įrengiant reguliuojamas Lukšio-Plechavičiaus ir Lukšio-Ukmergės g. sankryžas.
Tą stotelę padarė kai atsirado „Mano Kaunas“. Gal buvo kaip pretekstas pensininkams atvykti. O Eiguliuose normalus viešas transportas tik tose gatvėse, kur yra troleibusų laidai.
Kaip atvykti pretekstas jei padaro stotelę, bet ne maršrutą? Ten ta gatve jei nevažiuoja VT, tai būtų reikėję pakreipti kažkokį maršrutą smarkiai.
Geras. O tai neplanuoja ten paleisti kažkokio maršruto? Ir kaip gali nebūti VT tokioje gana svarbioje gatvėje?
Tą stotelę padarė kai atsirado „Mano Kaunas“. Gal buvo kaip pretekstas pensininkams atvykti. O Eiguliuose normalus viešas transportas tik tose gatvėse, kur yra troleibusų laidai.
Aš tik niekaip nesupratu, kam jie apipavidalino tą stotelę nuotraukose. Ji jau kokius du metus neturi nei vieno maršruto. O dabar dėl jos dviračių ir pėsčiųjų takas keičia pusę.
Geras. O tai neplanuoja ten paleisti kažkokio maršruto? Ir kaip gali nebūti VT tokioje gana svarbioje gatvėje?
Aš tik niekaip nesupratu, kam jie apipavidalino tą stotelę nuotraukose. Ji jau kokius du metus neturi nei vieno maršruto. O dabar dėl jos dviračių ir pėsčiųjų takas keičia pusę.
Biškį mirusi tema. Spėju, Kaune dviračiu važinėtis ne lygis?
Anyway, yra vietų, kur tiesiamos/kątik nutiestos ilgos atkarpos ir matosi aiškus progresas technologiniuose dalykuose
S. Žukausko, einant nuo Savanorių pr. link P. Lukšio g.
Kaip suprantu, naujovė Kaune (pataisykit, jei klystu): nebededami bordiūrai ties įvažiavimais/išvažiavimais ir kelių susikirtimais, o daromas vientisas nenutrūkstamas asfalto sujungimas. Kažkas, Kaune atsakingas už takų tiesimą, panašu, mokosi ir galbūt netgi skaito šitą forumą
Kita naujovė (?) Kaune: medžių prioritetas. Pliusas už šitą sprendimą
Jei kažko nekeitė paskutinę sekundę turėtų būti normalūs sujungimai dviračių tako su dviračių perėjų kvadračiukais.
Čia jau laikiau liguista praktika kartoti didelę Savanorių pr. tako klaidą, dėl kurio potencialus tako patrauklumas dviratininkams galėjo apskritai sumažėti, nes nei nuolat kas kelis šimtus metrų nulipinėti nuo dviračio patrauklu, nei gauti nuo policijos dėl pažeidžiamų KET važiuojant per perėją malonu. Aišku, jei trūkstamas dviračių perėjas paženklins, galbūt tai padės dviratininkų srautų vystimuisi Kaune, nes nereikia sukti galvą ar laikaisi KET.
Komentuoti: