Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Dviračių takai Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • PoDV
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Lukšio gatvei būtų sveika turėti 1+1 su galimybe padaryti atskiras juostas sukantiems į kairę, o atlikusią vietą panaudoti dviračių takui. Dėl pėsčiųjų šviesoforo nematau problemų, gi jis nuo mygtuko, tad veikia tik kai reikia pereiti pėsčiajam. Šiaurės prospekte niekas nevažiuoja pirma juosta, nes pirma juosta yra tapus parkingu, tad laisvai galima pirmą juostą paversti į stovėjimo „kišenes“ kaip prie Kovo 11-osios 73 namu. Kadangi kišenės yra siauresnės už eismo juostą, taip pat būtų galima padaryt dviračių takelį. O ties Draugystės parku tai iš viso nesąmonę idiotai padarė, liko sena „1+1, bet plotis kaip 2+2“. Daryčiau 2+1 su persikeitimu ties maždaug viduriu, kad įvažiavimas į žiedus visada būtų dviejų juostų. O dabar amžinai kas nors lipa per ištisinę, nes normaliai 2+2 netelpa.
    O pats Kovo/Krėvės žiedas tai irgi kosmosas, kur yra privalomas persirikiavimas vidury žiedo jei nori važiuoti tiesiai... Šitiek perasfaltavo ten, bet eismo organizavimas liko kaip bananų respublikoje. Manau išaugome iš „privaloma didesnei gatvei duot išsukt abiem juostom“ nesąmonės, o jei šitaip labai norisi tai tegu pastato šviesoforą...
    Kovo 11-osios g. ties Draugystės parku tai tikrai didžiausias tvarkymų fail.

    Kas liečia C kategorijos mikrorajonų gatves, tai tikrai dauguma jų galėtų būti po 1 juostą ir niekas ten nesikimštų Ypač Krėvės pr. ir Šiaurės pr.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą

    Kaune gatvės ir taip per plačios. Pavyzdžiui P. Lukšio gatvę galima susiarinti iki 2 juostų (dabar plačiausioje vietoje 6 juostos). Tuo pačiu panainkinant pėsčiųjų šviesoforą prie IKI. Šiaurės pr. irgi 4 juostų nereikia, ten ir dabar niekas nevažiuoja pirmom juostom. Kovo 11 gatvėje, ties Draugystės parku turėtu likti 2+1 juostos. Likusioje gavės dalyje reikia A juostų. Taikos pr. reikia siaurinti iki 4 juostų, arčiau sąnkryžu pridedant A juostą. Žemaičių pl. irgi 2 juostų pakaks.
    Lukšio gatvei būtų sveika turėti 1+1 su galimybe padaryti atskiras juostas sukantiems į kairę, o atlikusią vietą panaudoti dviračių takui. Dėl pėsčiųjų šviesoforo nematau problemų, gi jis nuo mygtuko, tad veikia tik kai reikia pereiti pėsčiajam. Šiaurės prospekte niekas nevažiuoja pirma juosta, nes pirma juosta yra tapus parkingu, tad laisvai galima pirmą juostą paversti į stovėjimo „kišenes“ kaip prie Kovo 11-osios 73 namu. Kadangi kišenės yra siauresnės už eismo juostą, taip pat būtų galima padaryt dviračių takelį. O ties Draugystės parku tai iš viso nesąmonę idiotai padarė, liko sena „1+1, bet plotis kaip 2+2“. Daryčiau 2+1 su persikeitimu ties maždaug viduriu, kad įvažiavimas į žiedus visada būtų dviejų juostų. O dabar amžinai kas nors lipa per ištisinę, nes normaliai 2+2 netelpa.
    O pats Kovo/Krėvės žiedas tai irgi kosmosas, kur yra privalomas persirikiavimas vidury žiedo jei nori važiuoti tiesiai... Šitiek perasfaltavo ten, bet eismo organizavimas liko kaip bananų respublikoje. Manau išaugome iš „privaloma didesnei gatvei duot išsukt abiem juostom“ nesąmonės, o jei šitaip labai norisi tai tegu pastato šviesoforą...

    Komentuoti:


  • vital7777
    replied
    Parašė zero Rodyti pranešimą

    Keliai irgi nevalomi, bet visi pasnigus neatsisako automobilių, tai reiškia automobilis > dviratis. Kvaila yra statyti durnujį judėjimą ant transporto, kuris mūsų sąlygomis galimas 4-6 mėn. per metus. Dviratis mūsų sąlygomis yra pramoginis, o ne susisiekmo transportas, todėl ir dviračių takus reikėtų tiesti su ta mintimi - parkuose, prie upės ir pan. O dabar daroma viskas, kad mieste oras būtų kuo labiau užterštas - atiduodamos transporto juostos dviratininkams (kurių stovi nenaudojamas), formuojami dirbtiniai kamščiai ir didinamas miesto oro užterštumas.
    Nu labai "protingas" post'as. Viso pasaulio patirtis rodo kad pesciuju/dviraciu/viesojo transporto infrastrukturos gerinimas skatina zmones rinktis tokius kelioniu budus. Gatviu platinimas priveda tik prie to kad zmones net trumpiausiom kelionem renkasi masinas ir del to masinu mieste tik daugeja, ir auga kamsciai. Atitinkamai oro kokybe prasteja, zmones pradeda maziau judeti ir ju sveikata blogeja. Paprastas pvz - kai amerikos mieste yra highways, zmones neturi kaip pereiti i parduotuve esancia kitoj gatves pusej, ir vaziuoja su masina. Tikrai to norit? Netgi megstant vairavima, mylint savo masinyte, tiesiog racionalu noreti kad masinu ir kamsciu butu kuo maziau - o tam kiti zmones turi gyventi mieste, kur masina nera butina.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė zero Rodyti pranešimą

    Keliai irgi nevalomi, bet visi pasnigus neatsisako automobilių, tai reiškia automobilis > dviratis. Kvaila yra statyti durnujį judėjimą ant transporto, kuris mūsų sąlygomis galimas 4-6 mėn. per metus. Dviratis mūsų sąlygomis yra pramoginis, o ne susisiekmo transportas, todėl ir dviračių takus reikėtų tiesti su ta mintimi - parkuose, prie upės ir pan. O dabar daroma viskas, kad mieste oras būtų kuo labiau užterštas - atiduodamos transporto juostos dviratininkams (kurių stovi nenaudojamas), formuojami dirbtiniai kamščiai ir didinamas miesto oro užterštumas.
    Kaune gatvės ir taip per plačios. Pavyzdžiui P. Lukšio gatvę galima susiarinti iki 2 juostų (dabar plačiausioje vietoje 6 juostos). Tuo pačiu panainkinant pėsčiųjų šviesoforą prie IKI. Šiaurės pr. irgi 4 juostų nereikia, ten ir dabar niekas nevažiuoja pirmom juostom. Kovo 11 gatvėje, ties Draugystės parku turėtu likti 2+1 juostos. Likusioje gavės dalyje reikia A juostų. Taikos pr. reikia siaurinti iki 4 juostų, arčiau sąnkryžu pridedant A juostą. Žemaičių pl. irgi 2 juostų pakaks.

    Komentuoti:


  • bimbam
    replied
    Parašė zero Rodyti pranešimą

    Keliai irgi nevalomi, bet visi pasnigus neatsisako automobilių, tai reiškia automobilis > dviratis. Kvaila yra statyti durnujį judėjimą ant transporto, kuris mūsų sąlygomis galimas 4-6 mėn. per metus. Dviratis mūsų sąlygomis yra pramoginis, o ne susisiekmo transportas, todėl ir dviračių takus reikėtų tiesti su ta mintimi - parkuose, prie upės ir pan. O dabar daroma viskas, kad mieste oras būtų kuo labiau užterštas - atiduodamos transporto juostos dviratininkams (kurių stovi nenaudojamas), formuojami dirbtiniai kamščiai ir didinamas miesto oro užterštumas.
    O Suomijos šiaurėje gali?
    Paskutinis taisė bimbam; 2021.12.09, 09:08.

    Komentuoti:


  • zero
    replied
    Parašė Litch Rodyti pranešimą
    Nieko stebetino, kai dviraciu takai yra praktiskai nevalomi. Niekas nenori traumu.
    Keliai irgi nevalomi, bet visi pasnigus neatsisako automobilių, tai reiškia automobilis > dviratis. Kvaila yra statyti durnujį judėjimą ant transporto, kuris mūsų sąlygomis galimas 4-6 mėn. per metus. Dviratis mūsų sąlygomis yra pramoginis, o ne susisiekmo transportas, todėl ir dviračių takus reikėtų tiesti su ta mintimi - parkuose, prie upės ir pan. O dabar daroma viskas, kad mieste oras būtų kuo labiau užterštas - atiduodamos transporto juostos dviratininkams (kurių stovi nenaudojamas), formuojami dirbtiniai kamščiai ir didinamas miesto oro užterštumas.

    Komentuoti:


  • Litch
    replied
    Nieko stebetino, kai dviraciu takai yra praktiskai nevalomi. Niekas nenori traumu.

    Komentuoti:


  • sv-x-as
    replied
    Parašė zero Rodyti pranešimą

    Modalinis pasiskirstymas 2021 m. gruodžio mėn. - kelionės dviračiu 0.00004 proc. (mano langai ofise į dviračių taką, tai vieninteliai kas su dviračiu dar pravažiuoja - Wolt/Bolt kurjeriai. Čia ir pasibaigė durnasis judrumas. Su pirmu sniegu)
    Persedom i viešajį transportą, atšils orai grįšim ant dviračių.

    Komentuoti:


  • zero
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    Pasirodo, Kaunas ir Alytus vienodai automobilizuotas: modaliniame pasiskirstyme po 57 % Tik Alytus žymiai lenkia Kauną pagal keliones dviračiu Bet kas ten žino, kuriuo metų laiku tos apklausos buvo darytos. Manau, reali situacija būtų tokia: Kaune dviratininkų kelionių keli proc., Alytuje koks 1 ar 0,5 proc.
    Modalinis pasiskirstymas 2021 m. gruodžio mėn. - kelionės dviračiu 0.00004 proc. (mano langai ofise į dviračių taką, tai vieninteliai kas su dviračiu dar pravažiuoja - Wolt/Bolt kurjeriai. Čia ir pasibaigė durnasis judrumas. Su pirmu sniegu)

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė zero Rodyti pranešimą

    Po miesta sunku judėti su automobiliu stojant prie kiekvienos perėjos. Gal reikėtų irgi panaikinti šitą reikalavimą ?
    PoDV rašė ne apie tai, kad dviratininkas turi praleisti pėsčiuosius, o apie tai, kad kirsdamas sankryžą jis turi vestis dviratį per perėją, nes nėra dviračių pervažos. Tad tamstos atsakymas visai ne į temą.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Kaunas gal dar labiau automobilistinis, jei mažesnis miestelis tiesiogiai koreliuoja su didesniu automobilizmu.
    Pasirodo, Kaunas ir Alytus vienodai automobilizuotas: modaliniame pasiskirstyme po 57 % Tik Alytus žymiai lenkia Kauną pagal keliones dviračiu Bet kas ten žino, kuriuo metų laiku tos apklausos buvo darytos. Manau, reali situacija būtų tokia: Kaune dviratininkų kelionių keli proc., Alytuje koks 1 ar 0,5 proc.


    Click image for larger version  Name:	alyt vs kaun.png Views:	0 Size:	141,6 kB ID:	1932737
    O apibendrinant dėl automobilizmo siūlau pripažinti lygiąsias tarp Kauno ir Alytaus, nes vienas turi 8 juostų centrinę gatvę, kitas 6 juostų

    Į temą: va pervaža, kurios šiaip jau iš pradžių net nebuvo gatvės rekonstrukcijos projekte (čia pagrindinis miesto dviračių takas). Pigu ir patogu: tą ir Kaunas gali laisvai pasidaryti, kur to reikia.

    Click image for larger version  Name:	20210908_172838.jpg Views:	0 Size:	1,81 MB ID:	1932738
    Paskutinis taisė taccido; 2021.11.29, 20:06.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą

    Alytuj per pastaruosius keletą metų nupaišė raudonas dviračių pervažas ten, kur eina koks svarbesnis dviračių takas. O Alytus gal net labiau automobilistinis... Kodėl Kaunas negali nupaišyt?
    Kaunas gal dar labiau automobilistinis, jei mažesnis miestelis tiesiogiai koreliuoja su didesniu automobilizmu.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Šiaip gali likti reikalavimas drausti važiuoti per perėjas, bet gal tada atitinkamai įrengiam infrastruktūrą? Vilnius jau visai neblogai pradeda įsisavinti, kad atskira dviračių perėja yra gal net geriau. Kurioj nors vienoj gatvės pusėj yra atskiras dviračių takas, o į jį gali nuvažiuoti per atskirą dviračių perėją.

    Dėl durnų dviratininkų ir paspirtukininkų kaip tik reikia tobulinti infrastruktūrą, o ne palikti kaip yra, ar iš vis Kauną padaryti bicycle-free zona, uždrausti važiuoti dviračiais ir paspirtukais, nes trukdo miesto tvarkymo skyriui "mąstyti"
    Alytuj per pastaruosius keletą metų nupaišė raudonas dviračių pervažas ten, kur eina koks svarbesnis dviračių takas. O Alytus gal net labiau automobilistinis... Kodėl Kaunas negali nupaišyt?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Šiaip gali likti reikalavimas drausti važiuoti per perėjas, bet gal tada atitinkamai įrengiam infrastruktūrą? Vilnius jau visai neblogai pradeda įsisavinti, kad atskira dviračių perėja yra gal net geriau. Kurioj nors vienoj gatvės pusėj yra atskiras dviračių takas, o į jį gali nuvažiuoti per atskirą dviračių perėją.

    Dėl durnų dviratininkų ir paspirtukininkų kaip tik reikia tobulinti infrastruktūrą, o ne palikti kaip yra, ar iš vis Kauną padaryti bicycle-free zona, uždrausti važiuoti dviračiais ir paspirtukais, nes trukdo miesto tvarkymo skyriui "mąstyti"
    Paskutinis taisė PoDV; 2021.11.29, 11:17.

    Komentuoti:


  • vital7777
    replied
    Parašė zero Rodyti pranešimą

    Po miesta sunku judėti su automobiliu stojant prie kiekvienos perėjos. Gal reikėtų irgi panaikinti šitą reikalavimą ?
    Reik paprasciausiai papildyti sita reikalavima - siekiant padidinti sauguma, vairuotojas privalo islipti is automobilio ir buti lauke tol, kol jam dega raudona sviesa prie sviesoforo. Tikslas paprastas - esant lauke vairuotojas negales netycia pradeti vaziuoti paspaudes ne ta pedala.

    Toks reikalavimas mazdaug atitiktu pagal durnuma reikalavima vestis dvirati per tarkim sviesoforines perejas.

    Komentuoti:


  • PukiS
    replied
    Viskas gerai su ta infrastruktūra. Pats kilometrų dviračiu renku daug, ir problema yra ne infrastruktūra o vienų dviratininkų elementarus durnumas, ir "sportininkų" susireikšminimas ir įsivaizdavimas kad juos turi visi praleist. O kai ir durnas ir sportininkas...

    Komentuoti:


  • zero
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Kol kas didžiausia kliurka yra pėsčiųjų perėjos. Gana sunku dažnai judėti pro miestą vis nulipant nuo dviračio.
    .
    Po miesta sunku judėti su automobiliu stojant prie kiekvienos perėjos. Gal reikėtų irgi panaikinti šitą reikalavimą ?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė zero Rodyti pranešimą
    Atsispausdinkite ir laikykitės kelių eismo taisyklių " galimybė važiuoti važiuojamąja dalimi nėra panaikinta, ja galima pasinaudoti esant tokioms sąlygomis: dviratininkas visų pirma privalo rinktis jam skirtą infrastruktūrą (važiuoti dviračių takais, pėsčiųjų ir dviračių takais arba dviračių juostomis), jei tokia yra, o kur jos nėra, privalo važiuoti kelkraščiu su asfalto arba betono danga.

    Kai kelyje nėra tam skirtos infrastruktūros, leidžiama važiuoti šaligatviu arba viena eile važiuojamosios dalies kraštine dešine eismo juosta, kuo arčiau dešiniojo krašto. Jeigu dviračių takas ar kita dviratininkams pritaikyta infrastruktūra nutrūksta, nėra tinkamo kelkraščio, dviratininkas gali rinktis – važiuoti šaligatviu arba važiuojamosios dalies kraštine dešine eismo juosta."
    Viskas su tuo yra tvarkoj, kas liečia KET. Taisyklių asmeniškai laikausi ir esu už griežtą KET laikymąsi. Kol kas didžiausia kliurka yra pėsčiųjų perėjos. Gana sunku dažnai judėti pro miestą vis nulipant nuo dviračio. Dažnas vaizdelis dviratininkai važiuojantis per perėją ir aš asmeniškai nieko prieš juos net nenoriu turėti.

    Dviračių takų Kaune daugėja, problema lieka jų saugus ir patogus pasiekiamumas.

    Kaunui reikia nekristi į auto-populizmo liūną ir tiesti dviračių infrastruktūrą taip kaip tai pradedama daryti Vilniuje.

    Deja, bet auto-populizmas ir automobilio vairavimą daro nepatogų. Plačios juostos nebūtinai yra geriau, nebent leidžiamas greitis būtų 90 km/h ir kelias būtų visiškai aptvertas autostradinėm tvorom iš abejų pusių. Įsivaizduokite tokius Baltų pr., Taikos pr. ar Pramonės pr. taip aptvertus Jeigu taip norite (kalbu bendrai apie visus), aš tikrai nesu jūsų pusėje ir jūsų pasaulio suvokime.
    Paskutinis taisė PoDV; 2021.11.28, 18:16.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Tekste dar turėtų būti paminėta išlyga prie reikalavimo važiuoti kuo dešiniau – „išskyrus dviračių gatvėje“, nes joje bus galima važiuoti viduriu ir kaire.

    Komentuoti:


  • zero
    replied
    Atsispausdinkite ir laikykitės kelių eismo taisyklių " galimybė važiuoti važiuojamąja dalimi nėra panaikinta, ja galima pasinaudoti esant tokioms sąlygomis: dviratininkas visų pirma privalo rinktis jam skirtą infrastruktūrą (važiuoti dviračių takais, pėsčiųjų ir dviračių takais arba dviračių juostomis), jei tokia yra, o kur jos nėra, privalo važiuoti kelkraščiu su asfalto arba betono danga.

    Kai kelyje nėra tam skirtos infrastruktūros, leidžiama važiuoti šaligatviu arba viena eile važiuojamosios dalies kraštine dešine eismo juosta, kuo arčiau dešiniojo krašto. Jeigu dviračių takas ar kita dviratininkams pritaikyta infrastruktūra nutrūksta, nėra tinkamo kelkraščio, dviratininkas gali rinktis – važiuoti šaligatviu arba važiuojamosios dalies kraštine dešine eismo juosta."

    Komentuoti:

Working...
X