Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Dviračių takai Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Gator
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Net mūsų kelrodėje žvaigždėje Olandijoje dar nėra mokslinio konsensuso, ar pirmenybę turi turėti dviratininkai, ar automobiliai. Savivaldybės sprendžia savo nuožiūra. Statistika rodo, kad saugiau palikti pirmenybę automobiliams.
    Tai gyvybei pavojinga painiava jei vienoj savivaldybėj dviratis, kitoj automobilsi turi pirmumą.

    Komentuoti:


  • Euronymous
    replied
    Parašė ernissss Rodyti pranešimą
    Aš kažkur rašiau, kad važinėju dviračiu? Aš rūpinuosi dviratininkų saugumu kaip vairuotojas, nes jūsų kolegos dviratininkai labai neatsakingai elgiasi kirsdami važiuojamąją dalį, galvodami tik apie tai, kad būtų patogiau jiems... Aš irgi galiu ant dviejų rankų pirštų suskaičiuot kiek per metus matau dviratininkų (paspirtukininkų), kurie pagal taisykles persiveda dviratį per perėją. Dviračių pervažos, kuriose dviratininkai turi pirmumo teisę nėra labai saugus dalykas, nes vairuotojas, sukdamas į dešinę ir kirsdamas tokią pervažą, sunkiai pastebi iš dešinės atlekiantį dviratininką.

    Tai gal geriau nekomentuokite tos srities kurios visiškai nesuprantate bei nesinaudojate? (čia tas pat jei pėstieji pradėtų aiškinti jog automoblių vairuotojai turi prasistumti automobilius per perėjas nes taip būtų saugiau (kas beja būtų tiesa).

    Tačiau nors diskucija gal ir įdomi, bet ne šioje temoje ją reikėtų vistyti nes dabar off-topic.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Net mūsų kelrodėje žvaigždėje Olandijoje dar nėra mokslinio konsensuso, ar pirmenybę turi turėti dviratininkai, ar automobiliai. Savivaldybės sprendžia savo nuožiūra. Statistika rodo, kad saugiau palikti pirmenybę automobiliams.

    Komentuoti:


  • ernissss
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Kokie jūsų važinėjimo dviračiu įpročiai Kauno mieste?

    Man kyla didelių abejonių ar važinėjate dviračiu daugiau nei galima suskaičuot ant dviejų rankų pirštų per metus, ir tikrai ne vėsesnių orų laiku
    Aš kažkur rašiau, kad važinėju dviračiu? Aš rūpinuosi dviratininkų saugumu kaip vairuotojas, nes jūsų kolegos dviratininkai labai neatsakingai elgiasi kirsdami važiuojamąją dalį, galvodami tik apie tai, kad būtų patogiau jiems... Aš irgi galiu ant dviejų rankų pirštų suskaičiuot kiek per metus matau dviratininkų (paspirtukininkų), kurie pagal taisykles persiveda dviratį per perėją. Dviračių pervažos, kuriose dviratininkai turi pirmumo teisę nėra labai saugus dalykas, nes vairuotojas, sukdamas į dešinę ir kirsdamas tokią pervažą, sunkiai pastebi iš dešinės atlekiantį dviratininką.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė ernissss Rodyti pranešimą
    O aš tikrai manau, kad ne kas kiekvienu turi būti. Kuo mažiau bus tų dviračių pervažų, tuo saugesni bus dviratininkai, kaskart nulipdami nuo dviračio ir persistumdami dviratį per perėją.
    Kokie jūsų važinėjimo dviračiu įpročiai Kauno mieste?

    Man kyla didelių abejonių ar važinėjate dviračiu daugiau nei galima suskaičuot ant dviejų rankų pirštų per metus, ir tikrai ne vėsesnių orų laiku

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Gali važinėti bobišku dviračiu - su tuo lengviau sustot, nulips, užlipt.

    Komentuoti:


  • Euronymous
    replied
    Parašė ernissss Rodyti pranešimą
    O aš tikrai manau, kad ne kas kiekvienu turi būti. Kuo mažiau bus tų dviračių pervažų, tuo saugesni bus dviratininkai, kaskart nulipdami nuo dviračio ir persistumdami dviratį per perėją.
    Na mano manymu tai atvirkčiai, nes jei dviračių take pervažų nėra, ir ties kiekvieną perėja reikės nulipinėti ir persistuminėti, tai tokie dviračių takai tampa nebepatrauklūs dviratininkam ypač jei dviratis naudojamas kaip susisiekimo priemonę, o ne tiesiog praomogai. Tokiu atveju daug patogiau tampa važiuoti tiesiog gatvę nes nereikia nulipinėti nuo dviračio. Infrastruktūra turi būti patogi, o ne atgrasanti ja naudotis.
    Aš pats iš savo patirties vengiu savanorių prospekto dviračių tako vien dėl šios priežasties.

    Komentuoti:


  • ernissss
    replied
    O aš tikrai manau, kad ne kas kiekvienu turi būti. Kuo mažiau bus tų dviračių pervažų, tuo saugesni bus dviratininkai, kaskart nulipdami nuo dviračio ir persistumdami dviratį per perėją.

    Komentuoti:


  • Litch
    replied
    Suprantu, as asmeniskai manau, kad ties kiekvienu nutiestu dviraciu taku turetu buti dviraciu pervazos, kad tu nulipinejimu isvis nebutu.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Litch Rodyti pranešimą
    Problema tokia, kad kol kas prie labai retos pėsčiųjų perėjos rasi dviračių pervažą.
    Jis turėjo galvoje kame problema nulipti ir pasistumti dviratį Vilniaus g. požeminėje kai dauguma dvirqtininkų nulipa ir persistumia dviratį visose kitose įprastose perėjose.

    Komentuoti:


  • Litch
    replied
    Problema tokia, kad kol kas prie labai retos pėsčiųjų perėjos rasi dviračių pervažą.

    Komentuoti:


  • ernissss
    replied
    Parašė Litch Rodyti pranešimą
    Gal kalnų dviratininkai ir pravažiuoja, o su normaliu miesto dviračiu minant tenka nulipti ir nusivežti bei užsivežti dviratį lipant laiptais.
    Ir kame problemos? Padorus dviratininkas taip elgiasi kiekvienoje pėsčiųjų perėjoje.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Prasivedu tą dviratį. Jokių problemų.

    Komentuoti:


  • Litch
    replied
    Gal kalnų dviratininkai ir pravažiuoja, o su normaliu miesto dviračiu minant tenka nulipti ir nusivežti bei užsivežti dviratį lipant laiptais.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Tunelio g. taku atsikračiau truputį. Kalbėjau, kad nereikiamieste daug lėtesnio MTB, bet va ten tai tikrai maloniau su MTB važiuoti, ne taip krato kaip su hibridu be amortizatoriaus.
    Čia gi viena iš magistralinių Kauno gatvių, kaip iki šiol dar nėra dviračių tako padoraus? Ne viena mažiau svarbi gatvelė su normaliu taku, o šita kažkaip pamoiršta.

    Komentuoti:


  • Trimitas
    replied
    Trumpa, bet laba reikalinga nuovaža nuo tako prie Pilies žiedo į apatinį taką Senamiestis-Kleboniškis. Prieš tai buvo tik neoficialus takelis.
    Click image for larger version

Name:	Pilies žiedo nuovaža.jpg
Views:	644
Size:	678,4 kB
ID:	1923386

    Komentuoti:


  • Trimitas
    replied
    Ąžuolyne beveik per visą ilgį Vydūno alėjos pusėje jau išlietas dviračių tako asfaltas. Matosi ir nauji apšvietimo stulpai.
    Click image for larger version

Name:	Ąžuolyno takas.jpg
Views:	891
Size:	816,4 kB
ID:	1905070

    Komentuoti:


  • sv-x-as
    replied
    Galėtų takus sujungti taip:
    Click image for larger version

Name:	Untitled.jpg
Views:	1110
Size:	138,5 kB
ID:	1891329

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Norima matyti Brastos g. atskiro dviračių tako tęsinį padaryt į Raudondvario pl. tai kaip dabar daro ties Neries kr. parku. Tiek, kad prailgėjimas vien tik dviračiams skirto tako bus tik apie 700 m, nes toliau netelpa.

    Komentuoti:


  • Trimitas
    replied
    Raudondvario pl. maždaug nuo "Circkle K" iki "Neste" daro papildomą taką. Gal bent toje vietoje atskirs pėsčiuosius nuo dviratininkų. Takas eina už stotelės. Atkarpa gal 0,5 km. Tikslas nelabai aiškus. Galbūt ten nemaži pėsčiųjų srautai dėl "Kauno energijos", "Kauno autobusų ir, žinoma, stotelės?
    Click image for larger version

Name:	20210605_153737.jpg
Views:	1338
Size:	537,8 kB
ID:	1891162

    Komentuoti:

Working...
X