Parašė Tomas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Dviračių takai Kaune
Collapse
X
-
Tai gyvybei pavojinga painiava jei vienoj savivaldybėj dviratis, kitoj automobilsi turi pirmumą.
-
Parašė ernissss Rodyti pranešimąAš kažkur rašiau, kad važinėju dviračiu?
Aš rūpinuosi dviratininkų saugumu kaip vairuotojas, nes jūsų kolegos dviratininkai labai neatsakingai elgiasi kirsdami važiuojamąją dalį, galvodami tik apie tai, kad būtų patogiau jiems... Aš irgi galiu ant dviejų rankų pirštų suskaičiuot kiek per metus matau dviratininkų (paspirtukininkų), kurie pagal taisykles persiveda dviratį per perėją. Dviračių pervažos, kuriose dviratininkai turi pirmumo teisę nėra labai saugus dalykas, nes vairuotojas, sukdamas į dešinę ir kirsdamas tokią pervažą, sunkiai pastebi iš dešinės atlekiantį dviratininką.
Tai gal geriau nekomentuokite tos srities kurios visiškai nesuprantate bei nesinaudojate?
(čia tas pat jei pėstieji pradėtų aiškinti jog automoblių vairuotojai turi prasistumti automobilius per perėjas nes taip būtų saugiau (kas beja būtų tiesa).
Tačiau nors diskucija gal ir įdomi, bet ne šioje temoje ją reikėtų vistyti nes dabar off-topic.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Net mūsų kelrodėje žvaigždėje Olandijoje dar nėra mokslinio konsensuso, ar pirmenybę turi turėti dviratininkai, ar automobiliai. Savivaldybės sprendžia savo nuožiūra. Statistika rodo, kad saugiau palikti pirmenybę automobiliams.
Komentuoti:
-
Aš kažkur rašiau, kad važinėju dviračiu?Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Kokie jūsų važinėjimo dviračiu įpročiai Kauno mieste?
Man kyla didelių abejonių ar važinėjate dviračiu daugiau nei galima suskaičuot ant dviejų rankų pirštų per metus, ir tikrai ne vėsesnių orų laiku
Aš rūpinuosi dviratininkų saugumu kaip vairuotojas, nes jūsų kolegos dviratininkai labai neatsakingai elgiasi kirsdami važiuojamąją dalį, galvodami tik apie tai, kad būtų patogiau jiems... Aš irgi galiu ant dviejų rankų pirštų suskaičiuot kiek per metus matau dviratininkų (paspirtukininkų), kurie pagal taisykles persiveda dviratį per perėją. Dviračių pervažos, kuriose dviratininkai turi pirmumo teisę nėra labai saugus dalykas, nes vairuotojas, sukdamas į dešinę ir kirsdamas tokią pervažą, sunkiai pastebi iš dešinės atlekiantį dviratininką.
Komentuoti:
-
Kokie jūsų važinėjimo dviračiu įpročiai Kauno mieste?Parašė ernissss Rodyti pranešimąO aš tikrai manau, kad ne kas kiekvienu turi būti. Kuo mažiau bus tų dviračių pervažų, tuo saugesni bus dviratininkai, kaskart nulipdami nuo dviračio ir persistumdami dviratį per perėją.
Man kyla didelių abejonių ar važinėjate dviračiu daugiau nei galima suskaičuot ant dviejų rankų pirštų per metus, ir tikrai ne vėsesnių orų laiku
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Na mano manymu tai atvirkčiai, nes jei dviračių take pervažų nėra, ir ties kiekvieną perėja reikės nulipinėti ir persistuminėti, tai tokie dviračių takai tampa nebepatrauklūs dviratininkam ypač jei dviratis naudojamas kaip susisiekimo priemonę, o ne tiesiog praomogai. Tokiu atveju daug patogiau tampa važiuoti tiesiog gatvę nes nereikia nulipinėti nuo dviračio. Infrastruktūra turi būti patogi, o ne atgrasanti ja naudotis.Parašė ernissss Rodyti pranešimąO aš tikrai manau, kad ne kas kiekvienu turi būti. Kuo mažiau bus tų dviračių pervažų, tuo saugesni bus dviratininkai, kaskart nulipdami nuo dviračio ir persistumdami dviratį per perėją.
Aš pats iš savo patirties vengiu savanorių prospekto dviračių tako vien dėl šios priežasties.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
O aš tikrai manau, kad ne kas kiekvienu turi būti. Kuo mažiau bus tų dviračių pervažų, tuo saugesni bus dviratininkai, kaskart nulipdami nuo dviračio ir persistumdami dviratį per perėją.
Komentuoti:
-
Suprantu, as asmeniskai manau, kad ties kiekvienu nutiestu dviraciu taku turetu buti dviraciu pervazos, kad tu nulipinejimu isvis nebutu.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Jis turėjo galvoje kame problema nulipti ir pasistumti dviratį Vilniaus g. požeminėje kai dauguma dvirqtininkų nulipa ir persistumia dviratį visose kitose įprastose perėjose.Parašė Litch Rodyti pranešimąProblema tokia, kad kol kas prie labai retos pėsčiųjų perėjos rasi dviračių pervažą.
Komentuoti:
-
Problema tokia, kad kol kas prie labai retos pėsčiųjų perėjos rasi dviračių pervažą.
Komentuoti:
-
Ir kame problemos? Padorus dviratininkas taip elgiasi kiekvienoje pėsčiųjų perėjoje.Parašė Litch Rodyti pranešimąGal kalnų dviratininkai ir pravažiuoja, o su normaliu miesto dviračiu minant tenka nulipti ir nusivežti bei užsivežti dviratį lipant laiptais.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Gal kalnų dviratininkai ir pravažiuoja, o su normaliu miesto dviračiu minant tenka nulipti ir nusivežti bei užsivežti dviratį lipant laiptais.
Komentuoti:
-
Tunelio g. taku atsikračiau truputį. Kalbėjau, kad nereikiamieste daug lėtesnio MTB, bet va ten tai tikrai maloniau su MTB važiuoti, ne taip krato kaip su hibridu be amortizatoriaus.
Čia gi viena iš magistralinių Kauno gatvių, kaip iki šiol dar nėra dviračių tako padoraus? Ne viena mažiau svarbi gatvelė su normaliu taku, o šita kažkaip pamoiršta.
Komentuoti:
-
Trumpa, bet laba reikalinga nuovaža nuo tako prie Pilies žiedo į apatinį taką Senamiestis-Kleboniškis. Prieš tai buvo tik neoficialus takelis.
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Ąžuolyne beveik per visą ilgį Vydūno alėjos pusėje jau išlietas dviračių tako asfaltas. Matosi ir nauji apšvietimo stulpai.
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Norima matyti Brastos g. atskiro dviračių tako tęsinį padaryt į Raudondvario pl. tai kaip dabar daro ties Neries kr. parku. Tiek, kad prailgėjimas vien tik dviračiams skirto tako bus tik apie 700 m, nes toliau netelpa.
Komentuoti:
-
Raudondvario pl. maždaug nuo "Circkle K" iki "Neste" daro papildomą taką. Gal bent toje vietoje atskirs pėsčiuosius nuo dviratininkų. Takas eina už stotelės. Atkarpa gal 0,5 km. Tikslas nelabai aiškus. Galbūt ten nemaži pėsčiųjų srautai dėl "Kauno energijos", "Kauno autobusų ir, žinoma, stotelės?
- 4 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: