Parašė Sigitukaz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Dviračių takai Kaune
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Kad padaryt Basanaviciaus alejoj dvirtaki teiktu iskirst ir su saknim islupt visus kastonus, o to nebus niekada...
Komentuoti:
-
Pabaigai. Žemųjų Šančių dviračių takas.
Čia susijungia Šančių dviračių takas ir Karaliaus Mindaugo pr. neseniai sutvarkytas dviračių takas.
Čia prasidėtų planuojama kontraversiška gatvė. Šiaip aplinkos tvarkymas čia labai reikalingas. Tokioj vietoj gali būt ir gatvė.
Kuri pasiektų Šančių pliažą, kurį taip pat planuojama sutvarkyti. Toliau gatvė eitų per sutvarkytą nuosavų namų kvartalą, kuriam gatvė keltų daugiausia problemų.
Dviračių takas.
Pakelės vaizdai. Napoleono kalnas.
Nuosavų namų kvartaliukas, kuriai gatvė keltų daugiausiai problemų.
Pušynas pasodintas Lietuvos kariuomenei pagerbti.
Protesto akcijos lapelis netoli Šančių mokyklos.
Nuo čia toliau eitų Šančių dviračių tako tęsinys ir susijungtų su jau esamu Švenčionių g. dviračių taku.
Švenčionių g. dviračių tako su kuriuo bus jungtis:
https://www.miestai.net/forumas/forum/bendrosios-diskusijos/infrastruktūra-ir-pramonė/keliai-gatvės-autotransportas/8396-kau-dviračių-takai-kaune?p=1665475#post1665475Paskutinis taisė PoDV; 2019.07.26, 13:33.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Nemuno g. ir I. Kanto g.
Kiek važiavau šiais takais, tai dviračių eismo nebuvo. Viena plyta kažkodėl šito ženklo "Išskyrus dviračius" neturėjo.
Nejauki stotelė. Nemuno g. labai nesutvarkyta pėsčiųjų infrastruktūra.
Ties gaisrine takas tampa siauru dvipusiu taku. Galėjo padaryt dvigubai platesnį
I. Kanto g. Trūksta informavimo, kad reikia pereit į kitą kelio pusę.
Takas užsibaigia į šaligatvį
Takas pereina į Kęstučio dviračių taką, kuris yra vienpusis.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Toliau Gimnazijos g.
Manau, reiktų šiek tiek pasiaurint Šv. Gertrūdos g. ir įrengti čia normalų šaligatvį. +Centre tokių nesąmoningų tranzitinių srautų reiktų atsisakyti.
Gimnazijos g. ir Birštono g. galėtų būti jaukesnė. Yra svajojančių apie tunelį virš Benediktinių g., bet gal jau pasakysiu, kad laikai keičiasi...
Jungtis su Vilniaus g.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Galima ir kokią nors Žaliakalnio gatvelę (pvz. Mackevičiaus g.) pritaikyti kaip draugiškai dviračiams gatvei (gyvenamoji zona 20 km/h, raudonas asfaltas, daug kalnelių). Mackevičiaus g. patogi tuo, kad atsiremtų į jau esamą bendrą pėsčiųjų ir dviračių taką Gimnazijos g.
Sudėtingiausia situacija būtų nuokalnė/įkalnė.
Čia situacija pati blogiausia, bet ir tas neturėtų trukdyti draugiškumo dviračiams. Jei pritaikom šią gatvę kaip draugišką dviračiams, tokio gatvės pločio reiktų atsisakyti.
Nebent dar parengs Savanorių pr. įkalnės rekonstrukcijos projektą. Čia buvo labiau panašu į paprastą kapitalinį remontą (Savanorių pr.).
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Savanorių pr. dviračių takas
Taikos pr. - Tvirtovės al. (Aklųjų) sankryžos požeminė perėja. Nepatogiai įrengti loveliai dviračiui nusivest, teko gan pavargt. Geriau jau naikint tokias perėjas ir iš keturių pusių įrengt pėsčiųjų/dviračių perėjas.
Savanorių pr. dviračių takas. Manau, toks turėtų būti standartas ženklinant dviračių tako pradžią/pabaigą.
Ten kur susikerta pėsčiųjų srautai, ten takas virsta bendru pėsčiųjų/dviračių.
Didžiausias šio tako trūkumas yra tai, kad dviračių takas nusileidžia į važiuojamą dalį, o ne važiuojamoji dalis pakyla į dviračių taką (susiformuoja greičio kalnelis). Matosi kaip takas kone penkis kartus pakyla ir nusileidžia trumpoj atkarpoj.
Žemaičių g. rekonstrukcija
Dviračių takas atsiremia į siaurą šaligatvį ir važiuojamą dalį. Gan pavojinga. Planavo dviračių juostas važiuojamoje Savanorių pr. dalyje, bet atsisakė. Buvo ir čia forume išreiškšta minčių, kad tai absurdiška idėja.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Radvilėnų pl.
Neestetiški žvyruoti kelkraščiai gali būti pritaikyti dviračių takui ir parkingui kitoj gatvės pusėj. Šaligatviuose, pėsčiųjų eismas intensyvus.
Parkingo juostą pratęsti link J. Basanavičiaus al., o kitoj pusėj - raudonas/vyšninis dviračių takas.
J. Basanavičiaus al.
Šis žiedas turi labai nesutvarkytą pėsčiųjų infrastruktūrą.
J. Basanavičiaus al. šaligatvį taip pat reiktų rekonstruoti. Pigesnis variantas yra 3 m pločio šaligatvis-Partizanų g. šaligatvio tęsinys, o geriausias variantas yra segreguotas Savanorių pr. dviračių tako variantas. Beje šis šaligatvis kažkada jau turėjo pėsčiųjų ir dviračių tako simbolius, bet jie buvo pašalinti.
J. Basanavičiaus al. - Taikos pr. šviesoforas turi palyginti pigią galimybę įsirengti dviračių perėją su dviračių šviesoforais. Ten kur įžiūrite geltonus skydus, prasideda Partizanų g. bendras pėsčiųjų ir dviračių 3 m pločio takas. J. Basanavičiaus al. ir Radvilėnų pl. būtų puikios gatvės šalia nutiest dviračių taką.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
KTU miestelis
Žiūrint sklypus per regia.lt Gali būti, kad studentų miestelio teritorija yra labiau KTU arba švietimo ministerijos atsakomybė.
Santakos slėnis. Čia kažkur per žolę galėtų praeiti segreguotas pėsčiųjų ir dviračių takas.
Kas kelis metrus va tokie "išvažiavimai" į žolę. Gal čia soponuoja, kad šalia šaligatvio ir eis dviračių takas.
Toliau eina ne toks gražus šaligatvis. Prasideda Studentų g. Vietos dviračių takui užtenka beveik visoj Studentų g. Panašu, kad esam KTU sklype.
Čia galėtų būti dviračių takų sankryža.
Čia reiktų prakirsti keletą medžių ir padaryt kažką panašaus į Savanorių pr. dviračių taką
Atsirėmėm į Radvilėnų pl. Kažką tvarko. Šiaip yra planuojama rekonstrukcija, kur bus platinama sankryža.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Nauja jungtis tarp Nemuno šlaito (Biržiškų g.) ir K. Baršausko g. (Studentų miestelio), beje suplanuota Kauno bendrąjame plane. Ji labai reikalinga. Galėtų greičiau susiimti nutiesti.
Įvaža iš Biržiškų g. puses į naujai pastatytą kvartalą. Vyksta vamzdynų tvarkymo darbai.
Išlindau į K. Baršausko g. (KTU miestelis, Santakos slėnis)
Ties čia būtų reikalinga pėsčiųjų ir dviračių perėja. Jei įrengtų tik dviračių perėją, tai pėstieji ja vis tiek naudosis, nes netoli esančioje sankryžoje tingės laukt prie dvejų šviesoforų. Ši jungtis atsirems į planuojamą K. Baršausko g. dviračių taką.
Paskutinis taisė PoDV; 2019.07.26, 12:45.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
KTU studentų miestelis yra infrastruktūriškai labai nuskriaustas. Suskilinėję šaligatviai, tik šiemet atnaujinta danga. Čia labai jaučiasi dviračių tako poreikis. Studentai važiuoja į Ąžuolyną/Centrą ir Panemunę, kartais iš Ąžuolyno link Panemunės.
Raudona ištisine linija yra potencialios jungtys, kurie būtų segreguoti pėsčiųjų ir dviračių takai, pan. kaip Savanorių pr. Gravrogkų g. galėtų būti potenciali jungtis, iškirtus medžius, atlikus gatvės rekonstrukciją, nes takams nuo Petrašiūnų ir Girstupio yra reikalinga tiesioginė jungtis su Panemune.
Vaizdas nuo Panemunės miško tilto (Trijų mergelių tilto). Reiktų sutvarkyti aplinką. Išeitų, manau, ir visai malonų parkelį pasivaikščiojimui padaryt šalia Nemuno šlaito. Dabar šaligatviai tai atsiranda, tai nutrūksta atsitiktinėse vietose.
Atsiremtų į jau esamą dviračių ir pėsčiųjų taką, kuris šiuo metu nutrūksta atsitiktinėj vietoj.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pramonės pr.
Kol vėl neuždraudė važiuoti šaligatviais, o jei uždraus ties tokios gatvėmis labai reiktų "Pėsčiųjų takas, išskyrus dviratį" ženklų. Tai kažkaip užsienyje sužaista (netgi Lenkijoje), kad galėtum važiuoti ir važiuojamąja dalimi ir šaligatviais. Labai reikalingas šaligatvių kapitalinis remontas. Gerai būtų 4 m pločio šaligatvis tarp Urmo bazės ir Draugystės g. Tam asfalto plėmai yra, tik reiktų pritaikyti. Tarp Urmo bazės stotelės ir Elektrėnų g. jį būtų galima susegreguoti, bet dviračių srautą laikyti toliau nuo gatvės, nes dauguma pėsčiųjų čia eina į stotelę ir jiems nebūtų patogu per daug pasitraukti nuo važiuojamosios dalies.
Patiko, kad tarp Draugystės g. (bet ne iš karto, už Prismos) ir VI forto žiedo eina sudvejintas šaligatvis, kurį atnaujinus ir paženklinus, gautųsi segreguotas pėsčiųjų ir dviračių takas. Toks takas po komercinių įmonių statybų buvo vietomis panaikintas, vietomis pritaikytas kaip apdailos dalis. Dviračiams ir pėstiesiems, manau, būtų nepatogu laikytis reikalavimų pagal ženklinimą . Segreguotas takas tarp Draugystės g. ir Chemijos g. ne toks ir reikalingas. Mažai pėsčiųjų.
Visu ilgiu tarp Chemijos g. ir VI forto žiedo kitoj pusėj arčiau daugiabučių eina sudvejintas šaligatvis, kurio tikrai nereikia naikinti. Čia visada matau išvedamus šunis. Taigi pėsčiųjų srautas yra. Ir atskiras dviračių takas labai praverstų. Tiesiog reikalingas kapitalinis remontas.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Garažų g. šaligatvis iš pradžių atrodo taip. Paskui atsiranda galimai ne(be)oficialus šaligatvis.
Taikos pr. keičiamas apšvietimas. Čia galėtų atsirasti tinkamas dviračių eismui šaligatvis, jungiantis miestą su Palemonu. Pėsčiųjų eismas čia būna mažas, o Palemono gyventojams būtų patogi jungtis. Šiuo metu šaligatvis prastos būklės, daug bordiūrų. Patogiausia važiuoti gatve, kurios ribojamas greitis vietomis yra 80 km/h. Kitais metais planuojama atnaujinti šaligatvius ir važiuojamą dangą. Apšvietimą atnaujina šiais metais. Gembių forma solidžiai tamsi ir primena Švediją (arba Islandijos pl.). Toliau Taikos pr. eina jau esamas kvailai segreguotas pėsčiųjų ir dviračių takas (berods 2017 m. vasarą paženklino), kur 2,5 m pločio šaligatvis padalintas į 1,25 ir 1,25 m pločio pėsčiųjų ir dviračių "takus". Tokių segregavimų nereiktų daryt. Jau norėjo taip ir Partizanų g. paženklinti, tik tiek, kad būtų 0,25 m daugiau vietos abiems.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Dviračių takų turas po Kauną. Trūkstamų jungčių apžvalga. Esamų jungčių apžvalga.
Apimsiu Partizanų g., Garažų g., Taikos pr., Pramonės pr., VI forto rajoną, Studentų miestelį, Radvilėnų pl., J. Basanavičiaus al., Savanorių pr., Mackevičiaus g., Gimnazijos g., Nemuno g., I. Kanto g., Nemuno krantinę (Žemieji Šančiai).
Mano maršrutas, sudarytas pagal Like Bike Kaunas žemėlapį. Geltonai pažymėjau galimas jungtis, tinkančias dviračiams:
Partizanų g.
Buvo atliktas gatvės kapitalinis remontas, išplatintas esamas šaligatvis (iki 3 m pločio). Buvo planuota subraižyti taką ir padaryti siauras pėsčiųjų ir dviračių juostas, bet to buvo atsisakyta. Dviračių tako plotis minimum gali būti 2,5 m pločio (išimtiniu atveju - 2 m). Takas užsibaigia tarsi į niekur. Toks pat takas (arba 0,5 m siauresnis) galėtų būti pratęstas iki Taikos pr. per Garažų g. Šiuo metu platus takas atsiremia į siaurą V. Krėvės pr. (1,5 m pločio) šaligatvį.
]
Sankryžą galima sutvarkyti taip. Sutvarkyti nuleidimą į gatvę. Pratęsti tokį profilį į Garažų g. (tiesiai), o V. Krėvės pr. neblogai būtų toks pat takas kaip Savanorių pr.
Partizanų g. takas paženklintas bendro pėsčiųjų ir dviračių tako ženklinimu. Gatvė yra mano nemėgstamo 1,5+1,5 profilio (ta pati juosta naudojama kaip 2 juostos ir tarsi ne kaip 2 juostos, formuojasi neaiški tvarka):
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
Sutinku, kad iki to žiedo galima, kur nusuki į Pažaislį, bet pabandyk važiuot tiesiai link Zuikinės, ten situacija visai kita, šalia pat kelio eina šlaitas ( vietomis į abi puses), bet aš tai už šaligatvį ten
Daugiau investicijų reikalautų iki 1,5 km atkarpa nuo Raudonojo Kryžiaus g. iki Zuikinės. Tiesa reiktų kada pabandyti pasižiūrėt kaip atrodo ir kokios tos atkarpos perspektyvos
Šiaip norėtųsi, kad būtų pėsčiųjų (+dviračių naudojama) infrastruktūra jungianti miestą su Vaišvydava. Tai nemažas, besiplečiantis rajonas. Šaligatvis, jungiantis Vaišvydavą su miestu, manau padidintų to rajono patrauklumą.
Galima būtų pasvajoti ir apie dvirtakį tarp Vaišvydavos ir Šlienavos, bet čia jau LAKD kompetencija, kai baigs inventorizacijas ir prioritetų sąrašus.Paskutinis taisė PoDV; 2019.07.25, 17:50.
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Važiuoju kartais dviračiu nuo Panemunės iki Pažaislio, tai Vaišvydavos pl. įmanoma kelkraščius panaikint ir vietoj jų vienoj pusėj įrengti šaligatvį atskirtą kuoliukais, pan. kaip Kariūnų pl. link Panemunės.
Komentuoti:
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimąįdėja gera, bet neįmanoma, kad nenutrūktų nuo Panemunės, nes kelias eina mišku/šlaitu ir investicijos kosminės būtų reikalingos, o ir vaikščiojančių ten daug nebūtų. jei padarytų bent nuo Zuikinės, tai jau viršytų visus lūkesčius.
Komentuoti:
-
įdėja gera, bet neįmanoma, kad nenutrūktų nuo Panemunės, nes kelias eina mišku/šlaitu ir investicijos kosminės būtų reikalingos, o ir vaikščiojančių ten daug nebūtų. jei padarytų bent nuo Zuikinės, tai jau viršytų visus lūkesčius.
Komentuoti:
-
Šaligatviai neturėtų nutrūkti Vaišvydavoje. Šaligatviai turėtų atsirasti ir Vaišyvdavos plente, taip jie susijungtų su Panemunės šaligatviais ir viso miesto šaligatvių tinklu. Įdomu, ar planuoja ten šaligatvius.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimątai matyt šiemet darbų tikrai nepradės, dėkui už info.
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: