Galima būtų naikinti pusę Mindaugo prospekto ir daryti plačią viršutinę krantinę žmonėms. Tada tokie kaip aš, kurie baidosi kitų, ypač lekiančių, dviratininkų, arba būtent tie, kas norės lėkti, galės važiuot viršutine krantine, toliau nuo upės.
Būtent, kad man atrodo ta mūsų Nemuno krantinė siaura, stati ir aukšta. Ten įkritęs, pats neišlipsi. Ir jie tai jau žino iš situacijos su moteriške, kurią reikėjo ištraukti ir vežt į ligoninę.
Jei bent visais žmonėmis būtų galima pasitikėti, kad elgsis atsargiai, nepastums, nevirs, nežiopsos, tai gal nieko būtų, bet dabar dar atrodo dauguma egoistai, galvojantys tik apie save ir kad tik jie puikiai elgiasi, kai elgiasi, kaip jiems patinka.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Dviračių takai Kaune
Collapse
X
-
Na, etikečių dėl kažkokio lygio klijuoti nereikėtų. Dėl saugumo tai Amsterdamas matyt turėtų dėl to išprotėti..
Šiukšliadėžės yra reikalingos, bet pritariu - jos turi būti uždaro tipo, nes kasdien matau kaip varnos taršo šiuškles Neries krantinės šiukšliadėžėse. Nemažai žvejų krantinėje palieka po savęs kalnelius šiukšlių kaip ir šlapimo upelius, o iš upės ištrauktas žoles meta tiesiog ant to pačio takelio. Vis kartojam, kad upės atkirstos nuo miesto, bet kai turime nors menką galimybę jas priartinti - ja nepasinaudojame. Pakaktų keletos mažosios architektūros akcentų (suolelių, apšvietimo, dekoratyvnių medelių, etc.), kad pridėti kažkiek jaukumo šaltai betoninei krantinei.
Komentuoti:
-
Kad su dviračiais saugu būtų tai reikia, kad dviejų metrų aukščio tie atitvarai būtų, nes per tokius kaip buvo tai lygiai taip pat smagiai vertiesi. Šiaip kiek teko būti Europoje tai tos krantinės daugelyje vietų atviros, išsskyrus tas vietas kur jos 5m aukščio. Tai dėl atitvarų nebuvimo net lengvą pliusą dėčiau. Apšvietimo ir suoliukų tai norėtųsi.
Komentuoti:
-
Smuko iki sovietinio Vilniaus lygio.
Labai blogai, kad nėra turėklų. Nesaugu, ypač su dviračiais. Ir nieko nėra, kad krantinėje būtų jauku.
Šiukšliadėžių gal ir nereikia, nes būtų tradiciškai tos primityvios sovietinės, iš kurių paukščiai ir vėjas išnešioja šiukšles. Prie vandens jos ypač bjauru.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Jeigu tai jau pabaiga, tai labai blogai. Nėra šiukšliadėžių, nėra suoliukų, kuriuos galima užkelti į tą betoninį krantinės korį, nedega "Nemuno uogų" žibintas, dar net palikti atitvarai prie laiptų į krantinę, kad niekas neitų į statybos vietą...
Komentuoti:
-
Dėl turėklų nematau didelių grėsmių, labiau apmaudu dėl darbų atlikimo kokybės bei žadėto apšvietimo. Turiu omenyje šias eilutes:Parašė Bendorys Rodyti pranešimąPabaigtas Nemuno krantinės takas – be turėklų ir su dideliais nuostoliais
https://kaunas.kasvyksta.lt/2019/10/...stoliais-foto/
Ar tai reiškia, kad nebus ne tik turėklų, bet nebus įrengtas ir tako apšvietimas?Taip pat numatytas ir šio tako apšvietimas. Jis bus integruojamas į naujus krantinės atitvarus.
Skaityti daugiau: http://www.kaunas.lt/2018/04/naujien...eatpazistamai/
Komentuoti:
-
Pabaigtas Nemuno krantinės takas – be turėklų ir su dideliais nuostoliais
https://kaunas.kasvyksta.lt/2019/10/...stoliais-foto/
Komentuoti:
-
Jo, biškį nuvilia. Tikiuosi susirūpins.Parašė liux Rodyti pranešimąJonavos gatvės takui vos du metukai, o jau daug skersų bangų atsirado
Paskutinis taisė PoDV; 2019.08.17, 01:29.
Komentuoti:
-
tilps tos mašinos, dabar yra pristatyta laikinų kelio ženklų, nepatiestas naujas asfaltas, nenudažytos juostos. Toje vietoje bus dvirtakio sankryža, tai gerai, kad automobiliams sumažinamas greitis.Parašė Bootsy Rodyti pranešimą
Sunku patikėti, kad tokie STR. Nes pavyzdžiui šiandien teko matyti, kad iš Neries krantinės automobiliai neturi vietos įsukti į Strazdo gatvę jeigu ten stovi automobilis. Susidaro situacija, kad atvažiavę pirma juosta Neries krantine stovi ties Strazdo gatve, laukia kol iš jos automobiliai išsuks į Neries krantinę.
Komentuoti:
-
Sunku patikėti, kad tokie STR. Nes pavyzdžiui šiandien teko matyti, kad iš Neries krantinės automobiliai neturi vietos įsukti į Strazdo gatvę jeigu ten stovi automobilis. Susidaro situacija, kad atvažiavę pirma juosta Neries krantine stovi ties Strazdo gatve, laukia kol iš jos automobiliai išsuks į Neries krantinę.Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Gal čia tokie juostų pločiai pagal STR tokios kategorijos gatvei. Nepanašu, kad čia apsimokėtų vienpusį eismą daryt.
Komentuoti:
-
Gal čia tokie juostų pločiai pagal STR tokios kategorijos gatvei. Nepanašu, kad čia apsimokėtų vienpusį eismą daryt.Parašė Bootsy Rodyti pranešimąKalbant apie Strazdo gatvę tai ji susiaurinta taip, kad vos prasilenkia mašinos, ypač pradžioje, įsukant į gatvę iš Neries krantinės. Kodėl?
Komentuoti:
-
Kalbant apie Strazdo gatvę tai ji susiaurinta taip, kad vos prasilenkia mašinos, ypač pradžioje, įsukant į gatvę iš Neries krantinės. Kodėl?
Komentuoti:
-
yra įrengtos nuovažos dviračiams ir pėstiesiems, mašinoms bus lygu, deja...Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Dabar atkreipiau dėmesį
Toje vietoje nuokalnė. Fotografavau nuo Baltų pr. Panašu, kad šaligatvis nenusileidžia į nuvažiavimą, tai reiktų tikėtis, kad taip ir bus
Taip ir turi būti.
Komentuoti:
-
Dabar atkreipiau dėmesįParašė booraz Rodyti pranešimą
Įvažiavimai į kiemus prioritetas prieš dviračių taką? Norėtųsi, kad dviračiams ir pėstiesiems nereiktų aukštyn-žemyn, plius pridėtų saugumo, nes automobilis nelėktų per kalniuką.
Toje vietoje nuokalnė. Fotografavau nuo Baltų pr. Panašu, kad šaligatvis nenusileidžia į nuvažiavimą, tai reiktų tikėtis, kad taip ir bus
Taip ir turi būti.
Komentuoti:
-
Įvažiavimai į kiemus prioritetas prieš dviračių taką? Norėtųsi, kad dviračiams ir pėstiesiems nereiktų aukštyn-žemyn, plius pridėtų saugumo, nes automobilis nelėktų per kalniuką.Parašė PoDV Rodyti pranešimąA. Strazdo g. - Panerių g. dviračių takas
A. Strazdo g. buvo susiaurinta. Matosi buvusios gatvės juostos. Takas jungs esamą Šilainių-Centro jungtį su Lapėmis (iki pagrindinės sankryžos). Už Kauno miesto ribos taką stato kelių direkcija. Spėju, kitiems metams jau turėtų būti paruoštas
...ir (norisi tikėtis) imtųsi Baršausko g.-Tunelio g., kurį planavo pradėti dar 2018 m.
Vienu ypu gausis lygiai 10 km tako
- 1 patinka
Komentuoti:
-
A. Strazdo g. - Panerių g. dviračių takas
A. Strazdo g. buvo susiaurinta. Matosi buvusios gatvės juostos. Takas jungs esamą Šilainių-Centro jungtį su Lapėmis (iki pagrindinės sankryžos). Už Kauno miesto ribos taką stato kelių direkcija. Spėju, kitiems metams jau turėtų būti paruoštas
...ir (norisi tikėtis) imtųsi Baršausko g.-Tunelio g., kurį planavo pradėti dar 2018 m.
Vienu ypu gausis lygiai 10 km tako
Paskutinis taisė PoDV; 2019.08.01, 23:53.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Esu atskirai bandęs važiuoti per pūgą dėl naujų potyrių, tai panašus jausmas kaip per smarkų lietų ir vėją
Gražiai pro LED'us sniegas krinta
Vakare apie 18 val. važiavau.
Beje abejais atvejais, kai buvau išvažiavęs žiemą, didelių pusnių nebuvo. Pūgos metu tada formavosi sniego danga nuo nulio, prisimenu, kad tai buvo gruodžio pradžia, ką tik prieš visus sniegus buvo šlietas Savanorių pr. dviračių takas
Antru atveju išvažiavau sausio mėn., buvo kažkur -8, pradėjo silpnai snygriuot, buvo nedidelė sniego danga, pusnys (matyt primėtytos nuo valymo mašinų) buvo tik ties A1/A6 sankryža, ten dviratį persivedžiau. Toliau link Narėpų važiuot vėl buvo įmanoma.
Tai buvo pirmas kartas kada išvažiavau pasivažinėt su dviračiu kai yra sniego
Paskutinis taisė PoDV; 2019.07.31, 00:09.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Sausio mėnesis dviračiui yra vienas geriausių visame sezone, jei temperatūra ~ -10 baisai nepusto ir nėra šlapdribos. Aš iš savo patirties žinau, kad sunkiausia važiuoti per lietų, šlapdribą ir dideles pusnis, taip pat prie -20 užšala amortizatoriai, sužinojau kai nusileidau nuo parodos kalno, teko dviratį savaitei padėti į sandėliuką atšilti. Padangos gali būti ir nešipuotos, bet protektorius turi būti nenuvažinėtas ir minkštos gumos tada joks ledas nebaisus, nebent lygus kaip stiklas, bet per visą važinėjimą tokį sutikau tik kartą, kai teko važiuoti per šaligatvį, kuriame buvo trūkęs vandentiekio vamzdis, bet ir ant kojų pastovėti buvo nebeįmanoma. P.S. Jei važinėjate žiemą, galite pamiršti peršalimus ir kitas su kvepavimo sistema susijusias ligas.Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąO ką jūs darote sausio mėnesį? Irgi važiuojate dviračiu??? Ir kame ta "big problem" dėl 3 požeminių perėjų visame mieste???
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Bėda su Kauno dviračių takų infrastruktūra, kad ji daroma tik kad daryti, kad ir Savanorių dviračių takas, juo važiuoti yra problema, kai jis nutrūkinėja kas 100-200 metrų, reguliuojamose sankryžose sunku buvo pakeist šviesoforų stikliukus į pėstiesiems dviratininkams skirtą ir subraižyti kvadratus ant važiuojamosios dalies, dabar tas padaryta tik ant nereguliuojamų perėjų. Paskui tokios kliūtys kaip aklųjų sankryža, ar dvirtakio užsibaigimu į niekur (Savanorių nuokalnė). Neries krantinės dvirtakis turi mažiausiai dvi pėsčiųjų perėjas kur žmonės atvedami į dvirtakį, kur jiems draudžiama vaikščioti. Tai tegu padaro arba dviračių/pėsčiųjų taką, arba nuo pėsčiųjų perėjų padaro ir pėstiesiems šaligatvius.
Dėl važiavimo dviračiais žiema, tai taip, juk su mašina žiemą tikiuosi nevažinėjate vasarinėmis padangomis ar į lauką neinate su šortais.
Pingant elektriniams dviračiams ir pagerinus dviračio takų infrastruktūrą manau dviratininkų tik daugės tiek važiuojančių vasarą, tiek rudenį ar žiemą.
Komentuoti:
Komentuoti: