Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Dviračių takai Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • PoDV
    replied
    Parašė Missoni Rodyti pranešimą
    O Tvirtovės alėjos dalyje tarp Utenos gatvės ir Savanorių prospekto nustebino atitvarų montavimas. Kitur montuojama arčiau bordiūrų, o čia - arčiau dviračių tako. Na, gal, kad dviratininkai į medžius neatsitrenktų?

    Click image for larger version

Name:	Tvr4.JPG
Views:	747
Size:	89,4 kB
ID:	1877288
    Nuliūdino. Kaune neberengiami kvadračiukai dviračių perėjoms.

    Komentuoti:


  • Missoni
    replied
    O Tvirtovės alėjos dalyje tarp Utenos gatvės ir Savanorių prospekto nustebino atitvarų montavimas. Kitur montuojama arčiau bordiūrų, o čia - arčiau dviračių tako. Na, gal, kad dviratininkai į medžius neatsitrenktų?

    Click image for larger version

Name:	Tvr1.JPG
Views:	1413
Size:	110,0 kB
ID:	1877285

    Click image for larger version

Name:	Tvr2.JPG
Views:	1360
Size:	91,1 kB
ID:	1877286

    Click image for larger version

Name:	Tvr3.JPG
Views:	1344
Size:	75,3 kB
ID:	1877287

    Click image for larger version

Name:	Tvr4.JPG
Views:	747
Size:	89,4 kB
ID:	1877288

    Click image for larger version

Name:	Tvr5.JPG
Views:	741
Size:	81,2 kB
ID:	1877289

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė manometras Rodyti pranešimą

    Nelabai matosi dėl estetikos, todėl juo vaikšto pėstieji ir važiuoja ne visi dviratininkai.
    Pabūsiu per daug modernus, bet dviračių takas LA galėjo būt asfaltuotas. Tuomet pėstieji jaustų jog eina važiuojamąja dalimi. O dėl estetinės pusės, tai ir taip dabar jau ten sunaikintas vientisas paviršius ir pridaryta pilna dangos kaitų ir idiotiškų peraukštėjimų. Kaip tas keistas architektas sakė: "atkūrė gatvės DNR"

    Komentuoti:


  • manometras
    replied
    Parašė Aukštaitis Rodyti pranešimą

    Arba dviratininkams būtų galima priminti elementarią sveiką nuovoką: kas potencialiai didesnį pavojų kelia, tie atsargiau ir turi elgtis.
    Taip. Sveika nuovoka sako, kad negalima tarp pėsčiųjų važiuoti greitai arba išvis reikia nevažinėti. Kai kažkas netikėtai ir gan greitai išvažiuoja iš už nugaros, pagalvoju, kad galėjau tuo metu šiaip sau žengti į šoną ir pakliūti po ratais.
    Dalis tą sveiką nuovoką ir patys turi, o kiti nenori jos turėti.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Pravažiavau šiandien tuo 1 m pločio taku Kęstučio g. (taip kaip priklauso pagal kelio pusę: iš Vakarų į Rytus) Patiko, kad normaliai viskas sujungta, normalūs šviesoforai su dviračio simboliu. Visai nekliudė tako plotis, kadangi daug tų dviratininkų turbūt ir nebus (bent jau kol kas), manau gerai turėti ir tokį taką. Tik keletoje vietų nepatiko dėl pėsčiųjų, kai kur per siaura, kai kur pėstieji atrodo bus priversti eiti dviračių taku (tarp Muzikinio teatro ir I. Kanto g.). Aš esu už tai, kad būtų daugiau išskirtų dviračių jungčių su normaliais sujungimais per perėjas ir šviesoforais. Nemalonu dėl Kovo 11-osios g., Taikos pr. ir Pramonės pr. dviračių takų projektų, kur takai ištisai trūkinėja. Pagal taisykles reikia nulipinėti važiuojant per perėjas (ko niekas nedaro ir nedarys).

    Beje dviračių takas tiesiamas ir Gravrogkų gatvėje netoli Trijų Mergelių pėsčiųjų tilto per Nemuną į Panemunės šilą. Sujungs ateityje tiesiamus K. Baršausko g., Biržiškų g. takus ir Trijų Mergelių tilto dviračių taką, tik norėtųsi normalių jungčių, kad nereiktų nuo dviračio nulipinėt.
    Paskutinis taisė PoDV; 2020.11.27, 00:02.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Aukštaitis Rodyti pranešimą

    Arba dviratininkams būtų galima priminti elementarią sveiką nuovoką: kas potencialiai didesnį pavojų kelia, tie atsargiau ir turi elgtis.
    Iš esmės, būtent. Reikia, kad dviratininkai pasirinktų tinkamą važiavimo stilių. Magistraliniais dviračių takais galima važiuoti ir visai sportišku greičiu, bet tokiose vietose kur daug pėsčiųjų (kaip Laisvės alėjoje) reikia važiuoti lėčiau, daugiau dairytis.

    O priemonės gali būti visai panašios kaip automobiliams. Neturi būti ilgų tiesių takų be kliūčių, kad neatrodytų per daug saugu greit lėkti, danga neturi būti per daug lygi, kad nebūtų patogu greit minti etc. T.y. palikus tiesiog pėsčiųjų gatvę be jokių papildomų žymėjimų dviračiams būtų daug saugiau, nes patys dviratininkai nesijaustų per daug saugūs ir mintų atsargiau. Ypač jei teks pamanevruoti apie klombas, lauko kavines etc.

    Komentuoti:


  • Aukštaitis
    replied
    Parašė manometras Rodyti pranešimą

    Nelabai matosi dėl estetikos, todėl juo vaikšto pėstieji ir važiuoja ne visi dviratininkai.

    Laisvės alėja pakankamai plati, kad turėtų dviračių takus, bet... dabartinėje situacijoje yra pėsčiųjų ir važiuojančiųjų atskyrimo problema. Nėra garantijų, kad žioplinėjančio pėsčiojo (pvz., mažo vaiko, močiutės, mamytės, nepaslankaus, nematančio asmens) nenutrenks skubantis dviratininkas. Žmonės pėsčiųjų gatvėje linkę atsipalaiduoti, paleisti vaikus, nestebėti ženklų, negirdėti visos aplinkos, ir pan.
    Arba dviratininkams būtų galima priminti elementarią sveiką nuovoką: kas potencialiai didesnį pavojų kelia, tie atsargiau ir turi elgtis.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

    20 metų incidentų su pėsčiausiais mažėja, nematau racionalios priežasties, kodėl reikėtų pvz padaryt idiotiškai ne į temą atrodančius raudonus kuoliukus ar dar kažkokias neestetiškas priemones.
    Takas su rausvas grindiniu, šiek tiek žemesniame lygyje nei likęs grindinys, pan. kaip naujausi dviračių takai Vilniuje, manau, būtų geras sprendimas dviračių eismui Laisvės al.

    Jokių neestetiškų priemonių nereikia, jei nieko ypatingai nedarom, tada geriau kaip dabar yra.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė manometras Rodyti pranešimą

    Nelabai matosi dėl estetikos, todėl juo vaikšto pėstieji ir važiuoja ne visi dviratininkai.

    Laisvės alėja pakankamai plati, kad turėtų dviračių takus, bet... dabartinėje situacijoje yra pėsčiųjų ir važiuojančiųjų atskyrimo problema. Nėra garantijų, kad žioplinėjančio pėsčiojo (pvz., mažo vaiko, močiutės, mamytės, nepaslankaus, nematančio asmens) nenutrenks skubantis dviratininkas. Žmonės pėsčiųjų gatvėje linkę atsipalaiduoti, paleisti vaikus, nestebėti ženklų, negirdėti visos aplinkos, ir pan.
    20 metų incidentų su pėsčiausiais mažėja, nematau racionalios priežasties, kodėl reikėtų pvz padaryt idiotiškai ne į temą atrodančius raudonus kuoliukus ar dar kažkokias neestetiškas priemones.

    Komentuoti:


  • manometras
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
    Nesuprantu, kuo blogas dabartinis LA dviračių takas ir apie ką šita diskusija.
    Nelabai matosi dėl estetikos, todėl juo vaikšto pėstieji ir važiuoja ne visi dviratininkai.

    Laisvės alėja pakankamai plati, kad turėtų dviračių takus, bet... dabartinėje situacijoje yra pėsčiųjų ir važiuojančiųjų atskyrimo problema. Nėra garantijų, kad žioplinėjančio pėsčiojo (pvz., mažo vaiko, močiutės, mamytės, nepaslankaus, nematančio asmens) nenutrenks skubantis dviratininkas. Žmonės pėsčiųjų gatvėje linkę atsipalaiduoti, paleisti vaikus, nestebėti ženklų, negirdėti visos aplinkos, ir pan.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    As uz uzdraudima pesciuju gatvese

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą

    tuo, kad jis eina pesciuju gatve ir yra labai didele rizika atsitrenkti i zmogu
    O tai nėra dar šešiskart tiek pločio? Šiaip palyginus su situacija prieš 10 metų, beveik niekada nebematau ten einančių pėsčiųjų. Tai Daukanto gatvėje ir senamiestyje irgi reikia dviračius uždraust? Nežinau, kuo tai prisidės prie darnaus judumo ir panašių dalykų.

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą

    tuo, kad jis eina pesciuju gatve ir yra labai didele rizika atsitrenkti i zmogu
    Jei dvirtakis eis palei važiuojamąja gatvės dalį, didelė rizika, kad partrenks dviratininką. Tuomet gal iš vis nereik dvirtakių?

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
    Nesuprantu, kuo blogas dabartinis LA dviračių takas ir apie ką šita diskusija.
    tuo, kad jis eina pesciuju gatve ir yra labai didele rizika atsitrenkti i zmogu

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Nesuprantu, kuo blogas dabartinis LA dviračių takas ir apie ką šita diskusija.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą

    Tiksliau, uždrausti dviračiams judėti pėsčiųjų gatvėje.
    Laisvės al. mažesnis smogas dviračiui nei Kęstučio ar Donelaičio g. Sveikiau ir jaukiau Laisvės al., bet sutinku, kad paspirtukai gal pavojinga.

    Pagalvojau, kad galėjo įkomponuoti kokį nors raudonų trinkelių dvirtakį skirtingame aukštyje, kur galėtų tranzitu pravažiuoti dviračiu, kad ir dabar įrengtos dviračių trasos vietoje. Gyventojai nors turėtų šansą susigaudyti, kad čia grynai dviračiams išskirta vieta ir būti atsargesniems, o kitose Laisvės al. vietose dviračių nebūtų arba jie būtų netoleruojami.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė Blaze Rodyti pranešimą
    Pėsčiųjų gatvėje apskritai nereikia žymėti dviračių tako, nes jis daugiau tvarkos neįneša. Tiesiog leisti dviračiams judėti visur.
    Tiksliau, uždrausti dviračiams judėti pėsčiųjų gatvėje.

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Pėsčiųjų gatvėje apskritai nereikia žymėti dviračių tako, nes jis daugiau tvarkos neįneša. Tiesiog leisti dviračiams judėti visur.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė manometras Rodyti pranešimą

    Ten trinkelėmis nuoiešta dviračių juosta, bet mažai kas ją pastebi ir suvokia kaip išskirinę dviračių zoną, už kurios ribų jie turėtų nevažinėti.
    Beje tas dviračių "takas" yra tarsi paminklas konkės maršrutui per Laisvės al.

    Komentuoti:


  • manometras
    replied
    Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimą

    kam uzdraust kazka, kas ir taip neturi ten teisiu?
    Ten trinkelėmis nupiešta dviračių juosta, bet mažai kas ją pastebi ir suvokia kaip išskirinę dviračių zoną, už kurios ribų jie turėtų nevažinėti.
    Paskutinis taisė manometras; 2020.11.24, 20:15.

    Komentuoti:

Working...
X