Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Dviračių takai Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • evil
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Gera NL praktika yra daryti takus abiejose gatvės pusėse ir abiejomis kryptimis. Tai turint omeny, kad čia naujas projektas, gavosi truputį fail'as. Aišku didesnio tako padaryti turbūt neišėjo dėl medžių, bet tada reikėjo daryti vienkryptį taką šalia važiuojamosios dalies ją kažkiek siaurinant ir sukuriant aiškesnį dviračių tako krypčių suvokimą.
    Ten prieš tai buvo važiuojamoje dalyje dviračių takas. Pasižymėjo labai dideliu populiarumu - nesu niekad matęs nė vieno dviratinko juo važiuojančio. Manau net šaligatvyje esančiu galėsi važinėt kokia nori kryptim ir dažnu atveju visas takas bus ekskliuzyviai tavo. Dauguma visvien renkasi važiuoti Laisvės al.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Greičiau tegul sutvarko S. Daukanto g., džiugu dėl plytelių formos. Tik įdomu ar dviračių eismą leis (nes bijau, kad gali įrengti ženklus "pėsčiųjų takas", nors gali įrengti ir "bendras pėsčiųjų ir dviračių takas").

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    KasVykstaKaune 2020.10.27
    Gyvename pačiame miesto centre, o jaučiamės kaip užkampyje
    2020-11-13 Visi šviestuvai šviečia

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Tada yra kitas sprendimas, jei tai tikrai istorinė gatvė (Kauno nepažįstu), tai reikia automobilių eismą fiziškai prilėtinti (įvairiomis priemonėmis), kad dviračiais nebūtų baugu važiuoti, o atskirų takų nedaryti arba daryti tik į vieną pusę (gatvėje), o į kitą dviračius leist kartu su mašinomis. Vilniuje yra tokių variantų senamiestyje.

    Tiesiog kol nepradėsit reikalauti visko stayti pagal standartus – brokas nuolat kartosis, o su tuo patys ir gyvensit bei kentėsit.
    Kad tų dviračių takų mažai betiesė, tai neaišku buvo nuo ko pradėt, o paprasti šaligatviai kažkaip per daug niekam nerūpi, nors jų nemažai pertiesta (bet daugiausia tiek, kad seni duobėti šaligatviai buvo "pralyginti" pirmą kartą po kelių dešimtmečių). Tiesiog dabar gražinimosi etapas, o ne optimizavimo etapas. Kęstučio g. man pirmas projektas, kur dviračių takas ne tik dėl vaizdo kaip Savanorių pr. ar net Veiverių g., bet ir su patogumo požymiais. Bent jau bus įdomu įvertinti ką reiškia turėti 1 m pločio taką, nes ir užsienyje ne visi pasidomi kokią praktinę reikšmę turi koks nors dalykas, ar jis logiškai nutiestas ar pan. Visi pamatys trūkumus ir galbūt panašių sprendimų mažės.

    Gal darnaus judumo požymių daugės ir infrastruktūra bus pradėta tvarkyti ne dėl to, kad pavirst iš bjauriojo ančiuko į gražuolę gulbę, o tam, kad sumažėtų purvynų, nelegalių manevrų, konfliktų ir pan.
    Paskutinis taisė PoDV; 2020.11.23, 01:33.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Tada yra kitas sprendimas, jei tai tikrai istorinė gatvė (Kauno nepažįstu), tai reikia automobilių eismą fiziškai prilėtinti (įvairiomis priemonėmis), kad dviračiais nebūtų baugu važiuoti, o atskirų takų nedaryti arba daryti tik į vieną pusę (gatvėje), o į kitą dviračius leist kartu su mašinomis. Vilniuje yra tokių variantų senamiestyje.

    Tiesiog kol nepradėsit reikalauti visko stayti pagal standartus – brokas nuolat kartosis, o su tuo patys ir gyvensit bei kentėsit.

    Komentuoti:


  • Trimitas
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    vienkryptis takas min. turi būti 2 m. Nebent dviračių juosta būtų gatvėje, tada min. 1,5 m (1,2 m siaurose vietose). Galit reikalaut projektuotojų broko ištaisymo ir, kad jų civilinis draudimas apmokėtų papildomos rekonstrukcijos kaštus.
    Sakyčiau, istorinėje gatvėje su susiformavusiu užstatymu projektas įgyvendintas optimaliai. Čia pėsčiųjų teritorija, Centras. Abejoju, ar pėstieji būtų patenkinti, jei jiems paliktų 1 metro takelį grūstis prie pastatų. Visi čia puikiai sutilps. Ne Šanchajus.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Jeigu kauniečiai norėtų pamuštruot savo valdininkus, bent, kad ateity nebūtų tokie neatsakingi, tai užverskit užklausom, kodėl šie takai neatitinka įstatymų. Iš foto panašu, jog plotis apie 3 šaligatvio plyteles, t. y. 1,125 m, kai vienkryptis takas min. turi būti 2 m. Nebent dviračių juosta būtų gatvėje, tada min. 1,5 m (1,2 m siaurose vietose). Galit reikalaut projektuotojų broko ištaisymo ir, kad jų civilinis draudimas amokėtų papildomos rekonstrukcijos kaštus.

    STR 2.06.04:2014
    GATVĖS IR VIETINĖS REIKŠMĖS KELIAI. BENDRIEJI REIKALAVIMAI

    https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AIS.413395/asr
    37.8. dviračių eismo juosta (g). Plotis – 1,50 (1,20) m;

    Click image for larger version

Name:	download.png
Views:	659
Size:	24,8 kB
ID:	1841140

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Gera NL praktika yra daryti takus abiejose gatvės pusėse ir abiejomis kryptimis. Tai turint omeny, kad čia naujas projektas, gavosi truputį fail'as. Aišku didesnio tako padaryti turbūt neišėjo dėl medžių, bet tada reikėjo daryti vienkryptį taką šalia važiuojamosios dalies ją kažkiek siaurinant ir sukuriant aiškesnį dviračių tako krypčių suvokimą.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Kokie šansai, kad realybėje pavyks tai užtikrinti ir kad nevažiuos kas kaip kam patinka t.y. priešinga kryptimi?
    Jei paženklins rodykles, šansai didėja.

    Beje vis tiek laikau pirmu normaliu dviračių takų projektu Kaune, kas liečia tokių detalių įgyvendinimą kaip šviesoforai ir tęstinumas. Beje, Pramonės pr. ir Kovo 11-osios g. takus daro lygiai tokius pačius kaip Savanorių pr., kad tipo pereit svarbesnę gatvę reik nulipt. Nu ir miesto tvarkymo skyriaus nesusikalbėjimas ar mąstymas...

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Kai netilps, žmonės patys didžia dalimi persiorientuos judėti viena kryptimi. Įdomu, tik kokie ženklai bus, nes KET vienkrypčių / dvikrypčių nėra skirtų dviračiams, kaip užsieny. Galimai, pagal turimą KET kals stulpą tech. šaligatvyje „dviračių takas” ir po juo vienkryptis eismas (autobiliams naudojamas) ir, kals antrą stulpą jau šaligatvyje „pesčiųjų takas”. Bus daug stulpų ir su tokia gausa bus nepatogu nei pėstiesiems, nei, tikriausiai, saugos zoną užtikrins dviračiams.

    Dar labiau tikėtina, jog nebus jokių krypčių išksirta ženklais ir bus standartiniai „dviračių ir pėsčiųjų takas [atskiri]” bei tiesiog ant asfalto bus po vieną rodyklę, bet žmonės nelabai orientuosis.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
    Į vieną pusę.
    Kokie šansai, kad realybėje pavyks tai užtikrinti ir kad nevažiuos kas kaip kam patinka t.y. priešinga kryptimi?
    Paskutinis taisė digital; 2020.11.22, 19:14. Priežastis: citavimas

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Berods Kęstučio g. Ar čia tokio pločio dviračių takas?


    Į vieną pusę.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Berods Kęstučio g. Ar čia tokio pločio dviračių takas?

    Komentuoti:


  • Tomas321
    replied
    Parašė dinux Rodyti pranešimą


    Vaikšto kur nori ir kaip nori. Šitie pasiuntė ant dviejų raidžių:
    Nieko keisto. Kol nebus peščiuju tako per visa krantine, tol žmonės vaikščios dviračiu taku.
    Kodėl ten išvis ten yra TIK dviračiu takas, kai nuo pat pradžiu buvo aisku, kad žmonės eis pasivaikščioti palei upe?

    Komentuoti:


  • dinux
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    jau matau kaip pėstieji vaikšto dvirtakiu..

    Vaikšto kur nori ir kaip nori. Šitie pasiuntė ant dviejų raidžių:

    Komentuoti:


  • Vaidosius
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Įdomiau iš kur atėjo mada apskritai tiesti šaligatvius prie pat gatvės, kai akivaizdžiai yra vietos atitraukti šaligatvius (ir dviračių takus) nuo gatvės ir atskirti želdynų juosta. Bene visur dabar projektuoja viską suspaustai.
    arba atskirti atitvarais tikiuosi jų čia nebus.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Įdomiau iš kur atėjo mada apskritai tiesti šaligatvius prie pat gatvės, kai akivaizdžiai yra vietos atitraukti šaligatvius (ir dviračių takus) nuo gatvės ir atskirti želdynų juosta. Bene visur dabar projektuoja viską suspaustai.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Iš kur atėjo ta mada tiesti šaligatvius prie gatvės, o dvirtakius - toliau nuo gatvės?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Auwris Rodyti pranešimą
    Turbūt paskutinis elementas Brastos g. tvarkyme (iki tol kol prasidės Vileišio tilto mazgo įrengimas) - sodinami medžiai.

    Click image for larger version Name:	brastos.jpg Views:	0 Size:	2,10 MB ID:	1835958
    jau matau kaip pėstieji vaikšto dvirtakiu..

    Komentuoti:


  • bakenonas
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Ar jie visai pablūdo? Kęstučio gatvėje dviračių trasą daro 1 m pločio. Suprask vienkryptis eismas. Tai ką, tada persikelsim į kitą gatvės pusę, kad atgal 200 m pavažiuot ir persinešt atgal dviratį per tvorelę?
    Takas prie gatves apie 1.70m, kitoj pusej apie1.5m. Skirtingu krypciu bus. Dvipusiui vienoj pusej nera vietos fiziskai manau, ar turi kazkokiu kitu sumanymu?

    Komentuoti:

Working...
X