Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Dviračių takai Kaune
Collapse
X
-
-
Greičiau tegul sutvarko S. Daukanto g., džiugu dėl plytelių formos. Tik įdomu ar dviračių eismą leis (nes bijau, kad gali įrengti ženklus "pėsčiųjų takas", nors gali įrengti ir "bendras pėsčiųjų ir dviračių takas").
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąKasVykstaKaune 2020.10.27
Gyvename pačiame miesto centre, o jaučiamės kaip užkampyje
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąTada yra kitas sprendimas, jei tai tikrai istorinė gatvė (Kauno nepažįstu), tai reikia automobilių eismą fiziškai prilėtinti (įvairiomis priemonėmis), kad dviračiais nebūtų baugu važiuoti, o atskirų takų nedaryti arba daryti tik į vieną pusę (gatvėje), o į kitą dviračius leist kartu su mašinomis. Vilniuje yra tokių variantų senamiestyje.
Tiesiog kol nepradėsit reikalauti visko stayti pagal standartus – brokas nuolat kartosis, o su tuo patys ir gyvensit bei kentėsit.
Gal darnaus judumo požymių daugės ir infrastruktūra bus pradėta tvarkyti ne dėl to, kad pavirst iš bjauriojo ančiuko į gražuolę gulbę, o tam, kad sumažėtų purvynų, nelegalių manevrų, konfliktų ir pan.Paskutinis taisė PoDV; 2020.11.23, 01:33.
Komentuoti:
-
Tada yra kitas sprendimas, jei tai tikrai istorinė gatvė (Kauno nepažįstu), tai reikia automobilių eismą fiziškai prilėtinti (įvairiomis priemonėmis), kad dviračiais nebūtų baugu važiuoti, o atskirų takų nedaryti arba daryti tik į vieną pusę (gatvėje), o į kitą dviračius leist kartu su mašinomis. Vilniuje yra tokių variantų senamiestyje.
Tiesiog kol nepradėsit reikalauti visko stayti pagal standartus – brokas nuolat kartosis, o su tuo patys ir gyvensit bei kentėsit.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąvienkryptis takas min. turi būti 2 m. Nebent dviračių juosta būtų gatvėje, tada min. 1,5 m (1,2 m siaurose vietose). Galit reikalaut projektuotojų broko ištaisymo ir, kad jų civilinis draudimas apmokėtų papildomos rekonstrukcijos kaštus.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Jeigu kauniečiai norėtų pamuštruot savo valdininkus, bent, kad ateity nebūtų tokie neatsakingi, tai užverskit užklausom, kodėl šie takai neatitinka įstatymų. Iš foto panašu, jog plotis apie 3 šaligatvio plyteles, t. y. 1,125 m, kai vienkryptis takas min. turi būti 2 m. Nebent dviračių juosta būtų gatvėje, tada min. 1,5 m (1,2 m siaurose vietose). Galit reikalaut projektuotojų broko ištaisymo ir, kad jų civilinis draudimas amokėtų papildomos rekonstrukcijos kaštus.
STR 2.06.04:2014
GATVĖS IR VIETINĖS REIKŠMĖS KELIAI. BENDRIEJI REIKALAVIMAI
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AIS.413395/asr
37.8. dviračių eismo juosta (g). Plotis – 1,50 (1,20) m;
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Gera NL praktika yra daryti takus abiejose gatvės pusėse ir abiejomis kryptimis. Tai turint omeny, kad čia naujas projektas, gavosi truputį fail'as. Aišku didesnio tako padaryti turbūt neišėjo dėl medžių, bet tada reikėjo daryti vienkryptį taką šalia važiuojamosios dalies ją kažkiek siaurinant ir sukuriant aiškesnį dviračių tako krypčių suvokimą.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kokie šansai, kad realybėje pavyks tai užtikrinti ir kad nevažiuos kas kaip kam patinka t.y. priešinga kryptimi?
Beje vis tiek laikau pirmu normaliu dviračių takų projektu Kaune, kas liečia tokių detalių įgyvendinimą kaip šviesoforai ir tęstinumas. Beje, Pramonės pr. ir Kovo 11-osios g. takus daro lygiai tokius pačius kaip Savanorių pr., kad tipo pereit svarbesnę gatvę reik nulipt. Nu ir miesto tvarkymo skyriaus nesusikalbėjimas ar mąstymas...
Komentuoti:
-
Kai netilps, žmonės patys didžia dalimi persiorientuos judėti viena kryptimi. Įdomu, tik kokie ženklai bus, nes KET vienkrypčių / dvikrypčių nėra skirtų dviračiams, kaip užsieny. Galimai, pagal turimą KET kals stulpą tech. šaligatvyje „dviračių takas” ir po juo vienkryptis eismas (autobiliams naudojamas) ir, kals antrą stulpą jau šaligatvyje „pesčiųjų takas”. Bus daug stulpų ir su tokia gausa bus nepatogu nei pėstiesiems, nei, tikriausiai, saugos zoną užtikrins dviračiams.
Dar labiau tikėtina, jog nebus jokių krypčių išksirta ženklais ir bus standartiniai „dviračių ir pėsčiųjų takas [atskiri]” bei tiesiog ant asfalto bus po vieną rodyklę, bet žmonės nelabai orientuosis.
Komentuoti:
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąĮ vieną pusę.
Komentuoti:
-
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dinux Rodyti pranešimą
Vaikšto kur nori ir kaip nori. Šitie pasiuntė ant dviejų raidžių:
Kodėl ten išvis ten yra TIK dviračiu takas, kai nuo pat pradžiu buvo aisku, kad žmonės eis pasivaikščioti palei upe?
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
jau matau kaip pėstieji vaikšto dvirtakiu..
Vaikšto kur nori ir kaip nori. Šitie pasiuntė ant dviejų raidžių:
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąĮdomiau iš kur atėjo mada apskritai tiesti šaligatvius prie pat gatvės, kai akivaizdžiai yra vietos atitraukti šaligatvius (ir dviračių takus) nuo gatvės ir atskirti želdynų juosta. Bene visur dabar projektuoja viską suspaustai.
Komentuoti:
-
Įdomiau iš kur atėjo mada apskritai tiesti šaligatvius prie pat gatvės, kai akivaizdžiai yra vietos atitraukti šaligatvius (ir dviračių takus) nuo gatvės ir atskirti želdynų juosta. Bene visur dabar projektuoja viską suspaustai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Iš kur atėjo ta mada tiesti šaligatvius prie gatvės, o dvirtakius - toliau nuo gatvės?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Auwris Rodyti pranešimąTurbūt paskutinis elementas Brastos g. tvarkyme (iki tol kol prasidės Vileišio tilto mazgo įrengimas) - sodinami medžiai.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąAr jie visai pablūdo? Kęstučio gatvėje dviračių trasą daro 1 m pločio. Suprask vienkryptis eismas. Tai ką, tada persikelsim į kitą gatvės pusę, kad atgal 200 m pavažiuot ir persinešt atgal dviratį per tvorelę?
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: