Šiandien ėjau, vis dar tebėra, ir turbūt bus neapibrėžtą laiko tarpą.
Spėju tai gali būti susiję dėl nesusikalbėjimo tarp atskirų institucijų, kurios atskirai prižiūri šviesoforus ir dviračių takus. dsanto gal gali pakomentuoti kodėl taip atsitiko?
Man kyla tokios mintys, kad šviesoforistai arba pataupė ir pamanė, kad nulipinėt nuo dviračio yra nieko tokio, nors patys nelabai bandė ir vertino tokio važinėjimo per miestą patrauklumo, arba paskendo kokiam nors popierizme. Spėju, kažkada bus atskiras projektas tokių perėjų įrengimui. Užtektų perstumti stulpus, bordiūrų nuleidimą praplatint, gal net raudonų takų nereiktų pertiest, užtektų liniją dviračiams pažymėt ant asfalto ir trinkelių.
Tai yra man šlykščiausias dalykas apie dviračių takus Kaune. Net šlykščiau nei prastos dangos šaligatviai šen bei ten, kurių ir taip vengi
Ar jie visai pablūdo? Kęstučio gatvėje dviračių trasą daro 1 m pločio. Suprask vienkryptis eismas. Tai ką, tada persikelsim į kitą gatvės pusę, kad atgal 200 m pavažiuot ir persinešt atgal dviratį per tvorelę?
Nyderlandų praktika. Ant popieriaus atrodo patraukliai, nes nors ir vienkryptis takas, bet apima abi gatvės puses, reiks įsivertinti praktiškai, neskubėsiu dar su išvadomis, nes Kęstučio g. yra pirmas dvirtakio projektas, kur esu daugmaž patenkintas imant vietines dviračių takų įrengimo sąlygas (siaura, perimetrinis užstatymas). Ten kur yra perėjos, visur dviračių takas susijungia, o ir pačios pėsčiųjų perėjos ties sankryžomis yra iš keturių pusių.
Pramonės pr. ir Kovo 11-osios g. dvirtakiais esu nusivylęs, nes nutrūksta ties sankryžomis taip kaip Savanorių pr. dvirtakis. Guodžia tik tai, kad pačių sankryžų tankis yra mažesnis ir raudonas takas nutrūksta rečiau.
Manau, bus reikalinga nauja šviesoforinių sankryžų pertvarka, įrengiant dviračių perėjas/šviesoforus + VT šviesoforai ten kur reikia (kai įteisins).
Ar jie visai pablūdo? Kęstučio gatvėje dviračių trasą daro 1 m pločio. Suprask vienkryptis eismas. Tai ką, tada persikelsim į kitą gatvės pusę, kad atgal 200 m pavažiuot ir persinešt atgal dviratį per tvorelę?
Žinau, kad olandai meldžiasi savo įstrižam bortui tarp dvirtakio ir pėsčiųjų tako. Gerai, kad Lietuvoje už pavyzdį imami būtent Nyderlandų dviračių infrastruktūros sprendiniai, nes nieko panašaus kitur pasaulyje nėra. Bet kai reikia mechanizuotai valyti sniegą, geriau kai tarp takų peraukštėjimo nėra.
Taip atrodo takas Kovo 11-osios g. tarp Partizanų g. ir Savanorių pr. Fotografuota 2020-09-17. Ženklinimo ir dabar nėra, neaišku ar bus (norėčiau, kad bent jau toks kaip Savanorių pr.).
Aukščio skirtumo irgi nėra, bet kol kas sueis ir toks.
Krabo žnyplės aplankė ir Kovo 11-osios g. atkarpą tarp Partizanų g. ir Dainavos turgavietės, kur buvo įrengtas pėsčiųjų šviesoforas. Bus tiesiamas atskiras pėsčiųjų ir dviračių takas.
"Praėjimo nėra. Vyksta statybos darbai". Ženklas buvo įrengtas taip kad taupytų sunkų darbininkų darbą ir buvo įrengtas tik iš vienos pusės, todėl nieko neįtariantys pėstieji eina iš kitos pusės per arimus. Tik tiek, kad ant plakačiukų nupiešti ženklai nėra galiojančios KET.
Fotografuota ir pakomentuota 2020-10-12 situacija.
važinėdavau kartais čia dviračiu ankstesniu taku. Manyčiau, jo paklausa ne kažką pasikeis, nes yra laaabai nepatogus dėl daugybės troleibusų ir sankryžų, tad kol lygiagrečiai yra patogesni takai, šis projektas ir pastangos nepasiteisins. Projektavo be Kauno dviratininkų patarimo.
Nesu prieš dviračių takus Kęstučio g. Geriau tegul Kęstučio g. pavyzdys duoda startą panašių raudonų dviračių takų tiesimui kitose Centro gatvėse.
Kęstučio gatvė pradeda keltis iš mirties taško. Šiandien prasidėjo važiuojamosios dalies pirminis asfaltavimas. Įdomumo dėlei perėjau visą gatvę išilgai, darbai vyksta visoje gatvėje...
Asfaltavimas ties sankryža su Gedimino gatve
Ties Maironio sankryža dviračių takas daro viražus...
važinėdavau kartais čia dviračiu ankstesniu taku. Manyčiau, jo paklausa ne kažką pasikeis, nes yra laaabai nepatogus dėl daugybės troleibusų ir sankryžų, tad kol lygiagrečiai yra patogesni takai, šis projektas ir pastangos nepasiteisins. Projektavo be Kauno dviratininkų patarimo.
Buvau vakar nuvažiavęs pasižiūrėti. Labai panašu, kad Kęstučio g. siaurinama, kad šaligatvyje atsirastų dviračių juostos. Žiūrėsim kaip pasiteisins. Jei bendrai pasiteisins, norėtųsi tada ir daugiau gatvių pamatyti su dviračių juostomis šaligatvyje miesto centre, pvz. K. Donelaičio g. ir galbūt Vytauto pr., kur telpa, vienos pusės takai. Kitur, manau, galėtų eismas sklandžiai vykti gatvėmis + daugiau kalnelių ir 30 km/h greičio.
Taip pat I. Kanto g. ir Nemuno g. galėtų būti siaurinamos ir įrengiamos dviračių juostos šaligatviuose panašiai kaip dabar daroma Kęstučio g.
Tokiu būdu siaurinamas galėtų būti ir Savanorių pr. kalnas:
Parašė PoDV
Juostų ženklinimą galėtų sutvarkyti. Dvi į kalną, viena nuo kalno pvz. Galėtų padaryti vieną dviračių juostą žemyn, o į kalną minti paliktų šaligatvius.
Nu nebus tiek minančių į Savanorių kalną, kad ten reiktų dvirtakio, geriau kokį dviračių keltuvą padarytų, tada suprasčiau, bet jį reiktų kaip funikulieriaus trasa daryti (stačiau, bet trumpiau), o ne per visą kalno ilgį.
Juostų ženklinimą galėtų sutvarkyti. Dvi į kalną, viena nuo kalno pvz. Galėtų padaryti vieną dviračių juostą žemyn, o į kalną minti paliktų šaligatvius.
Savanorių pr. nuokalnę taip pat galėtų susiaurinti ir įrengti dviračių taką. Vietoj dviejų plačių juostų galėtų atsirasti trys juostos.
Nu nebus tiek minančių į Savanorių kalną, kad ten reiktų dvirtakio, geriau kokį dviračių keltuvą padarytų, tada suprasčiau, bet jį reiktų kaip funikulieriaus trasa daryti (stačiau, bet trumpiau), o ne per visą kalno ilgį.
„Pastebėjome, kad Pramonės pr. naudojasi labai daug dviratininkų ir pėsčiųjų. Kadangi esamo šaligatvio plotis yra tik 2,5 m, buvo priimtas sprendimas įrengti atskirą dviračių taką, pažymėtą raudonos spalvos asfaltu, kurio plotis – 2,5 m., o šalia – 1,5 m. pločio šaligatvį.“, – priimto sprendimo aplinkybių detalėmis dalijasi Inga Bendokienė.
Pasak jos, įrengus atskirą dviračių taką, bus sudarytos saugesnės ir patogesnės sąlygos tiek pėstiesiems, tiek dviratininkams. Dviračių ir pėsčiųjų takas bus įrengtas visoje Pramonės pr. atkarpoje – nuo Baršausko g. iki Partizanų g.
Dviračių ir pėsčiųjų tako tvarkymodarbų vertė siekia net 1 189 927 Eur su PVM. Darbai finansuojami Lietuvos automobilių kelių direkcijos skiriamų lėšų. Remontą planuojama baigti iki šių metų pabaigos.
Ten kur pėsčiųjų šiek tiek mažiau (ties Chemijos g.), iš akies, panašu numatomas 2-2,5 m pločio šaligatvis. Iš kitos pusės ten žymiai didesnė proporcija žmonių, kurie išveda tik šunis pavedžioti. Gal gerai jiems didesnis plotis...
Įdomu, ar didelė utopija tikėtis sklandaus sujungimo su esamais ir būsimais dviračių takais ties VI forto sankryža Įdomu, kada Kaunas baigs tikėtis "greitų sprendimų" leist važiuot per pėsčiųjų perėjas dviračiams ir pradės normaliai žymėt kvadračiukus ten kur susijungia dviračių takai
Komentuoti: