Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Dviračių takai Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Berods Kęstučio g. Ar čia tokio pločio dviračių takas?


    Į vieną pusę.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Berods Kęstučio g. Ar čia tokio pločio dviračių takas?

    Komentuoti:


  • Tomas321
    replied
    Parašė dinux Rodyti pranešimą


    Vaikšto kur nori ir kaip nori. Šitie pasiuntė ant dviejų raidžių:
    Nieko keisto. Kol nebus peščiuju tako per visa krantine, tol žmonės vaikščios dviračiu taku.
    Kodėl ten išvis ten yra TIK dviračiu takas, kai nuo pat pradžiu buvo aisku, kad žmonės eis pasivaikščioti palei upe?

    Komentuoti:


  • dinux
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    jau matau kaip pėstieji vaikšto dvirtakiu..

    Vaikšto kur nori ir kaip nori. Šitie pasiuntė ant dviejų raidžių:

    Komentuoti:


  • Vaidosius
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Įdomiau iš kur atėjo mada apskritai tiesti šaligatvius prie pat gatvės, kai akivaizdžiai yra vietos atitraukti šaligatvius (ir dviračių takus) nuo gatvės ir atskirti želdynų juosta. Bene visur dabar projektuoja viską suspaustai.
    arba atskirti atitvarais tikiuosi jų čia nebus.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Įdomiau iš kur atėjo mada apskritai tiesti šaligatvius prie pat gatvės, kai akivaizdžiai yra vietos atitraukti šaligatvius (ir dviračių takus) nuo gatvės ir atskirti želdynų juosta. Bene visur dabar projektuoja viską suspaustai.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Iš kur atėjo ta mada tiesti šaligatvius prie gatvės, o dvirtakius - toliau nuo gatvės?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Auwris Rodyti pranešimą
    Turbūt paskutinis elementas Brastos g. tvarkyme (iki tol kol prasidės Vileišio tilto mazgo įrengimas) - sodinami medžiai.

    Click image for larger version Name:	brastos.jpg Views:	0 Size:	2,10 MB ID:	1835958
    jau matau kaip pėstieji vaikšto dvirtakiu..

    Komentuoti:


  • bakenonas
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Ar jie visai pablūdo? Kęstučio gatvėje dviračių trasą daro 1 m pločio. Suprask vienkryptis eismas. Tai ką, tada persikelsim į kitą gatvės pusę, kad atgal 200 m pavažiuot ir persinešt atgal dviratį per tvorelę?
    Takas prie gatves apie 1.70m, kitoj pusej apie1.5m. Skirtingu krypciu bus. Dvipusiui vienoj pusej nera vietos fiziskai manau, ar turi kazkokiu kitu sumanymu?

    Komentuoti:


  • manometras
    replied
    Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą
    Susiaurino Kestucio g., kaip kad buvo susiaurinta Nemuno g. su dviraciu juosta abiejose pusese, tik kad tu dviratininku ten nematyti.
    Einu Nemuno g. dviračių juosta, kai neįmanoma praeiti baisiais siaurais šaligatviais.

    Komentuoti:


  • Vaidosius
    replied
    Susiaurino Kestucio g., kaip kad buvo susiaurinta Nemuno g. su dviraciu juosta abiejose pusese, tik kad tu dviratininku ten nematyti.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    O kaip reikalai su dviračių taku Savanorių pr.? Ten vis tebėra tie tako nutrūkimai prieš sankryžas, kaip šitoje foto? Foto iš https://www.miestai.net/forumas/foru...50#post1669950


    Šiandien ėjau, vis dar tebėra, ir turbūt bus neapibrėžtą laiko tarpą.

    Spėju tai gali būti susiję dėl nesusikalbėjimo tarp atskirų institucijų, kurios atskirai prižiūri šviesoforus ir dviračių takus. dsanto gal gali pakomentuoti kodėl taip atsitiko?

    Man kyla tokios mintys, kad šviesoforistai arba pataupė ir pamanė, kad nulipinėt nuo dviračio yra nieko tokio, nors patys nelabai bandė ir vertino tokio važinėjimo per miestą patrauklumo, arba paskendo kokiam nors popierizme. Spėju, kažkada bus atskiras projektas tokių perėjų įrengimui. Užtektų perstumti stulpus, bordiūrų nuleidimą praplatint, gal net raudonų takų nereiktų pertiest, užtektų liniją dviračiams pažymėt ant asfalto ir trinkelių.

    Tai yra man šlykščiausias dalykas apie dviračių takus Kaune. Net šlykščiau nei prastos dangos šaligatviai šen bei ten, kurių ir taip vengi
    Paskutinis taisė PoDV; 2020.10.15, 20:40.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    O kaip reikalai su dviračių taku Savanorių pr.? Ten vis tebėra tie tako nutrūkimai prieš sankryžas, kaip šitoje foto? Foto iš https://www.miestai.net/forumas/foru...50#post1669950



    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Ar jie visai pablūdo? Kęstučio gatvėje dviračių trasą daro 1 m pločio. Suprask vienkryptis eismas. Tai ką, tada persikelsim į kitą gatvės pusę, kad atgal 200 m pavažiuot ir persinešt atgal dviratį per tvorelę?
    Nyderlandų praktika. Ant popieriaus atrodo patraukliai, nes nors ir vienkryptis takas, bet apima abi gatvės puses, reiks įsivertinti praktiškai, neskubėsiu dar su išvadomis, nes Kęstučio g. yra pirmas dvirtakio projektas, kur esu daugmaž patenkintas imant vietines dviračių takų įrengimo sąlygas (siaura, perimetrinis užstatymas). Ten kur yra perėjos, visur dviračių takas susijungia, o ir pačios pėsčiųjų perėjos ties sankryžomis yra iš keturių pusių.

    Pramonės pr. ir Kovo 11-osios g. dvirtakiais esu nusivylęs, nes nutrūksta ties sankryžomis taip kaip Savanorių pr. dvirtakis. Guodžia tik tai, kad pačių sankryžų tankis yra mažesnis ir raudonas takas nutrūksta rečiau.

    Manau, bus reikalinga nauja šviesoforinių sankryžų pertvarka, įrengiant dviračių perėjas/šviesoforus + VT šviesoforai ten kur reikia (kai įteisins).

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Ar jie visai pablūdo? Kęstučio gatvėje dviračių trasą daro 1 m pločio. Suprask vienkryptis eismas. Tai ką, tada persikelsim į kitą gatvės pusę, kad atgal 200 m pavažiuot ir persinešt atgal dviratį per tvorelę?
    Paskutinis taisė Rimas_OK; 2020.10.14, 18:17.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Žinau, kad olandai meldžiasi savo įstrižam bortui tarp dvirtakio ir pėsčiųjų tako. Gerai, kad Lietuvoje už pavyzdį imami būtent Nyderlandų dviračių infrastruktūros sprendiniai, nes nieko panašaus kitur pasaulyje nėra. Bet kai reikia mechanizuotai valyti sniegą, geriau kai tarp takų peraukštėjimo nėra.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Taip atrodo takas Kovo 11-osios g. tarp Partizanų g. ir Savanorių pr. Fotografuota 2020-09-17. Ženklinimo ir dabar nėra, neaišku ar bus (norėčiau, kad bent jau toks kaip Savanorių pr.).
    Click image for larger version  Name:	20200917_135241(1)[1].jpg Views:	3 Size:	5,48 MB ID:	1832121

    Aukščio skirtumo irgi nėra, bet kol kas sueis ir toks.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Krabo žnyplės aplankė ir Kovo 11-osios g. atkarpą tarp Partizanų g. ir Dainavos turgavietės, kur buvo įrengtas pėsčiųjų šviesoforas. Bus tiesiamas atskiras pėsčiųjų ir dviračių takas.
    Click image for larger version  Name:	20201012_155052[1].jpg Views:	0 Size:	6,01 MB ID:	1832118

    Click image for larger version  Name:	20201012_155155[1].jpg Views:	0 Size:	6,32 MB ID:	1832119

    "Praėjimo nėra. Vyksta statybos darbai". Ženklas buvo įrengtas taip kad taupytų sunkų darbininkų darbą ir buvo įrengtas tik iš vienos pusės, todėl nieko neįtariantys pėstieji eina iš kitos pusės per arimus. Tik tiek, kad ant plakačiukų nupiešti ženklai nėra galiojančios KET.

    Fotografuota ir pakomentuota 2020-10-12 situacija.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė liux Rodyti pranešimą

    važinėdavau kartais čia dviračiu ankstesniu taku. Manyčiau, jo paklausa ne kažką pasikeis, nes yra laaabai nepatogus dėl daugybės troleibusų ir sankryžų, tad kol lygiagrečiai yra patogesni takai, šis projektas ir pastangos nepasiteisins. Projektavo be Kauno dviratininkų patarimo.
    Nesu prieš dviračių takus Kęstučio g. Geriau tegul Kęstučio g. pavyzdys duoda startą panašių raudonų dviračių takų tiesimui kitose Centro gatvėse.

    Komentuoti:


  • liux
    replied
    Parašė Missoni Rodyti pranešimą
    Kęstučio gatvė pradeda keltis iš mirties taško. Šiandien prasidėjo važiuojamosios dalies pirminis asfaltavimas. Įdomumo dėlei perėjau visą gatvę išilgai, darbai vyksta visoje gatvėje...

    Asfaltavimas ties sankryža su Gedimino gatve


    Ties Maironio sankryža dviračių takas daro viražus...

    važinėdavau kartais čia dviračiu ankstesniu taku. Manyčiau, jo paklausa ne kažką pasikeis, nes yra laaabai nepatogus dėl daugybės troleibusų ir sankryžų, tad kol lygiagrečiai yra patogesni takai, šis projektas ir pastangos nepasiteisins. Projektavo be Kauno dviratininkų patarimo.

    Komentuoti:

Working...
X